En Huub moest doorgeven aan Amanda dat zij haar benen bijquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Lieve het volgende:
Zooooo, Huub weer wakker, Eric weer rode pepers in zijn gat en Natasja weer in het huishouden aan de gang. Strak gescript Febo
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Prosac het volgende:
WTF zijn Natasia en Eric aan het doen?
En die reet van Jaap maakt het echt niet beterquote:
Alle handdoeken en douchespullen worden verstopt. Dan kan Japio zich niet wassen voordat Cora op bezoek komt.quote:
alle douchespullen en handdoeken worden verstopt.... en ik hoorde zo ook nog over eieren.... dus ik wordt nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef Prosac het volgende:
alle spullen van Jaap aan het verstoppen ofzo?
Leuk dat je jezelf quotequote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En die reet van Jaap maakt het echt niet beter![]()
Aach Huub is slechts een secondant van Sylvia... Er zijn er hier zelfs mensen die denken dat Huub kan winnen. Laat Huub zich eerst maar eens zelf beheersen zodat ie niet steeds gered hoeft te worden door de Redaktie. Als Jaap echt los mag gaan zoals Huub Jaap heeft behandeld zit ik binnen een half uur buiten de kooi.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef Gigageil het volgende:
Huub baalt nu dat hij zijn hele backup heeft af laten hangen van zo'n Tarot-kneus.......dat is een duidelijke mis-calculatie![]()
Iemand moet het toch doenquote:
Wat een goeie grapquote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alle handdoeken en douchespullen worden verstopt. Dan kan Japio zich niet wassen voordat Cora op bezoek komt.
Ik word gewoon pissig van Eric. Onze relnicht...quote:Op woensdag 25 april 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dat smerige walgelijke mannetje is weer terug van zijn vreselijk moeilijk Excel- 'tentamen'.
Smerig mannetje: OPFLIKKEREN.
Hoe laat komt die ??quote:Op woensdag 25 april 2007 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
voordat Cora op bezoek komt.
Ik ben Eric eigenlijk ook wel zatquote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word gewoon pissig van Eric. Onze relnicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |