De nog in de race zijnde mensjes:quote:Op maandag 23 april 2007 18:10 schreef Viswijfje het volgende:
oke nieuwe opdracht: jullie moeten allemaal een film, cd en iets te eten voor me uitzoeken!
degene die de meeste plank misslaat moet weg!
dokaquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef -SL- het volgende:
FILM: Pirates of the Caribbean Deel 1 + 2(3 en 4 komen nog
)
Eten: Italiaans (pasta)
CD: Trancemasters (is zo'n beetje en hele reeks)
FiXeR999quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef doka het volgende:
Film: 300
[afbeelding]
CD: Knuffelrock
[afbeelding]
Eten: Romantisch diner aan het strand (vis)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef Viswijfje het volgende:
DIT IS NIET DE TOPIC OM TE ZEUREN OVER OF IK LEUKER BEN DAN LADIDADI EN OF ME SPELLING SLECHT IS WANT DAN IS IE WEER VOL VOORDAT ER IETS ZINNIGS GEZEGD IS!!!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef Viswijfje het volgende:
en mischien komt er nog wel een verassing dat bevoorbeeld alle afgevallen mannen de finale mogen beslissen
en dat is natuurlijk niet eerlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:03 schreef covie het volgende:
gefeliciteerd!
Uit een PM van viswijfje:
"...en t gaat ook een beetje om wie leuk en grappig zijn voor de topic want eindelijk wint SL denk ik toch!"
waar dan??quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef Echo99 het volgende:
spelvaut in de OP
Ik weet niet. Ik heb de OP nauwelijks gelezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar dan??
en ik ben niet zo'n taalpurist![]()
De gemiddelde vrouw is een stuk aantrekkelijker dan viswijf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef Jimbo het volgende:
ladiladila is leuker en je spelling is slecht
ha-haquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
mag deze dicht ik zoek geen jeukertje!!!
goed idee! kan ik teminste ook weer normaal forumenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:09 schreef Echo99 het volgende:
Als we nou eens stoppen met zoveel aandacht te geven aan die kutkloon dan gaat de lol er vanzelf wel af
Wat doet dat topic in je sig dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:08 schreef Viswijfje het volgende:
mag deze dicht ik zoek geen neukertje!!!
quote:
volgens mij is een man inbegrepenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zoek een man!!!
neuken mag maar niet alleen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij is een manpiovan inbegrepen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef Piovan het volgende:
viswijfje is van mij
Je mag d'r hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef Piovan het volgende:
viswijfje is van mij
Ze past ook wel goed bij je.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef Piovan het volgende:
viswijfje is van mij
He Viswijf, heb je nou al verkering?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef Viswijfje het volgende:
Murpje was toch geband?
dan wil ik 32 naamtopics achter elkaar, dan deblokkeer ik je weer van msn..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:45 schreef Piovan het volgende:
vieze murp ik haat je
ik wil ook een ijsje
Banmeld-topic, deel negenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef Viswijfje het volgende:
Murpje was toch geband?
wat doe ik hier danquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Banmeld-topic, deel negen
hier staat t!!
Fietswijfje enzo ook![]()
ja dat verbaasde ik me ookquote:
je moeder was ook verbaasd..quote:
nee maar serieus: had je even een ban?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar serieus: had je even een ban?
en waarom kon ik dan nog wel doorposten?
quote:
verkering.. ja tot de zak snoep leeg isquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:46 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Viswijf, heb je nou al verkering?
De laatste ook proberen te wissenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef Viswijfje het volgende:
en wat ben je van plan nu je 4 wijfjes gewist zijn???
Zou voor t eerst zijn dan, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
goed idee! kan ik teminste ook weer normaal forumen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef Toitle het volgende:
[..]
Zou voor t eerst zijn dan, ben benieuwd.![]()
dat is er nog altijd één te weinig!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef Viswijfje het volgende:
en wat ben je van plan nu je 4 wijfjes gewist zijn???
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dat is er nog altijd één te weinig!![]()
dank je ookal hou ik niet van politiekquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef kotser het volgende:
Hierbij wil ik graag mededelen dat ik viswijfje steun.
Ze is mijn heldin , een soort verdonk , maar dan anders
wel vanquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je ookal hou ik niet van politiek![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Vervolg op het vorige deel.
De laatste opdracht:
[..]
De nog in de race zijnde mensjes:
-SL-
[..]
doka
[..]
FiXeR999
Visgozer
oja nog 1 ding
[..]
![]()
oja edit:
[..]
(we hebben inspraak)
en -SL- heeft al voorkeur voorvan VW:
[..]
en dat is natuurlijk niet eerlijk![]()
![]()
Wel van neukenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dank je ookal hou ik niet van politiek![]()
als ik daar ja op zeg ben ik gelijk weer de hoer van fok, dus nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik daar ja op zeg ben ik gelijk weer de hoer van fok, dus nee..
neuken? nee bah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
hangt er vanaf hoe snel de kandidaten reageren en of t voor die tijd niet volgeblaat word hee!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:18 schreef covie het volgende:
Maar is dit nou het laatste topic? Is dit het finale topic?
Net of ze nog meedoenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe snel de kandidaten reageren en of t voor die tijd niet volgeblaat word hee!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:10 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik daar ja op zeg ben ik gelijk weer de hoer van fok, dus nee..
neuken? nee bah!
Gek zeg. Ik voel me namelijk wel geneukt en door jou...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Was het lekker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Gek zeg. Ik voel me namelijk wel geneukt en door jou...![]()
Als je tegen die vislucht kan welquote:
quote:
Valt heus meequote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ooit was je welaardig, nu vind ik je achter baks!
wat moet ik dan doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef Viswijfje het volgende:
ja, je krijgt nog een kansje om in de finale te komen!!
Lees terug verdommequote:
Deel hiervoor, daar staat wat je moet doenquote:
Ik ben maar even zo arrogant om aan te nemen dat je mij bedoelt, dus bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef Jimbo het volgende:
ladiladila is leuker
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:29 schreef Piovan het volgende:
POST!
Wat heeft Sala eigenlijk gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ooit was je welaardig, nu vind ik je achter baks!
Oh ik dacht alleen -SL- maar ik zie bovenaan idd dat doka ook gereageerd heeft. Overheen gelezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
jawel, SL en Doka al wel!! en piovan ook maar die is een loserd
Hey niks tegen Piovanquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
kijk naar jezelf kuttrolquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
Zo is dat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
Hey niks tegen Piovan![]()
Die is een gerespecteerd lid van de Limburgclan![]()
je bent afgevallen in de wedstrijd: dat maakt je letterlijk een loser want dat is engels voor 'verlieser'quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
kijk naar jezelf kuttrol
vieze hoer flikker op
wat heb ik jou misdaan kutwijf?
Ik jou ook hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef postmortum het volgende:
Covie : ik vind jouw een leuke relpapegaai![]()
leer eens pellen doos , ze een infantiele cimpansee met een chromosoompje teveel spelt nog beter dan jijquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je bent afgevallen in de wedstrijd: dat maakt je letterlijk een loser want dat is engels voor 'verlieser'
dus t is gewoon wat je bent, niet lullig bedoeld want ik vind je lief![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Piovan het volgende:
[..]
kijk naar jezelf kuttrol
vieze hoer flikker op
wat heb ik jou misdaan kutwijf?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
leer eens pellen doos , ze een infantiele cimpansee met een chromosoompje teveel spelt nog beter dan jij![]()
bullshit, ik deed ze foutloosquote:
ik hoef me dan ook niet te kleden als een breezersletjequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan niet perfect spellen nee maar ik kleed me mischien wel beter dan jou!
ja men ik ben ook de enige die een hooligan shirt aandoet naar zijn werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Piovan het volgende:
postmortum is stylish
niks over zijn kleding
dat bedoel ik!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja men ik ben ook de enige die een hooligan shirt aandoet naar zijn werk![]()
het is wel stylish hooligan nooligan shirt , staat zo'n h in en daarboven hoolian en onder de h veni , vedi , vicequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
dat bedoel ik!!
ik deed eens mijn slipknot () shirt aan naar belangrijke vergadering
Nu is dat shirt ver en ver wegGelukkig maar lol
nice!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel stylish hooligan nooligan shirt , staat zo'n h in en daarboven hoolian en onder de h veni , vedi , vice![]()
Ooh, ik dat dat dat je zusje zat die te vaak in de zweefmolen had gezeten...quote:
quote:
in dat geval wil je volgende x niet lachen voor de camera , was net aan het etenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind t trouwes een enge foto, alsof die tanden zo weg kunnen lopen.. als je zo mond heb ga je toch niet lachen voor een camera
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Viswijfje het volgende:
murp zijn dat m&ms of een ballebad?
quote:
p0wned!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
whahaaa me zus kwam helemaal over de zeik vragen wat ik aan t doen was op me pc, dus ik denk 'oje wat ziet ze nou' had ik t scherm laten staan op de foto van dat tandmeisje!!1
quote:
En ze dacht: zo zus, da's tenminste een leuke foto van je???quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
whahaaa me zus kwam helemaal over de zeik vragen wat ik aan t doen was op me pc, dus ik denk 'oje wat ziet ze nou' had ik t scherm laten staan op de foto van dat tandmeisje!!1
Het was een grapje die ik niet kon laten lopenquote:
goedemorgenquote:
Neequote:Stop eens met die gedoe van Viswijfje
Goedzo!quote:en nu ga ik naar school
Ik hoop voor je dat je vandaag nederlands hebtquote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef dontf0kwithme het volgende:
goedemorgen![]()
Stop eens met die gedoe van Viswijfje
en nu ga ik naar school
Zeker een vriendin van viswijfje.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je vandaag nederlands hebt![]()
Vriendin of niet, het is in ieder geval van gelijk niveauquote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef covie het volgende:
[..]
Zeker een vriendin van viswijfje.![]()
Daarom moeten we ook stoppen van haar![]()
Ik heb het gezien in je fobo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan niet perfect spellen nee maar ik kleed me mischien wel beter dan jou!
nog niet hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
10 uur geleden was ze als laatste online. is ze dood??
ook als ze dood zou zijn?quote:
quote:
Ok thx hequote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lees eerst de regels maar es in me fotoboek!
jawel dat ik niet hou van mannen die t alleen maar over neuke hebbenquote:
foutje was te snel. zie editquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel dat ik niet hou van mannen die t alleen maar over neuke hebben![]()
Maar op je FoBo staat dat SEXUALITEIT je favo forum isquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel dat ik niet hou van mannen die t alleen maar over neuke hebben![]()
wil je nietquote:Op woensdag 25 april 2007 10:57 schreef NZYM het volgende:
[..]
Maar op je FoBo staat dat SEXUALITEIT je favo forum is![]()
OMG go away noob![]()
PS, neuke?
Zodra ze d'r mond opendoet, moet je je lul in haar mond naar binnen prakken. Zit je lul al ergens anders in, heb je nog 2 handen vrijquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wil je niet
Denk dat die domme opmerkingen ook niet tijdens de sex achterwege blijven![]()
Wil ik welquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wil je niet
Denk dat die domme opmerkingen ook niet tijdens de sex achterwege blijven![]()
Viswijfje is een kloon, en een gast.. dus succes met het versieren enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef NZYM het volgende:
[..]
Wil ik wel![]()
Mag ze even met mijn paling spelenVislul
![]()
Maar serieus Viswijfje, je houdt niet van mannen die alleen maar over sex praten, maar je favo forum is Sexualiteit? Beetje hypocriet.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Viswijfje is een kloon, en een gast.. dus succes met het versieren enzo
Bewijs maar.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Viswijfje is een kloon, en een gast.. dus succes met het versieren enzo
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:44 schreef NZYM het volgende:
[..]
Bewijs maar.
En dan nog, versieren?Alleen neuken
![]()
![]()
inhoudelijk praten over seks is wat anders dan in elk gesprek uit t niks alleen maar over me tieten te lullen of 'neuken?' te roepenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef NZYM het volgende:
[..]
Wil ik wel![]()
Mag ze even met mijn paling spelenVislul
![]()
Maar serieus Viswijfje, je houdt niet van mannen die alleen maar over sex praten, maar je favo forum is Sexualiteit? Beetje hypocriet.
Okay, maar hoe staat het er nu voor?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
inhoudelijk praten over seks is wat anders dan in elk gesprek uit t niks alleen maar over me tieten te lullen of 'neuken?' te roepen
Do i smell some gayness?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:44 schreef NZYM het volgende:
[..]
Bewijs maar.
En dan nog, versieren?Alleen neuken
![]()
![]()
jij hebt toch een vriendin?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
Okay, maar hoe staat het er nu voor?
Wanneer spreken we af? Heb ik al gewonnen?
hehe omg kk triestquote:
Triest? Tuurlijk niet, je zegt het zelf..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef NZYM het volgende:
[..]
hehe omg kk triest!!
Iedereen te miepen over dat kloon-gedoe en Viswijfje...![]()
ja maar ik denk dat hij op hetzelfde nivuea zit als Viswijfje..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef TryX het volgende:
[..]
Triest? Tuurlijk niet, je zegt het zelf..
"En dan nog", Versieren? "Alleen neuken!"
ik wil het wel inhoudelijk met jou over sex hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
inhoudelijk praten over seks is wat anders dan in elk gesprek uit t niks alleen maar over me tieten te lullen of 'neuken?' te roepen
Hoger "nivuea" als jou ieder geval, pikquote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat hij op hetzelfde nivuea zit als Viswijfje..
oftwel...
hij snapt geen reet van wat we bedoelen
Nivuea?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef NZYM het volgende:
[..]
Hoger "nivuea" als jou ieder geval, pik![]()
En nou opdonderen![]()
dan jijquote:
hahaha.. ja dat geef je al even duidelijk aan in je post..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef NZYM het volgende:
[..]
En nou opdonderen![]()
Ja, ik hoorde neuken vallen net, dat is leukquote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef covie het volgende:
Ja worden er nog opdrachten gegeven/gemaakt? Zijn er al winnaars?![]()
Gaan we het over iets anders leuk hebben?
helaas wel ja.. maar ze is ook zo verschrikkelijk ackterlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Ladidadida het volgende:
Ohja, is deze discussie over tieten en neuken nou nòg gaande..?
Toch onvoorstelbaar dat er uberhaupt mensen zich hebben opgegevenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BereNDD het volgende:
[..]
helaas wel ja.. maar ze is ook zo verschrikkelijk ackterlijk
Jawel.. wil je vast voorbereiden voor de echt grote mensen wereld, want met het nivuea teletubbie ga je dat niet reddenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Viswijfje het volgende:
liever BereNDD
dat jij me achterlijk vindt was na je eerste post al duidelijk.
maar zou je dat nou echt in elke bericht herhalen? je komt zo nogal gefrusteerd over namelijk!
Als je t allemaal echt zo erg vind: mischien moet je es niet in elke topic waar ik zit opduiken!!
ja, die zijn misschien nog wel een slagje sneuerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat er uberhaupt mensen zich hebben opgegeven
ik leef en werk en woon al in die wereld en heb buiten fok nog nooit kritiek gehad dat ik naief of dom benquote:Op woensdag 25 april 2007 15:07 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Jawel.. wil je vast voorbereiden voor de echt grote mensen wereld, want met het nivuea teletubbie ga je dat niet redden
Ja, maar de mensen in die instelling waar jij woont hebben ook geleerd dat ze zulke woorden niet mogen gebruiken hè..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik leef en werk en woon al in die wereld en heb buiten fok nog nooit kritiek gehad dat ik naief of dom ben
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen in die instelling waar jij woont hebben ook geleerd dat ze zulke woorden niet mogen gebruiken hè..
nee hoor.. een heel helder beeld juist,quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]ik woon gewoon thuis!
jullie hebben een heel verkeerd beeld denk ik!
terwel je ze nooit gezien of gesproken hebt??quote:Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nee hoor.. een heel helder beeld juist,
ook van je ouders,
vriendinnen
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat er uberhaupt mensen zich hebben opgegeven
Ben blij dat je eigen fout nu ook een beetje inzietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaan![]()
Had jij dat ook gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaan![]()
Jaquote:
Dan heb ik én meegeholpen aan het volmaken van dit topic én sex met yvonnequote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef -SL- het volgende:
Reageer dan niet als het je niet zint, nu ben je gewoon aan het postopkrikken, waar een straf op staatsex met yvonne
nivueaquote:Op woensdag 25 april 2007 15:07 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Jawel.. wil je vast voorbereiden voor de echt grote mensen wereld, want met het nivuea teletubbie ga je dat niet redden
Minachting. Pure minachting.quote:
tis maar wat je lekker vindquote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dan heb ik én meegeholpen aan het volmaken van dit topic én sex met yvonne![]()
O, dit was nog zo'n post![]()
Gast.. denk je nou echt dat ik niet weet dat het niveau is?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
nivuea!!
En jij bereidt haar voor op de grote mensen wereld?
hoop niet dat je het met iedereen doet
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef NZYM het volgende:
[..]
En nou opdonderen![]()
Jij verdedigt VW tot het bittere eind hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
nivuea!!
En jij bereidt haar voor op de grote mensen wereld?
hoop niet dat je het met iedereen doet
allang.. maar goed..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef Piovan het volgende:
viswijf is kloon, nog niet duidelijk?
Je bent keihardquote:
ze heeft het je al wel vergeven.. maar dat zegt ze pas in de volgende postquote:
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ze heeft het je al wel vergeven.. maar dat zegt ze pas in de volgende post
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ze heeft het je al wel vergeven.. maar dat zegt ze pas in de volgende post
Als ik nou zeg dat ik niet eens met de 1e opdracht heb meegedaan, vergeef je het me dan?quote:
Ze vindt me wel liefquote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hier verder?
Users die zeggen dat ze je niet uit kunnen staan..
Nee, want het gaat om de intentie van het meedoen!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik niet eens met de 1e opdracht heb meegedaan, vergeef je het me dan?
verzachtende omstandigheden![]()
Als ik nou toegeef dat ik de grootse fout van m'n leven heb gemaakt door de intentie te hebben om de man van VW te worden, vergeef je het me dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want het gaat om de intentie van het meedoen!
Achteraf is een beetje makkelijk praten hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik nou toegeef dat ik de grootse fout van m'n leven heb gemaakt door de intentie te hebben om de man van VW te worden, vergeef je het me dan?![]()
Ja maar spijt heb je meestal achteraf, hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Achteraf is een beetje makkelijk praten hè?
Ja, en dat is een beetje dom hè. Better to be save than sorry enzo. Maar goed, ik hoop dat je kunt slapen 's nachts en jezelf kunt aankijken in de spiegel! Heb je al gedouched? Al die viesheid van je afgewassen?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar spijt heb je meestal achteraf, hè?![]()
Dat komt omdat je onder invloed bent van een BreeZaH. Dan merk je dat soort kritiek niet opquote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik leef en werk en woon al in die wereld en heb buiten fok nog nooit kritiek gehad dat ik naief of dom ben
Ik heb me 6x gedouched, 3 uur lang in bad gelegen, en geschobt met een staalborstelquote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, en dat is een beetje dom hè. Better to be save than sorry enzo. Maar goed, ik hoop dat je kunt slapen 's nachts en jezelf kunt aankijken in de spiegel! Heb je al gedouched? Al die viesheid van je afgewassen?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef TryX het volgende:
[..]
Dat komt omdat je onder invloed bent van een BreeZaH. Dan merk je dat soort kritiek niet op![]()
Ik was eindelijk voor het eerst in mijn leven aan het winnenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij verdedigt VW tot het bittere eind hè?
Je drinkt s'avonds maar alleen in het weekend meestal wel?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds en zelfs alleen in t weekend meestal
Dat wordt een verlept nachtje dan. Ik ben ook gekwetstquote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb me 6x gedouched, 3 uur lang in bad gelegen, en geschobt met een staalborstel![]()
Ik kan alleen slapen als jij het me vergeeft![]()
![]()
ik drink alleen 's avonds: sterker nog ik drink niet eens elke avond maar vaak alleen in t weekend maar!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Je drinkt s'avonds maar alleen in het weekend meestal wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees die zin nou eens zelf.. wat bedoel je?
Vanaf je eerste post in deze reeks stond je verlies al vast.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik was eindelijk voor het eerst in mijn leven aan het winnen
Stik...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vanaf je eerste post in deze reeks stond je verlies al vast.
Nog steeds 1 maar teveel.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds: sterker nog ik drink niet eens elke avond maar vaak alleen in t weekend maar!
waarom kom je dan eerst met die vorige zin op de proppen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds: sterker nog ik drink niet eens elke avond maar vaak alleen in t weekend maar!
Told you so, told you so, told you, told you, told you soquote:
Aha. Knuffel?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wordt een verlept nachtje dan. Ik ben ook gekwetstEnzo
![]()
Nu doe je ook nog alsof ik één of andere goedkope hoer ben?!?!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Told you so, told you so, told you, told you, told you so![]()
Ik zei dat je er spijt van zou krijgen en dat je het niet moest doen. Maar toch doen hèquote:
okok Astuquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nu doe je ook nog alsof ik één of andere goedkope hoer ben?!?!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb deze week 50% kortings-week, dus ik hoef maar een halve flesquote:
Gaat het nog lukken in dit topic denk je? Ik krijg er een beetje genoeg van.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds en zelfs alleen in t weekend meestal
Duh, is ook gelijk een voorschotquote:Op woensdag 25 april 2007 16:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb deze week 50% kortings-week, dus ik hoef maar een halve fles![]()
Voor een Breezer mag je nu 2 keer.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef -SL- het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje remlof, ik denk dat ik vrijwillig eruit stap..
Kan ik mijn vriendin weer in de ogen kijken
Ok, dit is bij deze het laatste deel dus. Desgewenst kan ik nog wat postruimte creeeren door slowchat te verwijderen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef -SL- het volgende:
zo mag ik het horenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef -SL- het volgende:
Nee dan zou ik zeggen: Neuken voor €50quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nu doe je ook nog alsof ik één of andere goedkope hoer ben?!?!![]()
Mooi! Tot vanavondquote:Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Voor een Breezer mag je nu 2 keer.
mooi voor je meidquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Viswijfje het volgende:
doka wint!
Bijnaquote:
oepsquote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dit is bij deze het laatste deel dus. Desgewenst kan ik nog wat postruimte creeeren door slowchat te verwijderen.
Da's niet nodig dus, want de winnaar is bekend:quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Viswijfje het volgende:
doka wint!
gooi m dan dicht.. please?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's niet nodig dus, want de winnaar is bekend:
[..]
Wat een anticlimax van deze uiterst succesvolle topicreeks.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:32 schreef Viswijfje het volgende:
van mij mag ie nu dicht remlof!
zal die baggeraars leren
Ok, maar dan niet straks weer een topic openen voor de winnaar he?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:32 schreef Viswijfje het volgende:
van mij mag ie nu dicht remlof!
zal die baggeraars leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |