Kijk, dát is klare taal. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit. Prima.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef Stofje het volgende:
Je moet je tyfussmoel houden, stomme kutmongool.
Dat meende ik toch helemaal niet, gekkie. Ik overdrééf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk, dát is klare taal. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit. Prima.
Wat heb jíj nou weer te zaniken, vuile tyfusidioot?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef ehqo het volgende:
Wat zullen we GODVERDOMME nu krijgen?
Dat weet ik toch ook wel, lief hoerenjongetje van me.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat meende ik toch helemaal niet, gekkie. Ik overdrééf.
Dat bepaal ik zelf wel, kloothommel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Houd je muil nou eens, als er toch niks nuttigs uit komt, stom kutwijf.
Nou, ik bedacht zonet dat relativeren ridiculiserend werkt op rationalisme.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat heb jíj nou weer te zaniken, vuile tyfusidioot?![]()
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zonet dat relativeren ridiculiserend werkt op rationalisme.
zolang het maar niet met mate isquote:
Gebruik een PI, piswijf. En maak je zelf eens nuttig, van je gezelschap moeten we het verder niet hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Misstique het volgende:
En waarom de neuk issie nog niet centraal?? Moet ik dan hier alles zelf doen!?!.
Kijk es wat beter uit die schele ogen van je teringlijer, er staat een PI!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruik een PI, piswijf. En maak je zelf eens nuttig, van je gezelschap moeten we het verder niet hebben.
Vreemd, ik heb de Raggende Mannen op de achtergrond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef rompompom het volgende:
Op de achtergrond The Beatles met Come Together.
Daar mag je niet schelden, anders hangen ze zichzelf opquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Flikker eens op naar R&P, waar al die krasmongooltjes zich verzameld hebben, kutemo.
Whehe, Radio 100% NL ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb de Raggende Mannen op de achtergrond.
Stel je jezelf altijd zo voor?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef ehqo het volgende:
PISLAPPENZIEKTEDRAGENDEPUSKOPPIGEKANKERSHITKUTLULFUCKHOMONEGER.
Goh, mevrouw heeft 'r edit-knopje gevonden. Ik hoop dat je snel je zelfdestructieknopje vindtquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk es wat beter uit die schele ogen van je teringlijer, er staat een PI!
Dat is een kutbug van die incapable nepprogger van een Breulsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Even zonder gekheid: soms zie ik wanneer een topic geopend wordt als deze, of bijvoorbeeld een nieuw deel in de Ajax reeks, het topic niet in de active topics lijst van het betreffende subforum staan. Ik kan dan refreshen wat ik wil, maar er verschijnt niets. Regelmatig moet ik de topics opzoeken via iemands posthistory, om daar te ondervinden dat het topic al dik 10 minuten open is.
Schrijf 'r een boek over, kutjood. Of zet het in de weblog, waar niemand er last van heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Even zonder gekheid: soms zie ik wanneer een topic geopend wordt als deze, of bijvoorbeeld een nieuw deel in de Ajax reeks, het topic niet in de active topics lijst van het betreffende subforum staan. Ik kan dan refreshen wat ik wil, maar er verschijnt niets. Regelmatig moet ik de topics opzoeken via iemands posthistory, om daar te ondervinden dat het topic al dik 10 minuten open is.
Da's als er nog niet in gepost is. Dat heb ik ook. Een topic komt denk ik pas met de eerste reply in de AT lijsten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Dat is een bekende bug. We werken er aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Nee, want na een post of 20 is het nog steeds zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's als er nog niet in gepost is. Dat heb ik ook. Een topic komt denk ik pas met de eerste reply in de AT lijsten.
UTFS!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, want na een post of 20 is het nog steeds zo.
Niet voordat ik jou naar het hiernamaals heb geholpen met een paar rotschoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, mevrouw heeft 'r edit-knopje gevonden. Ik hoop dat je snel je zelfdestructieknopje vindt.
Schudt dat keurslijf eens van je af ofzo!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug. We werken er aan.
Dat schreeuw ik enkel in dure restaurants als iemand op het punt staat zijn luxe zalmfilet aan te snijden, in navolging van een halfzachte penis die ik plots op [betreffende persoon] zijn fontanel drapeer.quote:
Zie je wat een automatisme dat al is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schudt dat keurslijf eens van je af ofzo!
Cquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schudt dat keurslijf eens van je af ofzo!
Mental image.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik enkel in dure restaurants als iemand op het punt staat zijn luxe zalmfilet aan te snijden, in navolging van een halfzachte penis die ik plots op [betreffende persoon] zijn fontanel drapeer.
What the...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:31 schreef shmoopy het volgende:
Pheno, vind het nodig om op de crew te kotsen. Wij kotsen op jou, voor 2 weken.
Tsss, alsof ik daar mee zit. Naast illegale warez en postopkrikken kan die er ook nog wel bijquote:
Oh kut, dat mag ik niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tsss, alsof ik daar mee zit. Naast illegale warez en postopkrikken kan die er ook nog wel bij
*ziet, wijst en lacht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zie je wat een automatisme dat al is?.
Jammer.quote:
Doe mij er ook maar geen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
En nu ga ik een kop ranzige thee halen. Met kaneelsmaak
Hè? Jij bent toch al een zielige einzelgänger, die ongelukkig door het leven gaat en alles en iedereen haat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Blight het volgende:
Als jullie zo blijven zeiken haal ik de Cho Seung-hui in mij naar boven.
Jij weet heul niet wie ik ben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hè? Jij bent toch al een zielige einzelgänger, die ongelukkig door het leven gaat en alles en iedereen haat?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kun jij van de é in de TT even een e maken, want dit ziet er ook niet uit..
Je doet maar, ik zit toch niet meer op school.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Blight het volgende:
Als jullie zo blijven zeiken haal ik de Cho Seung-hui in mij naar boven.
Uiteindelijk blijken we klonen van een en dezelfde persoon te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet van niemand hier wie het daadwerkelijk is..
Behalve van god. Ik dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet van niemand hier wie het daadwerkelijk is..
Ik blijf nóg een uurtje wègzweten op kantóór en dàn ga ik hetzélfde doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef ehqo het volgende:
Zèg. Ik weet niet wat júllie doen hoor. Maar ík trek een Grolsch uít de koelkàst.
Al die gesprekken met mezelf zijn best vermoeiend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijken we klonen van een en dezelfde persoon te zijn.
Dát is éérst jammer, máár erna terdége gáàf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik blijf nóg een uurtje wègzweten op kantóór en dàn ga ik hetzélfde doen.
Wat ik zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Al die gesprekken met mezelf zijn best vermoeiend.
Ik ben een meester in aanstekeropentechnieken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:04 schreef ehqo het volgende:
Zonet hè. Wou ik het bierdopje van het flesje verwijderen, maar plots brak het handvat af. Gelukkig ben ik getrained in de mystieke leer van aanstekeropentechnieken. Maar man! Dat was heikel.
Dus zo ben je God geworden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben een meester in aanstekeropentechnieken.
Ik kan een dop zeker 6 meter laten vliegen.
Op een oude fiets moet je het dan ook leren. Schijnt. Ik ben altijd eigenwijs geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik gebruik altijd het balhoofd van een oud fietsstuur.
Toen ik dat probeerde ging de ander open, resulterend in een dramatisch moment en verlangen naar de dood, bij het aanzicht van het goudgele vocht dat in het tapijt trok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef rompompom het volgende:
Ik kan bier met een ander biertje openen.
Zu hause!
DAT LIGT MAAR NET AAN DE MANIER WAAROP JE GOED DEFINEERT.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:24 schreef Stofje het volgende:
Ik heb mijn biergebruik drastisch verminderd. Goed he.
Dat is een lange afkorting, waar staat het voor?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
DAT LIGT MAAR NET AAN DE MANIER WAAROP JE GOED DEFINEERT.
Ik wou iets gevats verzinnen, maar spuide enkel onzinnige quasi-verklaringen. Hetgeen mij uiteindelijk dreef tot woest backspacen en de reactie alhier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is een lange afkorting, waar staat het voor?
Deze zin lijkt mooi, maar is het in feite niet. Het is eigenlijk gewoon een lelijke zin. ehqo, je hebt zojuist een lelijke zin gepost.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wou iets gevats verzinnen, maar spuide enkel onzinnige quasi-verklaringen. Hetgeen mij uiteindelijk dreef tot woest backspacen en de reactie alhier.
Laat me met rust. KIJK ME NIET AAN.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze zin lijkt mooi, maar is het in feite niet. Het is eigenlijk gewoon een lelijke zin. ehqo, je hebt zojuist een lelijke zin gepost..
Zit die jongen niet zo te pesten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deze zin lijkt mooi, maar is het in feite niet. Het is eigenlijk gewoon een lelijke zin. ehqo, je hebt zojuist een lelijke zin gepost..
"Die jongen" is geen mongooltje, "die jongen" moet gewoon normale zinnen schrijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pesten..
Je straalt altijd van die moederlijke warmte uit. Ik hou van je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zit die jongen niet zo te pesten..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je straalt altijd van die moederlijke warmte uit. Ik hou van je.
Heb je kinderen?quote:
Doe niet zo eng!quote:
Ben je mal.quote:
Nu weer wat gelukkiger huiswaarts, omdat er meer mensen met dat idee op deze aardkloot rondlopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je mal.. Ik haat kinderen.
.
Ja, je moet niet de randjes in elkaar haken natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Toen ik dat probeerde ging de ander open, resulterend in een dramatisch moment en verlangen naar de dood, bij het aanzicht van het goudgele vocht dat in het tapijt trok.
Dude, in BIOS moet je die D: als boot partitie kunnen opgeven volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef mcDavid het volgende:
Dus ik denk, laat ik C: even formatteren.
Wil dat ding ineens niet meer opstarten, moet ik opnieuw windows installeren op C.}:|
Dus nu heb ik nog steeds niet C: leeg voor als dataschijf, en kan ik ook niet meer op mijn installatie op D::')
Precies, dat is de truc? Maar mcD is nu al keihard gepwnd?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:40 schreef rompompom het volgende:
Dude, in BIOS moet je die D: als boot partitie kunnen opgeven volgens mij.
Joah, en die BIOS pwnt me nog harder want ik kan er niet in navigeren! Het enige waar hij op reageert is Escape maargoed dan ga je er weer uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies, dat is de truc? Maar mcD is nu al keihard gepwnd?
Hij moet nog steeds bij z'n BIOS kunnen, want dat staat op het moederbord geïnstalleerd. Kwestie van tijdens opstarten op esc, del, F2 of weetikveel welke knop hengsten. Meestal staat dat wel in het allereerste scherm dat je ziet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Precies, dat is de truc? Maar mcD is nu al keihard gepwnd?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:28 schreef Misstique het volgende:
Zijn je bitmapjes wel geconfigureerd?
na 30x opnieuw opstarten kwam ik uit bij tabquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij moet nog steeds bij z'n BIOS kunnen, want dat staat op het moederbord geïnstalleerd. Kwestie van tijdens opstarten op esc, del, F2 of weetikveel welke knop hengsten. Meestal staat dat wel in het allereerste scherm dat je ziet.
Nouww.. ik wil ook meedoen.quote:
Hehe, ik snap ook niet dat ze dat niet hebben gestandaardiseerd. Nou ja, je komt er uiteindelijk wel achter inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
na 30x opnieuw opstarten kwam ik uit bij tab:7
en ik kan er dus wel in, kan alleen vervolgens niets wijzigen ofzo.
't Is heul niet leuk joh, je moet dan je computer achter elkaar opnieuw opstarten om te kijken of iets gelukt is, dat verveelt echt heel snel!quote:
Okay, ik geloof je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is heul niet leuk joh, je moet dan je computer achter elkaar opnieuw opstarten om te kijken of iets gelukt is, dat verveelt echt heel snel!.
Zet Nederland Drie maar aan dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:43 schreef Stofje het volgende:
Jezuschristus. Ik praat liever over voetbal na een 0-6 nederlaag, dan over dit geneuzel.
Ja ik zit ook op een nieuwe installatie te werken nu, maar ik heb dus nog een prima (verse) installatie staan op de D-schijf waar ik niet meer bij kan. En ik heb een zin om alle programma's enzo opnieuw te gaan installeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, ik snap ook niet dat ze dat niet hebben gestandaardiseerd. Nou ja, je komt er uiteindelijk wel achter inderdaad.
Je moet met pijltjes toetsen, enter, pageup, pagedown, +, - en/of spatiebalk dingen kunnen selecteren en wijzigen. Dikke kans dat je ergens een boot configuration menu hebt met daarin iets over bootorder. Daar moet je zijn. Ik weet alleen niet zeker of je alleen de fysieke harde schijf kan aanduiden of dat je ook de partitie kan selecteren.
Wat je kan doen als het echt niet lukt: bemachtig op één of andere manier () partition magic en creëer een bootdisk, bestaande uit 2 floppies. Hopelijk heb je nog een floppydrive...
Maar ondertussen had je volgens mij allang Windows opnieuw kunnen installeren, bij mij duurt dat maximaal een uur..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga dan maar in foetushouding en je duim in je mond op bed liggen..
In configuratiescherm >> systeembeheer >> computerbeheer kan je de letters wijzigen van partities. Wissel de C: en D: eens om, dat is wel een poging waard. Wel een beetje link, maar goed, als je heel erg niet alles opnieuw wilt installeren kun je het een kans geven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja ik zit ook op een nieuwe installatie te werken nu, maar ik heb dus nog een prima (verse) installatie staan op de D-schijf waar ik niet meer bij kan. En ik heb een zin om alle programma's enzo opnieuw te gaan installeren.
Partition Magic heb ik toevallig vandaag op de kop getikt (O-)), daarmee begón de ellende!:')
eens even kijken of ik nog ergens diskettes heb liggen dan!
Ah, ja, lol! Dat is Windows die Program Files beveiligd tegen ongewenste indringers en dat vindt die installatie op de D-schijf jou.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef mcDavid het volgende:
Ok, als de map waarin je PartitionMagic opgeslagen had dan de boodschap "toegang geweigerd" geeft, begint het wel een beetje frustrerend te worden.[afbeelding]
oh bedankt voor de tip, via program files kan ik m namelijk gewoon runnen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ja, lol! Dat is Windows die Program Files beveiligd tegen ongewenste indringers en dat vindt die installatie op de D-schijf jou..
Zolang je niet format c: doet gaat alles prima!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
Hihihi, Windows-gebruikertjes, hoe lief en schattig.
xxx-site.nl heeft een archief, waar ze een plaatje hebben neergeplempt, die lekker grote tieten.jpg heet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef mcDavid het volgende:
voor stofje om het goed te maken
[afbeelding]
Het had ook flinke prammen.jpg kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
xxx-site.nl heeft een archief, waar ze een plaatje hebben neergeplempt, die lekker grote tieten.jpg heet.
Het zou maar zó eens kunnen, ja!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
xxx-site.nl heeft een archief, waar ze een plaatje hebben neergeplempt, die lekker grote tieten.jpg heet.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
Hoe kan ik nou weten of ze lekker zijn als ik er niet aan mag sabbelen?
Waar staat dat dat niet mag?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
Hoe kan je nou weten dat je er niet aan mag sabbelen als je het nog niet gevraagd hebt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
Wie zegt dat ik het niet gevraagd heb?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weten dat je er niet aan mag sabbelen als je het nog niet gevraagd hebt?
Oh ja. Dat was het.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat weet ik, aangezien jij niet met mensen durft te praten. En al helemaal niet met vrouwen.
Komt door de chemtrails!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef Stofje het volgende:
Ik heb godverdomme al ruim anderhalve week irritant veel last van m'n buik.
Weet je wel niet hoeveel koper waard is heden ten daage??quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Stofje het volgende:
Als ie zwaar is, zit er veel muntgeld in, dat schiet ook niet op.
Cliche-opmerkingen onderuit schoppen vind ik leuk. Hihi.
Ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Stofje het volgende:
Oh, da's geen koper. Een muntje van 5 cent is iig ¤0,05 waard, tegenwoordig.
Samen in één bakje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Cornflakes met gerstenat.
Heej, ouwe postopkrikkert. Alles wel?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:16 schreef Janetje het volgende:
Cornflakes met gerstenat.
Uiteraard.quote:
Hey ouwe, ex nep-belg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heej, ouwe postopkrikkert. Alles wel?.
♪♫ Een béééééééétje gelieieieieieieiefd!!! ♪♫quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef Mokster het volgende:
Voor het állereerst sinds mijn komst in BeF. Voel ik me een beetje geliefd.
Bijna-ex-nep-Belg voor jou. En iedereen. Het is nog niet zover namelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey ouwe, ex nep-belg...:*
Heerlijk, met u..
Muggen zuigen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef rompompom het volgende:
Bijna-ex-nep-Belg voor jou. En iedereen. Het is nog niet zover namelijk..
Het gaat prima hier hoor, op een een paar irritante muggen na.
... bloed..quote:
Goed topic dit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef mcDavid het volgende:
voor stofje om het goed te maken
[afbeelding]
Rot voor je. Had je het maar in één keer goed moeten installeren allemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:16 schreef mcDavid het volgende:
Godver, RPP, Heb ik wat zitten kloten met die diskettes, ging het mis, heb ik uiteindelijk één harde schijf eruit moeten trekken om uberhaupt weer op te kunnen starten!
Uit welk JeRa lijstje komt dat?quote:Op woensdag 25 april 2007 06:56 schreef Q. het volgende:
28. Tyfus.
Verdomme, ben ik al oud?quote:
Ik leef met je meequote:
Je biertquote:
Mijn dertigste levensjaar komt verdomd dichtbij. Au.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Over acht dagen ben je "in je dertigste".
Kopje koffie meneer Jos?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef SiemeN het volgende:
Goedemorgen juffrouw Jannie.
Scheterbap.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een vroege bedrijvigheid hier.
Ziek worden en niet terug naar huis kunnen reizen omdat de trein vertraging heeft en je zodoende je laatste aansluiting mist is lame.
Ik stond vanmorgen op de tramhalte, gaat er naast me zo'n zakjapanner af van een Chinees. Zegt-ie: "Hallo, met wie? Ha Wie, met Lo!".quote:
Dat klinkt wel heel...mja...restafvalachtig.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:08 schreef Misstique het volgende:
Goeimorguh heren van het goede leven!
En dame.
Ken je plek!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel...mja...restafvalachtig..
Doe niet zo stom, muts! Je weet best dat ik van je hou.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel...mja...restafvalachtig..
Joah. Ik ga straks ook dit huis een flinke schoonmaakbeurt geven he'k besloten, zodat ik niet elke keer als ik bij Lits langs ga m'n ingewanden er praktisch uitnies vanwege huisstofmijt.quote:
Hey, Edgar!quote:
Weet Lits dat zelf al? Komt-ie straks thuis, ligt alles op een andere plek.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Joah. Ik ga straks ook dit huis een flinke schoonmaakbeurt geven he'k besloten, zodat ik niet elke keer als ik bij Lits langs ga m'n ingewanden er praktisch uitnies vanwege huisstofmijt.
SchoonmaakMer.
Och, hij vindt het wel best allemaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet Lits dat zelf al? Komt-ie straks thuis, ligt alles op een andere plek..
Whehehe. Dijenkletser.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Want ik ben Turks snappie! En die doen aan schoonmaken enzo! Haha!
Was een briljante serie.quote:
Mag ik van jou uit de categorie "Makke Beer" Litso?quote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, hij vindt het wel best allemaal.
Beste wat ze gemaakt hebben.quote:
Ik kan nog steeds in tranen uitbarsten van de 1 april grap van juffrouw Jannie.quote:
Ik hou ook van jou liefjequote:
Ik weet die niet meer.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds in tranen uitbarsten van de 1 april grap van juffrouw Jannie..
Dat is wel de enige keer dat ik ooit heb gelachen om Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet die niet meer..
Wel de Sinterklaas aflevering die we destijds met de familie wilden gaan kijken. Toch maar niet gedaan, was achteraf bezien wel goeie zet. Neefjes van 8 en 5 enzo..
Dank. Ik had even bevestiging nodig.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou liefje. Dat weet je toch
.
Dat is ongeveer het tegenovergestelde van mijn tijger dus.quote:Trouwens. Ik ben nu alleen met psycho-kat. Dat is echt het raarste beest óóit. Niets katachtigs aan, het is zó'n sneu hoopje vacht. Overal bang voor, kan alleen maar bang kijken, weet niet hoe ze zichzelf moet likken of hoe ze haar nagels in moet trekken en stinkt als een malle. Is de kat van de huisgenote van Lits, die onlangs verhuisd is. Psycho-kat gaat binnenkort naar de moeder van de huisgenote, die 2 of 3 flinke honden heeft. Beest overleeft dat geen 2 dagen.
[/nutteloos F&F-gewauwel]
Storm, Jos en Edgar vertellen juffrouw Jannie dat ze loonsverhoging krijgt en zij is helemaal blij, want nu kan ze eindelijk betalen voor de picknick die ze al tijdenlang voor de heren wil organiseren. 1 april dus. En haar wraak is zoet.quote:
Ja, z'n eigen kat is ook zo ongeveer het tegenovergestelde. Die is ontzettend brutaal, op een hele lieve manier. Zeurt niet, is aanhankelijk maar gaat ook weg als je het aangeeft en is jaloers op me als ik er ben, maar vindt het ook geweldig om op m'n schoot te ploffenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank. Ik had even bevestiging nodig.
[..]
Dat is ongeveer het tegenovergestelde van mijn tijger dus..
De mijne is niet lief. Ze valt alle bezoek aan, is vreselijk territoriaal en als ze haar zin niet krijgt, moeten mn enkels het bezuren.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, z'n eigen kat is ook zo ongeveer het tegenovergestelde. Die is ontzettend brutaal, op een hele lieve manier. Zeurt niet, is aanhankelijk maar gaat ook weg als je het aangeeft en is jaloers op me als ik er ben, maar vindt het ook geweldig om op m'n schoot te ploffen. Je ziet d'r elke keer de afweging maken tussen op Lits kruipen en de aandacht van mij af wenden of op mijn schoot liggen
.
Oh, das stukken minder.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijn is niet lief. Ze valt alle bezoek aan, is vreselijk territoriaal en als ze haar zin niet krijgt, moeten mn enkels het bezuren.
Laat J. het niet horen! Ik kan 'm ook wel waarderen trouwens.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is wel de enige keer dat ik ooit heb gelachen om Hans Teeuwen.
Bwhehehe. Ik weet nog dat ik een keer vet uit de kroeg kwam en met een vriend D-C ging kijken. Eén moment van Jannie hebben we denk 15 keer teruggespoelt, echt hilarisch! Ik weet niet meer welke aflevering dat was (ik geloof die dat ze water in d'r benen heeftquote:Op woensdag 25 april 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Storm, Jos en Edgar vertellen juffrouw Jannie dat ze loonsverhoging krijgt en zij is helemaal blij, want nu kan ze eindelijk betalen voor de picknick die ze al tijdenlang voor de heren wil organiseren. 1 april dus. En haar wraak is zoet..
Das een patient voor de cat-whisperer.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne is niet lief. Ze valt alle bezoek aan, is vreselijk territoriaal en als ze haar zin niet krijgt, moeten mn enkels het bezuren.
Of voor deze:quote:Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Das een patient voor de cat-whisperer.
Hard fietsen.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet straks om 1 uur bijles geven in de buurt van Rotterdam. Hm. Dat gaat hem niet worden denk ik.
Mooie hondquote:
Ik zag trouwens laatst weer een aflevering van Commissaris Rex op TV.quote:
Ik heb altijd herdershonden gehad. Helaas is de laatste gestorven met een leeftijd van 12. Volgens de dierenarts had hij zich echt groot gehouden om bij ons te blijven de laatste maanden. Als mijn ouders of broer hem uitliet dan liep ie nooit meer zo goed, maar als ik in het weekend met hem wandelde was er niets aan de hand. Hij is altijd "mijn" hond geweest, vanaf het begin al.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik zag trouwens laatst weer een aflevering van Commissaris Rex op TV..
Herdershonden zijn dan ook wel erg tof. Verder heb ik dan weer niets met honden.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
Kortom, ik heb niets met katten
herdershonden worden rond de 10 jaar, als ik me niet vergis. Hoe kleiner een ras is, hoe ouder ze wordenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef rompompom het volgende:
Zo blijkens het is.
Mijn oom heeft altijd honden die gruwelijk oud worden, hij had er eentje die 20 was ofzo en die hij nu heeft is ook alweer 15. Twee verschillende rassen, ik kan je niet vertellen welke.
Ik heb niets met die beftekkels. Dat zijn geen honden. Als het nu BeFtekkels waren....quote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Herdershonden zijn dan ook wel erg tof. Verder heb ik dan weer niets met honden.
Zeg Stof, heb jij nog voorkeuren welke club de landstitel pakt?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:25 schreef Stofje het volgende:
Wakker, nog steeds buikpijn, gheheheh, goedesmorgens heren en dames van het goede leven.
Die hij nu heeft is wel een klein opdondertje ja, maar die vorige was nou niet ontzettend klein ofzo. Beest heeft ook operatie gehad enzo. Dat was een toffe hond, Joris.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
herdershonden worden rond de 10 jaar, als ik me niet vergis. Hoe kleiner een ras is, hoe ouder ze worden
PSV, maar dat is meer omdat ik het die Noord Hollandse clubjes niet gun. Maar AZ zal het wel worden. In dat geval redeneer ik heel simpel: "Ach, het is maar voetbal, volgend jaar weer een seizoen".quote:Op woensdag 25 april 2007 10:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeg Stof, heb jij nog voorkeuren welke club de landstitel pakt?
AZ is een clubje. Ajax is een club.quote:
FC Eindhoven heeft niet eens meegedaan om een periodetitel.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef JDude het volgende:
Eindhoven wordt wel hard gepwnd als ze geen kampioen worden. Die zijn waarschijnlijk twee maanden geleden (bij >10 punten voorsprong) al met de voorbereidingen voor het kampioensfeest begonnen.
Immer wanneer u afwezig bent, schoonheid.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef Misstique het volgende:
Ik ben er weer. Hebben jullie me gemist?
De kampioenskar kan weer de garage in, naast de winterbanden.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef JDude het volgende:
Eindhoven wordt wel hard gepwnd als ze geen kampioen worden. Die zijn waarschijnlijk twee maanden geleden (bij >10 punten voorsprong) al met de voorbereidingen voor het kampioensfeest begonnen.
Pee Es Vee dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:39 schreef Blight het volgende:
FC Eindhoven heeft niet eens meegedaan om een periodetitel..
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
[..]
Immer wanneer u afwezig bent, schonheid.
Kaal hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Blight het volgende:
En mijn knopjes zien er zo anders uit, zo.
Jij al een kaart voor 6 mei?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:01 schreef Blight het volgende:
Ik voel me in ieder geval niet lullig als ik de index niet op rotzooi check.
Nope.quote:
Gaat niet lukken. Ik hoop op een maat van me, maar ik acht de kans nogal klein.quote:
Zoiets.quote:
Hodfr, da's klote! Ik duim voor je!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ik hoop op een maat van me, maar ik acht de kans nogal klein.
Ik ga Roger ook nog vereren met een bezoekje.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef Stofje het volgende:
Het had mooi geweest:
4 mei: Housewarming party in een geweldig vet huis;
5 mei: Roger Waters @ Gelredome![]()
6 mei: NAC - Ajax @ De Kuip.
Ach, dan was de 6e mei een toetje geweest. Roger Waters is het hoogtepunt.
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga Roger ook nog vereren met een bezoekje.
Serieus. Vergezeld door o.a. mijn vader. Een date moet te doen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Serieus?Ik vind dat we dan moeten daten!
Dat doe je bij mij idd nooit.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n lange post in een fotoboek geplaatst, Stof.
Ja?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:28 schreef SiemeN het volgende:
Misstique?
Wat niet is kan nog komen.quote:
Ach maar kijk, inhoud is toch veel belangrijker dan lengte. In feite is tekst net een man, wat dat betreft.quote:
Wanneer krijg ik een herkansing tot zo'n minimeet?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ach maar kijk, inhoud is toch veel belangrijker dan lengte. In feite is tekst net een man, wat dat betreft.
Sjee.. geen idee, ik heb nog niks op de planning staan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een herkansing tot zo'n minimeet?.
Prima. Mijn motto is immers "we zien wel".quote:Op woensdag 25 april 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjee.. geen idee, ik heb nog niks op de planning staan.
In mei heb ik nog wel een gaatje.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Prima. Mijn motto is immers "we zien wel".
Verstandig, aangezien ik vast niet zonder begeleiding met je kan rendez-vous'en.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga dit *niet* dubbelzinnig opvatten.
Dat las ik.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verstandig, aangezien ik vast niet zonder begeleiding met je kan rendez-vozen.
Picknicken met Tiek en aanhang. Ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verstandig, aangezien ik vast niet zonder begeleiding met je kan rendez-vous'en.
Je bent nog erger dan ik.quote:
Wel in Zwolle dan uiteraard.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Picknicken met Tiek en aanhang. Ofzo..
Wij hebben een extreem tof park om te picknicken.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga van de zomer overigens met mijn beste vriend met de auto door Europa touren. Van Amsterdam naar Rome, zeg maar. Erg veul zin in.
Ik met mijn vader, mijn moeder, mijn zusquote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Serieus. Vergezeld door o.a. mijn vader. Een date moet te doen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |