abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48719902
quote:
Op woensdag 25 april 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zij is niet arrogant, zij laat zich niet de kaas van het brood eten door een stel gasten wiens denkvermogen is gestopt toen ze 12,13 waren...
Ik ben geen fan van GeenStijl, maar ik vind de reactie van die jongen van GS toch beter dan die journalist/stagiaire van de NOS. Zij kwam vreselijk betweterig over, het leek wel de dochter van Halsema. Daarnaast vielen haar journalistieke kwaliteiten me behoorlijk tegen, maar ze is nog een stagiaire dus misschien leert ze het nog wel.
pi_48722016
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

ik duw Pepijn V. niet in de slachtofferrol. Van mij mag ie gruwelijk zwaar gestraft worden.. het grondbeginsel van journalistiek is echter objectieve berichtgeving... en face it... zolang Pepijn V. niet heeft bekend of is veroordeeld is ie volgens onze wetgeving nog altijd slechts een verdachte. Daarnaast wordt ook zijn hele familie en vriendin erbij gehaald die er feitelijk geen kont mee te maken hebben.
Nee jij niet, maar de dame uit het filpmje doet dat wel.
Gs durft te breken met het moralitische geleuter dat lijkt te heersen in dit land en daar vind ik niks mis mee.
Het was toch meteen bekend dat de jongen de dader was op basis van verklaringen van getuigen. Waarom zou de media die jongen dan nog in bescherming nemen terwijl vast staat dat hij het gedaan heeft. Aan de schandpaal nagelen die gast en dat ie niet meer over straat kan is zijn eigen schuld.
Bij verschillende andere media stond die kerel er ook met zijn koker goed op. Moeten ze die media dan ook maar met een bezoekje vereren en een moralistisch lesje geven?

Achternaam niet noemen en foto niet plaatsen is natuurlijk sowieso grote kolder. In elk land wordt dat gewoon gedaan. Nederland moet echter weer achterblijven omdat de dader beschermd moet worden Met het Internet is het tegenwoordig niet meer zo moeilijk om gegevens van een dader te vinden hoor.

Familie en vriendin worden er door GS niet bijgehaald. Dit doen de bezoekers. GS neemt ook niet echt verantwoordelijkheid voor deze reacties. Tsja....er zijn wel meer sites waar wat minder gemodereerd wordt. Ik noem geen namen
quote:
Daarnaast gaat het mij om de toon die GS aanslaat... voorbeeldje: "De eerste afmelding voor het kampioensschapsfeest van AZ is binnen." waarmee ze refereren aan de dood van Gerd Nan, dat is gewoon een misselijkmakende populistische "grap" over een jongen die slachtoffer is geworden van zinloos geweld. De hele toon van GS is opruiend, populistisch en kijk-ons-eens-leuk-zijn....
Mja die toon kan je aanstaan of niet. Het is gewoon hun stijl van berichtgeving. Geen stijl dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Biggs. op 25-04-2007 22:32:28 ]
pi_48722301
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:43 schreef Trizzle het volgende:
'gerd nan' wat is dat eigenlijk voor kutnaam.
Volgens mij is er al een namen-topic.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_48723444
quote:
Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef Biggs. het volgende:
Het was toch meteen bekend dat de jongen de dader was op basis van verklaringen van getuigen. Waarom zou de media die jongen dan nog in bescherming nemen terwijl vast staat dat hij het gedaan heeft. Aan de schandpaal nagelen die gast en dat ie niet meer over straat kan is zijn eigen schuld.
De pest is dat het een hellend vlak wordt. Hij is nog niet schuldig bevonden maar drie man hebben hem zien slaan. Hij is nog niet schuldig bevonden maar een iemand heeft hem zien slaan. Hij is nog niet schuldige bevonden maar iemand heeft gehoord dat hij heeft geslagen etc. etc.. Zie verder ook het verhaal met de boksbeugel. Iedereen had hier op FOK! z'n oordeel klaar en wist er wel raad mee maar nu opeens blijkt er helemaal geen boksbeugel meer te zijn. Hear say is leuk maar het kan op een medium als internet enorme schade aanrichten. In deze situatie is het niet aannemelijk dat de verkeerde persoon wordt benoemd maar als er straks een geval is van "hij heeft gehoord van de vriend van die en die dat hij heeft geslagen" en die wordt direct aan de schandpaal genageld terwijl achteraf blijkt dat hij het helemaal niet was dan heb je als GS zijnde toch een zooi schade veroorzaakt.

Of je het er dan mee eens bent of niet dat is een tweede maar ik denk dat je de discussie in dit licht moet zien.
quote:
Familie en vriendin worden er door GS niet bijgehaald. Dit doen de bezoekers. GS neemt ook niet echt verantwoordelijkheid voor deze reacties.
Dat is wel laf om je als GS zijnde daarachter te verschuilen hoor. Als je als GS zijnde zo je best doet om alles en iedereen te kwetsen (los van het waardeoordeel wat je er aan wilt hangen, ze zijn er op uit om alles en iedereen in de zeik te nemen) en op een dergelijke populistisch manier probeert de onderste steen boven te krijgen dan moet je niet verwachten dat je bezoekers zich fatsoenlijk gaan gedragen en kun je er dus vanuit gaan dat de bezoekers dergelijke taferelen uit gaan halen. Wat je zaait zul je oogsten zeg maar.

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik van Geenstijl moet denken. Ik vind de nieuwsitems wel leuk om door te lezen vooral ook omdat er vaak dingen naar buiten komen die je op andere plaatsen niet ziet. Wat dat betreft zou ik het als een soort kruising tussen de HP de Tijd en de Story zien. Roddelen over serieuze zaken zonder daarbij de waarheid uit het oog te verliezen. De reacties lees ik niet eens, zo goed als nooit gedaan ook. Als je de berichtgeving leest dan weet je ongeveer welk niveau reacties je kunt verwachten en als die naar 2x kijken bevestigd worden dan kijk je daarna niet meer verder.

Er zit iig wel een waardevolle discussie in de vraag in hoeverre Geenstijl verantwoordelijkheid draagt dan wel moet nemen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_48723721
Het leven van Gerd Nan. Door vrienden gemaakt.
pi_48725523
quote:
Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Mathijz het volgende:
Who fucking cares.
  donderdag 26 april 2007 @ 00:24:34 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48725687
http://www.ad.nl/binnenland/article1318277.ece

Al eerder dus in aanraking voor vechten
  donderdag 26 april 2007 @ 00:28:40 #108
139407 jorienvdherik
pi_48725761
quote:
mooie site...
pi_48726358
"Hij had 1 grote passie: Vrouwen" Sorry hoor, maar hij was toch 16? Verder mooi initiatief hoor, die site.
pi_48726370
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

mooie site...
Dit is van die site:
quote:
Gerd Nan

Er was eens een jongen
Genaamd Gerd Nan
Gerd met een d voor de variatie
En Nan
Omdat zijn ouders fan waren van
The Nanny
Met Fran Drescher
Dat slaat de spijker op zijn kop.
Stem hier:
De term EUROCENT
pi_48727178
quote:
Op donderdag 26 april 2007 00:16 schreef BugDestroyer het volgende:

[..]

Who fucking cares.
LULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48727714
quote:
quote:
Het ging niet om drugs, niet om meisjes. Het was een op het oog ‘onschuldige’ ruzie tussen twee jongens, benadrukt Chris. ,,Hij heeft twee klappen uitgedeeld, niet eens hard, maar op de verkeerde plaats.’’
net of die vader het probeert goed te praten , je gaat iemand toch niet op zijn slaap slaan , dat weet toch iedereen.
quote:
Dus omdat hij zwart wordt gemaakt op het internet ( terrecht of niet ) ontloopt hij straks meer straf.

Wat is de wereld soms toch krom.
  donderdag 26 april 2007 @ 09:13:02 #113
139407 jorienvdherik
pi_48728909
Nee.. Nederland..
pi_48729804
quote:

[..]

Who fucking cares.
Die vrienden. Mensen die meeleven

Dat jij dit niet doet is me wel duidelijk hoor
Negatieve aandacht is ook aandacht hè?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_48730229
quote:
Op zijn vijftiende heeft Pepijn een half jaar lang op een boerderij in Frankrijk gezeten voor het Project Ervarend Leren van bureau Jeugdzorg. ,,Hij zat intern. Pepijn heeft zich de pleuris gewerkt. Hij leerde daar discipline en verantwoordelijkheid. Hij kwam als herboren terug. [b]Daarna is er nooit meer shit geweest.’’[[b]/q]
..Euh..
[q],,Pepijn is een gewone jongen met plussen en minnen, die een vreselijke fout heeft gemaakt.’’
Hij is zo'n lieve jongen

Ik begrijp best dat deze ouders hun kind willen beschermen, maar een roze bril is ook zoiets

Ik ga langzamerhand denken dat we doodslag ook wel weg kunnen strepen. Ik denk nu wel dubbel over deze gozer. Ik neig toch wel naar een ongeluk, maar zou wel meer willen weten over zijn gedrag in het dagelijkse leven. Is hij tot nu toe altijd een voorbeeldige puber geweest? Of mepte hij na zijn heropvoeding er veel vaker op los?
  Donald Duck held donderdag 26 april 2007 @ 10:12:07 #116
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48730265
naar zo'n boerderij ga je echt niet zomaar. dat zegt toch al heel wat over die jongen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48730278
quote:
mooie site
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_48730455
Het idiootste nog is dat we eigenlijk allemaal al zeker weten dat deze Pepijn na uiterlijk een jaar of 5 weer op straat staat. Immers, het was geen moord, dus zal hij alleen worden vervolgd voor zware mishandeling met de dood als gevolg.

Leuk en aardig, maar die jongen is dus wel dood. Deze Pepijn kan na zijn straf z'n leventje weer oppakken, terwijl Gerd Nan dat dus nooit meer kan. En gezien ons rechtssysteem in dit land zijn er blijkbaar mensen die DAT rechtvaardig vinden.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_48730519
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:12 schreef __Saviour__ het volgende:
naar zo'n boerderij ga je echt niet zomaar. dat zegt toch al heel wat over die jongen
Ben ik wel met je eens, maar iemand kan natuurlijk wel veranderen. Alhoewel ik juist door dit voorval mij afvraag of hij wel veranderd is.

Vandaar ook mijn vraag of hij er in die tussentijd veel vaker op los beukte.
pi_48730692
quote:

[..]

Who fucking cares.
Ja, ga hier even in dit topic komen melden dat het je geen flikker kan schelen. Blijf dan gewoon weg uit dit topic, emotioneel gehandicapte Neanderthaler.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_48730932
Komende 2 dagen is er gelegenheid tot condoleren, zaterdag is de crematie.
pi_48731108
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Mathijz het volgende:
Ga jij ook? Of is het in besloten kring?
Wanneer je gaat, wens ik jou ook veel sterkte daar
Zal heel zwaar zijn.
pi_48731613
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:20 schreef Seneca het volgende:
Het idiootste nog is dat we eigenlijk allemaal al zeker weten dat deze Pepijn na uiterlijk een jaar of 5 weer op straat staat. Immers, het was geen moord, dus zal hij alleen worden vervolgd voor zware mishandeling met de dood als gevolg.

Leuk en aardig, maar die jongen is dus wel dood. Deze Pepijn kan na zijn straf z'n leventje weer oppakken, terwijl Gerd Nan dat dus nooit meer kan. En gezien ons rechtssysteem in dit land zijn er blijkbaar mensen die DAT rechtvaardig vinden.
Wij weten de details niet. Ik ben in dit soort gevallen blij dat ik geen rechter ben. De halve wereld denkt met je mee en denkt te weten wat voor straf iemand moet krijgen. Ook ben ik blij dat wij geen juryduty kennen in Nederland. Laat iemand met kennis en die de details weet dat maar bepalen.
pi_48731772
http://www.scholieren.com/werkstukken/25310

Punt 6 vond ik wel interessant. Nu weet ik niet hoe recent er iets is veranderd in het strafrecht.
pi_48731860
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:38 schreef Mathijz het volgende:
Stem hier:
De term EUROCENT
pi_48732084
Waar slaat die ( ) Nu weer op, Trizzle
pi_48732096
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Trizzle het volgende:

[..]

Ik zie 'm niet, ik zie 'm niet?
pi_48732121
quote:
Ja want dat je als persoon zijnde iemand dood hebt geslagen terwijl dat eigenlijk je intentie niet eens was dat leg je natuurlijk na een week weer naast je neer. Daar denk je nooit meer over na.

Ik zeg niet dat het een verzachtende omstandigheid of wat dan ook is maar laten we nou niet doen alsof Pepijn volgende week weer eenvoudig door kan gaan met z'n leven en dan doen alsof er niets gebeurt is. Als hij dat zelf al niet inziet dan zal hij aan gedrag en opmerkingen uit z'n omgeving toch nog geregeld worden herinnerd aan dit voorval.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 26 april 2007 @ 11:18:31 #129
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_48732235
quote:
Op donderdag 26 april 2007 11:08 schreef Trizzle het volgende:

[..]

la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_48732247
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:44 schreef paddy het volgende:

[..]

Ga jij ook? Of is het in besloten kring?
Wanneer je gaat, wens ik jou ook veel sterkte daar
Zal heel zwaar zijn.
Ik kijk er persoonlijk nog wel tegenop. Ik wacht op een mailtje terug van onze coach, aangezien het me mooier lijkt om als team te gaan condoleren. Over de crematie weet ik nog niets.
  donderdag 26 april 2007 @ 11:46:27 #131
61660 Lariekoek
pi_48733317
quote:
Familie overleden scholier wil geen mediacircus
Uitgegeven: 26 april 2007 11:25
Laatst gewijzigd: 26 april 2007 11:41

HEERHUGOWAARD - De familie van de maandag overleden havo-scholier Gerd Nan van Wijk uit Heerhugowaard heeft de media verzocht zich de komende dagen terughoudend op te stellen. "We willen geen mediacircus", aldus Rein Huijsman.

De oom van het slachtoffer sprak donderdag namens de familie.

Gerd Nan van Wijk kwam maandagmiddag in Alkmaar om het leven nadat hij klappen had gekregen van een 17-jarige Alkmaarder. De verdachte werd dezelfde middag thuis aangehouden en zit vast.

Het incident speelde zich af op het terrein van het Jan Arentsz College in Alkmaar, waar Gerd Nan van Wijk op school zat. De verdachte is geen leerling van de school.

Verklaring

De familie van het slachtoffer gaf donderdag in reactie op de enorme aandacht voor het incident, een eenmalige verklaring af aan de media in het gemeentehuis van Heerhugowaard.

Huijsman trad als woordvoerder op. Hij vertelde dat de familie een verschrikkelijke tijd doormaakt. "Wij verwerken dit binnen de familie op onze eigen manier. We zijn de pers zeer erkentelijk voor alle terughoudendheid tot nu toe en hopen dat dit ook de komende dagen zo blijft."

Leugens

In een interview met het AD gaf de vader van de verdachte donderdag te kennen boos te zijn om alle "leugens en onwaarheden" die de afgelopen dagen de wereld in zijn geslingerd.

"Mijn zoon heeft nooit de bedoeling gehad die jongen dood te slaan. Ik ken hem door en door." Hij voegt er aan toe dat zijn zoon accepteert dat hij straks moet zitten.

Criminele psychopaat

De vader geeft toe dat zijn zoon een persoon met een gebruiksaanwijzing is, maar dat zijn zoon wordt afgeschilderd als een criminele psychopaat gaat hem door merg en been.

"Mijn zoon heeft niet met voorbedachten rade geslagen. Ook is er geen boksbeugel of ander wapen gebruikt. Hij heeft twee klappen uitgedeeld, niet eens hard, maar op de verkeerde plaats", aldus de vader in de krant.
Bron: Nu.nl
pi_48734130
quote:
Op donderdag 26 april 2007 07:13 schreef vitessezuid113 het volgende:

Dus omdat hij zwart wordt gemaakt op het internet ( terrecht of niet ) ontloopt hij straks meer straf.

Wat is de wereld soms toch krom.
mja.. dat vind ik ook wel apart. Ik vraag me ook af of het waar is en zo ja, hoe zwart moet iemand worden gemaakt, voor hij in aanmerking komt voor strafvermindering?
  donderdag 26 april 2007 @ 12:13:40 #133
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48734313
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:03 schreef FJD het volgende:
Wel weer een duidelijk voorbeeld van hoe zaken verdraaid (kunnen) worden op het internet. Iemand roept iets over een boksbeugel, nergens is er feitelijke berichtgeving over te vinden maar toch wordt het maar voor waar aangenomen
Dat stoort mij ook. Er is nu veel des-informatie in omloop.
pi_48734477
quote:

[..]

Nee jij niet, maar de dame uit het filpmje doet dat wel.
Gs durft te breken met het moralitische geleuter dat lijkt te heersen in dit land en daar vind ik niks mis mee.
Bij verschillende andere media stond die kerel er ook met zijn koker goed op. Moeten ze die media dan ook maar met een bezoekje vereren en een moralistisch lesje geven?
Durft te breken met moralistische geleuter?
GS vind het stoer en tof om zo hard mogelijk te zijn.
"Kijk ons eens de "dader" al hebben gevonden, maak hem zwart reaguurders, zoek z'n prive gegevens" is wat ze indirect zeggen. "Pak ook z'n familie, vrienden en vriendin maar eens aan"
En vervolgens zeggen ze heel schijnheilig dat zij het niet doen maar de mensen de reageren.

We hebben toch een rechtstaat in Nederland, laat het veroordelen van iemand daaraan over en ga niet anarchistisch voor eigen rechter spelen. Echt te walgelijk voor woorden dat GS.
Waarom z'n achternaam publiceren? Zodat we op zoek kunnen naar z'n broer, zus vriendin, vader, moeder etc. etc. Die er niets mee te maken hebben?
Of wat dacht je van een naamgenoot?

Het is trouwens al eens eerder voorgekomen dat GS de naam/profiel van de verkeerde "dader" publiceerde. Dit is toen recht gezet in een heel klein kadertje. Oftewel de verkeerde werd aan de schandpaal genageld. Het zal je maar overkomen, je solliciteerd en je toekomstige werkgever haalt je naam even door google en hoppa je bent een moordenaar. Ga dan maar eens uitleggen hoe het zit, daar heeft niemand zin in en die baan kun je ondertussen wel op je buik schrijven.

Je zal maar een moordenaar toevallig via via in je hyves lijstje hebben staan, voor je het weet wordt je door het kortzichtige GS volk in relatie gebracht met de moordenaar en ben jij z'n beste vriend waarna ze je moeder voor van alles en nogwat uit gaan maken.
Alles uiteraard buiten de schuld van GS om, het zijn de reaguurders

Ik vind het nog steeds een erg goede regel om een verdachte/veroordeelde niet volledig bij naam te noemen. Al is het alleen om de familie en eventuele naamgenoten te beschermen. Mensen die dicht bij de zaak staan voor wie het echt van belang is, en weten waarover het gaat weten vaak toch wel de volledige details.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_48734621
quote:
Het idiootste nog is dat we eigenlijk allemaal al zeker weten dat deze Pepijn na uiterlijk een jaar of 5 weer op straat staat.
Ja, want die jongen komt weer tot leven als de dader twintig jaar aan zijn scrotum ondersteboven aan een boom wordt gehangen

Het leven an sich is bijzonder onrechtvaardig. Ga klagen bij de auditors van het heelal, zou ik zeggen.

En ik vind het goed dat die dader na zijn straf uit te zitten nog een kans krijgt in de maatschappij. Hopelijk heeft hij geleerd van zijn gruwelijke daad, en doet hij de rest van zijn leven normaal.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:47:01 #136
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_48735451
quote:

[..]

Er is nog veel te weinig bekend over de exacte / daadwerkelijke toedracht. Grootste gedeelte van de 'feiten' die we momenteel in de media zien rondgaan zijn gebaseerd op roddels en speculatie.

Iemand doodslaan tijdens een vechtpartij is iets heel anders dan 'iemand met een boksbeugel 3x opzettelijk keihard op de slaap slaan omdat jouw vriendin met hem is vreemdgegaan terwijl je ook nog eens een strafblad hebt van hier tot tokio' en bent weet ik veel wat voor speculaties nog meer.
Krekker is de bom!
pi_48735659
Ik snap niet helemaal dat je 'per ongeluk' iemand te hard op de verkeerde plek kan slaan. Daar ben je nog altijd zelf bij. Iemand 2 of 3x op de slaap raken, dat gebeurt alleen als je bewust mikt.

Je mag het niet zeggen maar het zal wel weer zo'n pauper VMBO'er geweest zijn (gelukkig bevestigt zijn profiel dat niet ) die instinctief er altijd eerst op los slaan en dan pas denken. 2e kans: no fucking way. Openbare executie. .
pi_48735889
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef anneja het volgende:

En ik vind het goed dat die dader na zijn straf uit te zitten nog een kans krijgt in de maatschappij.
Relativeer het even, dat krijgt hij toch nooit. Gevangenisstraffen zijn allemaal leuk en aardig als je er over in de krant leest en ver van die situatie af staat. De moeder van het slachtoffer zou die dader bijvoorbeeld nooit vergeven, wat voor straf die dader ook van de Staat mag krijgen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_48736260
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:23 schreef anneja het volgende:

[..]

Ja, want die jongen komt weer tot leven als de dader twintig jaar aan zijn scrotum ondersteboven aan een boom wordt gehangen

Het leven an sich is bijzonder onrechtvaardig. Ga klagen bij de auditors van het heelal, zou ik zeggen.

En ik vind het goed dat die dader na zijn straf uit te zitten nog een kans krijgt in de maatschappij. Hopelijk heeft hij geleerd van zijn gruwelijke daad, en doet hij de rest van zijn leven normaal.
Wat een kinderlijke naïviteit. Keep dreaming zou ik zeggen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_48736346
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat een kinderlijke naïviteit. Keep dreaming zou ik zeggen.
Wat een achterlijk pessimisme. Die dader is waarschijnlijk ook getraumatiseerd tot en met, die is echt niet van plan nog 10 mensen om te leggen in zijn verdere leven hoor, als ie nog 'n leven heeft.
pi_48736449
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:14 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat een achterlijk pessimisme. Die dader is waarschijnlijk ook getraumatiseerd tot en met, die is echt niet van plan nog 10 mensen om te leggen in zijn verdere leven hoor, als ie nog 'n leven heeft.
Dit wekt alleen maar status op in zijn cultuurtje. Want nu kan hij bijvoorbeeld zeggen:"pas maar op ik heb al iemand doodgeslagen".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 26 april 2007 @ 13:19:01 #142
17075 extreme
-wannahave-
pi_48736491
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:52 schreef Modus het volgende:

Je mag het niet zeggen maar het zal wel weer zo'n pauper VMBO'er geweest zijn
erger nog, hij was matroos via een l.o.i. cursus, en het laatste half jaar had ie in een bootcamp gezeten,

VMBO dropout dus..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_48736504
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit wekt alleen maar status op in zijn cultuurtje. Want nu kan hij bijvoorbeeld zeggen:"pas maar op ik heb al iemand doodgeslagen".
Ah, jij bent bekend in zijn/dat cultuurtje?
pi_48736540
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ah, jij bent bekend in zijn/dat cultuurtje?
Bekend niet, maar ik weet hoe dat werkt
pi_48736542
Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar zolang die kerel niet voor de rechter is geweest, is van moord geen enkele sprake en lijkt me de TT een beetje voorbarig.

Voor hetzelfde geld is het gewoon doodslag. Maak er dan van: Scholier in Alkmaar dood geslagen ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 26 april 2007 @ 13:40:18 #146
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48737109
Die vader van de verdachte ook "Ja, hij had het zo niet bedoeld... het is zo'n lieve jongen"...

Wat had hij dan bedoeld???
pi_48737147
Er is een verschil tussen "moord" volgens het wetboek en "moord" volgens het woordenboek. Volgens het woordenboek is 'ie vermoord.
  donderdag 26 april 2007 @ 13:41:27 #148
17075 extreme
-wannahave-
pi_48737148
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gezegd heeft, maar zolang die kerel niet voor de rechter is geweest, is van moord geen enkele sprake en lijkt me de TT een beetje voorbarig.

Voor hetzelfde geld is het gewoon doodslag. Maak er dan van: Scholier in Alkmaar dood geslagen ofzo
het maakt Gerd niet minder dood hoor.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 26 april 2007 @ 13:42:57 #149
61660 Lariekoek
pi_48737213
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef extreme het volgende:

[..]

erger nog, hij was matroos via een l.o.i. cursus, en het laatste half jaar had ie in een bootcamp gezeten,

VMBO dropout dus..
Iets met een klok en klepel enzo..
  donderdag 26 april 2007 @ 13:44:23 #150
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_48737264
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:20 schreef vosss het volgende:
Ik weet toevallig dat dit wel al eens gezegd is, ergens:

Vermoord staat, taalkundig, los van moord zoals bedoeld in het Wetboek van Strafrecht:
quote:
ver·moor·den
overgankelijk werkwoord; vermoordde, heeft vermoord

gewelddadig van het leven beroven
Die definitie lijkt mij wel redelijk van toepassing he. Niet?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')