nog niet hoor!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef rulerofdeath het volgende:
10 uur geleden was ze als laatste online. is ze dood??
ook als ze dood zou zijn?quote:
quote:
Ok thx hequote:Op woensdag 25 april 2007 10:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
lees eerst de regels maar es in me fotoboek!
jawel dat ik niet hou van mannen die t alleen maar over neuke hebbenquote:
foutje was te snel. zie editquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel dat ik niet hou van mannen die t alleen maar over neuke hebben![]()
Maar op je FoBo staat dat SEXUALITEIT je favo forum isquote:Op woensdag 25 april 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jawel dat ik niet hou van mannen die t alleen maar over neuke hebben![]()
wil je nietquote:Op woensdag 25 april 2007 10:57 schreef NZYM het volgende:
[..]
Maar op je FoBo staat dat SEXUALITEIT je favo forum is![]()
OMG go away noob![]()
PS, neuke?
Zodra ze d'r mond opendoet, moet je je lul in haar mond naar binnen prakken. Zit je lul al ergens anders in, heb je nog 2 handen vrijquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wil je niet
Denk dat die domme opmerkingen ook niet tijdens de sex achterwege blijven![]()
Wil ik welquote:Op woensdag 25 april 2007 11:15 schreef BereNDD het volgende:
[..]
wil je niet
Denk dat die domme opmerkingen ook niet tijdens de sex achterwege blijven![]()
Viswijfje is een kloon, en een gast.. dus succes met het versieren enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef NZYM het volgende:
[..]
Wil ik wel![]()
Mag ze even met mijn paling spelenVislul
![]()
Maar serieus Viswijfje, je houdt niet van mannen die alleen maar over sex praten, maar je favo forum is Sexualiteit? Beetje hypocriet.
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Viswijfje is een kloon, en een gast.. dus succes met het versieren enzo
Bewijs maar.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:42 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Viswijfje is een kloon, en een gast.. dus succes met het versieren enzo
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:44 schreef NZYM het volgende:
[..]
Bewijs maar.
En dan nog, versieren?Alleen neuken
![]()
![]()
inhoudelijk praten over seks is wat anders dan in elk gesprek uit t niks alleen maar over me tieten te lullen of 'neuken?' te roepenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:37 schreef NZYM het volgende:
[..]
Wil ik wel![]()
Mag ze even met mijn paling spelenVislul
![]()
Maar serieus Viswijfje, je houdt niet van mannen die alleen maar over sex praten, maar je favo forum is Sexualiteit? Beetje hypocriet.
Okay, maar hoe staat het er nu voor?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
inhoudelijk praten over seks is wat anders dan in elk gesprek uit t niks alleen maar over me tieten te lullen of 'neuken?' te roepen
Do i smell some gayness?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:44 schreef NZYM het volgende:
[..]
Bewijs maar.
En dan nog, versieren?Alleen neuken
![]()
![]()
jij hebt toch een vriendin?quote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef -SL- het volgende:
[..]
Okay, maar hoe staat het er nu voor?
Wanneer spreken we af? Heb ik al gewonnen?
hehe omg kk triestquote:
Triest? Tuurlijk niet, je zegt het zelf..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef NZYM het volgende:
[..]
hehe omg kk triest!!
Iedereen te miepen over dat kloon-gedoe en Viswijfje...![]()
ja maar ik denk dat hij op hetzelfde nivuea zit als Viswijfje..quote:Op woensdag 25 april 2007 12:57 schreef TryX het volgende:
[..]
Triest? Tuurlijk niet, je zegt het zelf..
"En dan nog", Versieren? "Alleen neuken!"
ik wil het wel inhoudelijk met jou over sex hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
inhoudelijk praten over seks is wat anders dan in elk gesprek uit t niks alleen maar over me tieten te lullen of 'neuken?' te roepen
Hoger "nivuea" als jou ieder geval, pikquote:Op woensdag 25 april 2007 13:10 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat hij op hetzelfde nivuea zit als Viswijfje..
oftwel...
hij snapt geen reet van wat we bedoelen
Nivuea?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef NZYM het volgende:
[..]
Hoger "nivuea" als jou ieder geval, pik![]()
En nou opdonderen![]()
dan jijquote:
hahaha.. ja dat geef je al even duidelijk aan in je post..quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef NZYM het volgende:
[..]
Hoger "nivuea" als jou ieder geval, pik![]()
En nou opdonderen![]()
Ja, ik hoorde neuken vallen net, dat is leukquote:Op woensdag 25 april 2007 14:56 schreef covie het volgende:
Ja worden er nog opdrachten gegeven/gemaakt? Zijn er al winnaars?![]()
Gaan we het over iets anders leuk hebben?
helaas wel ja.. maar ze is ook zo verschrikkelijk ackterlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 14:58 schreef Ladidadida het volgende:
Ohja, is deze discussie over tieten en neuken nou nòg gaande..?
Toch onvoorstelbaar dat er uberhaupt mensen zich hebben opgegevenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BereNDD het volgende:
[..]
helaas wel ja.. maar ze is ook zo verschrikkelijk ackterlijk
Jawel.. wil je vast voorbereiden voor de echt grote mensen wereld, want met het nivuea teletubbie ga je dat niet reddenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Viswijfje het volgende:
liever BereNDD
dat jij me achterlijk vindt was na je eerste post al duidelijk.
maar zou je dat nou echt in elke bericht herhalen? je komt zo nogal gefrusteerd over namelijk!
Als je t allemaal echt zo erg vind: mischien moet je es niet in elke topic waar ik zit opduiken!!
ja, die zijn misschien nog wel een slagje sneuerquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat er uberhaupt mensen zich hebben opgegeven
ik leef en werk en woon al in die wereld en heb buiten fok nog nooit kritiek gehad dat ik naief of dom benquote:Op woensdag 25 april 2007 15:07 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Jawel.. wil je vast voorbereiden voor de echt grote mensen wereld, want met het nivuea teletubbie ga je dat niet redden
Ja, maar de mensen in die instelling waar jij woont hebben ook geleerd dat ze zulke woorden niet mogen gebruiken hè..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik leef en werk en woon al in die wereld en heb buiten fok nog nooit kritiek gehad dat ik naief of dom ben
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen in die instelling waar jij woont hebben ook geleerd dat ze zulke woorden niet mogen gebruiken hè..
nee hoor.. een heel helder beeld juist,quote:Op woensdag 25 april 2007 15:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]ik woon gewoon thuis!
jullie hebben een heel verkeerd beeld denk ik!
terwel je ze nooit gezien of gesproken hebt??quote:Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
nee hoor.. een heel helder beeld juist,
ook van je ouders,
vriendinnen
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Toch onvoorstelbaar dat er uberhaupt mensen zich hebben opgegeven
Ben blij dat je eigen fout nu ook een beetje inzietquote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaan![]()
Had jij dat ook gedaan?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |