vaagjes ja, Mick O'connelsquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:41 schreef Armageddon het volgende:
HW! Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
[afbeelding]
![]()
alsof ik wel op mijn werk mag drinkenquote:
Werk zuigt.......quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
alsof ik wel op mijn werk mag drinken
Muts ben je ook he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
Zin in! Ik ben dol op koninginnedag![]()
Gut, ik bedenk me net dat het dan ook bijna de verjaardag is van toen mijn vorige verkerings uitging. Hoop niet dat mijn huidige love interest ook van die kuren krijgt
Hoezo! Ik heb dus dubbel wat te vieren hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Muts ben je ook he?![]()
.
Komt goed hoor.
Nee, dat je je daar dus druk om maakt bedoel ik, over lappiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo! Ik heb dus dubbel wat te vieren hoor
Behoorlijk jaquote:
Klinkt spannend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
zou je daar blij van worden? ik geef aan waarom, ga dan niet door lopen jankzakken en zelf je eigen punt daarmee in de hand werken door ruchtbaarheid te geven aan iets waar we bewust al maanden geen ruchtbaarheid aan geven.
Laatste keer dit trouwens.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef Jarno het volgende:
Iemand trouwens een idee waar dit over gaat?
[..]
Klinkt spannend..
Ik gok uit het topic waar het uit gequote isquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben ook wel benieuwd nu
Waar pluk je dit vandaan?
FB, topic van Falco.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
Goed puntquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
Als je klikt op de datum kom je in het topic terechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd nu
Ik was er "al" achterquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je klikt op de datum kom je in het topic terecht
maandag 16 oktober 2000 @ 15:33quote:
Verleden jaar was ik om 6 uur smiddags thuis.. omdat ik strontlazerus was van al het bier wat me werd aangebodenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
Vorig jaar heb ik heen en weer gevlinderd tussen allerlei vrienden en kennissen, zal nu wel weer gebeuren.
Zie je vast wel weerquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
Vorig jaar heb ik heen en weer gevlinderd tussen allerlei vrienden en kennissen, zal nu wel weer gebeuren.
Ja ik ook.. Compleet helder niet.. Maar een kater mag ik dan weer niet hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik Q-night ga vieren. De dag na Q-day moet ik namelijk helemaal helder zijn.
Q-night, goed planquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik Q-night ga vieren. De dag na Q-day moet ik namelijk helemaal helder zijn.
Ik wou een gespreksonderwerp, maar dit is ook goedquote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef Misstique het volgende:
Sex?
Glad to be of help.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou een gespreksonderwerp, maar dit is ook goed.
Check!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:03 schreef HeatWave het volgende:
Vergeet de korte rokjes niet met dit weer!.
.
May I?quote:
Ik zit op mn werk mop.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
May I?
PICS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik ben bezig met downloaden jaquote:Op woensdag 25 april 2007 09:05 schreef Armageddon het volgende:
Ow ennuh Aarde 2.0 is ontdekt!
Ja, daar kan je idd geen foto;s maken neequote:
Belgquote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef UIO_AMS het volgende:
De dag na Koninginnedag is de dag van de arbeid. Dan ben ik sowieso vrij.
Neen, ambtenaar in een 'rode' gemeente.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Belg
Hallo JK. Heb jij ook plannen voor Koninginnedag? En zo ja, welke? En zo nee, waarom niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, hier zijn we.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Nooit te beroerd om goed advies te geven in R&P: hij is jaloers, wat moet ik er nu mee?
Als alles toch zo simpel was.
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou beter naar hem luisteren en doen wat hij wil. Hij weet namelijk wat goed voor je is.
f'noord overnemen voor een appel en en ei?quote:
Geen Idee , een of andere presentatie van het bedrijf , plus een etentje , en een rondleiding door het stadion....quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
f'noord overnemen voor een appel en en ei?.
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
f'noord overnemen voor een appel en en ei?.
Sorryquote:Op woensdag 25 april 2007 15:45 schreef Paxlie het volgende:
NSFW-avatar filter?
en dan niet ff hier posten dat er weer een debiel bezig is he HW
Huh?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh, iedereen gefeliciteerd met Johan en Star Wars.
Johan Cruijff is 60 en Star Wars is 30quote:
Dat laatste had ik moeten weten.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Johan Cruijff is 60 en Star Wars is 30.
8.30 - 16quote:
plus 4 uur reistijd per dag minimaalquote:
Arma geile gozertquote:
Goed hoor! Ze is nu aan het rijlessen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Arma geile gozert
Hoe ist met Merel?
TvpTvp.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Mooi mooi..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed hoor! Ze is nu aan het rijlessen.
Nog 40!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi mooi..
Moet ze nog veel lessen?
Mijn zusje moet op 11 juni dr proefexamen doen en op 2 juli het uiteindelijke examen..
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog 40!
Ze is vorige week begonnen.
Je bent weer beter dus. Of kon je niet gewoon nog een dag langer zonder ons?quote:
Een uur geloof ik ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Paxlie het volgende:
40 lessen
ik hoop van een uur dan?
Ik had altijd rijles voor 1,5 uur
Eind augustus is de planning.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als ze hem straks maar heeft toch
Duurt dat altijd lang hequote:
toch niet die meelwormen stiekem opgepeuzeld he?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
ola, ik ben ook weer half bij de levende
Enigzinsquote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent weer beter dus. Of kon je niet gewoon nog een dag langer zonder ons?
Meelwormen zijn heel goed eetbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Paxlie het volgende:
toch niet die meelwormen stiekem opgepeuzeld he?
Ik ben voor mn werk bezig met een complete reptielenvoederslijn en we hebben zo'n beestje in het lab. Hij is lief, maar de dingen die hij moet eten zijn eng.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik voer de baardagaam altijd meelwormen, of krekels en sprinkhanen.
Ja, die beesten zijn eigenlijk erg tam, maar het voer is yukquote:Op donderdag 26 april 2007 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben voor mn werk bezig met een complete reptielenvoederslijn en we hebben zo'n beestje in het lab. Hij is lief, maar de dingen die hij moet eten zijn eng..
Wij hadden hier een rattenslang, compleet ongevaarlijk, behalve als je per ongeluk net de ratten gevoerd had. Die beesten zijn stekeblind en zien je dan aan voor een grote rat.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die beesten zijn eigenlijk erg tam, maar het voer is yuk.
Ik wil eigenlijk wel een slang, lekker muizen voeren.
Het leukste is nog dat je voer voor hun voer moet kopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Leuke beesten, maar allemaal wel vrij onderhoudsintensief helaas.
Daar zit in Amsterdam een mooi zaakje voor. Krekels en sprinkhanen etc gewoon per plastic bakje. En heel veel slangen en andere beesten om naar te kijken ondertussenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat je voer voor hun voer moet kopen..
En voor die krekels moet je weer apart krekelwater kopen, etc, etc.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit in Amsterdam een mooi zaakje voor. Krekels en sprinkhanen etc gewoon per plastic bakje. En heel veel slangen en andere beesten om naar te kijken ondertussen.
Klopt, dat maken wij.quote:En voor die beesten hebben ze dus weer vitaminepreparaten etc.
Meerkat Manorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef Kreator het volgende:
Ik wil wel een stokstaartje, maar die blijven ook niet rustig op de bank zitten.
quote:
Het komt nu ook op BBC2, Op zaterdag om half zeven 's avondsquote:Op donderdag 26 april 2007 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Alleen een beetje jammer dat het zo ontzettend kut is, om zo'n seizoen fatsoendelijk te volgen op die hoerenzender.
Dat is gewoon een kwestie van goed vastnieten.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef Kreator het volgende:
Ik wil wel een stokstaartje, maar die blijven ook niet rustig op de bank zitten.
Ik heb idd geen dvdrecorder. Als ik iets gemist heb op tv, dan download ik het (SouthPark en TopGear). De rest op tv is niet goed genoeg om geld aan uit te geven.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Leuke foto van jou op een surfboard Rip.
FOK! user fotosquote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef Kreator het volgende:
Leuke foto die je net stuurt van tijdens je zelfbevrediging, Rip..
De maker van de foto is pas lui...wat een beroerde belichting en focus zeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lui kreng dat je bent, K![]()
Dat klopt, het was de koreaan zonder clue die hem maakte. Terwijl ik van hem een prachtige fotorepo heb geschotenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
De maker van de foto is pas lui...wat een beroerde belichting en focus zeg..
Mohammed moet ook niet printen. Die moet lekker achter de vuilniswagen gaan staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Kreator het volgende:
Sommige lusers zijn ook zoooooooooo dom hè...
"Ja met Mohammed. Ik kan niet printen op de labelprinter."
"klik. klik. Dat komt omdat je een word document op dat ding hebt geprint, ipv vanuit onze speciale applicatie"
"Dat HEB IK NIET GEDAAN!"
......user Mohammed printing DOCUMENT.DOC - Error printing..
Of in Australië foto's nemen van een blonde deerne op een surfplank.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef Armageddon het volgende:
Mohammed moet ook niet printen. Die moet lekker achter de vuilniswagen gaan staan.
Veel slechter dan de koreaan kan het niet worden, qua fototechniekquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of in Australië foto's nemen van een blonde deerne op een surfplank.
Ja, of van ripleyquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of in Australië foto's nemen van een blonde deerne op een surfplank.
...zodra ze een HBO opleiding hebbven gedaan, willen ze niet meer hè.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef Armageddon het volgende:
Mohammed moet ook niet printen. Die moet lekker achter de vuilniswagen gaan staan.
30 lessen van anderhalf uurquote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Paxlie het volgende:
40 lessen
ik hoop van een uur dan?
Ik had altijd rijles voor 1,5 uur
Wat kan je?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Merel het volgende:
Oh en als iemand per 1 augustus nog een nieuwe baan voor me heeft hou ik me aanbevolen
Belachelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zodra ze een HBO opleiding hebbven gedaan, willen ze niet meer hè.
Poetsen en koken natuurlijkquote:
Ja, zoals de auto op de weg houden, daar ben ik nog niet zo goed inquote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef Kreator het volgende:
Dan doe je iets niet goed
Ik heb tot nu toe nog niemand dood en/of plat geredenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
Geloof me. Merel heeft 30 lessen nodig.
Ze kan het toch leren? Hoop ik danquote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Kreator het volgende:
Zonder jou nou af te zeiken ofzo, maar ik vind eigenlijk wel dat als je écht niet kan rijden, zoals jij nu doet voorkomen, dat je dan ook geen rijbewijs moet kunnen krijgen... helaas zien nederlanders het als een recht om het roze papiertje te hebben...
Sommige mensen leren het nooit, maar krijgen na 3 of 4x wel het rijbewijs omdat ze per ongeluk in dat half uurtje geen ernstige fouten hebben gemaakt..quote:
je bent iig een prima happertjequote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ben ik niet blond of geen deerne, HW?
Ja maar ik stel me ook wel een beetje aan natuurlijk, voor de noodzakelijke dramatiekquote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Kreator het volgende:
Zonder jou nou af te zeiken ofzo, maar ik vind eigenlijk wel dat als je écht niet kan rijden, zoals jij nu doet voorkomen, dat je dan ook geen rijbewijs moet kunnen krijgen... helaas zien nederlanders het als een recht om het roze papiertje te hebben...
Je bent niet voor niets vrouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Merel het volgende:
Ja maar ik stel me ook wel een beetje aan natuurlijk, voor de noodzakelijke dramatiek
En als ik me nou de hele tijd aanstel en roep dat ik écht niet kan rijden, valt het niet zo tegen als ik een keertje zak...quote:
Ook de allergrootste weg-josti vindt van zichzelf dat hij goed kan rijden, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had m'n rijbewijs in drie keer en na 40 lessen. En ik rij een stuk beter dan een groot aantal idioten die dat papiertje in 1 keer haalden.
Als je net zoals ik met 144 keer de toegestane hoeveelheid alcohol van Amersfoort naar Leiden kan rijden zonder iets te raken.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is sowieso "goed rijden", überhaupt, trouwens?
Het is een ritme.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:52 schreef Joene het volgende:
uio, Ik ben al 4 maanden "vrij" en nog steeds vroeg op
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Als TRV mod wil ik jullie even wijzen op het belang van een reisverzekering.
O RLY?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O RLY?.
Ik ook wel eens, met de hoogstaande tekst:
--->> TRU
Hey, het is hoogstaander dan 99% van het gewauwel daarquote:
Als ik op de Bruna site kijk zie ik dat deze gewoon leverbaar is vaak betekend dit dat je ze ook in de winkel kan kopen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet weten of het boek The Secret in het Nederlands al in de winkels ligt. Is een kado voor een vertrekkende collega. Weet iemand dit hier toevallig?
Ik ga er gewoon even heen. Peukjes roken buiten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik op de Bruna site kijk zie ik dat deze gewoon leverbaar is vaak betekend dit dat je ze ook in de winkel kan kopen..
Je zou ook even kunnen bellen naar de winkel waar je heen wilde
Echt, dat mensen zulke kronkels kunnen hebbenquote:
Ja maar die strepen blijven wel heul lang in de lucht hoor! Hoe kan dat dan? Hmm? HMMM?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, dat mensen zulke kronkels kunnen hebben.
Eeeehmmm, nou gewoon, dat doen die dingen nou eenmaal.... maar das logisch *snif*.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja maar die strepen blijven wel heul lang in de lucht hoor! Hoe kan dat dan? Hmm? HMMM?
die vliegtuigen vliegen express heen en weer, alleen zitten ze zo hoog dat je dat niet zietquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja maar die strepen blijven wel heul lang in de lucht hoor! Hoe kan dat dan? Hmm? HMMM?
Het is voor jou al te laat, merk ik. De chemicaliën hebben zich al een weg gebaand naar je brein en beïnvloeden je beoordelingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nou gewoon, dat doen die dingen nou eenmaal.... maar das logisch *snif*.
And I like itquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is voor jou al te laat, merk ik. De chemicaliën hebben zich al een weg gebaand naar je brein en beïnvloeden je beoordelingsvermogen..
Vrees niet, ik zal de daders ontmaskeren en met mijn aanhangers de wereld bevrijden!
Hmmm, goed punt wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And I like it.
Al die dingen die zogenaamd slecht zijn, ik bedoel, neem nou global warming.. DAMN wat een lekker weer.
nee daarvoor mag ik 22 juni terugquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alle tanden er uit voor een beter pijp resultaat?.
Het is alleen kudt voor de ijsberen. Maar goed dat moeten we er maar voor over hebben zeg ik dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And I like it.
Al die dingen die zogenaamd slecht zijn, ik bedoel, neem nou global warming.. DAMN wat een lekker weer.
Misschien ook beter.. Misschien wil hij ook wel een ander boek kopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef Armageddon het volgende:
Niet gevonden wel veul kortje rokjes gezien!
Heb maar een boekenbon gehaald.
Hij had het er toevallig over in het rookhok, dat hij dat boek wilde kopen. Dus toen ben ik naar de winkel gerend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien ook beter.. Misschien wil hij ook wel een ander boek kopen
Het rookhok.. Dan is het nog nuttigquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij had het er toevallig over in het rookhok, dat hij dat boek wilde kopen. Dus toen ben ik naar de winkel gerend.
Ijsberen, ijsschmerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is alleen kudt voor de ijsberen. Maar goed dat moeten we er maar voor over hebben zeg ik dan.
Nog geslaagd gisteravond?quote:
Precies, en vind je het gek dat ze het warm hebben, scheer je gewoon eens luie kutbeerquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad. Ze zetten maar een zonnebril op.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef HeatWave het volgende:
CENSUUR
Voor jullie weer boos worden op me.
Niet zo goed, deze morgen, Mt. Echt niet. Al moet ik zeggen dat deze lijdensweg het meer dan waard is. Best Queensday everquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef Misstique het volgende:
Goedemorgen joog!
wat ben jij vrolijk ende jolijt?quote:
Jawel, een enormequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat ben jij vrolijk ende jolijt?
geen kater?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel, een enormeMaar ik ben gewoon vrolijk aangelegd
![]()
Dat had ik ook wel gewild jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
goed bezig, ik ben allang blij dat ik nergens heen hoef vandaag
Nou goed, ik ben vrolijk van inborst danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fietspaden worden aangelegd. Jij bent gewoon het product van een man en je moeder.
Heb je nu al die flessen wijn opgezopen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:24 schreef Ripley het volgende:
Jawel, een enormeMaar ik ben gewoon vrolijk aangelegd
![]()
Zuiplapquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zo, nog maar een dagje revalideren. M'n stem is weer enigszins terug.
Wat heb jij op je bammetjes vandaag?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:44 schreef Misstique het volgende:
Goeiemorguh Jos!
Bassie en Adriaan worst ghegheghe.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat heb jij op je bammetjes vandaag?
[afbeelding]
Op de Dag van de Arbeid? Als ambtenaar in dienst van een rode gemeente? Wat denk je zelf?quote:
Geen idee, ik lag nog in mijn nest de halve dagquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op de Dag van de Arbeid? Als ambtenaar in dienst van een rode gemeente? Wat denk je zelf?
Kan erger jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Naja gewerkt. Ben met de Jaguar naar Almere gereden samen met de baas en heb daar een beetje semi interessant zitten doen.
Hier ook!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan erger ja.
Vandaag weer een topdag! echt helemaal alleen op de afdeling.
Foei Arma, ik ben crew en heb een voorbeeld functiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Zo hej.. Ligt er natuurlijk aan welke he..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken voor een euro? Ik ga vanavond voebal kijke met een ere-di-vi-sie spelert.:L.
En daarna gaan jullie samen het dinsdagmorgen gevoel beleven?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken voor een euro? Ik ga vanavond voebal kijke met een ere-di-vi-sie spelert.:L.
vrijgezellenfeestje plannen voor m'n kameraad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daarna gaan jullie samen het dinsdagmorgen gevoel beleven?![]()
Klein, niet erg knap, getrouwd en 2 kids.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef Ripley het volgende:
Is het een beetje een lekker ding overigens, die ere-divisie speler, K?
Wil je mij aanraken? Ik ben twee keer op stap geweest met Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Kreator het volgende:
Dan wil ik je alleen maar afschietenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je mij aanraken? Ik ben twee keer op stap geweest met Wesley Sneijder.
Waar zullen we beginnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:59 schreef Kreator het volgende:
Doe ik iets fout?
Dat is wel een pauper. Ik heb met Vennegoor oud en nieuw gevierd. En die andere homo die toen van twente naar PSV ging, maar waar nooit iemand meer wat van hoorde.quote:
Jarno, HW! KOM!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef Kreator het volgende:
En ik heb een FB topic geopend, kutnewbies.
Deze heeft meer potentie: De oude klaagbaak .quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef Kreator het volgende:
En ik heb een FB topic geopend, kutnewbies.
Was het maar een bom.. Dan waren we er snel vanafquote:
Was goedkoop zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een ADO seizoenskaart voor het nieuwe stadion.
dat is gewoon een goed topic.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Deze heeft meer potentie: De oude klaagbaak .
..als je 150.000 mannen zoent, zit er vast wel een keer een voetballer tussen hè.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:20 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens gezoend met een Nederlands elftal speler. En een keer met een speler van ADO
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
..als je 150.000 mannen zoent, zit er vast wel een keer een voetballer tussen hè.
En jij een vriend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ook alleen maar omdat ik toen een vriendin had.![]()
Dat zeg ik goedkoopquote:
Ja hoe moet ik het anders noemenquote:
Ik heb geen tuin en mijn liefje zit op 15.000 km afstand. Nu ben ik dus zieligquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:50 schreef Tally het volgende:
Had ik al gezegd dat lief en ik elke avond in de tuin eten
Nee?
Owh.. Nou..
Lief en ik eten elke avond gezellig in de tuin..
Met dit heerlijke weer is dat goed te doen..
En wat een rustig puntje is het eten meteen geworden..
Normaal gesproken vind ik het niets aan en eet ik omdat ik moet eten..
Maar nu is het ook gewoon even relaxen
HEERLIJK!!..
Dan kom je bij mij in de tuin zitten.. En zit je naast mijn lief..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin en mijn liefje zit op 15.000 km afstand. Nu ben ik dus zielig
Echt heerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
Wij ook Tal. Maar dan op het balkon ipv de tuin. Goed te doen.
Wij noemen dat gewoon hoerquote:
Zieligquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:
Onze kat (nouja, 1 van de 2 dus) is vorige week van het balkon geflikkerd.. We waren al een tijdje aan het experimenteren met los laten lopen maar experiment mislukt dus. Gelukkig maar van één hoog en zonder brokken, maar ze was wel erg geschrokken.
.
Ja.. Ze vind het ook leuk om op onze vensterbank te zitten op de slaapkamer..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:57 schreef Jarno het volgende:
Katten zijn zoooooo lomp.
Hier kan je je buik vol eten voor 2 euroquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:04 schreef Armageddon het volgende:
sinds mijn nieuwe werk heb ik gelukkig geen brooddoos meer nodig. Hier in de kantine staat de hele dag brood en vlees. heul veul vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |