quote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef Sense het volgende:
Kogelbiefstukje, gekookte aardappies en worteltjes met peterselie![]()
Na een week lang Turks eten (wat overigens ook zalig is) was ik echt weer effe toe aan een bord oerhollands voer![]()
You name it and I've had it!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]heb je ook baklava of kadaïef gehad?
Of turkse pizza
omg Baklava is zoooooooooooooooooooooo lekker! Alleen zo zoetquote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef Sense het volgende:
[..]
You name it and I've had it!!
Ik zat in een 5-sterren hotel in Turkije, met een buffet dat niet bepaald goed is voor je lijn. Maar lekker lekker lekker....
Ik wil terug![]()
die baklava met die draadjes bovenop en veel stroop erin....*zucht*...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg Baklava is zoooooooooooooooooooooo lekker! Alleen zo zoet![]()
*honger van krijgt. Damn, ik moet nodig baklava gaan maken
Verse ananasquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
laatste stukje
1,50 EUR bij de AH. Opletten dat de bladeren vers zijn, en dat de ananas een gele kont heeft. Rest van de ananas mag dan best groen zijn (dat ananasras wordt niet geheel geel/bruin van de AH).
Da's een eitje, ik maak vanavond wel een fotostrip.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Verse ananasik weet nooit hoe ik die dingen goed moet 'schillen'
![]()
lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:11 schreef Herodus het volgende:
Salade: o.m. met tomaat met wat bosui, rucola, bladpeterselie en basilicum met olijfolie en ciderazijn.
Vissoep met o.m. kabeljauw mossel en garnaal, blikje tomaten, venkel, bleekselderij witte wijn en visfond.
Aïolie en stokbrood.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie het: whisky of whiskey is al niet meer te typen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Wisky
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Zit nu aan de Vintage Hallmark of st. James's Single Highland Malt.
Vind heb nu niet echt iets. Te scherp en verder weinig smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |