Voeg hem ff toe aan de OP tongquote:* Die dekselse [naam van een speler of team]
o bijvoorbeeld: Die dekselse Argentijnen!
* En daar komen ze weer!
* Het is nog niet gedaan, hoor!
* Dit is genieten hoor, de samba voetballers uit Rio.
* Wat is dat toch een verschrikkelijk irritant mannetje.
* Goeie genade!
* Het [...] stadion ontploft!
* Het Volksparkstadion is van Oranje!
* Dat is een rasvoetballer, hoor!
* Het zal nog lang onrustig blijven, hier in [stad]
* Op de deklat!...
* Dit komt aan als een mokerslag!
* Scheidsrechter toch!
* De messen zijn geslepen!
* Dit zijn spijkerharde verdedigers
* Van Basten, wordt dit de beslissing? Ja! Ja! Marco van Basten! 2-1 vlak voor tijd!
* Ja, we staan dan wel achter, maar het is een fantastische wedstrijd... (tijdens Nederland-West Duitsland, EK 1988, toen Nederland nog met 1-0 achter stond)
Gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Ik post hem hier ook nog maar ff dan
[..]
Voeg hem ff toe aan de OP tong.
Neeehee, hij zegt nooit goede dingen. Dingen die hij zegt zijn óf fantastisch/magnifiek/geweldig, óf dra-maaaaatisch/walgelijk/ongehoord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Hij zegt precies de goede dingen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Hij is op de radio ook goed maar vanavond toont hij weer zijn klasse.
Hoor eigenlijk zelden commentatoren die beter zijn, die meer overzicht hebben, die er meer verstand van hebben. Hij zegt precies de goede dingen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
Hij is op de radio ook goed maar vanavond toont hij weer zijn klasse.
Hoor eigenlijk zelden commentatoren die beter zijn, die meer overzicht hebben, die er meer verstand van hebben. Hij zegt precies de goede dingen.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]!
Maldini wereldkampioen afgelopen jaar.Alles loopt via Kaka, en 5 minuten later loopt alles via links en Seedorf.
Wat een lulhannes is het.
En jij zou het uitspreken als...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe hij tackle uitspreekt. Echt als TEKKEL
Je bent in de war met pijpen denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef pfaf het volgende:
zelfs m'n oma zonder kunstgebit zonder benul van de regels zou minder onzin uitkramen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef teamlead het volgende:
"ik heb de stellige indruk dat Maldini, de captain, eruit is en dat klopt ook wel'
Ik heb hem dit topic gemaildquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:49 schreef teamlead het volgende:
Evert is even koffie halen ofzoHij is zo stil
Die zijn érger, toegegevenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef SCH het volgende:
Wat een agressie tegen good old Evert
Zijn jullie verziekt door die Talpaschreeuwerds?
Hugo is absoluut ook geniaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef knnth het volgende:
[..]
Die zijn érger, toegegeven
Doe mij maar Grueter of Snoeks of Reitsma ... of Walker
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef pfaf het volgende:
Met afstand de slechtste commentator ter Wereld, Leo Driessen in z'n nek, maar zo slecht als Evert is niemand, zelfs m'n oma zonder kunstgebit zonder benul van de regels zou minder onzin uitkramen.Evert ten Napel
Snoeks heeft mij menig haar doen laten uit trekken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Snoeks probeert altijd origineel te zijn, die snapt het kunstje niet.
En je hebt er al zo weinigquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snoeks heeft mij menig haar doen laten uit trekken.
Hij zegt Kákaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
Ik houd niet van Evert. Mij te overenthousiast in al zijn dingen.
"Ohhhhhhhhhhhhhhh Kaká".
Dat is juist het mooie aan hem.. hij geeft commentaar, maar leeft tegelijk ook helemaal mee met de wedstrijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef RayMania het volgende:
Ik houd niet van Evert. Mij te overenthousiast in al zijn dingen.
"Ohhhhhhhhhhhhhhh Kaká".
Dat meeleven mag van mij wat minder. Hij weet een bloedeloze 0-0 met amper kansen nog tot een geweldige wedstrijd te praten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan hem.. hij geeft commentaar, maar leeft tegelijk ook helemaal mee met de wedstrijd
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef knnth het volgende:
ROENIE *rukruk* ROENIE *rukruk* ROENIE *rukruk* jaaaaaaaaa *komt klaar*
Geniaal iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef RayMania het volgende:
'Daar is niet doorheen te komen. Rooney, Rooney, Rooney, jaaaaaaaaaa, 2-2.".
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Lippie85 het volgende:
In de Fifa serie van EA Sports is hij pas geweldig
Mulder met zn: "Ik ben het neit altijd eens met de scheids, maar nu wel" o.i.dquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Evert zuigt, maar hij is wel een mede Ermeloër, dus och.
[..]
![]()
"Een prachtige middag, de zon schijnt... en eens kijken of het voetbal ook zonnig is."
"DIT IS 'M WEERRRRRR NIET!!!"
"Er wordt afgetrapt en de bal gaat weer naar achteren. Waarom altijd naar achteren, waarom schieten ze niet meteen op doel?" (en dat is commentator van beroep)
"Daar geeft je toch een kaart voor, scheids, kom nou toch.."
"BWEHEHEH! EN WIE VAN DE TWEE GAAT ER WINNEN? BAL OP DE PAAL!"
"Oei! Die had erin gemoeten, en hij weet het, kijk maar."
"Hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn!" ()
"Ze sturen de tegenstander van het kastje van de muur!"
Youri Mulder is daar trouwens pas echt legendarisch slecht. Echt. SLECHT.
Of dan gaan ze zomaar midden in de wedstrijd van die kutdiscussies zitten houden over balaanname.![]()
Buitenspel, BUItenspel, Het was helemaal geen buitenspel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mulder met zn: "Ik ben het neit altijd eens met de scheids, maar nu wel" o.i.d![]()
*V/d Sar pakt een bal*quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mulder met zn: "Ik ben het neit altijd eens met de scheids, maar nu wel" o.i.d![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef SixtY het volgende:
Mulder:"Als deze wedstijd in me achtertuin werd gespeeld, trok ik meteen de gordijnen dicht!"![]()
![]()
Dat is Evertquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
Hahah, zo stom commentaar dat het geniaal wordt.
en didaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef knnth het volgende:
Istie weer: Fletsjuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrr.
ken ik niet.. wel smiszquote:
Je meent het echt hè?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:44 schreef SCH het volgende:
Beste man van het veld zat vanavond in een commentaarhokjeEVERT
Ik dacht juist dat iedereen hem geweldig vondquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je meent het echt hè?
Ik dacht altijd dat iedereen hem een zeurzak vond.
Stond vroeger in ieder geval ook op hun shirts, dat Theatre of Dreams. (Heb hier een oud ManUtd. shirt uit 1996 liggen waar het op staat).quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Theatre of Dreams, zo noemde Charlton het.
Vorig jaar vond SCH het ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:17 schreef SCH het volgende:
Deze grand old man van de Nederlandse verslaggeving is kundig en rustig en probeert niet grappig en origineel te zijn maar geeft gewoon commentaar. Dat is namelijk zijn vak.
Frank leerde het vak van Evert, nog steedsquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:49 schreef zjroentje het volgende:
Frank Snoeks pwnt 'm de pan uit hoor.
Frank Snoeks for president.
Dat zeurderige wat ik hierboven beschrijf. Cliché's en dergelijke boeien me niet veel, maar na een kwartier al praten alsof de wedstrijd gespeeld is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat iedereen hem geweldig vond
Hoe kan dat nou.
Evert is de godfather van het voetbalcommentaar. Bewijst hij wel op de radio waar hij nu weer wat vaker te horen is.
Als Evert commentaar geeft, komt het gewoon altijd goed, zelfs al verliezen we. Ik begrijp echt niet wat je zo op hem tegen kan hebben. Maar misschien ben ik ouderwets![]()
Prachtig toch. Hij vertelt voetbal zoals het is. Er is geen woord aan gelogen. Hij beschrijft het moment. En niet van die wijsheden achteraf. Dat is zo mooi - hij durft het moment te benoemen waar de meeste andere in vlakke semi-analyses blijven hangen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef pfaf het volgende:
Ik vraag me altijd af of Evert zou lijden aan manische depressiviteit? Het ene moment kan ManU niets en is elke speler van Milan God, 5 minuten later is het weer andersom. Zo is het met alles wat hij zegt, kan ook schizofrenie zijn natuurlijk.
Volgens mij wist Evert na 30 minuten al 110% zeker dat Milan in de finale zou staan!
Die wijsheden van hem zijn volledige verhalen die spelers tegen elkaar lopen te vertellen. Irritante vent, als hij stil is, is hij de beste commentator.quote:
Wélke wedstrijd, vraag ik mij dan altijd af. De rest van de wereld schijnt 'n andere te zienquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef TheGHunter het volgende:
Teminste een verslaggever die meeleeft met de wedstrijd, Evert is top
Hoezo dat? Hij voelde het vanavond toch perfect aan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef knnth het volgende:
[..]
Wélke wedstrijd, vraag ik mij dan altijd af. De rest van de wereld schijnt 'n andere te zien
'Een knaller van een kopbal'quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Evert zuigt, maar hij is wel een mede Ermeloër, dus och.
[..]
![]()
"Een prachtige middag, de zon schijnt... en eens kijken of het voetbal ook zonnig is."
"DIT IS 'M WEERRRRRR NIET!!!"
"Er wordt afgetrapt en de bal gaat weer naar achteren. Waarom altijd naar achteren, waarom schieten ze niet meteen op doel?" (en dat is commentator van beroep)
"Daar geeft je toch een kaart voor, scheids, kom nou toch.."
"BWEHEHEH! EN WIE VAN DE TWEE GAAT ER WINNEN? BAL OP DE PAAL!"
"Oei! Die had erin gemoeten, en hij weet het, kijk maar."
"Hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn!" ()
"Ze sturen de tegenstander van het kastje van de muur!"
Youri Mulder is daar trouwens pas echt legendarisch slecht. Echt. SLECHT.
Of dan gaan ze zomaar midden in de wedstrijd van die kutdiscussies zitten houden over balaanname.![]()
"..die gaat de Hubble zoeken!"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Lippie85 het volgende:
Nog een Fifa uitkraam: Nou nou nou, koppen kan ie wel!
Jij speelt waarschijnlijk ook Playstation, ik speel pc. Dat maakt ook verschil.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef De_Postbode het volgende:
"Wat een aanvaller! Schiet 'm erin alsof hij hier de hele dag op geoefend heeft!"
"Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft."
Het commentaar is ook zo vreselijk slecht getimed in die Nederlandse versies. Complete willekeur. Evert die nog even het verschijnen van de opstellingen aankondigd terwijl de wedstrijd al begonnen is, Evert die bij de eerste de beste kans al roept om de zoveelste misser, Evert die bij 3-3 of na twee minuten speeltijd zich afvraagt of de komende hoekschop de spanning gaat terugbrengen...
Youri: Weer een kaart, ze moeten oppassen Evurrwt!
Youri: Ik ben het met de scheidsrechter eens Evurrwt, die kaart is verdiend.
Youri: Ze staan niet voor niets zo hoog genoteerd in de competitie...mompel...
Youri: En bijna een goal van een speler met een reputatie op schieten van, eh, verre afstand... een goede reputatie welteverstaan....hij is erg goed in het schieten van lange afstand...
Youri: Dat is al zijn tweede gemiste kans, niet goed voor het zelfvertrouwen.
Youri: Nah als je van die afstand mist ben je echt niet goed bezig.
Youri: Hands? Scheidsrechter, da's toch hands?!
Youri: Evurrwt!
Youri: Mag ik je anjer schoonlikken Evurrwt?!
Ik herken die van jou trouwens niet, maar ik speel nog steeds 06.![]()
Meh, ik wil Pro Evo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef De_Postbode het volgende:
Youri: Mag ik je anjer schoonlikken Evurrwt?!
TMIquote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef SCH het volgende:
moest meteen weer aan hem denken vanochtend
"Leuke" opmerking als je tegen een Italiaanse ploeg speeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
'Daar komt de rode brigade van Sir Alex Ferguson'
De Rode Brigades (Brigate Rosse) was een Italiaanse extreem-linkse terroristische organisatie die in 1969 door enkele studenten opgericht werd en vanuit Bologna opereerde.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef DIGGER het volgende:
Waar zeg ik dat?
En enig idee wat de rode brigade is/was in Italie?
Ik geloof nooit dat je dit zelf hebt getyptquote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De Rode Brigades (Brigate Rosse) was een Italiaanse extreem-linkse terroristische organisatie die in 1969 door enkele studenten opgericht werd en vanuit Bologna opereerde.
Samen met Youri Mulder dé reden om het spel in het Engels te spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Lippie85 het volgende:
In de Fifa serie van EA Sports is hij pas geweldig
Italiaansquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Samen met Youri Mulder dé reden om het spel in het Engels te spelen.
Ergens terug te luisteren ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef SCH het volgende:
Evert was vanmiddag bij ons in de uitzending
Wat een held. Ik had hem speciaal uitgenodigd omdat jullie zo de pest aan hem hebben
Dikke puh
Op TV is het niet veel nee, maar vanmiddag bij Langs de Lijn was ie geweldig.quote:Op maandag 30 april 2007 00:34 schreef Beschouw het volgende:
Als die zwetser commentaar geeft, zet ik het geluid af.
Je hebt vast niet geluistyerd vanmiddag.quote:
Daar zit dan wel een grote waarheid in hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef Pritt het volgende:
Seedorf is een grote meneer hier.
Is dat niet Frank Snoeks? Ik haal die 2 altijd doorelkaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Evert is toch ook die man die tijdens dode spelmomenten de gedachten van de spelers kan lezen?
Tuurlijk is het waar maar zijn woordkeuze is wel typisch Eeevuuurts.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Daar zit dan wel een grote waarheid in hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Evert is toch ook die man die tijdens dode spelmomenten de gedachten van de spelers kan lezen?
Die vond ik dan wel weer leuk, die vergelijking met de kleinste van de Daltonsquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef knnth het volgende:
U kent toch de strip? Van Luukie Luuk? En de Daltons?
Dan kunnen die van Snoeks en Dijkstra ook wel mee,quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:50 schreef Smeich het volgende:
Wie print dit topic uit en stuurt het naar de NOS?
Hoe hij Kaka uitspreekt is echt treurig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef bolivian het volgende:
"Seedorf zélf!"
"Káká zelf!"
"Jankulovski zélf!".
Haha, ja daar ergerde ik me ook dood aan. "Ellen Smis kan er misschien nog ingebracht worden. Ook Oole Gunnur Solsjèr loopt zich warm."quote:
Ohja, als je de grootste onzin roept is het niet erg, omdat het beter is dan zakelijk lullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef g4st het volgende:
Wat een gezeur op die commentators zegLiever iemand als ten Napel dan zo'n andere NOS-kneus, die alleen puur zakelijk verslag doet van wat er gebeurt
Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:23 schreef Kreupeldicht het volgende:
Wat ik wel gek vond was dat hij na de 2-0 steeds maar bleef vertellen dat als het nu ook nog 3-0 zou worden dat Manchester dan wel zou kunnen ophouden. Dat begrijp ik dan niet, want in beide gevallen moesten ze 2x scoren toch![]()
ik zou zeggen: word zelf commentator en doe ons voor hoe het echt moet, jongequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef knnth het volgende:
[..]
Ohja, als je de grootste onzin roept is het niet erg, omdat het beter is dan zakelijk lullen.!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
Kalac? Dat was toch echt wel Vieri die net in beeld kwam
Ik zuig keihard in commentaar geven. Het verschil met Evert is dat ik wél m'n plek weet en niet in een microfoon ga braken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: word zelf commentator en doe ons voor hoe het echt moet, jonge![]()
Een soort Fifa 2007?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef pfaf het volgende:
Waarom gooien ze er eigenlijk geen sidekickje naast. Ik vind dat altijd zo lekker luisteren. Kunnen de beide heren eens discussieren, elkaar verbeteren en ouwehoeren in plaats van 95 minuten lang cliché's en pertinente leugens te verkondingen.
Weet ik niet, PES all the way natuurlijk. Maar inderdaad, zoiets bedoel ik, al lijken me er meer geschikte personen te vinden dan Youri Mulder.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een soort Fifa 2007?Met Youri Mulder ernaast, inclusief irritante verhalen uit de Bundesliga.
![]()
Jack v. Gelder en Evert ten Napel bij mekaar zetten. Twee rukkende, oude knarren die klaarkomen op elke balbehandeling.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik niet, PES all the way natuurlijk. Maar inderdaad, zoiets bedoel ik, al lijken me er meer geschikte personen te vinden dan Youri Mulder.
Bij o.a. SKY UK, SKY Italia, BBC, ITV, Rai Uno hebben ze duo commentatoren ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef pfaf het volgende:
Waarom gooien ze er eigenlijk geen sidekickje naast. Ik vind dat altijd zo lekker luisteren. Kunnen de beide heren eens discussieren, elkaar verbeteren en ouwehoeren in plaats van 95 minuten lang cliché's en pertinente leugens te verkondingen.
Bij sport1 ook, Kees Jansma en Wim Kieft..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij o.a. SKY UK, SKY Italia, BBC, ITV, Rai Uno hebben ze duo commentatoren ja.
doorgaans 1 voor het directe verslag, de 2e af en toe tussendoor met een analyse. Die volgt de wedstrijd dus al op iets andere wijze dan z'n collega om de patronen beter te kunnen observeren en dit door te geven aan de kijker.
Populair of niet populair interesseert me geen reet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef SCH het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat hij de populairste is
namens Evert:lekker puh
Dat riep ik ook meteen. Ik moest spontaan bijna huilen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
Kalac? Dat was toch echt wel Vieri die net in beeld kwam
"En wat doe jij voor werk?"quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
In Spanje zit er zelfs een 3e bij die speciaal wordt ingehuurd om
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
te roepen.
Er zijn geen goede Nederlandse commentatoren. Ze onderschatten allemaal het kijkpubliek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef SCH het volgende:
Wie is er dan goed, toch niet die saaie Snoekbaars?
Ik vind die bij de NOS allemaal redelijk goed te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn geen goede Nederlandse commentatoren. Ze onderschatten allemaal het kijkpubliek.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
En een beetje meer emotie mag ook wel. Dan niet meteen zo talpa-achtig
Ja zoietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding] HIJJJJ DOET HEEEET, HIJ DOET HET!!! ... ONGELOOFLIJK, WAT EEN GOAL, NIET TE GELOVEN.. DENNEBOOM DOET HET TEGEN ADO, ON-GE-LOOFLIJK...!!!!
Is NOS ook NCRV?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die bij de NOS allemaal redelijk goed te doen.
Publieke vriendjespolitiekquote:
Ook Theo Reitsma.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Wie was de commentator tijdens de finale van Ajax CL-finale '95 dan? Dat vond ik ook vrij droog.
"Ja. Kluivert. 1-0."
Radiocommentaar van Jack van Gelder daarbij is meesterlijk
Ja super. Ik heb 'm op CDquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook Theo Reitsma.
Ik heb het cassettebandje met het commentaar van van Gelder grijs gedraaid.
Iemand anders was toen aan het woord, maar van gelder overstemde hem.
'KLUIVEEEEEEEEEEEEEEEEERT, KLUIVEEEEEEEERT, AAAAAAAAAAAAAAH'
En die andere :
'JACKIEEEEEEEEEEEEEEE, JACKIEEEEEEEEEEEEEEE'
Zo hoort het op een WK.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Je wilt gewoon zoiets, maar dan in het Nederlands: http://www.youtube.com/watch?v=xctvzAFbxgU
Die is ook goed ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo hoort het op een WK.
Of deze Digger :
http://www.youtube.com/watch?v=Mo7IgS_x_fc
Lekker dan als je je telefoon vergeet uit te zetten bij een crematie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die is ook goed ja.
Het commentaar bij de goal van Grosso is m'n SMS signaal
(Als Glenn een doelpunt scoort roept ie ook "Gol di Grosso!!!!!")
Dat zou hij nog echt doen ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Theo Reitsma heeft ooit één keer 'OOOOOOOH' geroepen. Dat was bij de goal van Maradona tegen Engeland. Toen zie ie gortdroog erachter aan. 'Alle twijfel is weg, dit is de beste speler van het WK.'
Evert zou geroepen hebben :
'Mensen wat kan voetbal mooi zijn, U, ik, m'n vader mijn moeder waren erbij. Dit is de mooiste goal uit de geschiedenis. Deze speler is door God gezonden.Dank je Maradona, dank je Diego.'
die heb ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja super. Ik heb 'm op CD![]()
[afbeelding]
Nummer 2 is het. De rest van de cd is minder maar Jack trekt het gemiddelde zwaar omhoog![]()
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef ErikT het volgende:
Verschrikkelijk. Wat een onzin komt er uit die gast. Dat kutverhaal gisteren weer over het orkest AC Milan met Kaka op de eerste viool... gek word ik van hem, al jaren.
"En Robben schiet 'm erin. Hoera, we zijn door."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand een filmpje van de penaltyserie Nederland-Zweden? Dan kunnen we vergelijken
dat was Frank Snoeks tijdens die wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand een filmpje van de penaltyserie Nederland-Zweden? Dan kunnen we vergelijken
Dat maakt weinig verschil in deze offtopic discussiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
dat was Frank Snoeks tijdens die wedstrijd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0V84pmCU6c0
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0V84pmCU6c0
Die heb ik ook ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja super. Ik heb 'm op CD![]()
[afbeelding]
Nummer 2 is het. De rest van de cd is minder maar Jack trekt het gemiddelde zwaar omhoog![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja.Track 5 is ook leuk
http://www.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGME trouwens, het "Jackie! Jackie!"-moment.
Dat was good old Theo Reitsma.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
dat was Frank Snoeks tijdens die wedstrijd.
Nederland-Zweden was toch echt Snoeks hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat was good old Theo Reitsma.
Whoops, bedoelde een ander filmpjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nederland-Zweden was toch echt Snoeks hoor.
Puik juist, op geen foutje kunnen betrappen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt heel verschrikkelijk commentaar.
Dat is geen sport.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Schimpie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VqjckyDdeHo
Dit is pas commentaar.
Hij zat er minstens 3x ontzettend naastquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
Er kwam naast de cliché's ook nog eens een bak onzin uit,niet normaal.
vanavond even goed oplettenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had mijn kaart gister weer bijna vol.
Die man moet lekker met pensioen gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:36 schreef pfaf het volgende:
Er kwam naast de cliché's ook nog eens een bak onzin uit,niet normaal.
Haha, geweldig die bingokaart.quote:
Alle uitspraken van Evert zijn serieus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:20 schreef RayMania het volgende:
Dirk Kuijt uit Katwijk werd serieus gezegd.
WHOA! MAN O MAN !!!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Schimpie het volgende:
Dit is pas commentaar.
Ik dacht al dat er een was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:38 schreef Blight het volgende:
Hier staat de officiele bingokaart: http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Bron
De bovenste is de volledige verzameling quotes hè. Daar onder staan de kleinere bingokaarten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er een was.
Maar die krijg je nooit vol. Daar zitten dingen tussen die Evert nooit zegt
Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is -Vaduz- die lange!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeeeeie genade, wat een deksele bingokaart. Het zal nog lang onrustig blijven in het VBL-subforum. HHooohoooo!!
En sjimz die korte? Die dekselse agent uit de hoofdstad? Hoohoooo!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is -Vaduz- die lange!
Maar er staan dingen tussen die hij nooit zegt gewoon...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:47 schreef Blight het volgende:
[..]
De bovenste is de volledige verzameling quotes hè. Daar onder staan de kleinere bingokaarten.
Ik herken echt alles anders,quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar er staan dingen tussen die hij nooit zegt gewoon...
Hmm, ja, ok. Die twee zijn zeldzaam.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bent anders zwaar de lul als je 'Comedy Capers-achtige taferelen' op je kaartje hebt staan. Of 'in de winkelhaak'.
Maar geen sportquote:Op donderdag 29 november 2007 23:13 schreef Schimpie het volgende:
Dit is pas commentaar.
o.a.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:54 schreef pfaf het volgende:
Die clichés vind ik -zoals gezegd - niet eens het ergste. De onkunde is gewoon schrijnend. Bij het verstappen van Cordoba zag hij een botsing, waar het verstappen nota bene vertraagd in beeld gebracht werd door de regie.
Wellicht krijgt Zidanuh nog een eervolle vermelding, want wát een voetballer is dat. Bijna evengoed als Drogba, beste voetballer aller tijden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jammer dat Evert vanavond niet doet. AC Milan is bij uitstek de specialiteit van Evert... vooral Kaka krijgt bij hem veel aandacht![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
o.a.
In close-ups van spelers weet hij het nog voormekaar te krijgen het halve elftal op te noemen behalve de juiste.
Burdisso was gister ineens een neger
Alexander Chivu
Kaka, wat een klasbak zeg, OH OH OH!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jammer dat Evert vanavond niet doet. AC Milan is bij uitstek de specialiteit van Evert... vooral Kaka krijgt bij hem veel aandacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |