ze mogen geen cd's ontvangen, helaasquote:Op woensdag 25 april 2007 01:29 schreef haak2 het volgende:
yes die was van mij. Zal ik het cdtje maar eens naar huub sturen. is zo toepasselijk
Ze lezen nu op VOL, ga daar heen!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:43 schreef DoDGKzeeland het volgende:
huub wil je wat van blof draaien???
Doe je goed moppie.....!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Ben Black van Pearl Jam lekker zelf aan het draaien![]()
www.youtube.comquote:Op woensdag 25 april 2007 01:43 schreef haak2 het volgende:
huub kun je daar nou cdtjes draaien of niet?
Vergeten ze jequote:Op woensdag 25 april 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Ben Black van Pearl Jam lekker zelf aan het draaien![]()
IK OOK!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:46 schreef Paris_Texas het volgende:
ik wil graag "Ironic" van Alanis Morissette aanvragen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:46 schreef Lipsch het volgende:
ik seg: Pixies "Hey"
Naar welke site?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef STAP01 het volgende:
Kan dat niet anders? copy pasten naar een andere site?
http://www.youtube.com/results?search_query=para+brian+remix
Jaaaa, die wil ik ook wel!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef waxmask het volgende:
Primus - Too Many Puppies
Met wie ben jij precies in dialoogquote:Op woensdag 25 april 2007 01:45 schreef DoDGKzeeland het volgende:
das balen voor je maar je mag nu al meer dan andere mogen alleen maar top
Ik weet het niet! Ik ben niet zo into computer technisch gedoe.quote:
En nog 1........quote:Op woensdag 25 april 2007 01:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja...... gewoon een echt mooi nummer overslaan pfffffffffffffft
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:48 schreef Anitra het volgende:
Ik ben helemaal happy Huub
En je zei me naam goed!!!!!
Gewoon de titel blijven roepen !! Dan neemt de redactie het hopelijk eens over!!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik weet het niet! Ik ben niet zo into computer technisch gedoe.
Goeie tracks halen het nietquote:Op woensdag 25 april 2007 01:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
"Been tryin' to reach you..."
Toch zeg ik nog steeds Jefferson Airplane - White Rabbit...
Meneer komt ook een blauwe maandag langs....quote:Op woensdag 25 april 2007 01:50 schreef DoDGKzeeland het volgende:
ben fan van 3 dingen huub blof en me dochter dus is je al vergeven!!! zing maar hoor haha groet mij eens als je wilt
En hij zegt het nog maar is een paar keerquote:Op woensdag 25 april 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
En bedankt, nu hebben we allemaal een rare associatie met dit nummer.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:51 schreef DoDGKzeeland het volgende:
huub zie paskal 30 juni weer zal hem de groeten van je doen en zeggen dat je hem top vind is een belofte!!!!
Ze lezen niet alleen hier hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
WTF noemt ie Fok nu Vol?
Ja...wie niet he? Leuk voor alle vaste streamers met te weinig nachtrustquote:Op woensdag 25 april 2007 01:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meneer komt ook een blauwe maandag langs....![]()
![]()
![]()
Dingesquote:Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Hoe heet die band ook alweer wwar Martin Buitenhuis de zanger van is?
En nu: deze is speciaal voor vol.nlquote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
WTF noemt ie Fok nu Vol?
Martin and the Testicles?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Waarmeequote:Op woensdag 25 april 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
ja iedereen.....ga verder!
Van Dik Hout...............met de nadruk op DIKquote:Op woensdag 25 april 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Uh oh, wat richten ze aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
Ahahah... Waar komen deze ramptoeristen nu opeens weer allemaal vandaan?
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, wat richten ze aan.
Laatste poging:
Huub, wil je mijn vriendin hebben?![]()
[afbeelding]
Wat een bullshit!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:52 schreef avonne het volgende:
Mag Huub de gouden kooi Rap zien ?
Geen idee van wie het is maar ik vond het komisch.
http://www.youtube.com/watch?v=SD2e-SUAMio
Huub zei: ja stap01 iedereen........en verder ging hij niet!quote:
Juistemquote:Op woensdag 25 april 2007 01:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van Dik Hout...............met de nadruk op DIK![]()
Wat een lulquote:Op woensdag 25 april 2007 01:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub zei: ja stap01 iedereen........en verder ging hij niet!
4 keer?quote:Op woensdag 25 april 2007 01:56 schreef Rivered het volgende:
Heey huub ben ik weerbij die akon hoef je niet persee ingelogd te zijn check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer
greets Lennert.
HA ik denk dat die niet door gaat komenquote:Op woensdag 25 april 2007 01:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub! groeten van Likkende Lassie (jeroen! )
Ze denken dat ze in direct contact staan met het Orakel van Eemnes.quote:
Volgens mij zit Huub nu (even, ook) op VOL.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub, gr van Lassie, van t feest
hahaha ik weet t wel zeker maar zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
HA ik denk dat die niet door gaat komen![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef FuTilE het volgende:
Ze denken dat ze in direct contact staan met het Orakel van Eemnes.
Forgive them, for they know no better.
[..]
Gossie..... misschien moeten ze een kaartje schrijven en hun wensen en dromen kenbaar maken aan het orakel!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk eens aanquote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
hahaha ik weet t wel zeker maar zou wel leuk zijn
Ja duh, is niet zijn schuld.quote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Gerrut het volgende:
pffff slaapverwekkende kut nummers draait Hubert.
nou nou nou je hoeft jezelf niet te verkopenquote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef carpediem23 het volgende:
He Huub,
Bay got Bck van Sir mix a lot (gewoon grappig)
http://fotoboek.fok.nl/carpediem23
check!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Gooi jij jezelf nou in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef carpediem23 het volgende:
He Huub,
Bay got Bck van Sir mix a lot (gewoon grappig)
http://fotoboek.fok.nl/carpediem23
Toch wel en zelfs de groeten aan amandaquote:Op woensdag 25 april 2007 01:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
check!quote:Op woensdag 25 april 2007 01:58 schreef Gerrut het volgende:
COME AS YOU ARE - Nirvana.... do your job Huub!
Inderdaad. Lang niet meer gehoord.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
doe deze.. pretty fly for a white guy .. huubs theme song
haha de groeten ván amanda zal ik niet krijgenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Toch wel en zelfs de groeten aan amanda
Hahahhahaquote:Op woensdag 25 april 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gooi jij jezelf nou in de aanbieding![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:02 schreef Gerrut het volgende:
Roccccccccccccckkkkkk!!!
Neem het op en plaats het op youtubequote:Op woensdag 25 april 2007 02:03 schreef Mokum020 het volgende:
DIRE STRAITS!..............
Ik wil dansen in mijn uppie![]()
Moet ik straks wederom Eric visualiseren tijdens het after-stream rukken.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
'En APK, vanavond zal mijn bloesje niet verder gaan.'
Dancing with myself-Billy Idol?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:03 schreef Mokum020 het volgende:
DIRE STRAITS!..............
Ik wil dansen in mijn uppie![]()
Er zit niets anders opquote:Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Moet ik straks wederom Eric visualiseren tijdens het after-stream rukken.![]()
Goh ook nog wakker?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Neem het op en plaats het op youtube![]()
die bestaan niet meer!!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef KimiK het volgende:
Kane!!!!
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:05 schreef Rivered het volgende:
Heey huub ben ik weerbij die akon hoef je niet persee ingelogd te zijn check it out:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer (H) je moet uhm egt luistern
greets Lennert.
Meneer moet bijna weer naar bedquote:Op woensdag 25 april 2007 02:05 schreef sjakkeltje het volgende:
muziek huub!!!!!!!
Wist je dat je voor Akon niet perse ingelogd hoeft te zijn?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:06 schreef FuTilE het volgende:
DOe toch maar iets van Frank Masmeijer anders...
Als de redactie je foto doorstuurt gaat het bloesje misschien wel wat verder openquote:
Verslaafde!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, ik post altijd in mijn slaap![]()
Er schijnt ook ergens een link te zijn waar je hem egt kunt luisteren.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist je dat je voor Akon niet perse ingelogd hoeft te zijn?
J e moet uhm egt luistern. Check it out!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Er schijnt ook ergens een link te zijn waar je hem egt kunt luisteren.
Die hoor je daar de hele nacht. Dat weet ik nog van de vergeefse nachten Bolle Moet Bevallenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:07 schreef haak2 het volgende:
wat is dit de vogeltjes dans met dat getjielp
Open er een topic overquote:Op woensdag 25 april 2007 02:05 schreef Rivered het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s en met deze link doet ie ut gewoon egt mooi nummer (H) je moet uhm egt luistern
greets Lennert.
Nee...maar nu wel...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist je dat je voor Akon niet perse ingelogd hoeft te zijn?
Oh yea.... 200 streamers headbangend voor hun monitor en dan allemaal de webcam aan.. YAYquote:Op woensdag 25 april 2007 02:08 schreef APK het volgende:
Allemaal achter de PC meezingen met Bohemian Rhapsody dan?![]()
Op VOL ook alquote:Op woensdag 25 april 2007 02:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe wat zijn er nu ineens veel mensen wakker en nieuwe aanmeldingen op FOK.
Dit is iig wel lekkere muziek.
Een poëzie-album. de Brian Kubatz avant la lettrequote:Op woensdag 25 april 2007 02:06 schreef FuTilE het volgende:
Fred Oster, heeft die niet ook ooit eens een album opgenomen?
zou leuk zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of dit een nachtelijk gebeuren kan/mag worden.
jij bentquote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh yea.... 200 streamers headbangend voor hun monitor en dan allemaal de webcam aan.. YAY![]()
Scaramouche,scaramouche will you do the fandango?
![]()
Ga een beetje boos worden......quote:Op woensdag 25 april 2007 02:09 schreef Anna-Marie het volgende:
ja reageert toch niet, you don't your music....misschien kan je jan shit wel vinden
tsjilpende vogels doen mij altijd aan een VROEGE ochtend denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
ennuh kan je ff tegen de volgeltjes, die al zo vriendelijk tsjilpen zeggen ff stil te zijn nog, zo krijg ik het gevoel dat het het al heel laat is!!!! doe mij maar aerosmith, dont wanna miss a thing! doe mij die maar
Muse - Bliss...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef avonne het volgende:
Futile... wat is het?
"In de serie: Brian Ostatz presents"quote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een poëzie-album. de Brian Kubatz avant la lettre![]()
THUNDERBOLTS AND LIGHTNING, VERY VERY FRIGHTENINGquote:Op woensdag 25 april 2007 02:10 schreef FuTilE het volgende:
Scaramouche,scaramouche will you do the fandango?
Hebben we nog niet genoeg Brian gehadquote:Op woensdag 25 april 2007 02:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Muse - Bliss...
Maar ik wilde eigenlijk Jefferson Airplane - White Rabbit![]()
Echt?????quote:Op woensdag 25 april 2007 02:12 schreef Rivered het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s
klik deze link dan hoef je niet in te loggen :
Akon / Don't matter
Jij mag altijd langskomen... maar erin kom je niet meer..quote:Op woensdag 25 april 2007 02:11 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Huub wanneer mag ik weer langskomen?
Allemaal mensen die alleen berichten hebben geplaatst op tien.nl???quote:
Muse isquote:Op woensdag 25 april 2007 02:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Muse - Bliss...
Maar ik wilde eigenlijk Jefferson Airplane - White Rabbit![]()
das genoeg herhaald nu.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:12 schreef Rivered het volgende:
Akon / Don't matter
contimatie?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:12 schreef Anna-Marie het volgende:
vind de contimatie wel oke
De Brian Ostatz show... met natte haartjes voor de buis...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"In de serie: Brian Ostatz presents"
Je bent de aanhalingstekens vergeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Einde verhaal van de verzoekjes. Toch vond ik HuubFM best aardig. Mag ineens niet meer. Doe nog een laatste liedje van mezelf, dan ga ik lekker pitten, sterker nog, ik moet pitten. Dank jullie wel allemaal.
Ik had het meer over de mensen die zichzelf spontaan in de aanbieding gooienquote:Op woensdag 25 april 2007 02:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoho.....bijna allemaal............ik sop niet..![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Les van vanavond: Mensen zijn best raar......![]()
Had het NET verbeterd voor ik jou las.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de aanhalingstekens vergeten.
Dat was leuk van de redactie.![]()
Ging hij nu knoopjes voor jou openmakenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Al die nieuwe die ineens op komen duiken bedoel je.....tja.........quote:Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over de mensen die zichzelf spontaan in de aanbieding gooien
Welnee. Niets leuker dan een spontaan samenkomenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Les van vanavond: Mensen zijn best raar......![]()
ik sop echt nietquote:Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over de mensen die zichzelf spontaan in de aanbieding gooien
Heb je ook nog een link waar je hem egt kunt luisteren?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:12 schreef Rivered het volgende:
Akon / Don't matter
Ja, daar sluit ik mij volledig bij aan! Erg leuk was dit!quote:
Ik hoop dat Jaap ook een keer, met zijn onderdanen, interactief mag zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zou een eend wel voldoen als slaaf? Je wordt zo verpletterd of verorberd.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap ook een keer, met zijn onderdanen, interactief mag zijn
Yep, vond ik ook. Jammer van het gebrek aan stripshow, maar dit was ook leukquote:Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, daar sluit ik mij volledig bij aan! Erg leuk was dit!![]()
Ben aan het dansen.....quote:Op woensdag 25 april 2007 02:20 schreef STAP01 het volgende:
En nu is iedereen opeens vertrokken?
Doei.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:20 schreef DoDGKzeeland het volgende:
nou nee jaap heb ik nie zo behoefte aan haha dan haak ik toch wel af
Excuses, excusesquote:Op woensdag 25 april 2007 02:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik sop echt nietissi iets te jong voor
vind het gewoon een leuk ventje waar je veel lol mee kan hebben volgens mij.
en ohja heb ik al vereld dat ik knetter stoned ben?
Ik heb jou wel vaker gezien hier maar sommigen.... nog nooooooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |