'Een knaller van een kopbal'quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:05 schreef De_Postbode het volgende:
Evert zuigt, maar hij is wel een mede Ermeloër, dus och.
[..]
![]()
"Een prachtige middag, de zon schijnt... en eens kijken of het voetbal ook zonnig is."
"DIT IS 'M WEERRRRRR NIET!!!"
"Er wordt afgetrapt en de bal gaat weer naar achteren. Waarom altijd naar achteren, waarom schieten ze niet meteen op doel?" (en dat is commentator van beroep)
"Daar geeft je toch een kaart voor, scheids, kom nou toch.."
"BWEHEHEH! EN WIE VAN DE TWEE GAAT ER WINNEN? BAL OP DE PAAL!"
"Oei! Die had erin gemoeten, en hij weet het, kijk maar."
"Hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn!" ()
"Ze sturen de tegenstander van het kastje van de muur!"
Youri Mulder is daar trouwens pas echt legendarisch slecht. Echt. SLECHT.
Of dan gaan ze zomaar midden in de wedstrijd van die kutdiscussies zitten houden over balaanname.![]()
"..die gaat de Hubble zoeken!"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef Lippie85 het volgende:
Nog een Fifa uitkraam: Nou nou nou, koppen kan ie wel!
Jij speelt waarschijnlijk ook Playstation, ik speel pc. Dat maakt ook verschil.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef De_Postbode het volgende:
"Wat een aanvaller! Schiet 'm erin alsof hij hier de hele dag op geoefend heeft!"
"Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft."
Het commentaar is ook zo vreselijk slecht getimed in die Nederlandse versies. Complete willekeur. Evert die nog even het verschijnen van de opstellingen aankondigd terwijl de wedstrijd al begonnen is, Evert die bij de eerste de beste kans al roept om de zoveelste misser, Evert die bij 3-3 of na twee minuten speeltijd zich afvraagt of de komende hoekschop de spanning gaat terugbrengen...
Youri: Weer een kaart, ze moeten oppassen Evurrwt!
Youri: Ik ben het met de scheidsrechter eens Evurrwt, die kaart is verdiend.
Youri: Ze staan niet voor niets zo hoog genoteerd in de competitie...mompel...
Youri: En bijna een goal van een speler met een reputatie op schieten van, eh, verre afstand... een goede reputatie welteverstaan....hij is erg goed in het schieten van lange afstand...
Youri: Dat is al zijn tweede gemiste kans, niet goed voor het zelfvertrouwen.
Youri: Nah als je van die afstand mist ben je echt niet goed bezig.
Youri: Hands? Scheidsrechter, da's toch hands?!
Youri: Evurrwt!
Youri: Mag ik je anjer schoonlikken Evurrwt?!
Ik herken die van jou trouwens niet, maar ik speel nog steeds 06.![]()
Meh, ik wil Pro Evo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef De_Postbode het volgende:
Youri: Mag ik je anjer schoonlikken Evurrwt?!
TMIquote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef SCH het volgende:
moest meteen weer aan hem denken vanochtend
"Leuke" opmerking als je tegen een Italiaanse ploeg speeltquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
'Daar komt de rode brigade van Sir Alex Ferguson'
De Rode Brigades (Brigate Rosse) was een Italiaanse extreem-linkse terroristische organisatie die in 1969 door enkele studenten opgericht werd en vanuit Bologna opereerde.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef DIGGER het volgende:
Waar zeg ik dat?
En enig idee wat de rode brigade is/was in Italie?
Ik geloof nooit dat je dit zelf hebt getyptquote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De Rode Brigades (Brigate Rosse) was een Italiaanse extreem-linkse terroristische organisatie die in 1969 door enkele studenten opgericht werd en vanuit Bologna opereerde.
Samen met Youri Mulder dé reden om het spel in het Engels te spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef Lippie85 het volgende:
In de Fifa serie van EA Sports is hij pas geweldig
Italiaansquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Samen met Youri Mulder dé reden om het spel in het Engels te spelen.
Ergens terug te luisteren ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:10 schreef SCH het volgende:
Evert was vanmiddag bij ons in de uitzending
Wat een held. Ik had hem speciaal uitgenodigd omdat jullie zo de pest aan hem hebben
Dikke puh
Op TV is het niet veel nee, maar vanmiddag bij Langs de Lijn was ie geweldig.quote:Op maandag 30 april 2007 00:34 schreef Beschouw het volgende:
Als die zwetser commentaar geeft, zet ik het geluid af.
Je hebt vast niet geluistyerd vanmiddag.quote:
Daar zit dan wel een grote waarheid in hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef Pritt het volgende:
Seedorf is een grote meneer hier.
Is dat niet Frank Snoeks? Ik haal die 2 altijd doorelkaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Evert is toch ook die man die tijdens dode spelmomenten de gedachten van de spelers kan lezen?
Tuurlijk is het waar maar zijn woordkeuze is wel typisch Eeevuuurts.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Daar zit dan wel een grote waarheid in hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Evert is toch ook die man die tijdens dode spelmomenten de gedachten van de spelers kan lezen?
Die vond ik dan wel weer leuk, die vergelijking met de kleinste van de Daltonsquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:00 schreef knnth het volgende:
U kent toch de strip? Van Luukie Luuk? En de Daltons?
Dan kunnen die van Snoeks en Dijkstra ook wel mee,quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:50 schreef Smeich het volgende:
Wie print dit topic uit en stuurt het naar de NOS?
Hoe hij Kaka uitspreekt is echt treurig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef bolivian het volgende:
"Seedorf zélf!"
"Káká zelf!"
"Jankulovski zélf!".
Haha, ja daar ergerde ik me ook dood aan. "Ellen Smis kan er misschien nog ingebracht worden. Ook Oole Gunnur Solsjèr loopt zich warm."quote:
Ohja, als je de grootste onzin roept is het niet erg, omdat het beter is dan zakelijk lullen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:28 schreef g4st het volgende:
Wat een gezeur op die commentators zegLiever iemand als ten Napel dan zo'n andere NOS-kneus, die alleen puur zakelijk verslag doet van wat er gebeurt
Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:23 schreef Kreupeldicht het volgende:
Wat ik wel gek vond was dat hij na de 2-0 steeds maar bleef vertellen dat als het nu ook nog 3-0 zou worden dat Manchester dan wel zou kunnen ophouden. Dat begrijp ik dan niet, want in beide gevallen moesten ze 2x scoren toch![]()
ik zou zeggen: word zelf commentator en doe ons voor hoe het echt moet, jongequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:40 schreef knnth het volgende:
[..]
Ohja, als je de grootste onzin roept is het niet erg, omdat het beter is dan zakelijk lullen.!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Smeich het volgende:
Kalac? Dat was toch echt wel Vieri die net in beeld kwam
Ik zuig keihard in commentaar geven. Het verschil met Evert is dat ik wél m'n plek weet en niet in een microfoon ga braken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ik zou zeggen: word zelf commentator en doe ons voor hoe het echt moet, jonge![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |