Een soort Fifa 2007?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef pfaf het volgende:
Waarom gooien ze er eigenlijk geen sidekickje naast. Ik vind dat altijd zo lekker luisteren. Kunnen de beide heren eens discussieren, elkaar verbeteren en ouwehoeren in plaats van 95 minuten lang cliché's en pertinente leugens te verkondingen.
Weet ik niet, PES all the way natuurlijk. Maar inderdaad, zoiets bedoel ik, al lijken me er meer geschikte personen te vinden dan Youri Mulder.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een soort Fifa 2007?Met Youri Mulder ernaast, inclusief irritante verhalen uit de Bundesliga.
![]()
Jack v. Gelder en Evert ten Napel bij mekaar zetten. Twee rukkende, oude knarren die klaarkomen op elke balbehandeling.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik niet, PES all the way natuurlijk. Maar inderdaad, zoiets bedoel ik, al lijken me er meer geschikte personen te vinden dan Youri Mulder.
Bij o.a. SKY UK, SKY Italia, BBC, ITV, Rai Uno hebben ze duo commentatoren ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef pfaf het volgende:
Waarom gooien ze er eigenlijk geen sidekickje naast. Ik vind dat altijd zo lekker luisteren. Kunnen de beide heren eens discussieren, elkaar verbeteren en ouwehoeren in plaats van 95 minuten lang cliché's en pertinente leugens te verkondingen.
Bij sport1 ook, Kees Jansma en Wim Kieft..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Bij o.a. SKY UK, SKY Italia, BBC, ITV, Rai Uno hebben ze duo commentatoren ja.
doorgaans 1 voor het directe verslag, de 2e af en toe tussendoor met een analyse. Die volgt de wedstrijd dus al op iets andere wijze dan z'n collega om de patronen beter te kunnen observeren en dit door te geven aan de kijker.
Populair of niet populair interesseert me geen reet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:29 schreef SCH het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat hij de populairste is
namens Evert:lekker puh
Dat riep ik ook meteen. Ik moest spontaan bijna huilen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
Kalac? Dat was toch echt wel Vieri die net in beeld kwam
"En wat doe jij voor werk?"quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:07 schreef MaxPower het volgende:
In Spanje zit er zelfs een 3e bij die speciaal wordt ingehuurd om
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
te roepen.
Er zijn geen goede Nederlandse commentatoren. Ze onderschatten allemaal het kijkpubliek.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef SCH het volgende:
Wie is er dan goed, toch niet die saaie Snoekbaars?
Ik vind die bij de NOS allemaal redelijk goed te doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn geen goede Nederlandse commentatoren. Ze onderschatten allemaal het kijkpubliek.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
En een beetje meer emotie mag ook wel. Dan niet meteen zo talpa-achtig
Ja zoietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding] HIJJJJ DOET HEEEET, HIJ DOET HET!!! ... ONGELOOFLIJK, WAT EEN GOAL, NIET TE GELOVEN.. DENNEBOOM DOET HET TEGEN ADO, ON-GE-LOOFLIJK...!!!!
Is NOS ook NCRV?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die bij de NOS allemaal redelijk goed te doen.
Publieke vriendjespolitiekquote:
Ook Theo Reitsma.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Wie was de commentator tijdens de finale van Ajax CL-finale '95 dan? Dat vond ik ook vrij droog.
"Ja. Kluivert. 1-0."
Radiocommentaar van Jack van Gelder daarbij is meesterlijk
Ja super. Ik heb 'm op CDquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook Theo Reitsma.
Ik heb het cassettebandje met het commentaar van van Gelder grijs gedraaid.
Iemand anders was toen aan het woord, maar van gelder overstemde hem.
'KLUIVEEEEEEEEEEEEEEEEERT, KLUIVEEEEEEEERT, AAAAAAAAAAAAAAH'
En die andere :
'JACKIEEEEEEEEEEEEEEE, JACKIEEEEEEEEEEEEEEE'
Zo hoort het op een WK.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Je wilt gewoon zoiets, maar dan in het Nederlands: http://www.youtube.com/watch?v=xctvzAFbxgU
Die is ook goed ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo hoort het op een WK.
Of deze Digger :
http://www.youtube.com/watch?v=Mo7IgS_x_fc
Lekker dan als je je telefoon vergeet uit te zetten bij een crematie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die is ook goed ja.
Het commentaar bij de goal van Grosso is m'n SMS signaal
(Als Glenn een doelpunt scoort roept ie ook "Gol di Grosso!!!!!")
Dat zou hij nog echt doen ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Theo Reitsma heeft ooit één keer 'OOOOOOOH' geroepen. Dat was bij de goal van Maradona tegen Engeland. Toen zie ie gortdroog erachter aan. 'Alle twijfel is weg, dit is de beste speler van het WK.'
Evert zou geroepen hebben :
'Mensen wat kan voetbal mooi zijn, U, ik, m'n vader mijn moeder waren erbij. Dit is de mooiste goal uit de geschiedenis. Deze speler is door God gezonden.Dank je Maradona, dank je Diego.'
die heb ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja super. Ik heb 'm op CD![]()
[afbeelding]
Nummer 2 is het. De rest van de cd is minder maar Jack trekt het gemiddelde zwaar omhoog![]()
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:55 schreef ErikT het volgende:
Verschrikkelijk. Wat een onzin komt er uit die gast. Dat kutverhaal gisteren weer over het orkest AC Milan met Kaka op de eerste viool... gek word ik van hem, al jaren.
"En Robben schiet 'm erin. Hoera, we zijn door."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand een filmpje van de penaltyserie Nederland-Zweden? Dan kunnen we vergelijken
dat was Frank Snoeks tijdens die wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand een filmpje van de penaltyserie Nederland-Zweden? Dan kunnen we vergelijken
Dat maakt weinig verschil in deze offtopic discussiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef BigFire het volgende:
[..]
dat was Frank Snoeks tijdens die wedstrijd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0V84pmCU6c0
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0V84pmCU6c0
Die heb ik ook ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja super. Ik heb 'm op CD![]()
[afbeelding]
Nummer 2 is het. De rest van de cd is minder maar Jack trekt het gemiddelde zwaar omhoog![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja.Track 5 is ook leuk
http://www.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGME trouwens, het "Jackie! Jackie!"-moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |