Nu snap ik ook waarom Huub erop hamerde dat Jaap Syl moest aanpakken. Huub is lievvv voor Syl. Anders komt de toneelhaak weer langs.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom komt de nieuwe verhaallijn, " Jaap's gone mental" , ook zo als geroepen.![]()
Een stuk beter danPalma
als verhaallijn, behalve als ze volledig belachelijk gemaakt wordt door Safraa.
![]()
Juist niet tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom Huub erop hamerde dat Jaap Syl moest aanpakken. Huub is lievvv voor Syl.
Tuurlijk dan komt er reaktie van Syl op Jaap en heeft ze weer een puntje gescoord....quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
De gitaarmeneer heeft vorige keer een gedicht meegegeven om er een lied van te maken.
Brainless vraagt of hij het op Marktplaats heeft gezet om het te verkopen.
Gitaarmeneer: Ben je gek, wie wil dat nou lezen.
Ja.... ik denk dat hij Syl er ook heel graag in wil houden .... omdat ze echt om elkaar geven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom Huub erop hamerde dat Jaap Syl moest aanpakken. Huub is lievvv voor Syl. Anders komt de toneelhaak weer langs.
Briljantquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
De gitaarmeneer heeft vorige keer een gedicht meegegeven om er een lied van te maken.
en dan tijdens de lunchpauze zo'n fotoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
Daar wil je toch niet dood naast gevonden worden.
[afbeelding]
Dan heeftie in ieder geval zelfspot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef CARLAK het volgende:
Jaap en Sylvia lachen zich rot om Jaap.
Ja, wordt mij ineens ook duidelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom Huub erop hamerde dat Jaap Syl moest aanpakken. Huub is lievvv voor Syl. Anders komt de toneelhaak weer langs.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef CARLAK het volgende:
Jaap en Sylvia lachen zich rot om Jaap.
moeten we echt kiezen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef Gigageil het volgende:
Ik zie liever Jaap in zwembroek dan Natasia in legging.....![]()
Het gaat denk ik niet echt om een rol spelen maar niet de hele tijd uit de wind blijven tijdens een conflict. Ik begrijp het wel. Alleen kan ik er wel wat meer opnoemen dan alleen Syl.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, wordt mij ineens ook duidelijk.
Jammer toch dat Sylvia ook een rol moet gaan spelen en zichzelf niet meer mag zijn.![]()
Op een elegante manier het programma verlaten (net als met de stemming Angelique en Syl)quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef koemleit het volgende:
Wat bedoelen jullie steeds met toneelhaak?
een toneelhaak, haalt iemand van het toneel.... dus dat Syl. op uit het prog. wordt verwijderd wegens te weinig inbreng.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef koemleit het volgende:
Wat bedoelen jullie steeds met toneelhaak?
Jaap heeft zichzelf meer in de hand dan je denkt..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:52 schreef Sonique het volgende:
Is er ondertussen al weer eens wat gebeurt, of is di zielige Jaap gedoe het enige wat er de laatste dagen aan de hand is....
IMO, is het beter dat Jaap eruit wordt gehaalt voor z'n eigen veiligheid...Die gaat zeker nog een keer helemaal over de rooie, met alle gevolgen van dien...
In het begin van DGK is Syl al eens eerder gewezen op haar inbreng... En dat was niet positief...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:51 schreef Desii het volgende:
[..]
een toneelhaak, haalt iemand van het toneel.... dus dat Syl. op uit het prog. wordt verwijderd wegens te weinig inbreng.
Maar ik denk dat Huub dat echt rottig vind, als Syl weg zou gaan.....
Sorry, ik was het tijdstip vergetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:45 schreef 2live het volgende:
[..]
en dan tijdens de lunchpauze zo'n foto![]()
Vind je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Jaap heeft zichzelf meer in de hand dan je denkt..
Ik denk eerder dat Jaap denkt dat hij de boel in de hand heeft...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Jaap heeft zichzelf meer in de hand dan je denkt..
Nee bij bij doen ze het erg goed: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef lillkiss het volgende:
meer mensen last van vastlopende streams???
Levend ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ik heb er een week last van gehad,sinds gisteren eindelijk beter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef lillkiss het volgende:
al dagen, jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef lillkiss het volgende:
Ik heb ook niet de indruk dat die leraar les geeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Toch heb ik niet de indruk dat Brian ook maar enigzins opschiet met gitaarles.......
hehe eindelijk antwoord op me vraag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft niet gedouched. Dat heeft Herma net toegegeven.
die doet het bij mij ook slecht... zal wel weer aan tele2 liggen. savonds heb ik er nooit last van... irritant hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee bij bij doen ze het erg goed: http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Brian is echt totaal gestoord. Is zijn verhaallijn nog niet uitgekauwd trouwens .quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Wat een rare kronkel is dat toch ook, bij die jongen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:59 schreef mootie het volgende:
Brian is cool, hij heeft de benaming 'oorlogspak' bedacht...... IK heb dat bedacht!
En wat zei de gitaarleraar, want ik weiger te luisteren naar Brian.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Brainless vindt de accoorden te gemakkelijk. Hij wil graag Stir it Up, leren spelen. The Redemption Song kent hij al.
Yaeh Right.
Kan je de [cos #1242] veranderen in 1241?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een rare kronkel is dat toch ook, bij die jongen.
Aan de ene kant schijnt hij te denken dat hij met wat oefening zomaar een toptennisser, top-DJ etc. kan worden.
Aan de andere kant is hij zó onzeker, dat hij het nodig vindt om de term " oorlogpspak" te claimen.
Niet zo vreemd. Brainless snapt er toch geen hout van. Dat mensen daar nog tijd in steken, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de indruk dat die leraar les geeft.
We horen nu dat ie het uitzonderlijk goed kan spelenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Brainless vindt de accoorden te gemakkelijk. Hij wil graag Stir it Up, leren spelen. The Redemption Song kent hij al.
Yaeh Right.
Die houdt wijselijk zijn mond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
En wat zei de gitaarleraar, want ik weiger te luisteren naar Brian.
Ja dat viel me ook op, je moet toch met wat mensen dat zaaltje vullen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef avonne het volgende:
De gitaarleraar had twee mensen ontmoet die op het feestje voor Brians verjaardag waren (waar die videoboodschap is gemaakt): David en Carmella...
Brian lijkt ze niet te kennen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Carlaa het volgende:
Wat ben ik blij dat boxers "in" zijn, en geen strings....
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Carlaa het volgende:
OMG, dat wil ik niet eens weten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Carlaa het volgende:
Mwah, z'n blote kont hebben we al gezien, veel verschil zal het niet maken....quote:
Mijn diepere gedachtes, wat doe je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:18 schreef Carlaa het volgende:
ik zit me te bedenken dat je een string bij Jaap misschien niet eens zult zien zitten..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mwah, z'n blote kont hebben we al gezien, veel verschil zal het niet maken....
Brian heeft echt nog weinig geleerd in dat half jaar wat hij nu les heeft. Geen goeie reclame voor de 'leraar'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Prosac het volgende:
Die leraar heeft ook zoiets van: "Lekker chillen, beetje spelen, wat zeggen over die gozer tegenover me, weer lekker op mijn gitaar plingen, die kerel leer ik toch niks en straks weer lekker handje contantje vangen achter."
Lekker blijven zitten, je mist echt niks, of je moet die hoerenmadam bedoelenquote:
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:24 schreef Prosac het volgende:
Die leraar heeft ook zoiets van: "Lekker chillen, beetje spelen, wat zeggen over die gozer tegenover me, weer lekker op mijn gitaar plingen, die kerel leer ik toch niks en straks weer lekker handje contantje vangen achter."
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
Heerlijke streams om gewoon weer af te sluiten en me volledig op een schitterend tentamen Environmental Planning te kunnen storten.
[afbeelding]![]()
Waarom zit Jaap daar in zijn boxer ??? En wordt dat toegestaan door de FEBO??? Miljonairs horen toch behoorlijk gekleed te gaan ????? Hoewel Amanda wordt ook niet behoorlijk gekleed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
Heerlijke streams om gewoon weer af te sluiten en me volledig op een schitterend tentamen Environmental Planning te kunnen storten.
[afbeelding]![]()
Ze hebben zijn vieze pak gewassen, en dat is het enige dat hij wil dragen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zit Jaap daar in zijn boxer ??? En wordt dat toegestaan door de FEBO??? Miljonairs horen toch behoorlijk gekleed te gaan ????? Hoewel Amanda wordt ook niet behoorlijk gekleed.
Brianless: Waarom klinkt het niet als Stir it up.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef beequeen het volgende:
Brainless: De basnootjes zijn voor de hand liggend, daar kom je niet omheen.![]()
Hij kan nog geen A accoord aanslaan.
En dat mag ????? Hij heeft toestemming er zo bij te zitten ???quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben zijn vieze pak gewassen, en dat is het enige dat hij wil dragen.
Zo onzeker is Brian niet. Wat je ziet is onbegrip. Brian begrijpt niet dat zijn omgeving vaak zo slecht spoort met wat mama Netty hem heeft verteld ('jij bent een goede jongen met veel talent')quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een rare kronkel is dat toch ook, bij die jongen.
Aan de ene kant schijnt hij te denken dat hij met wat oefening zomaar een toptennisser, top-DJ etc. kan worden.
Aan de andere kant is hij zó onzeker, dat hij het nodig vindt om de term " oorlogpspak" te claimen.
Wat klopt er niet in deze zin, Iemand zonder hersens kan NIET denken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Brainless denkt dat ze de opgenomen CD van de gitaarmeneer illegaal gaan branden.![]()
Brainless klopt toch wel?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Twee niet kloppende dingen in één zin, Iemand zonder hersens kan NIET denken.![]()
Dus hij heeft nu definitief NIET gedoucht, daar zijn we het over eens?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Jaap zit in zijn stinkende blote lijf achter de pc.. de volgende mag eerst wel die stoel gaan ontsmetten![]()
Jaaaaaaaaaaaa hehequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus hij heeft nu definitief NIET gedoucht, daar zijn we het over eens?
Ik stond ernaast! Toen hij niet douchte...quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus hij heeft nu definitief NIET gedoucht, daar zijn we het over eens?
"Even wachten, ik vraag het even aan mijn supervisor .."quote:
Wat een drive!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
Ik zou er echt werk van willen maken zonder al te veel moeite te willen doen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
Brian heeft een advies voor de gitaarmeneer. Jij hebt al voldoende deuntjes van jezelf opgeworpen. ontworpen. Wil je dan niet met een zangeres je slag slaan? Ik heb de drive om het commerieel aan te pakken, al kan ik niet gitaarspelen. Ik zou er echt werk van willen maken zonder al te veel moeite te willen doen. Ik wil het liedje van Judith graag uitbrengen.
Met hersenloze bimbo's is ie harstikke goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
B: Ik kan schrijven dat kan ik heel goed. Ik ben meer iemand van leidinggeven. Want ik kan mensen goed overtuigen.
Hij bedoelt: "Ik kan mensen heel goed murw maken met mijn slappe gelul waar geen touw aan is vast te knopen. Zijn ze eenmaal in slaap gevallen, is het heel makkelijk mijn sublieme plannen te bewerkstelligen"quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
B: Ik kan schrijven dat kan ik heel goed. Ik ben meer iemand van leidinggeven. Want ik kan mensen goed overtuigen.
Nou ???? Hij kan ze niet eens laten klaarkomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Met hersenloze bimbo's is ie harstikke goed!![]()
Justin met Brian???quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
Justin Timberlake komt in juni, hij gaat meekomen.
Huh, affáire?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stond ernaast! Toen hij niet douchte...![]()
Is de affaire met die bespeende bok nu uit de wereld?![]()
Zoals we allemaal weten, ontbreekt het hem totaal aan talent. Maar toch is het grappig om te zien dat als je maar genoeg "drive" hebt, je een heel eind kunt komen. En als ze Natásia al een nummer laten opnemen... ik vrees dat het nog weleens tot een CD van Brian gaat komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
B: Zo professioneel ben ik nog niet, maar ik heb wel de drive om een album te willen en kunnen uitbrengen.
Verduidelijking.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verduidelijking.
Brainless: Justin Timberlake komt in juni, hij gaat meekomen ( lees, J. Timberlake gaat meekomen )
Duurde bij mij ook even hoor.![]()
Het kwartje valt bij mij nog steeds niet. Hoezo gaat Justin T. meekomen als Justin T. in juni komt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
Verduidelijking.
Brainless: Justin Timberlake komt in juni, hij gaat meekomen ( lees, J. Timberlake gaat meekomen )
Ja, en dit was nadat de gitaarmeneer had gezegd 'Weet je wie ook goed live speelt? Justin Timberlake'. En hij gaat naar het optreden in Nederland.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verduidelijking.
En jij denkt dat Brainless te begrijpen is? Mooier kan ik het niet maken, sorry.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brainless te begrijpen is? Mooier kan ik het niet maken, sorry.
Kijk deze uitleg snap ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dit was nadat de gitaarmeneer had gezegd 'Weet je wie ook goed live speelt? Justin Timberlake'. En hij gaat naar het optreden in Nederland.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef Disana het volgende:
Het gaat over ringvingers en middelvingers en noten, en je ziet Brian alweer afdwalen naar zijn fantasiewereldje waarin hij het allemaal veel beter kan.
knip mezelfquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet weten wat Brian allemaal met zijn ring- en middelvinger denkt te kunnen.
Dat denk jij! Maar ik ben bang dat wij inmiddels allemaal een redelijk inzicht hebben in de hersenspinselen van deze no-Brainer.quote:
Maar nu met zijn vingersquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Brian moet weer toonladdertjes gaan oefenen?
Daar vroeg hij zelf om.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Brian moet weer toonladdertjes gaan oefenen?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Ergens vind ik Brian wel iemand voor schilderen met nummertjes......
Vingerverven is meer zijn niveau.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Misschien een roze kikker voor AmanDelquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen kan tenslotte schilderen met Ravensburger® ...
Alhoewel ik er niet vreemd van zou staan te kijken dat Brian ook daar zijn eigen, vreemde draai aan geeft.
Beter Jaap zit bloot achter PC, oke boxer aan, maar voor de rest nakende en ik kan je vertellen het is GEEN leuk gezicht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nu durf ik de streams niet meer aan te zetten.![]()
Het komt er spontaan weer uit. Japio is erg goed voor de lijn.quote:
Wat is een sanctie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Jaap moest zich toch aankleden van de redactie?
Een flinke sanctie gaat volgen?
Brian is sterilon aan het halen.....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef Disana het volgende:
Die grote teen van Manada ziet er niet fraai uit. Snee, bloed, Huub stelpt.
Omdat Sterilon zo lekker bijt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Waarom nou direct Sterilon op zo'n wondje?
Op VOL staat dat hij vanochtend al een OW heeft gehad voor het slapen in het bed van Sil met de eierkleding aan. Dusssssssssss laten we hopen dat er nu nog een volgt, want hij heeft vanochtend de orders van achter genegeerd door niet te gaan douche enzo.quote:
Met Jaap in de buurt kun je er niet genoeg Sterilon opdoen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef Clank het volgende:
Waarom nou direct Sterilon op zo'n wondje?
heb je dat gehoord ????quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Jaap's oorlogspak is weer aanwezig en hij heeft de opdracht gekregen zich per direct aan te kleden, om zo de kijkcijfers niet verder te beslechten, aldus de redactie.
Levend ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Die kan minsten 2 weken niet lopen dus de hondjes zullen dan ook nog 2 weken mogen blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef Clank het volgende:
De klaagzang van Amanda om zoiets... pfff...
nee het is geen officiele bron maar een eigen interpretatie van de zaken hoe ze op de streams getoont worden ( een makke jaap die zich netjes aankleed).quote:
Prop dat vod dan gewoon even in de vuilnisbak...... klaar is kees.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
Vraag me af of de redactie het wel zo leuk vindt dat Palma Jaaps jas weer vies voor hem maakt.
Mag Jaap erbij ????quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Prop dat vod dan gewoon even in de vuilnisbak...... klaar is kees.
Ik vind die hele 'vies' act van Jaap niet boeiend...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Prop dat vod dan gewoon even in de vuilnisbak...... klaar is kees.
Hij vindt haar een topslaaf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef beequeen het volgende:
Palma maakt de tuintafels schoon met het colbert van Japio.
Gut ja. Laat ze even aan de bel trekken, van mij mag dat ranzige gedoe stopgezet worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef Clank het volgende:
Die kledingadviseur van Jaap was toch ook sponsor van het programma?? Hoe zou hij het vinden dat zijn dure pakken zo vernaggeld worden?
quote:
Ik denk dat we dat wel kunnen stellen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Dus de regel 'niet klooien met eten' is bij deze ook opgeheven?
Deze hele scene is zo belachelijk dat ik er toch om moet lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Zielig dit.
Firma Listen en Bedrog in da house.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef petraa het volgende:
Daar heb je dreams of beauty ook weer
Nou dat wordt weer een spannende middag...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef petraa het volgende:
Daar heb je dreams of beauty ook weer
Dit moet jou aanspreken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio giet de eieren uit z'n hoed in de pan .....
[afbeelding]
En krijgt vervolgens te horen dat de droger niet aan mag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef petraa het volgende:
Jaap haalt de kleding van Eric uit de wasmachine en zegt MIJN Was gaat eerst. Ik bedoel ff drogen.
Volgens mij Huub.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef Repeat het volgende:
heeft palma nou eieren in jaap zn hoed gegooid ofzo
Ik volg het even niet...
hoezo, eindelijk eens wat tv waardige momenten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Mag die mafJaap nu getoneelhaakt worden?
Dank!
Vind je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:41 schreef Repeat het volgende:
hoezo, eindelijk eens wat tv waardige momenten.
dan kan je beter bv sylvia als eerste eruit schoppen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het nog steeds tenenkrommend niks-niveau.
Ik moet toegeven dat het niveau van Jaap inderdaad beter bij Tien past. Vandaar wellicht dat ik nooit naar de uitzendingen kijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef Repeat het volgende:
dan kan je beter bv sylvia als eerste eruit schoppen.
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef petraa het volgende:
TV Waardig ???? Sorry ik denk dat er weinig van in de uitzending komt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan kan je beter bv sylvia als eerste eruit schoppen.
nu wel, ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het nog steeds tenenkrommend niks-niveau.
(wel eentje waar de houdbaarheidsdatum duidelijk van is verlopen)... gangbang power puff girl meets DGK...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef product het volgende:
Als ik het zo zie dan is Natasia na haar buik en borst correctie een kruising tussen een linksback uit de zaterdagamateurs (benen) en een b klasse ebony pornstar (bovenlichaam)....apart...
Ik vond er al vanaf de eerste dag niets aan. Laat staan dat ik er ook maar ietwat door gefascineerd werd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:46 schreef avonne het volgende:
nu wel, ja.
Maar de eerste dagen (do/vrij/zat/zon) waren fascinerend.
Nu raakt het truukje uitgewerkt, dus... volgende week "dag, Jaap"
Palma is goddomme zelf met deze shit begonnen. Stom wijf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt het niet grappig en is bang dat Herma en Palma weglopen. Zorgelijke Eric murmelt instemmend mee.
Ze liep behoorlijk voor gek met haar gerag met dat pak en die slagroomspuit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Palma is goddomme zelf met deze shit begonnen. Stom wijf.
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapot te slaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liep behoorlijk voor gek met haar gerag met dat pak en die slagroomspuit.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
Ik snap niet dat ze van achter zo zouden hameren op Sylvia, dat ze mee moet doen aan die toestanden. Sylvia heeft echt een hekel aan ruzie momenten, door iets wat ze in het verleden mee heeft gemaakt. Ik heb er echt geen hekel aan, om te zien dat iemand dit te laag vind om er zich mee in te laten, laat die Sylvia maar lekker.
O natuurlijk. Of ze heeft net als Melissa opdracht Jaap te steunen, of ze is zelf zo idioot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapt te slaan.
Dat klopt en Jaap bestelde toen een nieuwe bestelling eieren ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapot te slaan.
laat ze dat dan lekker thuis doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
Ik snap niet dat ze van achter zo zouden hameren op Sylvia, dat ze mee moet doen aan die toestanden. Sylvia heeft echt een hekel aan ruzie momenten, door iets wat ze in het verleden mee heeft gemaakt. Ik heb er echt geen hekel aan, om te zien dat iemand dit te laag vind om er zich mee in te laten, laat die Sylvia maar lekker.
Het gaat hier wel om een televisieprogramma, Sylvia is gewoon te saai om in een programma als dit mee te doen. Ze hangt als een baby oeran oetang aan Huub en hoopt zo ver te komen. Een totale miscast.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
Ja laat haar lekker, maar niet op tv. Dit soort duffe figuren wil niemand zien. Op tv wil je sensatie a jaap en huub zien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap mag dus van de FEBO het ei niet opeten. Waarschijnlijk bang voor de Keuringsdienst van Waren. Heet tegenwoordig anders geloof ik, maar ik kan er zo snel niet opkomen.
Jammiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio giet de eieren uit z'n hoed in de pan .....
[afbeelding]
Daar ben ik het helemaal mee eens. We willen zo af en toe haar ware gezicht zien i.p.v. dat onge-engageerde gedoe.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
[..]
laat ze dat dan lekker thuis doen.
Tien geeft een vermogen uit aan voedsel, kleding, paarden en rijlessen voor Sylvia, dus wil madam dan astublieft ook effetjes een beetje TV-beelden maken?
Desnoods op haar eigen manier.
Maar niet door zwijgen, niksdoen en slaplullen.
Werken voor je geld!
Jaap wordt van alle kanten aangemoedigd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapot te slaan.
Sylvia is als bitch gecast.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef Meganog het volgende:
Het gaat hier wel om een televisieprogramma,
Sylvia is gewoon te saai om in een programma als dit mee te doen.
Een totale miscast.
Och, Natasia spreekt haar afkeuring uit, Eric loopt paniekerig dingen te wassen en eieren te verstoppen. Sylvia is veel sterker, dat heeft even tijd nodig. Met Brian zou hij idd snel moeten beginnen, maar ik denk dat (zelfs) Jaap dat een beetje lullig vindt, omdat hij een pact met hem heeft / had en er door Brian is ingehouden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:46 schreef jacqjacq het volgende:
jaap blijft een beetje steken in zijn gedrag: gemene tekstjes schrijven en supergoor doen met zijn lijf, kleding en etenswaren. Ik vind er alweer helemaal niets aan. Jaap stop maar weer. Daarbij wordt natasia niet hysterisch en reageert sylvia wijselijk niet op zijn blog, dus missie wederom niet geslaagd.
Jaap zou beter zich kunnen richten op brian, die krijg je snel gek en dus uit de vila.
En toch blijven ze op talpa.tv dit soort dingen afzwakken. Zo heeft ie zich volgens de site de afgelopen 2 dagen heel netjes gewassen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
Jaap wordt van alle kanten aangemoedigd.![]()
Natasia vraagt of hij dat woord gegoogeld heeft en hij weet wat het betekent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft last van posttraumatische stress stoornis. Komt door Eric.
Ze hoopt natuurlijk dat hij het haar even uitlegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia vraagt of hij dat woord gegoogeld heeft en hij weet wat het betekent.
Ja met "lama schijten" kon je 10 jaar geleden al niet meer aankomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef FuTilE het volgende:
Jaap op de inmenging van Eric in zijn gesprek met Natasia: "Wacht, wacht... Hoor ik daar een vuilnsbak klepperen?"
Ik vond hem erg treffend, maar Eric komt op mij dan ook daadwerkelijk over als een klepperende vuilnisbakquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja met "lama schijten" kon je 10 jaar geleden al niet meer aankomen.
We zitten al boven de 290 met deze, kan best.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb de volgende te vroeg geopend![]()
[COS # 1242] Van eieren en gapende wonden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |