Hoe moet je het dan uitspreken?quote:
Dan nog is 'Smit' of zelfs 'Smif' beter dan Smisquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Panick het volgende:
[..]
Als jij Papageorgopoulos uit moet spreken komt het er ook lachwekkend uit.
Sommige mensen hebben nou eenmaal moeite met vreemde accenten.
ja, da's waar, maar dan speelde ik liever met 10 manquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze zitten krap in de verdedigers bij Man Utd
En hij wil nog 'n jaar door, stond in de VIquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Dat die Ten Napel niet doorhad dat Gattuso probeerde Evra een 2e gele kaart aan te smeren zeg, en zegt ie ook nog " maar een aansteller is het niet" echt niet te geloven die man, dat die voor dat geneuzel nog fors betaald wordt ook
Tja dat opportunisme van het Nederlandse publiek was wel tenenkrommend ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:46 schreef Panick het volgende:
[..]
Het feit dat hij die facetten juist zo goed beheerst maakt hem imo uitzonderlijk. Niet veel spelers hebben dat. En het is qua gedrag ook nog eens een modelprof (zie hoe hij omgaat met de Van Basten kwestie).
Ik ben en was altijd fan van Seedorf.. Dat het er in Oranje niet uitkomt maakt hem imo geen mindere voetballer. Erg jammer dat men hem jarenlang als zondebok zag (en daarna heel hypocriet hem als verlosser bestempelde. )
Met eenzachtere k en rquote:
Hopen dat het voetbal niet bij de NOS terugkomt dan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:52 schreef knnth het volgende:
[..]
En hij wil nog 'n jaar door, stond in de VI:{
dat was een uur geleden gekquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
KAKA GOAL, BRASILL
Viel dus toch wel mee he met Gattuso, wijsneusquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
Dat die Ten Napel niet doorhad dat Gattuso probeerde Evra een 2e gele kaart aan te smeren zeg, en zegt ie ook nog " maar een aansteller is het niet" echt niet te geloven die man, dat die voor dat geneuzel nog fors betaald wordt ook
weet ik, maar ik wist nog toen ik in Brazilie was, en als Kaka scoorden zeiden ze altijd KAKA GOLquote:
zozoquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wist nog toen ik in Brazilie was, en als Kaka scoorden zeiden ze altijd KAKA GOL
was het ook..quote:
Ah zo okeequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
weet ik, maar ik wist nog toen ik in Brazilie was, en als Kaka scoorden zeiden ze altijd KAKA GOL
Nee jongen, je hebt echt geen idee wat ik bedoel. Mensen die denken hoe het in Brazilie aan toe gaat maar het niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
zozo
en als Ronaldo scoorde zeiden ze RONALDO GOL?
Natuurlijk niet. Dan zeiden ze: Pietje GOLquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
zozo
en als Ronaldo scoorde zeiden ze RONALDO GOL?
Als je het niet erg vindt kijk ik liever naar het voetbal, dan dat ik mij erger aan Ter Napel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Laat hem dan ook Smit zeggen ipv Smis.
ok knul, wat jij wilquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee jongen, je hebt echt geen idee wat ik bedoel. Mensen die denken hoe het in Brazilie aan toe gaat maar het niet weten![]()
Nee echt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |