Jaquote:
Dan heb ik én meegeholpen aan het volmaken van dit topic én sex met yvonnequote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef -SL- het volgende:
Reageer dan niet als het je niet zint, nu ben je gewoon aan het postopkrikken, waar een straf op staatsex met yvonne
nivueaquote:Op woensdag 25 april 2007 15:07 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Jawel.. wil je vast voorbereiden voor de echt grote mensen wereld, want met het nivuea teletubbie ga je dat niet redden
Minachting. Pure minachting.quote:
tis maar wat je lekker vindquote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dan heb ik én meegeholpen aan het volmaken van dit topic én sex met yvonne![]()
O, dit was nog zo'n post![]()
Gast.. denk je nou echt dat ik niet weet dat het niveau is?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
nivuea!!
En jij bereidt haar voor op de grote mensen wereld?
hoop niet dat je het met iedereen doet
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:40 schreef NZYM het volgende:
[..]
Hoger "nivuea" als jou ieder geval, pik![]()
En nou opdonderen![]()
Jij verdedigt VW tot het bittere eind hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
nivuea!!
En jij bereidt haar voor op de grote mensen wereld?
hoop niet dat je het met iedereen doet
allang.. maar goed..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:30 schreef Piovan het volgende:
viswijf is kloon, nog niet duidelijk?
Je bent keihardquote:
ze heeft het je al wel vergeven.. maar dat zegt ze pas in de volgende postquote:
Ik hoop het maarquote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ze heeft het je al wel vergeven.. maar dat zegt ze pas in de volgende post
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ze heeft het je al wel vergeven.. maar dat zegt ze pas in de volgende post
Als ik nou zeg dat ik niet eens met de 1e opdracht heb meegedaan, vergeef je het me dan?quote:
Ze vindt me wel liefquote:Op woensdag 25 april 2007 15:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hier verder?
Users die zeggen dat ze je niet uit kunnen staan..
Nee, want het gaat om de intentie van het meedoen!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik niet eens met de 1e opdracht heb meegedaan, vergeef je het me dan?
verzachtende omstandigheden![]()
Als ik nou toegeef dat ik de grootse fout van m'n leven heb gemaakt door de intentie te hebben om de man van VW te worden, vergeef je het me dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want het gaat om de intentie van het meedoen!
Achteraf is een beetje makkelijk praten hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik nou toegeef dat ik de grootse fout van m'n leven heb gemaakt door de intentie te hebben om de man van VW te worden, vergeef je het me dan?![]()
Ja maar spijt heb je meestal achteraf, hè?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Achteraf is een beetje makkelijk praten hè?
Ja, en dat is een beetje dom hè. Better to be save than sorry enzo. Maar goed, ik hoop dat je kunt slapen 's nachts en jezelf kunt aankijken in de spiegel! Heb je al gedouched? Al die viesheid van je afgewassen?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar spijt heb je meestal achteraf, hè?![]()
Dat komt omdat je onder invloed bent van een BreeZaH. Dan merk je dat soort kritiek niet opquote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik leef en werk en woon al in die wereld en heb buiten fok nog nooit kritiek gehad dat ik naief of dom ben
Ik heb me 6x gedouched, 3 uur lang in bad gelegen, en geschobt met een staalborstelquote:Op woensdag 25 april 2007 15:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, en dat is een beetje dom hè. Better to be save than sorry enzo. Maar goed, ik hoop dat je kunt slapen 's nachts en jezelf kunt aankijken in de spiegel! Heb je al gedouched? Al die viesheid van je afgewassen?
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef TryX het volgende:
[..]
Dat komt omdat je onder invloed bent van een BreeZaH. Dan merk je dat soort kritiek niet op![]()
Ik was eindelijk voor het eerst in mijn leven aan het winnenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij verdedigt VW tot het bittere eind hè?
Je drinkt s'avonds maar alleen in het weekend meestal wel?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds en zelfs alleen in t weekend meestal
Dat wordt een verlept nachtje dan. Ik ben ook gekwetstquote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb me 6x gedouched, 3 uur lang in bad gelegen, en geschobt met een staalborstel![]()
Ik kan alleen slapen als jij het me vergeeft![]()
![]()
ik drink alleen 's avonds: sterker nog ik drink niet eens elke avond maar vaak alleen in t weekend maar!quote:Op woensdag 25 april 2007 16:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Je drinkt s'avonds maar alleen in het weekend meestal wel?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees die zin nou eens zelf.. wat bedoel je?
Vanaf je eerste post in deze reeks stond je verlies al vast.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:04 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik was eindelijk voor het eerst in mijn leven aan het winnen
Stik...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vanaf je eerste post in deze reeks stond je verlies al vast.
Nog steeds 1 maar teveel.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds: sterker nog ik drink niet eens elke avond maar vaak alleen in t weekend maar!
waarom kom je dan eerst met die vorige zin op de proppen?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds: sterker nog ik drink niet eens elke avond maar vaak alleen in t weekend maar!
Told you so, told you so, told you, told you, told you soquote:
Aha. Knuffel?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat wordt een verlept nachtje dan. Ik ben ook gekwetstEnzo
![]()
Nu doe je ook nog alsof ik één of andere goedkope hoer ben?!?!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Told you so, told you so, told you, told you, told you so![]()
Ik zei dat je er spijt van zou krijgen en dat je het niet moest doen. Maar toch doen hèquote:
okok Astuquote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nu doe je ook nog alsof ik één of andere goedkope hoer ben?!?!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 15:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja, idd en ik krijg langzaam toch wel een beetje spijt dat ik het heb gedaan![]()
Ik heb deze week 50% kortings-week, dus ik hoef maar een halve flesquote:
Gaat het nog lukken in dit topic denk je? Ik krijg er een beetje genoeg van.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik drink alleen 's avonds en zelfs alleen in t weekend meestal
Duh, is ook gelijk een voorschotquote:Op woensdag 25 april 2007 16:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb deze week 50% kortings-week, dus ik hoef maar een halve fles![]()
Voor een Breezer mag je nu 2 keer.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef -SL- het volgende:
Ik wacht ook al een tijdje remlof, ik denk dat ik vrijwillig eruit stap..
Kan ik mijn vriendin weer in de ogen kijken
Ok, dit is bij deze het laatste deel dus. Desgewenst kan ik nog wat postruimte creeeren door slowchat te verwijderen.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef -SL- het volgende:
zo mag ik het horenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:35 schreef -SL- het volgende:
Nee dan zou ik zeggen: Neuken voor ¤50quote:Op woensdag 25 april 2007 16:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nu doe je ook nog alsof ik één of andere goedkope hoer ben?!?!![]()
Mooi! Tot vanavondquote:Op woensdag 25 april 2007 16:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Voor een Breezer mag je nu 2 keer.
mooi voor je meidquote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Viswijfje het volgende:
doka wint!
Bijnaquote:
oepsquote:Op woensdag 25 april 2007 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dit is bij deze het laatste deel dus. Desgewenst kan ik nog wat postruimte creeeren door slowchat te verwijderen.
Da's niet nodig dus, want de winnaar is bekend:quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 16:51 schreef Viswijfje het volgende:
doka wint!
gooi m dan dicht.. please?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's niet nodig dus, want de winnaar is bekend:
[..]
Wat een anticlimax van deze uiterst succesvolle topicreeks.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:32 schreef Viswijfje het volgende:
van mij mag ie nu dicht remlof!
zal die baggeraars leren
Ok, maar dan niet straks weer een topic openen voor de winnaar he?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:32 schreef Viswijfje het volgende:
van mij mag ie nu dicht remlof!
zal die baggeraars leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |