Ik heb idd geen dvdrecorder. Als ik iets gemist heb op tv, dan download ik het (SouthPark en TopGear). De rest op tv is niet goed genoeg om geld aan uit te geven.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Leuke foto van jou op een surfboard Rip.
FOK! user fotosquote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef Kreator het volgende:
Leuke foto die je net stuurt van tijdens je zelfbevrediging, Rip..
De maker van de foto is pas lui...wat een beroerde belichting en focus zeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lui kreng dat je bent, K![]()
Dat klopt, het was de koreaan zonder clue die hem maakte. Terwijl ik van hem een prachtige fotorepo heb geschotenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
De maker van de foto is pas lui...wat een beroerde belichting en focus zeg..
Mohammed moet ook niet printen. Die moet lekker achter de vuilniswagen gaan staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:15 schreef Kreator het volgende:
Sommige lusers zijn ook zoooooooooo dom hè...
"Ja met Mohammed. Ik kan niet printen op de labelprinter."
"klik. klik. Dat komt omdat je een word document op dat ding hebt geprint, ipv vanuit onze speciale applicatie"
"Dat HEB IK NIET GEDAAN!"
......user Mohammed printing DOCUMENT.DOC - Error printing..
Of in Australië foto's nemen van een blonde deerne op een surfplank.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef Armageddon het volgende:
Mohammed moet ook niet printen. Die moet lekker achter de vuilniswagen gaan staan.
Veel slechter dan de koreaan kan het niet worden, qua fototechniekquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of in Australië foto's nemen van een blonde deerne op een surfplank.
Ja, of van ripleyquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of in Australië foto's nemen van een blonde deerne op een surfplank.
...zodra ze een HBO opleiding hebbven gedaan, willen ze niet meer hè.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef Armageddon het volgende:
Mohammed moet ook niet printen. Die moet lekker achter de vuilniswagen gaan staan.
30 lessen van anderhalf uurquote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Paxlie het volgende:
40 lessen
ik hoop van een uur dan?
Ik had altijd rijles voor 1,5 uur
Wat kan je?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Merel het volgende:
Oh en als iemand per 1 augustus nog een nieuwe baan voor me heeft hou ik me aanbevolen
Belachelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zodra ze een HBO opleiding hebbven gedaan, willen ze niet meer hè.
Poetsen en koken natuurlijkquote:
Ja, zoals de auto op de weg houden, daar ben ik nog niet zo goed inquote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef Kreator het volgende:
Dan doe je iets niet goed
Ik heb tot nu toe nog niemand dood en/of plat geredenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
Geloof me. Merel heeft 30 lessen nodig.
Ze kan het toch leren? Hoop ik danquote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Kreator het volgende:
Zonder jou nou af te zeiken ofzo, maar ik vind eigenlijk wel dat als je écht niet kan rijden, zoals jij nu doet voorkomen, dat je dan ook geen rijbewijs moet kunnen krijgen... helaas zien nederlanders het als een recht om het roze papiertje te hebben...
Sommige mensen leren het nooit, maar krijgen na 3 of 4x wel het rijbewijs omdat ze per ongeluk in dat half uurtje geen ernstige fouten hebben gemaakt..quote:
je bent iig een prima happertjequote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ben ik niet blond of geen deerne, HW?
Ja maar ik stel me ook wel een beetje aan natuurlijk, voor de noodzakelijke dramatiekquote:Op donderdag 26 april 2007 16:46 schreef Kreator het volgende:
Zonder jou nou af te zeiken ofzo, maar ik vind eigenlijk wel dat als je écht niet kan rijden, zoals jij nu doet voorkomen, dat je dan ook geen rijbewijs moet kunnen krijgen... helaas zien nederlanders het als een recht om het roze papiertje te hebben...
Je bent niet voor niets vrouw.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:50 schreef Merel het volgende:
Ja maar ik stel me ook wel een beetje aan natuurlijk, voor de noodzakelijke dramatiek
En als ik me nou de hele tijd aanstel en roep dat ik écht niet kan rijden, valt het niet zo tegen als ik een keertje zak...quote:
Ook de allergrootste weg-josti vindt van zichzelf dat hij goed kan rijden, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had m'n rijbewijs in drie keer en na 40 lessen. En ik rij een stuk beter dan een groot aantal idioten die dat papiertje in 1 keer haalden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |