Liep jij langs dezelfde mallemolen als Sylvia ?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, dat jij haar niet trekt dat is dan iets in jezelf. Daar kom je dan nog wel een keer achter als het tijd is, dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.
Trek een kaartquote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef FuTilE het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik niet meer naar de streams wil kijken.
En ik heb ook het gevoel dat het klopt, wat mijn gevoel zegt. Mijn gevoel zegt me dat het klopt, omdat ik dat gevoel heb. Tenminste, dat voel ik zo. Geloof ik.
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Is FOK zo traag ? Japiomodus: Ik heb zoiets van, ik word er niet goed van.
Dus datte. Maar nou weet ik nog niksquote:
Je weet toch dat Fok bij jou traag is. Wat wil je nog meer weten? En vooral waarom?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. Maar nou weet ik nog niks![]()
Brian is alleen maar goed in het denken dat hij ergens goed in is. Verder is het niks maar dan ook helemaal niks.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:52 schreef smiley1982 het volgende:
brain denkt altijd dat hij alles beter kan maar dat geloof ik niet
Dat zei je 28 oktober 2006 toch ook al?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef FuTilE het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik niet meer naar de streams wil kijken.
En ik heb ook het gevoel dat het klopt, wat mijn gevoel zegt. Mijn gevoel zegt me dat het klopt, omdat ik dat gevoel heb. Tenminste, dat voel ik zo. Geloof ik.
Het commentaar wat Brian gaf klonk toch wel gegrond (te drukke achtergrond, te weinig licht, niet mooie blik). Maar wij kunnen de foto's niet zien. Dus tot nu toe komt het alleen over alsof Huub zich op zijn pik getrapt voelt....quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: Goede fotoshoot met Huub?
Amanda: Brian vindt ze niet mooi.
Eric Omdat Huub ze heeft gemaakt?
Huub: Ik heb een paar hele mooie foto's gemaakt.
Amanda: vind ik ook.
Toen had ik dat gevoel ook, maar ik voelde de dag erna het gevoel opkomen dat ik het gevoel had dat wat mijn gevoel zei niet klopte. Toen heb ik met de nodige introspectie mijn gevoelens geherevalueerd en ben ik, met de nodige gemengde gevoelens, tot de conclusie moeten komen dat ik het gevoel had dat mijn gevoel mij inderdaad niet het correcte deed voelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zei je 28 oktober 2006 toch ook al?
Heb je van de week de foto's van Brian gezien ????? Je zag overal Brian's schaduw doorheen of ze waren te blauw. Maar maakt niet uit hij vond ze geweldig.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het commentaar wat Brian gaf klonk toch wel gegrond (te drukke achtergrond, te weinig licht, niet mooie blik). Maar wij kunnen de foto's niet zien. Dus tot nu toe komt het alleen over alsof Huub zich op zijn pik getrapt voelt....
A en N zijn gewend aan andere bewegingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik heb niet geoefend.
Natasia: ik ook niet.
Golfleraar : 3 keer per dag oefenen,
Op het moment dat je het elke dag doet, gaat het wennen,
het is een beweging die je niet gewend bent.
Dat zou best kunenn, en dat ze dan ook het gevoel heeft dat ze meer van zichzelf moet laten zien. En zich ook meer moet uitten. Et voila andere Sylvia is geboren.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:47 schreef Meganog het volgende:
Het handige van het vage gelul van Sylvia is dat haar gevoel zo weer kan veranderen en dat ze kan zeggen dat ze het gevoel heeft dat ze nog niet klaar is in de Kooi en dat ze er moet zijn en dat het een reden had dat ze zo twijfelde en dat ook in de Kooi haar geluk misschien wel te vinden is.
Ik heb zo af en toe nog steeds de beelden voor me dat Natasia met der tietuh tegen het douchescherm geplakt zit en tegen Brian zegt; "Kijk wat een grote tepels ik heb, en als je eraan gaat sabbelen worden ze nog veeeeeeeeel groter......." Brrrrrrrrrrrr.... Meteen kippeveel op zo'n warme dag.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
A en N zijn gewend aan andere bewegingen.![]()
Hij leent ze, een renteloze lening, hij betaalt ze over 2 jaar terug.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:07 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas jat punten?
heeft vast op de schermen gestaan beneden.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
oei, de rest weet het
Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
heeft vast op de schermen gestaan beneden.
Grote harde tepels.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
dat Natasia met der tietuh tegen het douchescherm geplakt zit en
tegen Brian zegt; "Kijk wat een grote tepels ik heb.
Ericquote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef Lieve het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. maar ik vind er steeds minder aan. Het scripten en toneelhaken en de inmenging van 'achter'. De dwang om te presteren als clown en marionet. Er is geen bal meer aan.
Palma en Hermafrodiet die de ochtenden steevast vern**ken. Alle draaiboeken... ik ben er meer en meer op uitgekeken. Het hele verhaal Brian met amanda... voegt niets orgineels toe. Het eeuwige ' we pakken Huub' in negatieve zin, weinig leuks meer aan (ook al komt het gezeik steevast van Palma, iedere ochtend met haar mislukte hormonenkuur)
Eric is een....ben ik ook wel klaar mee en de nieuwe is.... vast en zeker een vriendje van mevrouw Flens. Dat dus! Ik heb het wel gehad..... met de Febo
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dat smerige walgelijke mannetje is weer terug van zijn vreselijk moeilijk Excel- 'tentamen'.
Smerig mannetje: OPFLIKKEREN.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:20 schreef Kinga het volgende:
Ze krijgen nu vast en zeker op hun donder, en dat het wat explosiever moet... eeeeen ACTIE!
Natasia denkt dat ze haar kiiiiiiiiiiiiiiiindjes niet kan zien straks......quote:Op woensdag 25 april 2007 17:22 schreef StefanPeeters het volgende:
Zo...kom je na een dagje relaxed werken weer thuis,
staat het HELE DGK-huis op zijn kop voor een stel
kutpuntjes!! Wat maken ze zich druk zeg..
dat mag ze ook niet, want niemand krijgt meer punten nuquote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Natasia denkt dat ze haar kiiiiiiiiiiiiiiiindjes niet kan zien straks......![]()
Praise the Lord. Kindjes ook weer veillig.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Natasia denkt dat ze haar kiiiiiiiiiiiiiiiindjes niet kan zien straks......![]()
En wij de jouwe nu ook hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
Zielig meepratertje, flikker toch op.
Eric en Huub snappen Nicolaas` point duidelijk niet.
Oh, die vieze vuile gluiperd. Nog nooit zo'n hekel aan iemand gehad als aan hem... Als hij nou ook eens wat deed daarzo maar nee, niks, alleen met hele lange verhalen zijn straatje schoonvegenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:24 schreef Prosac het volgende:
en Brian zet het weer naar zijn hand
Wat is Nicolaas' point dan volgens jou?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef Peter6000 het volgende:
Eric.
Zielig meepratertje, flikker toch op.
Eric en Huub snappen Nicolaas` point duidelijk niet.
Dat hij in het puntenverhaal rechtmatig en naar eer en geweten gehandeld heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:30 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat is Nicolaas' point dan volgens jou?
Neen. Ze worden AANGEVULD tot 500...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:33 schreef Joss-NL het volgende:
Wat doen ze moeilijk over die pot zeg, over 5 dagen staan er weer 500 verse punten.
Is Jaap er weer? Ik bedoel VETKLEPquote:Op woensdag 25 april 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dat smerige walgelijke mannetje is weer terug van zijn vreselijk moeilijk Excel- 'tentamen'.
En dat is dus bullshit en dat snappen Eric en Huub heel goed. Nico loopt te fucken. Al zijn acties halen niets uit. Lekker naar huis moet hij zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat hij in het puntenverhaal rechtmatig en naar eer en geweten gehandeld heeft.
Nee joh dat zie je verkeerd, hij is gewoon rechtvaardig vanuit zijn eigen visie voor zijn mede-miljonairs en wat hij zegt is heel belangrijk let op, Nicolaas wil iets bewerkstelligen, maar Brian voorzag het en is rechtvaardig....dat dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:32 schreef Prosac het volgende:
Brian gaat even kijken of hij een officiele kan aansmeren?
En Huub moest doorgeven aan Amanda dat zij haar benen bijquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Lieve het volgende:
Zooooo, Huub weer wakker, Eric weer rode pepers in zijn gat en Natasja weer in het huishouden aan de gang. Strak gescript Febo
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Prosac het volgende:
WTF zijn Natasia en Eric aan het doen?
En die reet van Jaap maakt het echt niet beterquote:
Alle handdoeken en douchespullen worden verstopt. Dan kan Japio zich niet wassen voordat Cora op bezoek komt.quote:
alle douchespullen en handdoeken worden verstopt.... en ik hoorde zo ook nog over eieren.... dus ik wordt nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef Prosac het volgende:
alle spullen van Jaap aan het verstoppen ofzo?
Leuk dat je jezelf quotequote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En die reet van Jaap maakt het echt niet beter![]()
Aach Huub is slechts een secondant van Sylvia... Er zijn er hier zelfs mensen die denken dat Huub kan winnen. Laat Huub zich eerst maar eens zelf beheersen zodat ie niet steeds gered hoeft te worden door de Redaktie. Als Jaap echt los mag gaan zoals Huub Jaap heeft behandeld zit ik binnen een half uur buiten de kooi.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef Gigageil het volgende:
Huub baalt nu dat hij zijn hele backup heeft af laten hangen van zo'n Tarot-kneus.......dat is een duidelijke mis-calculatie![]()
Iemand moet het toch doenquote:
Wat een goeie grapquote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alle handdoeken en douchespullen worden verstopt. Dan kan Japio zich niet wassen voordat Cora op bezoek komt.
Ik word gewoon pissig van Eric. Onze relnicht...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe laat komt die ??quote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
voordat Cora op bezoek komt.
Ik ben Eric eigenlijk ook wel zatquote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word gewoon pissig van Eric. Onze relnicht...
Ik mis Nenaquote:
Er ligt nog een dik badlaken op het bed van Natas!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
We zijn 2 vriendjes, jij en ik. 2 dikke vriendjes, jij en ik
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |