Liep jij langs dezelfde mallemolen als Sylvia ?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:28 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, dat jij haar niet trekt dat is dan iets in jezelf. Daar kom je dan nog wel een keer achter als het tijd is, dan heeft dat gewoon zo moeten zijn.
Trek een kaartquote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef FuTilE het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik niet meer naar de streams wil kijken.
En ik heb ook het gevoel dat het klopt, wat mijn gevoel zegt. Mijn gevoel zegt me dat het klopt, omdat ik dat gevoel heb. Tenminste, dat voel ik zo. Geloof ik.
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Is FOK zo traag ? Japiomodus: Ik heb zoiets van, ik word er niet goed van.
Dus datte. Maar nou weet ik nog niksquote:
Je weet toch dat Fok bij jou traag is. Wat wil je nog meer weten? En vooral waarom?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. Maar nou weet ik nog niks![]()
Brian is alleen maar goed in het denken dat hij ergens goed in is. Verder is het niks maar dan ook helemaal niks.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:52 schreef smiley1982 het volgende:
brain denkt altijd dat hij alles beter kan maar dat geloof ik niet
Dat zei je 28 oktober 2006 toch ook al?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:36 schreef FuTilE het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik niet meer naar de streams wil kijken.
En ik heb ook het gevoel dat het klopt, wat mijn gevoel zegt. Mijn gevoel zegt me dat het klopt, omdat ik dat gevoel heb. Tenminste, dat voel ik zo. Geloof ik.
Het commentaar wat Brian gaf klonk toch wel gegrond (te drukke achtergrond, te weinig licht, niet mooie blik). Maar wij kunnen de foto's niet zien. Dus tot nu toe komt het alleen over alsof Huub zich op zijn pik getrapt voelt....quote:Op woensdag 25 april 2007 16:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: Goede fotoshoot met Huub?
Amanda: Brian vindt ze niet mooi.
Eric Omdat Huub ze heeft gemaakt?
Huub: Ik heb een paar hele mooie foto's gemaakt.
Amanda: vind ik ook.
Toen had ik dat gevoel ook, maar ik voelde de dag erna het gevoel opkomen dat ik het gevoel had dat wat mijn gevoel zei niet klopte. Toen heb ik met de nodige introspectie mijn gevoelens geherevalueerd en ben ik, met de nodige gemengde gevoelens, tot de conclusie moeten komen dat ik het gevoel had dat mijn gevoel mij inderdaad niet het correcte deed voelen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat zei je 28 oktober 2006 toch ook al?
Heb je van de week de foto's van Brian gezien ????? Je zag overal Brian's schaduw doorheen of ze waren te blauw. Maar maakt niet uit hij vond ze geweldig.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het commentaar wat Brian gaf klonk toch wel gegrond (te drukke achtergrond, te weinig licht, niet mooie blik). Maar wij kunnen de foto's niet zien. Dus tot nu toe komt het alleen over alsof Huub zich op zijn pik getrapt voelt....
A en N zijn gewend aan andere bewegingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Ik heb niet geoefend.
Natasia: ik ook niet.
Golfleraar : 3 keer per dag oefenen,
Op het moment dat je het elke dag doet, gaat het wennen,
het is een beweging die je niet gewend bent.
Dat zou best kunenn, en dat ze dan ook het gevoel heeft dat ze meer van zichzelf moet laten zien. En zich ook meer moet uitten. Et voila andere Sylvia is geboren.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:47 schreef Meganog het volgende:
Het handige van het vage gelul van Sylvia is dat haar gevoel zo weer kan veranderen en dat ze kan zeggen dat ze het gevoel heeft dat ze nog niet klaar is in de Kooi en dat ze er moet zijn en dat het een reden had dat ze zo twijfelde en dat ook in de Kooi haar geluk misschien wel te vinden is.
Ik heb zo af en toe nog steeds de beelden voor me dat Natasia met der tietuh tegen het douchescherm geplakt zit en tegen Brian zegt; "Kijk wat een grote tepels ik heb, en als je eraan gaat sabbelen worden ze nog veeeeeeeeel groter......." Brrrrrrrrrrrr.... Meteen kippeveel op zo'n warme dag.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
A en N zijn gewend aan andere bewegingen.![]()
Hij leent ze, een renteloze lening, hij betaalt ze over 2 jaar terug.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:07 schreef Kinga het volgende:
Nicolaas jat punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |