Had het NET verbeterd voor ik jou las.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent de aanhalingstekens vergeten.
Dat was leuk van de redactie.![]()
Ging hij nu knoopjes voor jou openmakenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Al die nieuwe die ineens op komen duiken bedoel je.....tja.........quote:Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over de mensen die zichzelf spontaan in de aanbieding gooien
Welnee. Niets leuker dan een spontaan samenkomenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Les van vanavond: Mensen zijn best raar......![]()
ik sop echt nietquote:Op woensdag 25 april 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het meer over de mensen die zichzelf spontaan in de aanbieding gooien
Heb je ook nog een link waar je hem egt kunt luisteren?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:12 schreef Rivered het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=euqx-3Q40-s
klik deze link dan hoef je niet in te loggen :
Akon / Don't matter
Ja, daar sluit ik mij volledig bij aan! Erg leuk was dit!quote:
Ik hoop dat Jaap ook een keer, met zijn onderdanen, interactief mag zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zou een eend wel voldoen als slaaf? Je wordt zo verpletterd of verorberd.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap ook een keer, met zijn onderdanen, interactief mag zijn
Yep, vond ik ook. Jammer van het gebrek aan stripshow, maar dit was ook leukquote:Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, daar sluit ik mij volledig bij aan! Erg leuk was dit!![]()
Ben aan het dansen.....quote:Op woensdag 25 april 2007 02:20 schreef STAP01 het volgende:
En nu is iedereen opeens vertrokken?
Doei.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:20 schreef DoDGKzeeland het volgende:
nou nee jaap heb ik nie zo behoefte aan haha dan haak ik toch wel af
Excuses, excusesquote:Op woensdag 25 april 2007 02:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik sop echt nietissi iets te jong voor
vind het gewoon een leuk ventje waar je veel lol mee kan hebben volgens mij.
en ohja heb ik al vereld dat ik knetter stoned ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |