quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef RickoKun het volgende:
verkapt ik-doe-uni-dus-ik-ben-ubah! topique!
IS DET ZO MISTOR?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan er echt niet tegen alsof mensen je dom noemen! wie bepaalt nou wat dom is??
ik heb dan wel geen uni gedaan maar wel mavo en ik was bij engels bevoorbeeld één van de besten!
Nederlands lag je niet zo ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan er echt niet tegen alsof mensen je dom noemen! wie bepaalt nou wat dom is??
ik heb dan wel geen uni gedaan maar wel mavo en ik was bij engels bevoorbeeld één van de besten!
in het land van de blinden, is eenoog koning...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
Op mavo niveau, ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
Gelukkig voel jij je na het plaatsen van zo'n opmerking weer helemaal top he! Stomme pauper!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Dat is net zo verstaanbaar als een kind van 2 met het syndroom van down.
Serieus...wat doe jij dan voor opleiding boekenwurm?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Och, ik weet niet wat erger is. Een MAVO diploma of een sociale handicap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Een Mavo diploma.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Och, ik weet niet wat erger is. Een MAVO diploma of een sociale handicap.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik dacht dat fok het land wel redelijk weer spiegelde! waarom is iedereen dan tegen mavo? alsof het hele land profesors is!!
Hoe naiefquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik dacht dat fok het land wel redelijk weer spiegelde! waarom is iedereen dan tegen mavo? alsof het hele land profesors is!!
ik snap wel dat niet heel nederland een abonement voor fok heeft, maar in de docu zeiden ze dat ook dat zo'n beetje van alle soorten mensen op fok zitquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Shadowlyse het volgende:
Kijk eens aan een lager opgeleiden bash topicpopcorn pakt
En nu kijken wanneer de eerste reacties komen als: "een opleiding zegt eigenlijk ook niks"
"sommige kunnen anderen dingen goed (pijpen ofzo)![]()
Deze dames kunnen vast ook andere dingen heul goed![]()
Dat kan dan wel zo wezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat opleiding t belangrijkste is is echt iets van hoogopgeleiden die op andere vlakken niet gelukkig zijn en dus maar op hun papiertje geilen!
tuurlijk mag je er trots op zijn wat je bereikt hebt, maar gun mij dat dan ook.. ik ben blij met me mavo-diploma, ik heb er zeker in me laatste jaar heeel hard voor moeten knokken en dat maakt t voor mij net zoveel waard als jou diploma van de universiteit!!!!
Wat lief je hapt volledigquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat opleiding t belangrijkste is is echt iets van hoogopgeleiden die op andere vlakken niet gelukkig zijn en dus maar op hun papiertje geilen!
tuurlijk mag je er trots op zijn wat je bereikt hebt, maar gun mij dat dan ook.. ik ben blij met me mavo-diploma, ik heb er zeker in me laatste jaar heeel hard voor moeten knokken en dat maakt t voor mij net zoveel waard als jou diploma van de universiteit!!!!
Algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Viswijfje het volgende:
waarom zou ik 5 jaar op school gaan zitten als ik bevoorbeeld alleen maar kapster zou willen worden?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Danjall het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo wezen.
Maar ben je net zo content met het feit dat jij veel minder gaat verdienen ook al heb je harder gewerkt ?![]()
ja maar je toon van "sommige dingen kunnen andere heel goed" en dat andere wat je zei was erg naar vond ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Wat lief je hapt volledigWaar zeg ik dat ik neerkijk op wat men lager opgeleiden noemt? Het was meer bedoeld als een constatering/voorspelling over de komende reacties.
![]()
ik geloof niet dat ik in dat jaar extra biologie en aardrijkskunde veel meer zou leren dan in een jaar hard werken, mensen leren kennen, sochtends het nieuws kijken etcquote:
zuchtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik in dat jaar extra biologie en aardrijkskunde veel meer zou leren dan in een jaar hard werken, mensen leren kennen, sochtends het nieuws kijken etc
Een jaar extra opleiding sluit uiteraard het leren kennen van mensen en kijken van het nieuws niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef Viswijfje het volgende:
ik geloof niet dat ik in dat jaar extra biologie en aardrijkskunde veel meer zou leren dan in een jaar hard werken, mensen leren kennen, sochtends het nieuws kijken etc
Oeps verkeerde knopjequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Neerkijken op wat men lager opgeleiden noemt slaat imho nergens op.
Heb een keer een artikele gelezen over een professor die maar stelde dat er 8 soorten van intelligentie bestaan:
-Cijfermatige intelligentie (wiskunde)
-Taalkundige intelligentie
-Muzikale intelligentie
-Bewegins intelligentie (goed zijn in een sport en snel bewegingen kunnen zien en nadoen)
-Sociale intelligentie
-Kunstzinnige intelligentie(schilderen, beeldhouwen)
- Ruimtelijke intelligentie
en dan nog 1 die ik even niet meer weet.
quote:
en waar ontleent die professor zijn gezag aan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Heb een keer een artikele gelezen over een professor die maar stelde dat er 8 soorten van intelligentie bestaan:
-Muzikale intelligentie
-Bewegins intelligentie (goed zijn in een sport en snel bewegingen kunnen zien en nadoen)
-Sociale intelligentie
en dan nog 2 die ik even niet meer weet.
Hier een bronquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:21 schreef Flashwin het volgende:
[..]
en waar ontleent die professor zijn gezag aan?
SUK-KEL
Is het ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:16 schreef Viswijfje het volgende:
o dat klinkt mischien dom
Ja, daarom ook al die hoog intelligente voetballers en prostituees.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef Viswijfje het volgende:
dat is waar, maar volges mij steek je net zoveel op van je bezig houden met wat je zelf intressant vind..
En welk woord was het moeilijke woord want ik zie hem nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
moet je nou weer moeilijke woorden gebruiken om t in te wrijven??
natuurlijk vind ik dat kut ja.. en das al erg zat! daar hoef ik niet bovenop de hele dag op een forum waar ik voor me lol zit "oo wat ben jij dom zeg!"
Hoog opgeleid is nog niet per defentie slimquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, daarom ook al die hoog intelligente voetballers en prostituees.
content. ik ken t wel (van t uitzendburo enzow) maar waarom niet gewoon tevreden zeggen dan snapt iedereen t!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
En welk woord was het moeilijke woord want ik zie hem niet?
Ja, dat krijg je als Nederlands je niet boeit en je vergeet het weer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef Viswijfje het volgende:
content. ik ken t wel (van t uitzendburo enzow) maar waarom niet gewoon tevreden zeggen dan snapt iedereen t!
de gast die achter dit account zit is echt een heldquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
content. ik ken t wel (van t uitzendburo enzow) maar waarom niet gewoon tevreden zeggen dan snapt iedereen t!
ik snap het best hoor, snap alleen niet waar t voor nodig is om zon woord te gebruiken als je ook gewoon tevreden kan zeggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:07 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als Nederlands je niet boeit en je vergeet het weer!
Amen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef Maisnon het volgende:
Als Viswijfje door de meest vreemde speling van het lot geen kloon is, dan heb ik me toch behoorlijk vergist in hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn
en waarom ben ik dan zo achterlijk??quote:
Ah, de grotere vragen des levensquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef Viswijfje het volgende:
en waarom ben ik dan zo achterlijk??
Tuurlijk wel, hoe denk je anders dat ze dan aan dat diplomaatje komen, anders zou toch iedereen voor het VWO kiezen en niet voor de MAVO, of denk je soms dat zoveel mensen liever vakkenvuller dan chirurg wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Hoog opgeleid is nog niet per defentie slim![]()
Bluffertquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:35 schreef MaximumRush het volgende:
Vraagt zo'n wijf op msn wat ik ga doen na me examens. Dat vertel ik zoo enso. Zegt ze dat haar zus ook op universitair niveau studeert. Dus ik vraag wat ze doet.
says:
me zus doet halo das ook universitair
says:
wat is halo?
Nou, dat is dus een hbo opleiding. Maar goed, mevrouw blijft volhouden dat het universitaire opleiding is. En haar zus bevestigd het ook nog eens.
Zus says:
jaa, tis hbo met al dat universitaire gedoe
LEZEN hij zegt niet dat hij snapt wat HLO inhoud maar dat het geen universitaire opleiding is maar een HBO opleiding.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef henkway het volgende:
[..]
BluffertToevallig is de HLO een opleiding waar jij niets van snapt
Hogere Laboratorium Onderwijs, eikel
Slaafjes van universitaire bèta'squote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef henkway het volgende:
[..]
BluffertToevallig is de HLO een opleiding waar jij niets van snapt
Hogere Laboratorium Onderwijs, eikel
Laat de mensen een beetje selfrespect, zot
Mak toch geen fuck uit joh, Ik heb verschillende mensen met een universitaire opleiding die bijna dood zijn en niet vooruit te branden, wat heb ik aan die mafjoekels, met een drs in de geschiedenisquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
LEZEN hij zegt niet dat hij het snapt wat HLO inhoud maar dat het geen universitaire opleiding is maar een HBO opleiding.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef henkway het volgende:
[..]
Mak toch geen fuck uit joh, Ik heb verschillende mensen met een universitaire opleiding die bijna dood zijn en niet vooruit te branden, wat heb ik aan die mafjoekels, met een drs in de geschiedenis
Het gaat erom dat de TS klaagt dat iemand het verschil niet weet tussen universiteit en HBO. Niet om het feit dat jij klaarblijkelijk niets hebt aan met mensen met een universitaire graad in de geschiedenis. Dus je als je daar over wil klagen dan open je maar je eigen topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef henkway het volgende:
[..]
Mak toch geen fuck uit joh, Ik heb verschillende mensen met een universitaire opleiding die bijna dood zijn en niet vooruit te branden, wat heb ik aan die mafjoekels, met een drs in de geschiedenis
Ok, laten we dit even schematisch opstellen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe denk je anders dat ze dan aan dat diplomaatje komen, anders zou toch iedereen voor het VWO kiezen en niet voor de MAVO, of denk je soms dat zoveel mensen liever vakkenvuller dan chirurg worden.
Niet alle slimmeriken zijn hoog opgeleid, maar niet alle hoog opgeleiden zijn slim.
Met andere woorden:
slim! = hoogopgeleid
HOU JE GRAFBEK EN HOU JE ERBUITEN.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef timmie_loots het volgende:
[..]
Ok, laten we dit even schematisch opstellen.
1. Viswijfje stelt dat een hoog opgeleid persoon niet per sé slim is
2. Jij bent het niet met haar eens, anders hebben ze dat diploma niet.
3. Jij bent het WEL met haar eens, niet alle hoog opgeleiden zijn slim!
MAKE UP YOUR FUCKING MIND.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een tyfus slechte op.
Bovenstaande zin heeft nog meer inhoud
Je kunt er wel van uitgaan dat die hoog opgeleiden in ieder geval beter zijn in het schrijven van Nederlands dan jijquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar hij zei iets over voetballers dat die niet hoog opgeleid zijn.. dan denk ik "ja duuuh betekend nog niet dat ze niet slim zijn want voor voetbal hoef je gewoon niet verder te leren dus waarom zou je dan?"quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:25 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Je kunt er wel van uitgaan dat die hoog opgeleiden in ieder geval beter zijn in het schrijven van Nederlands dan jij
Idd, waarom een poging doen tot intelligentie als je toch een hersendodend beroep gaat doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Viswijfje het volgende:
trouwes, alsof mavo je dom maakt! waarom zou ik 5 jaar op school gaan zitten als ik bevoorbeeld alleen maar kapster zou willen worden?
Laag opgeleid is wel per 'defentie' dom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
OMGOMZGOMZGOMGOMGGOMGOMFGOMGMquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laag opgeleid is wel per 'defentie' dom.
Omdat je als je intelligent bent maar hier niks mee doet je toch dom blijftquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar hij zei iets over voetballers dat die niet hoog opgeleid zijn.. dan denk ik "ja duuuh betekend nog niet dat ze niet slim zijn want voor voetbal hoef je gewoon niet verder te leren dus waarom zou je dan?"
waarom is t nou gelijk hersendodend als t meer met creativiteit dan met boeken of studeren te maken heeft??quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, waarom een poging doen tot intelligentie als je toch een hersendodend beroep gaat doen.
ach als neerlands je niet zo ligt zeg je toch gewoon dat je dyslexcsjies benquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nederlands lag je niet zo ?![]()
OMFG, ik ben 1 hele letter vergeten te typen.. schiet me maar af hoor want dan heeft me leven geen zin meer ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laag opgeleid is wel per 'defentie' dom.
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
OMFG, ik ben 1 hele letter vergeten te typen.. schiet me maar af hoor want dan heeft me leven geen zin meer ook![]()
Oké.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
OMFG, ik ben 1 hele letter vergeten te typen.. schiet me maar af hoor want dan heeft me leven geen zin meer ook![]()
sek drink je dat niet met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof slim zijn alles is!
wanneer heb jij voor t laatst lekker gesekst?
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor t laatst lekker gesekst?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zo te horen hebben jullie intelectuelen allemaal frustraties, haha meer dan ik!
ik mis intelligentie zoals logica en hierarchisch/problematisch denken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Shadowlyse het volgende:
-Muzikale intelligentie
-Sociale intelligentie
en dan nog 2 die ik even niet meer weet.
Sommigen heten dan ook Seung-hui Cho.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
niet zo negatief niet iedereen heet pepijn
Slim!=hoogopgeleid betekent, niet alle slimmerds zijn hoogopgeleid, maar alle hoogopgeleiden zijn wel slim, a = b, maar b is niet per se a.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef timmie_loots het volgende:
[..]
Ok, laten we dit even schematisch opstellen.
1. Viswijfje stelt dat een hoog opgeleid persoon niet per sé slim is
2. Jij bent het niet met haar eens, anders hebben ze dat diploma niet.
3. Jij bent het WEL met haar eens, niet alle hoog opgeleiden zijn slim!
MAKE UP YOUR FUCKING MIND.
Het gebruik van != betekent in programmeer- en script-talen doorgaans "is niet gelijk".quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef pmdomela het volgende:
Slim!=hoogopgeleid betekent, niet alle slimmerds zijn hoogopgeleid, maar alle hoogopgeleiden zijn wel slim, a = b, maar b is niet per se a.
Met andere woorden, ik ben slim, en jij niet![]()
En toch heb ik gelijk, mijn punt is duidelijk of ik nou correcte symbooltjes heb gebruikt of nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het gebruik van != betekent in programmeer- en script-talen doorgaans "is niet gelijk".
Eenschquote:Op woensdag 25 april 2007 00:50 schreef koffiegast het volgende:
hoogopgeleid -> slim
hoogopgeleid impliceert dat je slim bent,
slim impliceert niet dat je hoogopgeleid bent,
of wil je hem andersom?
slim -> hoogopgeleid
...
hoe dan ook, hoogopgeleid zijn betekent niet automatisch dat je slim bent, en dat je slim bent wilt ook niet zeggen dat je hoogopgeleid bent, het zijn 2 losse termen, waarbij slim interpretationeel is (slim) en hoogopgeleid = nivo-afhankelijk-interpretationeel+bewijsmogelijk.
K, bedankt slotje.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:50 schreef koffiegast het volgende:
hoogopgeleid -> slim
hoogopgeleid impliceert dat je slim bent,
slim impliceert niet dat je hoogopgeleid bent,
of wil je hem andersom?
slim -> hoogopgeleid
...
hoe dan ook, hoogopgeleid zijn betekent niet automatisch dat je slim bent, en dat je slim bent wilt ook niet zeggen dat je hoogopgeleid bent, het zijn 2 losse termen, waarbij slim interpretationeel is en hoogopgeleid = nivo-afhankelijk-interpretationeel+bewijsmogelijk.
K, bedankt slotje.
Ach, een voetballer mag dan niet zo intelligent zijn, maar de meeste krijgen per maand meer geld dan de meeste van ons per jaar. Da's op z'n minst toch slim.......quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, daarom ook al die hoog intelligente voetballers en prostituees.
Je kan nog zoveel inzet hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:25 schreef Jodocus1 het volgende:
Hoogopgeleid heeft echt helemaal geen ene fuck met slim te maken.
Een studie voltooien is een mix van inzet en talent.
Als je talent minder is, moet je harder werken.
quote:Op woensdag 25 april 2007 07:35 schreef Danjall het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel inzet hebben
Maar als je er geen donder van snapt bij de eerste opdracht van het jaar en daar 6 weken over doet, wel dan kan ik je vertellen dat de rest van je opleiding niet echt leuker en makkelijker word
Dat is de ALO, droplul.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef MaximumRush het volgende:
En het gaat niet om HLO, maar om HALO (Opleiding tot Leraar Lichamelijke Opvoeding).
Eens even kijken de CEO's van grote bedrijven die heul veul verdienen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef -Muse- het volgende:
Na 3 pagina's is de lol er wel vanaf. Wie gaan we nu bashen?
http://portal.hhs.nl/portal/page?_pageid=124,611730&_dad=portal&_schema=PORTALquote:
http://www.alo.hva.nl/stages/alo/index.htmquote:Op woensdag 25 april 2007 16:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
http://portal.hhs.nl/portal/page?_pageid=124,611730&_dad=portal&_schema=PORTAL
Wat staat hier nou, kneus?
Ja, maar waar we hebben we het hier nou over? Juist, de Halo.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:33 schreef Biels het volgende:
[..]
http://www.alo.hva.nl/stages/alo/index.htm![]()
Echt uber cool filmpie !!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Shadowlyse het volgende:
Deze dames kunnen vast ook andere dingen heul goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |