Gewoon in het juiste hokje typen en op invoeren drukken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb de methode gevonden maar hoe word ik nou beroemd?
Mijn dieetlijn heet Jaap en is heel simpel.
Ik kan er niet veel over vertellen nog natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:23 schreef woutabest het volgende:
Jaap? Dát moet goed zijn, ik ga Japen!
OMG! magic! hoax!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb hier een korte samenvatting vanhet sonja bakker boek.
let op !!!! hier komt die.
Het magischecijfer is 2.
2 keer zo weinig eten
2 keer zo veel bewegen.
einde boek.
Ik praat heel rustig en warm, ben geen geldwolf en heb wel humorquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:38 schreef christiano het volgende:
Nou ik hoop, dat als je de nieuwe Sonja Bakker bent, wel een betere stem hebt en niet zo schreeuwt. Jeetje wat een schreeuwwijf is die Sonja zeg![]()
Als je twee keer zoveel beweegt verbruik je ook veel meer energie. En dat moet je wel aanvullen. Maar je wilt ook afvallen. Dus lijkt mij 2 keer zoveel bewegen en gewoon op je normale tempo en qua normale hoeveelheid blijven eten zoals je altijd deed het beste. Maar wel gezond blijven eten. Bijvoorbeeld, als je zin hebt om te snacken ga dan niet gelijk naar de friettent toe maar haal bij de AH van die overheerlijk wortelsnacks.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik heb hier een korte samenvatting vanhet sonja bakker boek.
let op !!!! hier komt die.
Het magischecijfer is 2.
2 keer zo weinig eten
2 keer zo veel bewegen.
einde boek.
Bij mij is het een gave.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Sonja is niet alleen ervaringsdeskundige, maar heeft er ook voor doorgeleerd. Hoe zit dat bij jou?
ok dan ben je goedgekeurdquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik praat heel rustig en warm, ben geen geldwolf en heb wel humor![]()
Dat je het kunt overbrengen op andere mensen? Heb je daar al tastbare bewijzen van?quote:
Hij heeft het al op mij overgebracht, daar hoeft hij niet meer voor te doen, dit is al duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je het kunt overbrengen op andere mensen? Heb je daar al tastbare bewijzen van?
Wat versta jij onder 'het'?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:04 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hij heeft het al op mij overgebracht, daar hoeft hij niet meer voor te doen, dit is al duidelijk genoeg.
Sonja kan ook niks bewijzen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je het kunt overbrengen op andere mensen? Heb je daar al tastbare bewijzen van?
Ik weet wat Sonja overbrengt. Maar als Jaap het al op jou heeft overgebracht, kan jij getuigen over zijn 'het'.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
Jij begon met 'het' dus jij zult het wel weten
Moet je toch eerst eens iets meer vertellen van wat dat inhoudt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Sonja kan ook niks bewijzen.
Je moet het gewoon proberen: ga ook eens Japen.
Fuk Sonja. Van haar moet je van alles.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet wat Sonja overbrengt. Maar als Jaap het al op jou heeft overgebracht, kan jij getuigen over zijn 'het'.![]()
De kracht van Jaap is dat je dat nou zelf juist bedenkt omdat je het wel weet. Jij hebt de gave ook , je moet de Jaap in jezelf weten te vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je toch eerst eens iets meer vertellen van wat dat inhoudt.![]()
Jaap doet niks. Ik heb het allang in de gaten. Ik doe het lekker zelf.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Fuk Sonja. Van haar moet je van alles.
Jaap legt je niks op. Jaap laat je vrij. Jaap gaat helemaal vanzelf. En Jaap is gratis.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaap doet niks. Ik heb het allang in de gaten. Ik doe het lekker zelf.![]()
En daarom ben ik helemaal weg van het Japen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Fuk Sonja. Van haar moet je van alles.
Jaap legt je niks op. Jaap laat je vrij. Jaap gaat helemaal vanzelf. En Jaap is gratis.
Ja, maar ik ga echt niet naar Jaap zoeken, hoor. Ik ben bang dat als ik te lang aan Jaap denk, ik me dan enorm ga vergrijpen aan roze koeken.quote:
Je komt wel helemaal los hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
De kracht van Jaap is dat je dat nou zelf juist bedenkt omdat je het wel weet. Jij hebt de gave ook , je moet de Jaap in jezelf weten te vinden.
Jij zoekt de open deuren die voor anderen gesloten blijven.quote:
Ik ben er echt heel enthousiast over en ik maak ook geen geintje. Ik zweer het je.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je komt wel helemaal los hèMisschien dat je eindelijk de Jaap in jou hebt gevonden.
Ow kom op een beetje geloof is hier wel geoorloofd tochquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, Sonja kwam niet eens opdagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel enthousiast over en ik maak ook geen geintje. Ik zweer het je.
Ben laatst gevraagd om in Rondom Tien te komen tegenover Sonja om over het Japen te praten
echt niet? kut...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel enthousiast over en ik maak ook geen geintje.
Dat geeft helemaal niks. Ik heb gisteravond een halve bakje chocolade-eitjes gegeten. Sonja zou je verketteren, Jaap zegt: okay, vandaag weer nieuwe kansenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga echt niet naar Jaap zoeken, hoor. Ik ben bang dat als ik te lang aan Jaap denk, ik me dan enorm ga vergrijpen aan roze koeken.![]()
Maar dat was nou juist de vraag: waarom zou je geloven in Jaap?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef Pompiedom het volgende:
[..]
Ow kom op een beetje geloof is hier wel geoorloofd toch
Ik geloof in Jaap![]()
Oh Jaap! Weet je wel hoeveel eierkoeken dat zijn?!quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niks. Ik heb gisteravond een halve bakje chocolade-eitjes gegeten. Sonja zou je verketteren, Jaap zegt: okay, vandaag weer nieuwe kansen
Omdat het werktquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat was nou juist de vraag: waarom zou je geloven in Jaap?
Nee, dat weet een Japer niet. Die doet niet aan calorieen tellen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh Jaap! Weet je wel hoeveel eierkoeken dat zijn?!
Waar doet 'ie dan wel aan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat weet een Japer niet. Die doet niet aan calorieen tellen.
slijmen bij Unilever...quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef SCH het volgende:
Ik heb de methode gevonden maar hoe word ik nou beroemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |