Kijk, dát is klare taal. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit. Prima.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef Stofje het volgende:
Je moet je tyfussmoel houden, stomme kutmongool.
Dat meende ik toch helemaal niet, gekkie. Ik overdrééf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijk, dát is klare taal. Dan zijn meteen alle misverstanden de wereld uit. Prima.
Wat heb jíj nou weer te zaniken, vuile tyfusidioot?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef ehqo het volgende:
Wat zullen we GODVERDOMME nu krijgen?
Dat weet ik toch ook wel, lief hoerenjongetje van me.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat meende ik toch helemaal niet, gekkie. Ik overdrééf.
Dat bepaal ik zelf wel, kloothommel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:19 schreef Stofje het volgende:
Houd je muil nou eens, als er toch niks nuttigs uit komt, stom kutwijf.
Nou, ik bedacht zonet dat relativeren ridiculiserend werkt op rationalisme.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat heb jíj nou weer te zaniken, vuile tyfusidioot?![]()
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, ik bedacht zonet dat relativeren ridiculiserend werkt op rationalisme.
zolang het maar niet met mate isquote:
Gebruik een PI, piswijf. En maak je zelf eens nuttig, van je gezelschap moeten we het verder niet hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Misstique het volgende:
En waarom de neuk issie nog niet centraal?? Moet ik dan hier alles zelf doen!?!.
Kijk es wat beter uit die schele ogen van je teringlijer, er staat een PI!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruik een PI, piswijf. En maak je zelf eens nuttig, van je gezelschap moeten we het verder niet hebben.
Vreemd, ik heb de Raggende Mannen op de achtergrond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef rompompom het volgende:
Op de achtergrond The Beatles met Come Together.
Daar mag je niet schelden, anders hangen ze zichzelf opquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Flikker eens op naar R&P, waar al die krasmongooltjes zich verzameld hebben, kutemo.
Whehe, Radio 100% NL ofzo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb de Raggende Mannen op de achtergrond.
Stel je jezelf altijd zo voor?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef ehqo het volgende:
PISLAPPENZIEKTEDRAGENDEPUSKOPPIGEKANKERSHITKUTLULFUCKHOMONEGER.
Goh, mevrouw heeft 'r edit-knopje gevonden. Ik hoop dat je snel je zelfdestructieknopje vindtquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijk es wat beter uit die schele ogen van je teringlijer, er staat een PI!
Dat is een kutbug van die incapable nepprogger van een Breulsquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Even zonder gekheid: soms zie ik wanneer een topic geopend wordt als deze, of bijvoorbeeld een nieuw deel in de Ajax reeks, het topic niet in de active topics lijst van het betreffende subforum staan. Ik kan dan refreshen wat ik wil, maar er verschijnt niets. Regelmatig moet ik de topics opzoeken via iemands posthistory, om daar te ondervinden dat het topic al dik 10 minuten open is.
Schrijf 'r een boek over, kutjood. Of zet het in de weblog, waar niemand er last van heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Even zonder gekheid: soms zie ik wanneer een topic geopend wordt als deze, of bijvoorbeeld een nieuw deel in de Ajax reeks, het topic niet in de active topics lijst van het betreffende subforum staan. Ik kan dan refreshen wat ik wil, maar er verschijnt niets. Regelmatig moet ik de topics opzoeken via iemands posthistory, om daar te ondervinden dat het topic al dik 10 minuten open is.
Da's als er nog niet in gepost is. Dat heb ik ook. Een topic komt denk ik pas met de eerste reply in de AT lijsten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Dat is een bekende bug. We werken er aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef SiemeN het volgende:
Nee, want na een post of 20 is het nog steeds zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's als er nog niet in gepost is. Dat heb ik ook. Een topic komt denk ik pas met de eerste reply in de AT lijsten.
UTFS!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, want na een post of 20 is het nog steeds zo.
Niet voordat ik jou naar het hiernamaals heb geholpen met een paar rotschoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goh, mevrouw heeft 'r edit-knopje gevonden. Ik hoop dat je snel je zelfdestructieknopje vindt.
Schudt dat keurslijf eens van je af ofzo!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een bekende bug. We werken er aan.
Dat schreeuw ik enkel in dure restaurants als iemand op het punt staat zijn luxe zalmfilet aan te snijden, in navolging van een halfzachte penis die ik plots op [betreffende persoon] zijn fontanel drapeer.quote:
Zie je wat een automatisme dat al is?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schudt dat keurslijf eens van je af ofzo!
Cquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schudt dat keurslijf eens van je af ofzo!
Mental image.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat schreeuw ik enkel in dure restaurants als iemand op het punt staat zijn luxe zalmfilet aan te snijden, in navolging van een halfzachte penis die ik plots op [betreffende persoon] zijn fontanel drapeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |