Gewoon in het juiste hokje typen en op invoeren drukken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb de methode gevonden maar hoe word ik nou beroemd?
Mijn dieetlijn heet Jaap en is heel simpel.
Ik kan er niet veel over vertellen nog natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:23 schreef woutabest het volgende:
Jaap? Dát moet goed zijn, ik ga Japen!
OMG! magic! hoax!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb hier een korte samenvatting vanhet sonja bakker boek.
let op !!!! hier komt die.
Het magischecijfer is 2.
2 keer zo weinig eten
2 keer zo veel bewegen.
einde boek.
Ik praat heel rustig en warm, ben geen geldwolf en heb wel humorquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:38 schreef christiano het volgende:
Nou ik hoop, dat als je de nieuwe Sonja Bakker bent, wel een betere stem hebt en niet zo schreeuwt. Jeetje wat een schreeuwwijf is die Sonja zeg![]()
Als je twee keer zoveel beweegt verbruik je ook veel meer energie. En dat moet je wel aanvullen. Maar je wilt ook afvallen. Dus lijkt mij 2 keer zoveel bewegen en gewoon op je normale tempo en qua normale hoeveelheid blijven eten zoals je altijd deed het beste. Maar wel gezond blijven eten. Bijvoorbeeld, als je zin hebt om te snacken ga dan niet gelijk naar de friettent toe maar haal bij de AH van die overheerlijk wortelsnacks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb hier een korte samenvatting vanhet sonja bakker boek.
let op !!!! hier komt die.
Het magischecijfer is 2.
2 keer zo weinig eten
2 keer zo veel bewegen.
einde boek.
Bij mij is het een gave.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Sonja is niet alleen ervaringsdeskundige, maar heeft er ook voor doorgeleerd. Hoe zit dat bij jou?
ok dan ben je goedgekeurdquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik praat heel rustig en warm, ben geen geldwolf en heb wel humor![]()
Dat je het kunt overbrengen op andere mensen? Heb je daar al tastbare bewijzen van?quote:
Hij heeft het al op mij overgebracht, daar hoeft hij niet meer voor te doen, dit is al duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je het kunt overbrengen op andere mensen? Heb je daar al tastbare bewijzen van?
Wat versta jij onder 'het'?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:04 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hij heeft het al op mij overgebracht, daar hoeft hij niet meer voor te doen, dit is al duidelijk genoeg.
Sonja kan ook niks bewijzen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je het kunt overbrengen op andere mensen? Heb je daar al tastbare bewijzen van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |