plus 4 uur reistijd per dag minimaalquote:
Arma geile gozertquote:
Goed hoor! Ze is nu aan het rijlessen.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Arma geile gozert
Hoe ist met Merel?
TvpTvp.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:08 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Mooi mooi..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Goed hoor! Ze is nu aan het rijlessen.
Nog 40!quote:Op donderdag 26 april 2007 09:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi mooi..
Moet ze nog veel lessen?
Mijn zusje moet op 11 juni dr proefexamen doen en op 2 juli het uiteindelijke examen..
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog 40!
Ze is vorige week begonnen.
Je bent weer beter dus. Of kon je niet gewoon nog een dag langer zonder ons?quote:
Een uur geloof ik ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Paxlie het volgende:
40 lessen
ik hoop van een uur dan?
Ik had altijd rijles voor 1,5 uur
Eind augustus is de planning.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach als ze hem straks maar heeft toch
Duurt dat altijd lang hequote:
toch niet die meelwormen stiekem opgepeuzeld he?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef miss_bleu het volgende:
ola, ik ben ook weer half bij de levende
Enigzinsquote:Op donderdag 26 april 2007 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent weer beter dus. Of kon je niet gewoon nog een dag langer zonder ons?
Meelwormen zijn heel goed eetbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:31 schreef Paxlie het volgende:
toch niet die meelwormen stiekem opgepeuzeld he?
Ik ben voor mn werk bezig met een complete reptielenvoederslijn en we hebben zo'n beestje in het lab. Hij is lief, maar de dingen die hij moet eten zijn eng.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik voer de baardagaam altijd meelwormen, of krekels en sprinkhanen.
Ja, die beesten zijn eigenlijk erg tam, maar het voer is yukquote:Op donderdag 26 april 2007 14:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben voor mn werk bezig met een complete reptielenvoederslijn en we hebben zo'n beestje in het lab. Hij is lief, maar de dingen die hij moet eten zijn eng..
Wij hadden hier een rattenslang, compleet ongevaarlijk, behalve als je per ongeluk net de ratten gevoerd had. Die beesten zijn stekeblind en zien je dan aan voor een grote rat.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die beesten zijn eigenlijk erg tam, maar het voer is yuk.
Ik wil eigenlijk wel een slang, lekker muizen voeren.
Het leukste is nog dat je voer voor hun voer moet kopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Leuke beesten, maar allemaal wel vrij onderhoudsintensief helaas.
Daar zit in Amsterdam een mooi zaakje voor. Krekels en sprinkhanen etc gewoon per plastic bakje. En heel veel slangen en andere beesten om naar te kijken ondertussenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat je voer voor hun voer moet kopen..
En voor die krekels moet je weer apart krekelwater kopen, etc, etc.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit in Amsterdam een mooi zaakje voor. Krekels en sprinkhanen etc gewoon per plastic bakje. En heel veel slangen en andere beesten om naar te kijken ondertussen.
Klopt, dat maken wij.quote:En voor die beesten hebben ze dus weer vitaminepreparaten etc.
Meerkat Manorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef Kreator het volgende:
Ik wil wel een stokstaartje, maar die blijven ook niet rustig op de bank zitten.
quote:
Het komt nu ook op BBC2, Op zaterdag om half zeven 's avondsquote:Op donderdag 26 april 2007 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]. Alleen een beetje jammer dat het zo ontzettend kut is, om zo'n seizoen fatsoendelijk te volgen op die hoerenzender.
Dat is gewoon een kwestie van goed vastnieten.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef Kreator het volgende:
Ik wil wel een stokstaartje, maar die blijven ook niet rustig op de bank zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |