Ik heb de foto's van gezien van Pepijn en z'n oudere broer Tommie. Op Geenstijl staat een ongecensureerde foto van Pepijn....Ik vond ze op de foto niet echt op elkaar lijken. Ik twijfelde zelf of een van de broers misschien wel aangenomen was......Maar in de film is dat misschien wel anders, ja...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb de film gezien van zijn broer
sjeeh die lijken veel op elkaar zeg
djeezkreeg zowaar een indruk van zeg maar..
Ik heb de film nu ook gezien. Tommie en Pepijn lijken inderdaad heel veel op elkaar. Je zou bijna denken dat Pepijn daar speelt...quote:Op zondag 13 mei 2007 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
ik heb de film gezien van zijn broer
sjeeh die lijken veel op elkaar zeg
djeezkreeg zowaar een indruk van zeg maar..
2 jaar voor moordquote:Rechtszaak doodslag Gerd Nan uitgesteld
Gepubliceerd op 24 juli 2007, 21:47
Laatst bijgewerkt op 24 juli 2007, 21:50
alkmaar - De rechtszaak tegen de jonge Alkmaarder die verantwoordelijk wordt gehouden voor de dood van Gerd Nan van Wijk, is uitgesteld tot 4 oktober.
De advocaat van de verdachte, mr. A. Naarden uit Den Haag, wil nog een aantal getuigen horen bij de rechter commissaris. Ook zit de definitieve rapportage van het Nederlands Forensisch Instituut over de precieze doodsoorzaak nog niet in het dossier.
De zestienjarige havo-scholier Gerd Nan van Wijk uit Heerhugowaard werd op 23 april op het schoolplein van het Jan Arentsz in elkaar geslagen. Hij overleed aan de verwondingen die hij daarbij opliep. Dezelfde dag werd de verdachte aangehouden. Hij bekende direct.
Omdat hij in april nog minderjarig was, moet hij voor de meervoudig kamer jeugd verschijnen. Donderdag vindt in de rechtbank Alkmaar een pro forma zitting plaats. Zowel deze zitting als de inhoudelijke behandeling op 4 oktober vinden achter gesloten deuren plaats.
De verdachte wordt tot nu toe beschuldigd van doodslag. Hij kan worden bestraft met maximaal 24 maanden jeugddetentie. Eventueel komt daar de zogenoemde PIJ-maatregel bij, vroeger jeugd-tbs genoemd.
Dat laatste zal nooit gebeuren. TBS voor jeugdigen heet PIJ maatregel. Die is aan een maximum gebonden, t.w. zes jaar.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef Mathijz het volgende:
[..]
2 jaar voor moord![]()
En misschien TBS, hoop dat hij dat mag krijgen. En dat ze hem dan nog levenslang vasthouden
quote:.....
De minderjarige verdachte, die inmiddels een persoonlijkheidsonderzoek heeft ondergaan, werkt volgens het OM volledig mee aan het onderzoek.
http://www.trouw.nl/laats(...)scholier_nog_niet_af
Dan hoop ik dat hij 2 jaar zit en dan nog 6 jaar jeugd TBS. De volle mep!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat laatste zal nooit gebeuren. TBS voor jeugdigen heet PIJ maatregel. Die is aan een maximum gebonden, t.w. zes jaar.
Er is dan altijd een kans dat OM in hoger beroep gaat. Er is eerder voorgekomen, dat het gerechtshof itt rechtbank de verdachte wel veroordeelt volgens volwassenstrafrecht.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij 2 jaar zit en dan nog 6 jaar jeugd TBS. De volle mep!!
Maar het zal wel weer niet.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:58 schreef FJD het volgende:
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik van Geenstijl moet denken. .
Ik ben vereerd dat je mijn bijdragen zo waardevol vind dat je zelfs de moeite neemt om posts van mij die meer dan vier maanden oud zijn te lezen. Je bent de eerste die het krijgt te horen als ze in boekvorm verschijnenquote:
Was geen teleologische actie mijnerzijds, dit om misverstanden te voorkomen. Ik zocht info over het aankomende proces tegen Pepijn V. en stuitte weer op dit topic. Zodoende.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat je mijn bijdragen zo waardevol vind dat je zelfs de moeite neemt om posts van mij die meer dan vier maanden oud zijn te lezen. Je bent de eerste die het krijgt te horen als ze in boekvorm verschijnen
Weet je wat de dynamiek van dat ene zinnetje wasquote:Probeer de volgende keer alleen het hele verhaal er om heen ook te lezen in plaats van er een zinnetje uit te halen en dit los van de context ergens te plaatsen
Omdat hij jou wil vermoorden en wil nu weten wat dan precies de consequenties zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zit je de hele tijd zo wanhopig naar informatie te vissen, EchtGaaf?
Vaag. Ik zag ergens een tijd terug die 13 december maar vind het nergens terug. Het kan trouwens zijn dat tijdens de zitting pas wordt bepaald of verdachte volgens het volwassen- of jeugdstrafrecht zal worden vervolgd....quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb er niks van terug kunnen vinden in de kranten. Ook binnen de vereniging waarin ik zit heb ik er nog niks over gehoord. De nabestaanden zitten namelijk bij dezelfde vereniging als ik.
Nou wanhopig is wel een groot woord. Ik volg opvallende zaken als deze. Ben benieuwd dus hoe het afloopt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom zit je de hele tijd zo wanhopig naar informatie te vissen, EchtGaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |