JAAP.FM!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop dat Jaap ook een keer, met zijn onderdanen, interactief mag zijn
Ik ben ook meerdere malen genoemd hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Huub heeft verzoeknummers gedraaid.
Genoemd zijn APK, Suikeroom, Likkende Lassie, Futile, en eh... weetikveel
Het is bedtijd. Woensdag vroeg weer op!
Wie zich als een waardig onderdaan gedraagt, heeft geen last van de kingquote:Op woensdag 25 april 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou een eend wel voldoen als slaaf? Je wordt zo verpletterd of verorberd.![]()
en ikke!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben ook meerdere malen genoemd hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
I second the motionquote:Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
JAAP.FM! [afbeelding]
JAAP.FM! [afbeelding]
JAAP.FM! [afbeelding]
![]()
Brian Koesnatz Accoustic.. Vader Jacob in wel 3 verschillende toonhoogtes (en allemaal fout)!quote:Op woensdag 25 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
En Brian kan ook best een mooie 'Candlelight' avond verzorgen met gedichtjes van fokkers en vollers.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
En Brian kan ook best een mooie 'Candlelight' avond verzorgen met gedichtjes van fokkers en vollers.![]()
Zolang het niet zijn eigen gedichten zijn ja! hahahahaquote:Op woensdag 25 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik ben ook meerdere malen genoemd hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets als:quote:Op woensdag 25 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
met al die Brian-imitatiesquote:Op woensdag 25 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
En mijn Disco Inferno was toch wel de klapperrrrrrrrrrrrrr....quote:Op woensdag 25 april 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Huub heeft verzoeknummers gedraaid.
Genoemd zijn APK, Suikeroom, Likkende Lassie, Futile, en eh... weetikveel
(ook voor VOL, trouwens, maar goed, die VOLlers zaten ook hier te posten)
Het is bedtijd. Woensdag vroeg weer op!
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC # 39] Met de snelheid van een postduif!
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS#7
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates #3
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2
of klik op Active Topics of Nieuwe Topics boven aan deze pagina
Te hoog gegrepen voor Brian, er staat geen woord engels bijquote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als:
Sterf rat,
als ik je ooit zie rij ik je plat?![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Brian Koesnatz Accoustic.. Vader Jacob in wel 3 verschillende toonhoogtes (en allemaal fout)!
Of: He Brian, He Brian, JE BENT ECHT DOMHOORRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 25 april 2007 02:25 schreef APK het volgende:
De gedichten worden dan toch wel gefilterd door de redactie, maar ik weet zeker dat ze af en toe iets door laten glippen.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef avonne het volgende:
met al die Brian-imitaties
ja, das wel leuk
Een date met Brianquote:Op woensdag 25 april 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets als:
Sterf rat,
als ik je ooit zie rij ik je plat?![]()
Goed idee, voordat je het weet gaat iedereen de OP quotenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
oke, oke, ik zet iedereen in de OP
Amanda is in the housequote:Op woensdag 25 april 2007 02:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een date met Brian
daar droom ik van.
Hij is straks een rijk man
die zijn creditcard met mij delen kan.
Het lijkt berekenend
maar is veelbetekenend.
Ieder ander wil je verdelgen
ik wil je slechts bewerkstelligen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 02:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een date met Brian
daar droom ik van.
Het lijkt berekenend
maar is veelbetekenend.
Dichterlijke vrijheid jeweetsquote:Op woensdag 25 april 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar het moet "verdelligen" zijn.
Wist je dat niet? Kijk me aan als je iets uitleg!
Jij Amanda, weet wat ik voor je voel...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:31 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Een date met Brian
daar droom ik van.
Het lijkt berekenend
maar is veelbetekenend.
Het stopte wel heel plotseling, misschien zijn de hoge heren eindelijk terug van vakantiequote:
Zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het stopte wel heel plotseling, misschien zijn de hoge heren eindelijk terug van vakantie
Nieuw idee van de redaktie: In het vervolg mag elke "miljonair" 1 keer in de week als dj fungeren... besloten door een stemmingsrondequote:Op woensdag 25 april 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het stopte wel heel plotseling, misschien zijn de hoge heren eindelijk terug van vakantie
Dat kan niet en dat weten ze, want Brian zou gefileerd wordenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nieuw idee van de redaktie: In het vervolg mag elke "miljonair" 1 keer in de week als dj fungeren... besloten door een stemmingsronde
Die stonden natuurlijk met koffers en al voor de deur om een uur of 2quote:Op woensdag 25 april 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo heel nieuw is dat idee nietquote:Op woensdag 25 april 2007 02:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nieuw idee van de redaktie: In het vervolg mag elke "miljonair" 1 keer in de week als dj fungeren... besloten door een stemmingsronde
Dat zou best eens kunnenquote:Op woensdag 25 april 2007 02:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die stonden natuurlijk met koffers en al voor de deur om een uur of 2![]()
Maar de reacties worden gefilterd door de redaktie...quote:Op woensdag 25 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet en dat weten ze, want Brian zou gefileerd worden![]()
Kleine suggestie: 'ik ga het met jou doen, maar alleen voor een miljoen'quote:Op woensdag 25 april 2007 02:43 schreef APK het volgende:
Toen ik Jaap eerst zag, moest ik huilen.
Zijn gewicht, zijn gezicht...
...deden mij schuilen.
Maar toch, deze man van staal!
Gaat aan den einder, met de prijs aan de haal!
Met nieuwe eigenwaarde, kracht en een miljoen..
...Ik zeg Jaap, jij gaat het doen!
XXX Cora, dikke zoen!![]()
Hij heeft de zebra ook overleeft toch?quote:Op woensdag 25 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet en dat weten ze, want Brian zou gefileerd worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |