dat kost geld.quote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een nieuw pasje aanvragen heeft dat allemaal verholpen.
Vergeef me, ik maak het goed met je tijdens PT.quote:Op maandag 23 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
Deze?
Is goed.quote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeef me, ik maak het goed met je tijdens PT.
[HA, IK WIST WEL DAT JE HET CONCERT NIET KON WEERSTAAN]
Ik had die andere niet gezien.quote:Op maandag 23 april 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
Deze?
Geeft niet, die clown heeft er al een slot op gezet.quote:
Hij was naar de viaduct ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Misstique het volgende:
SiemeN?
Ja, popje?quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef Misstique het volgende:
SiemeN?
Kun jij wat doen aan die storende post zonder PI alhier?quote:
medicijn. bier.quote:Op maandag 23 april 2007 15:52 schreef cerror het volgende:
Ik moet nu stofzuigen. Als in de vloer stofzuigen voor de zieke geesten hier.
Maar wil je een nieuwe dan?quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ben mn container kwijt en ik moet 39 euro betalen als ik een nieuwe wil.
Hoe kan je een container in godsnaam kwijt raken?quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Misstique het volgende:
Nee, ik wil gewoon dat de homo's die de mijne meegenomen hebben hem weer terugzetten.quote:
daar kun je c.a. 200 vuilniszakken voor kopen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Misstique het volgende:
Hij staat altijd voor mn huis. Net als die van al mn buren overigens. Maar de mijne is nu weg en in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe kan je een container in godsnaam kwijt raken?
Ik dump die zooi altijd op mijn werk, in een plastic tas, die ik toch ongevraagd krijg in verschillende winkels.quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar kun je c.a. 200 vuilniszakken voor kopen.
Die passen echter niet in mn (veel kleinere) groene container.quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar kun je c.a. 200 vuilniszakken voor kopen.
Gewoon een andere jatten als ze weer aan de straat moeten!quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij staat altijd voor mn huis. Net als die van al mn buren overigens. Maar de mijne is nu weg en in geen velden of wegen te bekennen.
Dat durf ik niet.quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gewoon een andere jatten als ze weer aan de straat moeten!
Dat had mijn (veul te gierige) opa kunnen verzinnen!quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dump die zooi altijd op mijn werk, in een plastic tas, die ik toch ongevraagd krijg in verschillende winkels.
Dreg de dichtstbijzijnde sloot eens uit.quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij staat altijd voor mn huis. Net als die van al mn buren overigens. Maar de mijne is nu weg en in geen velden of wegen te bekennen.
gewoon aan de straat dumpen johquote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die passen echter niet in mn (veel kleinere) groene container.
Nah, wij hebben ook geen container. En ik ga geen nieuwe kopenquote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat had mijn (veul te gierige) opa kunnen verzinnen!![]()
Dat is een paar kilometer verderop, lijkt me te veel moeite voor een stel kwajongens.quote:Op maandag 23 april 2007 16:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dreg de dichtstbijzijnde sloot eens uit.
Ik snap deze opmerking nu pas.quote:Op maandag 23 april 2007 15:59 schreef Pheno het volgende:
Boris is dood, die kan ook mee met de container
ik ben dan ook vrij actueel.quote:
Of het NWS forumquote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij is het tijd dat ik de FP even ga checken. Of niet?
Boomquote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Q. het volgende:
Huis.
Ja, maar ik ben nog niet helemaal onder de indrukquote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is goed..
Heb je hun nieuwe album al gehoord?.
Niet?quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog niet helemaal onder de indruk. Niet zoals ik van Deadwing enzo was.
Die buren zijn er nu wat vaker, dus nee.quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef SiemeN het volgende:
Kun je niet gewoon de container van die buren die er nooit zijn gebruiken, Tiek? Of 'wonen' zij nou naast Dago?
Ik wou dat ik daar de guts voor had. De genen: ja. Guts: nee.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
Dan zou ik gewoon een nieuwe jatten. Net zoals dat met fietsen altijd gaat. Bij mij althans..
Sentimental is een kippevel nummer.quote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen denk ik.
Dat durf ik dus niet.quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
Dan zou ik gewoon een nieuwe jatten. Net zoals dat met fietsen altijd gaat. Bij mij althans..
Dan moet ik kei lang in de trein zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:49 schreef Misstique het volgende:
Wil jij het niet voor me doen, SiemeN?
Ja? Dus? Dat heb je toch wel voor me over?quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan moet ik kei lang in de trein zitten.
Dan jat je die van de buren en laat je Tiek hem zelf ophalen!quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan moet ik kei lang in de trein zitten.
Afblijvuh! Hij's van mij!quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Rotterdam is dichter bij. En ik heb nog steeds een fiets nodig.
De mijne is gejat. De ironie.
Och, blijft in de familiequote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Rotterdam is dichter bij. En ik heb nog steeds een fiets nodig.
De mijne is gejat. De ironie.
Jij hebt Dago al om je vuige klusjes op te laten knappen. Zie jij Lits iets fouts doen? Nee he? Dat dacht ik.quote:
Dago doet dat óók niet!quote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt Dago al om je vuige klusjes op te laten knappen. Zie jij Lits iets fouts doen? Nee he? Dat dacht ik.
Zet je 'm nooit op slot ofzo?quote:Op maandag 23 april 2007 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al.
Puik idee.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan jat je die van de buren en laat je Tiek hem zelf ophalen!
Ja verdulle, ik was zaterdag nog in jouw stad!quote:
Had dat dan gezegd! Maar nee! Te gierig om een sms te sturen maar wel een fiets en grijze bak willen, hè?!quote:Op maandag 23 april 2007 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja verdulle, ik was zaterdag nog in jouw stad!
Werkt die truc van een fiets die met een hangslot aan een hek staat 360o draaien echt?quote:Op maandag 23 april 2007 16:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb sinds dit weekend trouwens weer nieuwe fiets. De belhamels hadden de mijne gejat bij het station. Dat is vragen om wraak, natuurlijk.
quote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef cerror het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn muziek maar lukraak word gejat en gebruikt in allerlei installers/cracks/nfo meuk zonder mijn toestemming.
Die heb ik nooit geprobeerd. Meestal ga ik gewoon voor de oude kroegtijgers welke zo'n dun AXA slot hebben of iets in die strekking. Achterwiel optillen, sprintje trekken, achterwiel los laten en fietsen maar.quote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werkt die truc van een fiets die met een hangslot aan een hek staat 360o draaien echt?
Ik hoef helemaal geen fiets!quote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd! Maar nee! Te gierig om een sms te sturen maar wel een fiets en grijze bak willen, hè?!
Zo makkelijk ben ik niet te paaien heur.quote:
veel van die sloten schijn je ook te kunnen openen door een flinke trap te geven tegen dat knopje dat je naar beneden moet duwen. Liefst met stalen neuzen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die heb ik nooit geprobeerd. Meestal ga ik gewoon voor de oude kroegtijgers welke zo'n dun AXA slot hebben of iets in die strekking. Achterwiel optillen, sprintje trekken, achterwiel los laten en fietsen maar..
Dat is in mijn geval wat lastiger. Ik draag doorgaans All-Stars.quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
veel van die sloten schijn je ook te kunnen openen door een flinke trap te geven tegen dat knopje dat je naar beneden moet duwen. Liefst met stalen neuzen.
Dan niet.quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet te paaien heur..
Ik heb het dan ook gehoord van een hardrocker die altijd kisten draagt!quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval wat lastiger. Ik draag doorgaans All-Stars..
Bij sommige nummers hebben ze ook nog eens stukken weggehaald enzo.quote:
Daar doe ik het voor.quote:
Vrouwen..quote:Op maandag 23 april 2007 17:09 schreef Misstique het volgende:
En als je me toch komt neuken, neem je dan direct die grijze container mee?
hier of hier?quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
SiemeN ziet er zo braaf uit. Huppa, weg beeld.
Janetje + Neenetje = meerquote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef Stofje het volgende:
Chowi + Dead-Doll, dat kind staat gewoon bovenaan, de sloerie!.
Je bent de laatste tijd een beetje een roepende in de woestijn, lijkt hetquote:Op maandag 23 april 2007 19:16 schreef cerror het volgende:
Fuck man! Ik ben gevraagd om de tune te maken voor een demo door Equinox!
Dat is dus 1 van de meest gerespecteerde demogroepen ooit!
Ach ja, ik denk ik meld het ff.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd een beetje een roepende in de woestijn, lijkt het. Af en toe komt cerror met een oneliner tussendoor, een oneliner die iedereen vervolgens ter kennis neemt
. Gefeliciteerd, edoch
.
Het lot van een webloggerquote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
Af en toe komt cerror met een oneliner tussendoor, een oneliner die iedereen vervolgens ter kennis neemt.
Wat denk je van mijquote:Op maandag 23 april 2007 18:13 schreef Q. het volgende:
Ik hoor er echt niet bij.
Dat is dan ook niet zo lastig. In R&P SC wint hier niemand van me qua aantal, zelfs janetje + neeneetjequote:Op maandag 23 april 2007 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dribbel_ + Pluto_Nium wint het van Pheno!
En c_c?quote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo lastig. In R&P SC wint hier niemand van me qua aantal, zelfs janetje + neeneetje
Ik zou het weer even moeten zoeken, maar c_c zit niet zoveel in de SC daarquote:
Tjeemig c.quote:Op maandag 23 april 2007 19:16 schreef cerror het volgende:
Fuck man! Ik ben gevraagd om de tune te maken voor een demo door Equinox!
Dat is dus 1 van de meest gerespecteerde demogroepen ooit!
Nauwelijks, grijze grauwe luchten. Zit ik hier in mn korte rokje en korte mouwen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
Is het al licht?
Gisteren zag ik iemand hier op een balkon in bikini. Ze ging vrij snel weer naar binnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nauwelijks, grijze grauwe luchten. Zit ik hier in mn korte rokje en korte mouwen..
Was het zó erg?quote:
2x jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was het zó erg?
heb je mn PM nog gelezen trouwens?.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
En ik ga muiten vandaag.
Ik zou klassikaal les moeten geven, maar gezien er maar twee mensen komen ga ik ze wel individueel coachen. Scheelt me tijd . Ik heb wel wat betere dingen te doen.quote:
Klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou klassikaal les moeten geven, maar gezien er maar twee mensen komen ga ik ze wel individueel coachen. Scheelt me tijd . Ik heb wel wat betere dingen te doen.
Mental images.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nauwelijks, grijze grauwe luchten. Zit ik hier in mn korte rokje en korte mouwen..
Ik heb geen ideequote:
Van mijn kippevel?quote:
Ik ook niet echt, maar aan de hand van die foto's en ooggetuigenverslagen (1248 punten met scrabble,quote:
IK ben er wel! Én rpp! Wij zijn niet niemand!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
Is het druk op de weg of zo? Er is nog niemand hier?
Ik heb het over irl.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
IK ben er wel! Én rpp! Wij zijn niet niemand!
Ik denk dat-ie op z'n eigen échte werkvloer bedoelde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
IK ben er wel! Én rpp! Wij zijn niet niemand!
Yupquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie op z'n eigen échte werkvloer bedoelde..
Misschien zijn er nog streekvervoer buschauffeurs die stug doorstaken, ondanks dat ze met terugwerkende kracht 3% extra hebben gekregen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup
Nou ja, ze zullen wel weer de smoes hebben dat ze het niet hebben kunnen vinden
deze mensen komen niet met de busquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog streekvervoer buschauffeurs die stug doorstaken, ondanks dat ze met terugwerkende kracht 3% extra hebben gekregen.
Het is nog achterlijk druk op de snelwegen ja. Blij dat ik daar niet tussen hoef te staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef Pheno het volgende:
deze mensen komen niet met de bus
Heel misschien eerste klas trein, maar meestal met auto.
Ah, ok. Misschien staakt het asfalt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
deze mensen komen niet met de bus
Heel misschien eerste klas trein, maar meestal met auto.
I know.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie op z'n eigen échte werkvloer bedoelde..
Ach, je pispaal van de dag is er alvast, moet je maar denken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
OMg, #1 is binnen en het is een boerenlul met accent. En pauperige kleren. Sterf!
Nou ja, ik hoef er gelukkig niet constant naar te kijken.
"Moek hier weezn voor de kursus?"quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
OMg, #1 is binnen en het is een boerenlul met accent. En pauperige kleren. Sterf!
Nou ja, ik hoef er gelukkig niet constant naar te kijken.
Hoi.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:22 schreef Pheno het volgende:
SiemeNquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef SiemeN het volgende:
Chickies.
Had even een kort overleg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
SiemeN!
Wat ben je laat.. Ik miste je al.
.
Ja.. waar is de zon? Ik heb t koud!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:49 schreef ehqo het volgende:
Druilerig.
Niet meer doen.quote:
Ja, maar je bent een vrouw. Vrouwen hebben het altijd koud.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja.. waar is de zon? Ik heb t koud!
Behalve Moks, dan. Volgens mij.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar je bent een vrouw. Vrouwen hebben het altijd koud.
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ja, maar je bent een vrouw. Vrouwen hebben het altijd koud.
Hier.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja.. waar is de zon? Ik heb t koud!
Ik stap *nu* in de auto.quote:
Ben jij dat op je icon?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef Blight het volgende:
Eigenlijk vind ik dit account veel mooier.
Stfj!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef Stofje het volgende:
rpp! Tiek! JDude! ehqo! SiemeN! Maar wie is Blight? Die reageerde ook al keischattig op m'n Combilozen verslag.
Ik ga er weer heen. Komen wederom toffe dingen. Ik ben overigens verliefd op de nieuwe Groove Armada, maar die zullen daar wel niet komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef ehqo het volgende:
Stof, de toevalligheid wil dat ik net de Dour line-up van dit jaar zit te bekijken.
Blight heeft een lager user-idquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stfj!
Dat zal SiemeN wel zijn. Undercover.
Nee. Dit is een stukje van de cover van Jack's Mannequin's single 'Rescued'.quote:
Die zag ik inderdaad niet. Daarentegen komen Autechre, Clark, Bonobo, Luke Vibert, Merzbow en Venetian Snares wèl. Hetgeen mij doet overwegen er ook eens heen te gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga er weer heen. Komen wederom toffe dingen. Ik ben overigens verliefd op de nieuwe Groove Armada, maar die zullen daar wel niet komen.
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee. Dit is een stukje van de cover van Jack's Mannequin's single 'Rescued'.
Ohja. Die moet ik nog beluisteren. En Bonobo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga er weer heen. Komen wederom toffe dingen. Ik ben overigens verliefd op de nieuwe Groove Armada, maar die zullen daar wel niet komen.
Ik heb kaarten voor de Melkweg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Die moet ik nog beluisteren. En Bonobo.
Goed zo, Lits en ik ook al een tijdjequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor de Melkweg..
Tof.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed zo, Lits en ik ook al een tijdje.
Nah, ik zag niet meteen fok op zijn pcquote:
Oh, ik ga alleen met Litso en een vriendin. Die ik ook al van Fok ken. Tijd om aan m'n sociale kringen te werkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof.. Dago komt ook.
. En nog een hele zooi vrienden van me.
.
Ik ben gewoon uitermate populair.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik ga alleen met Litso en een vriendin. Die ik ook al van Fok ken. Tijd om aan m'n sociale kringen te werken.
Like duhh, welke ben je aan t lezen?quote:Oh, zeg tegen dago dat hij helemaal gelijk had over Terry Pratchett boeken! Dat ik daar niet eerder achter ben gekomen.
Wie? Want ik ben daar toch. Lowlands dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:30 schreef rompompom het volgende:
Ze worden (nog) onofficieel op Lowlands geplaatst ook.
En terecht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uitermate populair..
Ja. Nou. Ik heb volgens Litso een tegenvallend deel en hij is ook nog 's Nederlands, maar de rest komt nog wel. Ik ben bezig in Heksen in de Lucht iig.quote:Like duhh, welke ben je aan t lezen?
Oldskool KRS One komt ook. "Oeh oeh, it's the sound of tha police". Briljant. Komen toffe dingen, iig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die zag ik inderdaad niet. Daarentegen komen Autechre, Clark, Bonobo, Luke Vibert, Merzbow en Venetian Snares wèl. Hetgeen mij doet overwegen er ook eens heen te gaan.
Terry Pratchettquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, zeg tegen dago dat hij helemaal gelijk had over Terry Pratchett boeken! Dat ik daar niet eerder achter ben gekomen.
Ahuh. En nog eens de allerleukste passages nagelezen een aantal keer. Elke keer weer tranen van t lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terry Pratchett
Mt, al Good Omens gelezen?
Wu Tang Clan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oldskool KRS One komt ook. "Oeh oeh, it's the sound of tha police". Briljant. Komen toffe dingen, iig.
Ik lees ze in het engels, dus de NL titels zeggen me weinig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Nou. Ik heb volgens Litso een tegenvallend deel en hij is ook nog 's Nederlands, maar de rest komt nog wel. Ik ben bezig in Heksen in de Lucht iig.
Groove Armada.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Wie? Want ik ben daar toch. Lowlands dan.
Ach, dat is toch geinig. Ik ga er wel even kijken, die gasten zie je verder ook nooit meer, tenzij je 40 euro betaalt voor een kaartje in de Melkweg.quote:
Ik denk 1 uit de discworld reeks. Witches abroad?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lees ze in het engels, dus de NL titels zeggen me weinig..
Witches Abroad.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik lees ze in het engels, dus de NL titels zeggen me weinig..
Deel 12quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk 1 uit de discworld reeks. Witches abroad?
de deelnummers ken ik dan weer niet uit mijn hoofd. Maar de reeks is iig geweldig.quote:
"God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time."quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef Pheno het volgende:
Ik kan elke keer weer lachen als ik die lees. De antichrist
Er zou zelfs een tweede deel komen, maar door de verhuizing van Gaiman is het er nooit meer van gekomen. Het zou "668 - The Neighbour of the Beast" gaan heten. Jammer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:49 schreef Misstique het volgende:
"In the begining there was nothing, and it exploded."
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zou zelfs een tweede deel komen, maar door de verhuizing van Gaiman is het er nooit meer van gekomen. Het zou "668 - The Neighbour of the Beast" gaan heten. Jammer.
Ik zal smsbaar zijn, dus als je je tijden even doorgeeft dan, ben ik best bereid je enige aanspraak te verlenen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
Ohja. Lowlandsbezoekende Fok!kertjes komen mij wel even begroeten bij de BBQtoko he? [afbeelding].
En dan niet zoals Bizznitch vorig jaar meteen weer wegrennen voor ik op of om kon kijken.
Good omens zou zelfs verfilmd worden, met Depp als Crowley en Robin Williams als die andere gevallen engel (damn, azraphael of zo?)quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wist ik niet..
Jammer inderdaad..
Depp zou een hele goeie Crowley zijn!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Good omens zou zelfs verfilmd worden, met Depp als Crowley en Robin Williams als die andere gevallen engel (damn, azraphael of zo?)Helaas, ook niet doorgegaan.
Oops.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Genoeg cultuur voor vandaag
Mag ik van jou.....?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:57 schreef Misstique het volgende:
Kwartet.
bedrijven die nummerherkenning uit hebben staan. En dan verwachten dat je terug belt, maar je kan niet weten wie er heeft gebeld. Tyfuslijers!quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef JDude het volgende:
Bedrijven die hun algemene telefoonnummer niet eens beantwoorden. Báh.
Óf! Bedrijven die bellen met een zichtbaar nummer wat nep blijkt te zijn, zodat je óók niet kunt terugbellen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
bedrijven die nummerherkenning uit hebben staan. En dan verwachten dat je terug belt, maar je kan niet weten wie er heeft gebeld. Tyfuslijers!
Ja hoi. Neucken?quote:
Ik blijf kuis tot aan het huwelijk, deerne.quote:
Ik was dit account al jaren kwijt tot ik me van de week opeens bedacht dat ik het userid wel kon opzoeken via de search op de frontpage. Daar werkt de search namelijk wél. Vervolgens heb ik een FA lief aangeken of mijn password een reset mocht krijgen, omdat het e-mail adres in het profiel niet meer werkende was.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Blight heeft een lager user-id. Maar verder zie ik hem ook als de enige mogelijkheid.
Je kunt tot die tijd ook in de IKEA gaan slapen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef JDude het volgende:
Kan iemand de IKEA even bellen dat ze opschieten met m'n nieuwe bed?
Ik lig nu tijdelijk op een matras op de grond, maar ik merk dat ik minder goed slaap.
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik blijf kuis tot aan het huwelijk, deerne.
Wellicht komt dit besluit iets te laat. Neucken it is.quote:
Goed punt, wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
Je kunt tot die tijd ook in de IKEA gaan slapen.
Alleen slechte matrassen daarquote:
Nee laat maar. Nou hoeft t niet meer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Wellicht komt dit besluit iets te laat. Neucken it is.
Je hebt alleen kans dat als je 's ochtends uitslaapt dat er opeens wat kinderen op je staan te springenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
Hebben ze daar camera's? Ik ben niet zo voyeuristisch ingesteld.
Als je bekeken wordt, ben je geen voyeur. Dat heet exhibitionisme.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
Hebben ze daar camera's? Ik ben niet zo voyeuristisch ingesteld.
Dure woorden. Hmpff.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je bekeken wordt, ben je geen voyeur. Dat heet exhibitionisme.
Och, verdulle ja. Scherp.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef rompompom het volgende:
Als je bekeken wordt, ben je geen voyeur. Dat heet exhibitionisme.
Dat viel me gisteren trouwens op bij Holland's Next Top Model (don't ask). Die grietjes, welke niet al te snugger zijn, denken allemaal altijd even na voordat ze een zin afsluiten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jaja, die vind je niet bij de Schoenenreus of de Lidl!
Koe, hoorns.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren trouwens op bij Holland's Next Top Model (don't ask). Die grietjes, welke niet al te snugger zijn, denken allemaal altijd even na voordat ze een zin afsluiten.
"Ja, ik vond de jury best wel ehm... ..Streng.".
En, ik citeer.. "Ja, ehm.. Olifanten zijn best wel groot... ..Vind ik."..
Dwazen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:29 schreef Blight het volgende:
Holland's Next Top Model
Internet én de xbox 360 deden het niet.quote:
Dan nog.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Internet én de xbox 360 deden het niet..
En dan blijf je, na 36 zenders te hebben langsgezapt, bij dát programma hangen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Internet én de xbox 360 deden het niet..
hij draaitquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:45 schreef timbob het volgende:
Ik heb ineens compleet door hoe de hele wereld werkt!
Dat is ook zo weer opquote:
Ik heb het topic gezien/gelezen. Ook niet mijn ding.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:56 schreef Misstique het volgende:
Mijn morele principes zijn duidelijk niet van deze tijd..
Ik heb er in gereageerd. Plz, een slotje, zodat die mooi in mijn MyAT wegzakt!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het topic gezien/gelezen. Ook niet mijn ding.
Gaat om een ander topic, meen ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er in gereageerd. Plz, een slotje, zodat die mooi in mijn MyAT wegzakt!
Ik heb je helemaal niet gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er in gereageerd. Plz, een slotje, zodat die mooi in mijn MyAT wegzakt!
Ik zie het nu ook ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gaat om een ander topic, meen ik..
Ah, je hebt het over een ander topic. Ik had het over dat R&P gezeikquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal niet gezien?.
En in KLB ga ik geen slotjes zetten..
Onderstaande van mij sloeg wél op 'jouw' topic, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het topic gezien/gelezen. Ook niet mijn ding.
Neuken? Ketsen? Batsen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:29 schreef Misstique het volgende:
En nu kap ik er mee, mn boodschap komt toch niet over..
Verloofde wil me doodmaken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef JDude het volgende:
Linkje?
Dat staat wel compleet haaks op hetgeen ik net heb verkondigd in dat andere topic.quote:
Och ja. Principes zijn overrated.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat staat wel compleet haaks op hetgeen ik net heb verkondigd in dat andere topic.
Whehehe. Dan zou ik me ook even niet zo veilig voelen, neequote:
Ik word alleen niet goed van mevrouw de betweter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef Blight het volgende:
Goed topic.
zo is ze altijd. Ook in r&pquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word alleen niet goed van mevrouw de betweter..
Ach ja. Discussies op het internet. Wat zal ik zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik word alleen niet goed van mevrouw de betweter..
Duidelijk. Ik zal voortaan uit haar vaarwater blijven, zodat haar volgelingen haar ongestoord kunnen adoreren.quote:
Een vlieg in de urinoir.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:16 schreef ehqo het volgende:
Wie zijn we aan het afzeiken?
Heb je fok gedemo'd?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef Q. het volgende:
Lang saai overleg hier gehad waar bij ik zelf ook nog presentatie moest houden. Stom.
"Kutnewbie!"quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef Q. het volgende:
"Dit is FOK! en zo moet het niet."
Je hebt je een uur lang onder de mensen begeven?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:11 schreef Stofje het volgende:
Ik moest plakband hebben en labels voor op enveloppen. Dat laatste... MediaMarkt had het niet, AKO had ze niet (ze waren veel te klein), zelfs het Postkantoor had ze niet. De Hema had ze wel, ik ben godverdomme bij elkaar een uur in de weer geweest om die labels aan te kunnen schaffen..
.
. Echt, godverdomme, echt! Ieuw! Ahrgh.
Hihi, ik overdrijf natuurlijk, gekkerds.
Inclusief lage decolleté's en korte rokjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Je hebt je een uur lang onder de mensen begeven?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |