quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
leer eens pellen doos , ze een infantiele cimpansee met een chromosoompje teveel spelt nog beter dan jij![]()
bullshit, ik deed ze foutloosquote:
ik hoef me dan ook niet te kleden als een breezersletjequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan niet perfect spellen nee maar ik kleed me mischien wel beter dan jou!
ja men ik ben ook de enige die een hooligan shirt aandoet naar zijn werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Piovan het volgende:
postmortum is stylish
niks over zijn kleding
dat bedoel ik!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja men ik ben ook de enige die een hooligan shirt aandoet naar zijn werk![]()
het is wel stylish hooligan nooligan shirt , staat zo'n h in en daarboven hoolian en onder de h veni , vedi , vicequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
dat bedoel ik!!
ik deed eens mijn slipknot () shirt aan naar belangrijke vergadering
Nu is dat shirt ver en ver wegGelukkig maar lol
nice!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel stylish hooligan nooligan shirt , staat zo'n h in en daarboven hoolian en onder de h veni , vedi , vice![]()
Ooh, ik dat dat dat je zusje zat die te vaak in de zweefmolen had gezeten...quote:
quote:
in dat geval wil je volgende x niet lachen voor de camera , was net aan het etenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind t trouwes een enge foto, alsof die tanden zo weg kunnen lopen.. als je zo mond heb ga je toch niet lachen voor een camera
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef Viswijfje het volgende:
murp zijn dat m&ms of een ballebad?
quote:
p0wned!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
whahaaa me zus kwam helemaal over de zeik vragen wat ik aan t doen was op me pc, dus ik denk 'oje wat ziet ze nou' had ik t scherm laten staan op de foto van dat tandmeisje!!1
quote:
En ze dacht: zo zus, da's tenminste een leuke foto van je???quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Viswijfje het volgende:
whahaaa me zus kwam helemaal over de zeik vragen wat ik aan t doen was op me pc, dus ik denk 'oje wat ziet ze nou' had ik t scherm laten staan op de foto van dat tandmeisje!!1
Het was een grapje die ik niet kon laten lopenquote:
goedemorgenquote:
Neequote:Stop eens met die gedoe van Viswijfje
Goedzo!quote:en nu ga ik naar school
Ik hoop voor je dat je vandaag nederlands hebtquote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef dontf0kwithme het volgende:
goedemorgen![]()
Stop eens met die gedoe van Viswijfje
en nu ga ik naar school
Zeker een vriendin van viswijfje.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je vandaag nederlands hebt![]()
Vriendin of niet, het is in ieder geval van gelijk niveauquote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef covie het volgende:
[..]
Zeker een vriendin van viswijfje.![]()
Daarom moeten we ook stoppen van haar![]()
Ik heb het gezien in je fobo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kan niet perfect spellen nee maar ik kleed me mischien wel beter dan jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |