Geen idee, ik lag nog in mijn nest de halve dagquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op de Dag van de Arbeid? Als ambtenaar in dienst van een rode gemeente? Wat denk je zelf?
Kan erger jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:03 schreef Armageddon het volgende:
Naja gewerkt. Ben met de Jaguar naar Almere gereden samen met de baas en heb daar een beetje semi interessant zitten doen.
Hier ook!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan erger ja.
Vandaag weer een topdag! echt helemaal alleen op de afdeling.
Foei Arma, ik ben crew en heb een voorbeeld functiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Zo hej.. Ligt er natuurlijk aan welke he..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken voor een euro? Ik ga vanavond voebal kijke met een ere-di-vi-sie spelert.:L.
En daarna gaan jullie samen het dinsdagmorgen gevoel beleven?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Kreator het volgende:
Wie wil me aanraken voor een euro? Ik ga vanavond voebal kijke met een ere-di-vi-sie spelert.:L.
vrijgezellenfeestje plannen voor m'n kameraad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
En daarna gaan jullie samen het dinsdagmorgen gevoel beleven?![]()
Klein, niet erg knap, getrouwd en 2 kids.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef Ripley het volgende:
Is het een beetje een lekker ding overigens, die ere-divisie speler, K?
Wil je mij aanraken? Ik ben twee keer op stap geweest met Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:44 schreef Kreator het volgende:
Dan wil ik je alleen maar afschietenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je mij aanraken? Ik ben twee keer op stap geweest met Wesley Sneijder.
Waar zullen we beginnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:59 schreef Kreator het volgende:
Doe ik iets fout?
Dat is wel een pauper. Ik heb met Vennegoor oud en nieuw gevierd. En die andere homo die toen van twente naar PSV ging, maar waar nooit iemand meer wat van hoorde.quote:
Jarno, HW! KOM!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef Kreator het volgende:
En ik heb een FB topic geopend, kutnewbies.
Deze heeft meer potentie: De oude klaagbaak .quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef Kreator het volgende:
En ik heb een FB topic geopend, kutnewbies.
Was het maar een bom.. Dan waren we er snel vanafquote:
Was goedkoop zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:15 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een ADO seizoenskaart voor het nieuwe stadion.
dat is gewoon een goed topic.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Deze heeft meer potentie: De oude klaagbaak .
..als je 150.000 mannen zoent, zit er vast wel een keer een voetballer tussen hè.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:20 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens gezoend met een Nederlands elftal speler. En een keer met een speler van ADO
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
..als je 150.000 mannen zoent, zit er vast wel een keer een voetballer tussen hè.
En jij een vriend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ook alleen maar omdat ik toen een vriendin had.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |