waar zeg ik dat het erg is? Het is niet democratisch, dat is wat andersquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
en waarom is dat erg? is dat verplicht dan? is toch zijn vrije keuze? hoe weet je dat leden die meepraten nuttig zijn voor een partij?
Het is wel democratisch alleen is er maar 1 lid. hij legt anderen in zijn partij niets op dus wat is die probleem?.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar zeg ik dat het erg is? Het is niet democratisch, dat is wat anders
hij legt anderen in z'n partij niets op zegt ie danquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is wel democratisch alleen is er maar 1 lid. hij legt anderen in zijn partij niets op dus wat is die probleem?.
Die vind ik echt grappig. In het parlement en de media hoor je niks anders dan andere meningen. Die zijn vrijwel allemaal hetzelfde, da's waar, maar zijn wel anders dan die van Wilders.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:21 schreef teamlead het volgende:
(en aangezien ik niet geloof dat Wilders de alwetende messias is, lijkt het me voor hem niet bijvoorbaat overbodig om zo af en toe eens een andere mening te horen)
En jij denkt dat het voor Wilders niet verstandig zou kunnen zijn om vanuit zijn eigen gelederen af en toe eens een ander geluid te horen? Wat moet hij dan met die 9 zetels, als die andere 8 toch geen mening mogen hebben?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die vind ik echt grappig. In het parlement en de media hoor je niks anders dan andere meningen. Die zijn vrijwel allemaal hetzelfde, da's waar, maar zijn wel anders dan die van Wilders.
Stel je voor zeg!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef Monidique het volgende:
Er bestaat niet eens een partij van Wilders. Het is gewoon slechts Geert Wilders, met wat slaven die af en toe wat mogen zeggen.
nou neequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:37 schreef Mr.Adams het volgende:
Vergeet niet dat de partij van Wilders puur gebaseerd is op de visie van Wilders, daar stem je op.
Jij pretendeert dus te weten wat er op fractievergaderingen en zo gebeurt? Wat er onder medewerkers gezegd wordt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:39 schreef teamlead het volgende:
En jij denkt dat het voor Wilders niet verstandig zou kunnen zijn om vanuit zijn eigen gelederen af en toe eens een ander geluid te horen? Wat moet hij dan met die 9 zetels, als die andere 8 toch geen mening mogen hebben?
nee, jij wel dan? De manier waarop de partij is ingericht geeft echter niet meteen aanleiding om te geloven dat WIlders echt openstaat voor debat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij pretendeert dus te weten wat er op fractievergaderingen en zo gebeurt? Wat er onder medewerkers gezegd wordt?
jammer dat je een discussie zo afsluit......quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij legt anderen in z'n partij niets op zegt ie dan
Een vreemd verwijt. Partijleiders willen liever nooit debat, zorgt alleen maar voor onrust en onduidelijkheid. Maar dat is weer wat anders dan vanuit een buitenstaanderspositie aannemen dat er totaal geen discussie is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:41 schreef teamlead het volgende:
nee, jij wel dan? De manier waarop de partij is ingericht geeft echter niet meteen aanleiding om te geloven dat WIlders echt openstaat voor debat.
Mee eens. Dat overloze gezeik tot op de millimeter is iedereen wel zo'n beetje zat. Dat is ook de reden waarom Wilders een relatief groot publiek aantrekt: hij zegt onomwonden wat veel mensen ook denken, of je het nu leuk vindt of niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef Mr.Adams het volgende:
Het mooie van Wilders is dan ook dat hij inderdaad niet openstaat voor eindeloos debatteren. De partij van Wilders is gebaseerd op zijn visie en zijn meningen en daar moet je het mee doen. Dat geeft hij zelf ook duidelijk aan.
Met betrekking tot zijn debatten in de kamer is hij eigenlijk heel duidelijk, in het begin geeft hij zijn mening en argumenten waarin eigenlijk zijn hele standpunt uitgelegd word. Wanneer daarna andere politici vragen gaan stellen die betrekking hebben op hetgene wat hij enkele minuten daarvoor uitgelegd heeft dan verwijst hij gewoon daar naartoe terug omdat anders alles helemaal kapot gedebatteerd word zoals dit de laatste jaren steeds vaker gebeurd is. Ik vind dat een verademing in de politiek.
Overigens heeft Mr.Adams GEEN Wilders gestemd maar kan hem wel waarderen
Dus? Stem je er toch niet op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:38 schreef Monidique het volgende:
Er bestaat niet eens een partij van Wilders. Het is gewoon slechts Geert Wilders, met wat slaven die af en toe wat mogen zeggen.
Klopt. Ik zal m'n mond wel houden. Liever geen commentaar op de partij van de Vrijheid of de messias.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Stem je er toch niet op.
Nee we zijn geen moslims hoor. Je hoeft niet te vrezen voor je leven en zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal m'n mond wel houden. Liever geen commentaar op de partij van de Vrijheid of de messias.
Ja, want kritiek op wilders is natuurlijk bij definitie zwakke journalistiek. Iedereen kan wilders afzeikenquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:16 schreef franske19 het volgende:
Haha weer een kansloze poging van het NRC (laf links krantje) om Wilders zwart te maken, helaas slaan ze weereens volkomen de plank mis. Het niveau van de journalistiek is om te janken.
Inderdaad, Wilders komt er echt bekaaid van af bij dit artikel. Slinkse demonisering van de bovenste plank dit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:16 schreef franske19 het volgende:
Haha weer een kansloze poging van het NRC (laf links krantje) om Wilders zwart te maken, helaas slaan ze weereens volkomen de plank mis. Het niveau van de journalistiek is om te janken.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:39 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Inderdaad, Wilders komt er echt bekaaid van af bij dit artikel. Slinkse demonisering van de bovenste plank dit.
Volkomen mis? Je kan toch lid worden bij de PVV?quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:16 schreef franske19 het volgende:
Ga jij nou maar beargumenteren dat de islam binnen 20 jaar de grootste groep in Europa isquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef gronk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gebruikelijke goedpraten van wilders faux pas door de wildersfans een beetje tegen vind vallen.
Komop jongens, jullie kunnen beter![]()
Oh nee dat was ik vergeten. Het zijn nu eenmaal de feiten he?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef gronk het volgende:
Waarom moet ik dat beargumenteren?
Nee dat vind je fantastisch he? Dat weet ik.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef gronk het volgende:
En het probleem daarmee is...?
Ja, en?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat vind je fantastisch he? Dat weet ik.
Oh niets hoor. Weten we tenminste weer hoe we jou in moeten schalenquote:
En wat zou dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh niets hoor. Weten we tenminste weer hoe we jou in moeten schalen
De SP heeft een lijsttrekker en partijvoorzitter die door meer dan veertigduizend leden worden gekozen uit meerdere kandidaten. Zo, nu jij weer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de SP heeft ook een dictaroriale Führer![]()
staat in het artikel uitgelegd...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Is dit eigenlijk toegestaan, een politieke partij zonder leden of met 1 lid?
Klopt, voordat ik wakker word moet ik altijd even toestemming vragen aan der JAN.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:54 schreef Het_hupt het volgende:
de SP heeft ook een dictaroriale Führer![]()
Dus? En dat is beter of zo?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
De SP heeft een lijsttrekker en partijvoorzitter die door meer dan veertigduizend leden worden gekozen uit meerdere kandidaten. Zo, nu jij weer.
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef Tup het volgende:
[..]
Klopt, voordat ik wakker word moet ik altijd even toestemming vragen aan der JAN.
Dan is hij toch geen autocratische dictator?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? En dat is beter of zo?
Ik denk het ook. Als je geen tegenspraak of medezeggenschap duldt, ben je politiek geen lang leven beschoren.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:16 schreef Hexagon het volgende:
Ach als Wilders dit de beste manier vind van zn partij runnen dan heeft ie mn zegen
Zn visie vind ik alleen wel heel erg op de korte termijn. Hij kan niet anders dan ooit andere leden toe te gaan laten.
Als Wilders straks fracties in gemeenten, het ep en de staten zou krijgen dan kan hij er niet meer omheen. Of wil hij al die fracties, besturen en commissies met vrijwilligers gaan vullen? Volgens mij mag dat niet eens en ik denk ook niet dat dat goed is voor zn partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |