Nee, want dan zou je binnen de korste keren jezelf doof geschreeuwd hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef Viswijfje het volgende:
..maar ondertussen wel in elke topic opduiken waar jij zit om wéér te melden dat ze je stom en vervelend vinden (ik noem in mijn geval een BereNDD, hij zal hier vast ook wel weer verschijnen dus dan zie je t zelf).
Doe dat dan niet!![]()
als je 1 keer iets zegt is t ook wel duidelijk, ik ga toch ook niet de hele dag achter lelijke mensen aanlopen om ze om de minuut in t oor te schreeuwen "wat ben jij lelijk!"
dat bedoel ik nou! doe es gewoon ontopic, dit soort dingen pm je maar, of hou ze voor je!quote:
zijn opmerking is ontopicquote:Op woensdag 25 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou! doe es gewoon ontopic, dit soort dingen pm je maar, of hou ze voor je!
jij maakt echt van elke topic waarin ik voorkom een bash-topic!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je binnen de korste keren jezelf doof geschreeuwd hebben
wou eigenlijk niet reageren, maar na de persoonlijke benoeming vond ik dat ik niet achter kon blijven
jij moet niet Fok!en vandaag, gewoon niet zeiken en je administratie doenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou! doe es gewoon ontopic, dit soort dingen pm je maar, of hou ze voor je!
Zo te horen heb je het nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef Viswijfje het volgende:
ik ga toch ook niet de hele dag achter lelijke mensen aanlopen om ze om de minuut in t oor te schreeuwen "wat ben jij lelijk!"
nee want zo ben ik niet.. ik ga geen negatieve dingen tegen andere zeggenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:20 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Zo te horen heb je het nog nooit geprobeerd.
nee, jij wilt respect van andere mensen, maar door het openen van domme topics gebeurd dat echt nietquote:
Zelfs een moderator kan je topics niet uitstaan..quote:Op woensdag 25 april 2007 15:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik kan je topics niet uit staan
als je me stom vind, zeg dan niks!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:24 schreef the_jestert het volgende:
[..]
nee, jij wilt respect van andere mensen, maar door het openen van domme topics gebeurd dat echt niet
damn, walging![]()
![]()
![]()
kijk, zoiets hoor je dus niet te zeggen over mensen die je niet kent: alle mensen zijn waardevolquote:Op woensdag 25 april 2007 15:28 schreef JacsReality het volgende:
Damn wat ben jij een zeikerd zeg, ik ken je niet maar ik kan je nu al niet uitstaan
Jij zegt mooie dingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee want zo ben ik niet.. ik ga geen negatieve dingen tegen andere zeggen
ik heb respect voor mensen!
jij vindt alle mensen waardevol?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kijk, zoiets hoor je dus niet te zeggen over mensen die je niet kent: alle mensen zijn waardevol
overiges word ik ook welles pissig als iemand me echt flink genaaid heeft, maar ik ga geen energie stoppen in me ergeren aan mensen die eigelijk niks fouts doen!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
kijk, zoiets hoor je dus niet te zeggen over mensen die je niet kent: alle mensen zijn waardevol
mensen die andere mensen niet goed behandelen dalen wel op me lijstje ja!quote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
jij vindt alle mensen waardevol?
marc dutroux?
Maar indirect zeg je dat je marc dutroux waardevol vindtquote:Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mensen die andere mensen niet goed behandelen dalen wel op me lijstje ja!
maar vaak komt het door hun jeugd
De meeste meisjes die ik flink naai zijn niet pissig, ook houden ze wel van energie erin stoppenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
overiges word ik ook welles pissig als iemand me echt flink genaaid heeft, maar ik ga geen energie stoppen in me ergeren aan mensen die eigelijk niks fouts doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |