sek drink je dat niet met oud en nieuw?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alsof slim zijn alles is!
wanneer heb jij voor t laatst lekker gesekst?
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor t laatst lekker gesekst?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zo te horen hebben jullie intelectuelen allemaal frustraties, haha meer dan ik!
ik mis intelligentie zoals logica en hierarchisch/problematisch denken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef Shadowlyse het volgende:
Neerkijken op wat men lager opgeleiden noemt slaat imho nergens op.
Heb een keer een artikele gelezen over een professor die maar stelde dat er 8 soorten van intelligentie bestaan:
-Cijfermatige intelligentie (wiskunde)
-Taalkundige intelligentie
-Muzikale intelligentie
-Bewegins intelligentie (goed zijn in een sport en snel bewegingen kunnen zien en nadoen)
-Sociale intelligentie
-Kunstzinnige intelligentie(schilderen, beeldhouwen)
en dan nog 2 die ik even niet meer weet.
Sommigen heten dan ook Seung-hui Cho.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
niet zo negatief niet iedereen heet pepijn
Slim!=hoogopgeleid betekent, niet alle slimmerds zijn hoogopgeleid, maar alle hoogopgeleiden zijn wel slim, a = b, maar b is niet per se a.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef timmie_loots het volgende:
[..]
Ok, laten we dit even schematisch opstellen.
1. Viswijfje stelt dat een hoog opgeleid persoon niet per sé slim is
2. Jij bent het niet met haar eens, anders hebben ze dat diploma niet.
3. Jij bent het WEL met haar eens, niet alle hoog opgeleiden zijn slim!
MAKE UP YOUR FUCKING MIND.
Het gebruik van != betekent in programmeer- en script-talen doorgaans "is niet gelijk".quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef pmdomela het volgende:
Slim!=hoogopgeleid betekent, niet alle slimmerds zijn hoogopgeleid, maar alle hoogopgeleiden zijn wel slim, a = b, maar b is niet per se a.
Met andere woorden, ik ben slim, en jij niet![]()
En toch heb ik gelijk, mijn punt is duidelijk of ik nou correcte symbooltjes heb gebruikt of nietquote:Op woensdag 25 april 2007 00:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het gebruik van != betekent in programmeer- en script-talen doorgaans "is niet gelijk".
Eenschquote:Op woensdag 25 april 2007 00:50 schreef koffiegast het volgende:
hoogopgeleid -> slim
hoogopgeleid impliceert dat je slim bent,
slim impliceert niet dat je hoogopgeleid bent,
of wil je hem andersom?
slim -> hoogopgeleid
...
hoe dan ook, hoogopgeleid zijn betekent niet automatisch dat je slim bent, en dat je slim bent wilt ook niet zeggen dat je hoogopgeleid bent, het zijn 2 losse termen, waarbij slim interpretationeel is (slim) en hoogopgeleid = nivo-afhankelijk-interpretationeel+bewijsmogelijk.
K, bedankt slotje.
quote:Op woensdag 25 april 2007 00:50 schreef koffiegast het volgende:
hoogopgeleid -> slim
hoogopgeleid impliceert dat je slim bent,
slim impliceert niet dat je hoogopgeleid bent,
of wil je hem andersom?
slim -> hoogopgeleid
...
hoe dan ook, hoogopgeleid zijn betekent niet automatisch dat je slim bent, en dat je slim bent wilt ook niet zeggen dat je hoogopgeleid bent, het zijn 2 losse termen, waarbij slim interpretationeel is en hoogopgeleid = nivo-afhankelijk-interpretationeel+bewijsmogelijk.
K, bedankt slotje.
Ach, een voetballer mag dan niet zo intelligent zijn, maar de meeste krijgen per maand meer geld dan de meeste van ons per jaar. Da's op z'n minst toch slim.......quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, daarom ook al die hoog intelligente voetballers en prostituees.
Je kan nog zoveel inzet hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:25 schreef Jodocus1 het volgende:
Hoogopgeleid heeft echt helemaal geen ene fuck met slim te maken.
Een studie voltooien is een mix van inzet en talent.
Als je talent minder is, moet je harder werken.
quote:Op woensdag 25 april 2007 07:35 schreef Danjall het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel inzet hebben
Maar als je er geen donder van snapt bij de eerste opdracht van het jaar en daar 6 weken over doet, wel dan kan ik je vertellen dat de rest van je opleiding niet echt leuker en makkelijker word
Dat is de ALO, droplul.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:59 schreef MaximumRush het volgende:
En het gaat niet om HLO, maar om HALO (Opleiding tot Leraar Lichamelijke Opvoeding).
Eens even kijken de CEO's van grote bedrijven die heul veul verdienen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:12 schreef -Muse- het volgende:
Na 3 pagina's is de lol er wel vanaf. Wie gaan we nu bashen?
http://portal.hhs.nl/portal/page?_pageid=124,611730&_dad=portal&_schema=PORTALquote:
http://www.alo.hva.nl/stages/alo/index.htmquote:Op woensdag 25 april 2007 16:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
http://portal.hhs.nl/portal/page?_pageid=124,611730&_dad=portal&_schema=PORTAL
Wat staat hier nou, kneus?
Ja, maar waar we hebben we het hier nou over? Juist, de Halo.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:33 schreef Biels het volgende:
[..]
http://www.alo.hva.nl/stages/alo/index.htm![]()
Echt uber cool filmpie !!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Shadowlyse het volgende:
Deze dames kunnen vast ook andere dingen heul goed![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |