Idd, ik zie het er ook inquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Er zijn dus vreemde tekens in het ijs gevonden in Tibet.
Ik vind de bovenste tekening lijken op de kerstman(van links naar rechts)
Maar voetbal dan op jullie boerenweilandquote:
Precies, de betere overwinningen worden in een stadion geboekt (1-5)quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kreeg vandaag mn wiskunde-se terug. Een 10![]()
Het ging als vanouds nergens meer over. Met een 8,4 mn Wis-examen in
Netjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kreeg vandaag mn wiskunde-se terug. Een 10![]()
Het ging als vanouds nergens meer over. Met een 8,4 mn Wis-examen in
Mooi zo Eil!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controle ... herstel verloopt naar tevredenheid van de chirurgMoet nog wel twee weken rust houden en rekening houden met het feit dat mijn lichaam nog wel eens kan protesteren (zoals het vandaag en gisteren doet met buikpijn)
Ik had me afgelopen zondag nog zo voorgenomen om rustig aan te doen ... maar als de FC in de 86e minuut scoort, dan spring je gewoon op, pijn of nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mooi zo Eil!
Gelukkig speelt Utreg vrijwel nergens meer om en hoef je niet zo te springen als het goed gaat
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor controle ... herstel verloopt naar tevredenheid van de chirurgMoet nog wel twee weken rust houden en rekening houden met het feit dat mijn lichaam nog wel eens kan protesteren (zoals het vandaag en gisteren doet met buikpijn)
dat deed niet alleen bij jou pijn!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik had me afgelopen zondag nog zo voorgenomen om rustig aan te doen ... maar als de FC in de 86e minuut scoort, dan spring je gewoon op, pijn of niet
Goed nieuws.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Je hebt gewoon z'n voederbak bovenaan de trap gezet, dierenbeul.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef VoreG het volgende:
Honden zijn toch niet zo dom
Eerst was hij doodsbang om mijn trap op en af te gaan (vrij stijle trap) en nu loopt hij die zonder problemen
Het was na het uitlaten dus hij wist dat hij wat te vreten kreeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je hebt gewoon z'n voederbak bovenaan de trap gezet, dierenbeul.
De meet moet ik wel in redelijke conditie kunnen halen jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus iig goed genoeg opgelapt voor de meet
mooi dan heb je ook weer wat goed te makenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De meet moet ik wel in redelijke conditie kunnen halen ja
In dat geval kom ik zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooi dan heb je ook weer wat goed te maken![]()
ik zeg de hele middag bier drinken op kosten van Eilanden
Goezoquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoop het wel.quote:
Het fietsen was beterquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Lekker gewerkt diek ?
Werken was niet veel bijzonders, maar het fietsen was wel lekkerquote:
Ik ken dat gevoel....quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
Ik ga slapen,
Man wat ben ik moe de laatste tijd!
Okee, op die fietsquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Werken was niet veel bijzonders, maar het fietsen was wel lekker
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef RayMania het volgende:
En morgen mooi weer. Houd daar niet val als ik moet werken. Word er meer slaperiger van dan normaal, en sneller hoofdpijn.
goede berichten Knijntjequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond weer meegedaan met m'n elftal. Gewonnen en m'n knie hield het uitstekend.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond weer meegedaan met m'n elftal. Gewonnen en m'n knie hield het uitstekend.
Maar wel lekker fris met dit rotweerquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit wel weer aan nepbiercitrusbier van hoegaarden, is maar 3%
Ik zie nog een flesje voor mij in het kratje zittenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie nog een flesje voor mij in het kratje zitten
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Bjoro het volgende:
zit met dat liedje Rooney, Rooney, Rooney van de Kaiser Chiefs in mijn hoofd
die afkorting begint zo ondertussen wel vervelend te wordenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
die afkorting begint zo ondertussen wel vervelend te worden
Nu pas, dat doet het hier al maanden zo niet jaren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
die afkorting begint zo ondertussen wel vervelend te worden
ik heb een redelijk incasseringsvermogenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu pas, dat doet het hier al maanden zo niet jaren.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
Ik ga slapen,
Man wat ben ik moe de laatste tijd!
is het nog wat eigenlijk? ik krijg er inderdaad niets van mee hier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
je mist nu wel noordpool.fm tenzij je een webstream opzet
Laat het Axel niet horen, die ziet hier overal ijsberenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
Ich mochte ein eisbar sein
SCH als ijsbeer lijkt me eerder Yeti overigensquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat het Axel niet horen, die ziet hier overal ijsberen
talkshowfm is best leuk jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het nog wat eigenlijk? ik krijg er inderdaad niets van mee hier.
Ik blijf dagelijks maar luisteren naar bos81cdquote:
Ik heb me voorin niet kunnen onderscheiden, de tegenstander stuurde de voorstopper mee naar voren, dus ik was eigenlijk een extra verdediger het merendeel van de tijd. Tuurlijk heb ik die gast ook laten lopen, wanneer ik kon nam ik m'n plaats in de punt weer in. Het was meer de zege binnenloodsen dan echt lekker voetballen.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
SCH als ijsbeer lijkt me eerder Yeti overigens![]()
met die gedachte te mogen rusten is toch prachtig !quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
Jaap is the wordIk ben de nieuwe Sonja Bakker
Dat is knut voor je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat het Axel niet horen, die ziet hier overal ijsberen
Het bekt ook veel lekkerder. Wanneer ben jij eens eindredacteur van de Linda Jaap?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jaap is the wordIk ben de nieuwe Sonja Bakker
Als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het bekt ook veel lekkerder. Wanneer ben jij eens eindredacteur van de Linda Jaap?
Dat is al zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen![]()
Okee, er moet dus een motie voor worden ingediend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen![]()
Ik wacht daar nog even mee, wel sluit ik af.quote:
Goed planquote:Op woensdag 25 april 2007 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Iedereen al naar bed? Ik ga ook maar eens.
We gooien er nog een Soprano tegenaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Iedereen al naar bed? Ik ga ook maar eens.
Jodelaioooooohquote:Op woensdag 25 april 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
We gooien er nog een Soprano tegenaan.
quote:
Wat een stelletje gekken zijn jullie tochquote:Op woensdag 25 april 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De voorlaatste, dan hebben we er 6 seizoenen in korte tijd erdoor heen gejast
quote:Op woensdag 25 april 2007 07:27 schreef Bluezz het volgende:![]()
* Bluezz gaat de NS weer verblijden
Tot vanmiddag, want... op het werk geen internet meer
Tssssssquote:Op woensdag 25 april 2007 07:27 schreef Bluezz het volgende:![]()
* Bluezz gaat de NS weer verblijden
Tot vanmiddag, want... op het werk geen internet meer
Dankje, we gaan dat vanavond ook 'vieren'quote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Lekker dagje thuis, wachten op ketelmonteurs![]()
Gefeli sien, met je -een jaar van tevoren- trouwdag
Ook goedemorgenquote:
Hopelijk dat ze flink gaan scorenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Moggguuuh! Wat een heerlijk weertje zeg!
Sientje, tof
Je club zou straks om 12u maar 40 minuten moeten voetballen
Die club wilde dat zelf tochquote:Op woensdag 25 april 2007 09:12 schreef clauwheee het volgende:
*kuch* [Tournament] Mooiste doelpunt: Ronde 3 (deel 1) *kuch*quote:
Ruim op tijd! Wel weer bijna vergeten.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
*kuch* [Tournament] Mooiste doelpunt: Ronde 3 (deel 1) *kuch*
Je bent inderdaad ruim op tijd om het nog een keer te vergetenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ruim op tijd! Wel weer bijna vergeten.
Euh ja, tuurlijk, logisch. Vind gewoon gek, op woensdagmiddag 12u. Als ADO maar niet de geest krijgt in die 40 minutenquote:
Nu al?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef borisz het volgende:
tijd voor de laatste administratieve handelingen op school![]()
schoolexamencijfers ondertekenen, kluissleutels inleveren bla bla blaquote:
Okquote:Op woensdag 25 april 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
schoolexamencijfers ondertekenen, kluissleutels inleveren bla bla bla
waarvoor examen?quote:
Centraal Eindexamen?quote:
succes!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Centraal Eindexamen?
Ik heb nog een herkansing vandaag. *duikt met kop in scheikunde boeken.*
waar je al niet bij nadenkt in de ochtendquote:Op woensdag 25 april 2007 07:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Nog precies 1 jaar of 12 maanden of 365 dagen of 8760 uur. Dat maakt allemaal niet uit... Maar dan ga ik in ieder gevalk trouwen![]()
Ik was toen al een tijdje wakker..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar je al niet bij nadenkt in de ochtend![]()
lief hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was toen al een tijdje wakker..
Zo een grote bos bloemen gekocht, en een kaartje...![]()
ik zou er bijna op hopen, tis dat het ADO isquote:Op woensdag 25 april 2007 09:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euh ja, tuurlijk, logisch. Vind gewoon gek, op woensdagmiddag 12u. Als ADO maar niet de geest krijgt in die 40 minuten
lekker hoor! Ik moet nog tot vrijdagquote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef dndiek het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik eigenlijk ook maar ik ben op de een of andere reden uitgeroosterdquote:
Ach, als het dit weer blijft, ben ik morgen en vrijdag lekker vroeg naar huisquote:Op woensdag 25 april 2007 11:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik ben op de een of andere reden uitgeroosterd
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hup Grunn.
0909-Ole?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef Ole het volgende:
Ben trouwens mijns stem kwijt, erg handig met mijn werk![]()
quote:
quote:
quote:
Wel lullig voor de fans die naar Den Haag gekomen waren, maar ja, da's het risico van het vak he, bij ons.....quote:Op woensdag 25 april 2007 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Moggguuuh! Wat een heerlijk weertje zeg!
Sientje, tof
Nog 364 dagen en een paar uur bedenktijd dusquote:Op woensdag 25 april 2007 07:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Nog precies 1 jaar of 12 maanden of 365 dagen of 8760 uur. Dat maakt allemaal niet uit... Maar dan ga ik in ieder gevalk trouwen![]()
DolleDingo had het er in Het Groningen topic over dat hij naar Emmen zou gaan, dus wie weet is hij hetquote:Op woensdag 25 april 2007 12:18 schreef Ole het volgende:
Ben wel benieuwd wie dat dan is?
Ms de radioverslaggever?
Dat noemt men uitverkocht bij Emmen.quote:
werk tot 13 uur, en ik heb weer een code gekraakt hierquote:Op woensdag 25 april 2007 07:27 schreef appelsientje het volgende:
veel plezier vandaag...
hoe laat ben je terug?
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
werk tot 13 uur, en ik heb weer een code gekraakt hier![]()
Ben rond half 3 weer thuis
Lastig!quote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef Ole het volgende:
Ik heb me prima vermaakt hoor in Den Haag zondagquote:Op woensdag 25 april 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wel lullig voor de fans die naar Den Haag gekomen waren, maar ja, da's het risico van het vak he, bij ons.....
Geen praatje meer, gewoon direct pijpen?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef Ole het volgende:
mooie dag, mijn vrouw en ik zijn vandaag precies 13 jaar bij elkaarquote:Op woensdag 25 april 2007 07:24 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Stoeltje kopen?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb me prima vermaakt hoor in Den Haag zondag
Zal wel een weekend huwelijk zijn dan, anders houd je het toch nooit zo lang uit?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
mooie dag, mijn vrouw en ik zijn vandaag precies 13 jaar bij elkaar![]()
quote:
gewoon zorgen dat je niet te vaak allebei thuis bent idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal wel een weekend huwelijk zijn dan, anders houd je het toch nooit zo lang uit?
Volgens mij was het 1 iemand nog gelukt een stoeltje vanuit het uitvak mee te nemen, hehe. Voor de rest moesten we heul snel 'en met tempo' moven.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Stoeltje kopen?
Er zijn fans al wel eens veel eerder noodzakelijkerwijs teruggekeerd, wellicht dat een aantal Den Bosch fan je daar meer over kunnen vertellen.
En recent Vitesse nog natuurlijk.
sommige dingen veranderen ook nooit....quote:
Wat heeft hij nu weer gedaan ??quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
[wishfulthinking modus uit]quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef rubbereend het volgende:
Ajax....... dat zou lachen zijn als ze aankomend weekend doelpunt te kort komen
Nou, wat een lol..quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef rubbereend het volgende:
FC Groningen....... dat zou lachen zijn als ze aankomend weekend doelpunt te kort komen
Ja dat vraag ik me ook af...quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wat heeft het SCHavuitje nou weer gedaan?
Is iedereen hard aan het zoeken naar die rel of zoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af...
ik zie nergens een dikke rel staan.
Vreemd gevoel voor humor heb jij.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:30 schreef rubbereend het volgende:
FC Groningen....... dat zou lachen zijn als ze aankomend weekend doelpunt te kort komen
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:35 schreef golfer het volgende:
Middag!
Wat heeft het SCHavuitje nou weer gedaan?
maar hoe?wat? waar?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef NJ het volgende:
SCH besluit om FOK! schade toe te brengen en is dus weg tot we een wel hele goede uitleg hebben ontvangen op forum@fok.nl
Denk hetquote:Op woensdag 25 april 2007 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is iedereen hard aan het zoeken naar die rel of zo![]()
Ah kijk.quote:Terschelling zwaar bewolkt 20.9
Den Helder onbewolkt 23.9
Schiphol zwaar bewolkt 24.6
Rotterdam half bewolkt 23.1
Vlissingen zwaar bewolkt 20.0
Leeuwarden zwaar bewolkt 25.9
Eelde onbewolkt 26.8
Twenthe 26.1
Lelystad onbewolkt 26.3
De Bilt licht bewolkt 27.3
Eindhoven zwaar bewolkt 27.3
Maastricht licht bewolkt 27.1
Eindhoven ?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:10 schreef VoreG het volgende:
Pfff heet..
Moest net even een stukkie fietsen om samenvattingen op te halen. Het lijkt wel 40 graden!
[..]
Ah kijk.
Ik zit in het warmste deel van Nederland. Dat scheelt!
Vind ik hier even buiten Eindhoven weel meevallen:quote:Eindhoven zwaar bewolkt 27.3
Het was de laatste meting om 15.00 uur. Dus misschien is er in die tijd heel wat veranderd in Eindhovenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik hier even buiten Eindhoven weel meevallen:
[afbeelding]
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het was de laatste meting om 15.00 uur. Dus misschien is er in die tijd heel wat veranderd in Eindhoven.
Grappig, jij ook 25 april?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
a gossiequote:Op woensdag 25 april 2007 15:42 schreef RayMania het volgende:
Ik ben gesloopt.
Of zou ie iets op de FP hebben gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk toegestaan, een politieke partij zonder leden of met 1 lid?
SCH zit meestal toch niet op FP ??quote:Op woensdag 25 april 2007 15:43 schreef Ole het volgende:
[..]
a gossie![]()
Ik kan idd niet vinden waarom SCH is geband.
Dit was zijn laatste post?
[..]
Of zou ie iets op de FP hebben gedaan![]()
Nee, dacht het nietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCH zit meestal toch niet op FP ??
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef appelsientje het volgende:
Werk dag zit er op....
Op naar Appeldinnetje en haar verrassen
Goh wat naarquote:Op woensdag 25 april 2007 16:29 schreef Grulez het volgende:
Moi
Ben ook meteen weer weg... er wacht een lange wandeling op me van de Empire State Building via NY Public Library naar de Times Square via Rockefeller en tot de slot het UN hoofdkwartier.
Het nadeel van die onderbezetting he.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef sjimz het volgende:
En weer eventjes thuis!
Over anderhalf uur weer terug naar werk!
Wat een hart voor de zaak heb ik toch
Dat had ik al niet meer na de eerstequote:
Ben je wel op tijd terug voor het schaken?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef sjimz het volgende:
Over anderhalf uur weer terug naar werk!
Ik tot vandaagquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat had ik al niet meer na de eerste
Tis Greenleaf niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd terug voor het schaken?
Wat op zich goed is, SCH die hier de alles sussende middenpartij steunende hetero zou uithangen is ook niks.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
sommige dingen veranderen ook nooit....
Hoezo? Ik mis waarschijnlijk ietsquote:
Daar heb je vakantie voor hequote:
De schaakpartij tussen Chelsea en Liverpool?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:53 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd terug voor het schaken?
quote:
Wouter Bos meets D66 en Jamaï?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat op zich goed is, SCH die hier de alles sussende middenpartij steunende hetero zou uithangen is ook niks.
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De schaakpartij tussen Chelsea en Liverpool?
Ik had dat altijd als ik dat economieboek aan het doorbladeren was.. nog steeds een effectief ik-moet-slapen-maar-kan-het-niet middel trouwensquote:Op woensdag 25 april 2007 17:03 schreef borisz het volgende:
[..]
het kwam er op neer dat ik de VI wilde lezen alleen ik viel op de bank in slaap![]()
Valt mee, ik heb casusoverlegquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het nadeel van die onderbezetting he.
De katten hadden de draad niet doorgebeten?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:15 schreef golfer het volgende:
Hele middag supertraag Internet.
Oplossing gevonden: modem en router helemaal gereset en nu doet ie het gelukkig weer normaal.
Nee, we konden Xena dit keer nergens de schuld van geven.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
De katten hadden de draad niet doorgebeten?
Wat een van onze katten wel ooit gedaan heeft
Doet me denken aan een kat die ik ooit had. Die was ook zo gek op snoeren.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
De katten hadden de draad niet doorgebeten?
Wat een van onze katten wel ooit gedaan heeft
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan een kat die ik ooit had. Die was ook zo gek op snoeren.
Waren wij een weekje in schotland, werden we gebeld door mijn zoon, Wiske had telefoonsnoer gegeten, en hij kon niet eens meer restjes vinden
Wij bij thuiskomst naar de dierenarts, een enorme operatie, alle staaldeeltjes van zo'n draaisnoer zaten verspreid in haar darmen, slokdarm etc etc
Tis goed gekomen, 800 gulden armer.
Na een klein jaar liep ze weg, nooit meer gezien![]()
![]()
Je poezen hebben het dus niet zo op agenten.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Onze jongste kat die heeft altijd de neiging om zijn tanden te schuren aan alles wat los en vast zit. Dus de kabels vertonen al veel slijtplekken en de meubels ook![]()
Daar nog eens boven op vind onze andere poes het altijd nodig om mijn veiligheidsvest kapot te krabben![]()
Een echte vent wordt geen agentquote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je poezen hebben het dus niet zo op agenten.
Ik geef ze groot gelijk.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een echte vent wordt geen agent
Heb je geen eer en ambitie, ga dan bij de politie!
Tuurlijk, dat helpt mij de dag door!quote:
Leuk topic,quote:Op woensdag 25 april 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Honey! Ik ben uit eten :-)
Ik was op zoek naar het topic over Wiske, vond ik dit
Het hele topic is errug leuk om na te lezen... de goeie ouwe tijd.
Ja maar ja maar toch zijn ze liev, vergééf het zequote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
![]()
![]()
![]()
Onze jongste kat die heeft altijd de neiging om zijn tanden te schuren aan alles wat los en vast zit. Dus de kabels vertonen al veel slijtplekken en de meubels ook![]()
Daar nog eens boven op vind onze andere poes het altijd nodig om mijn veiligheidsvest kapot te krabben![]()
Het zijn mijn 2 kinderen!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar ja maar toch zijn ze liev, vergééf het ze
wanneer stop je nou daar met werken?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:58 schreef appelsientje het volgende:
Werk dag zit er op....
Op naar Appeldinnetje en haar verrassen
Nu al gala ja? Wij pas over 2 weken. Vriendinlief over 7 weken.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef borisz het volgende:
tijd om me in een pak aan te trekken voor het gala![]()
* Legolas_Greenleaf agrees.quote:
Wij hebben m al gehad. In maart ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nu al gala ja? Wij pas over 2 weken. Vriendinlief over 7 weken.
hij stond voor over 2 weken gepland, maar hij is vervroegd, kon niet anders.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nu al gala ja? Wij pas over 2 weken. Vriendinlief over 7 weken.
Ah. Nou, hoe is je pak?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef borisz het volgende:
[..]
hij stond voor over 2 weken gepland, maar hij is vervroegd, kon niet anders.
mooi, zwart zoals het moet, wit overhemd, met een rode stropdasquote:
Veel plezier!quote:
Stropdassenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
mooi, zwart zoals het moet, wit overhemd, met een rode stropdas![]()
Ik wist het, maar heb niet gekekenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:30 schreef borisz het volgende:
Ohja Bos Harry van Raaij bij DWDD
Ik wist niet eens dat je weg was.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
En weer terug!
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
Maar om een kort verhaal lang te maken!
Ik ben naar het overleg toe!
Ben hopelijk rond 10 uur thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |