quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
11:10 - Nog steeds niet douchen!
Jaap komt beneden in de slaapkamer na het sporten. “Ga je douchen?”, vraagt Palma. “Ja, tuurlijk”, zegt Jaap. Nu heeft Jaap de laatste dagen natuurlijk wel meer gezegd, maar tot ieders verbazing verschijnt Jaap even later gewassen en wel in de woonkamer. Dat zorgt voor de nodige opluchting in de Villa."Getver, ik voel me veel te schoon!", is dan ook het veelzeggende commentaar van de Briellenaar zelf. Wat zal de dokter blij zijn!
En dit staat op TIEN.
Terwijl ik Jaap echt niet heb zien douche na het sporten.
Ja tuurlijk moet toch ergens aan me genot komen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je gaat zelfs vreemd om aan je genot te komen![]()
![]()
Ik lig nu dus ff in een deuk, maar weet het dus nog niet.quote:
Nieuwe schrijvers daar bij Tien? Ineens doen ze ook nogal minder over Brian en iets minder negatief over Huubquote:Maar hij heeft nog veel meer goede adviezen: “Je moet veel slapen. En veel seksen, dat is goed voor je.” Goed bezig, Brian. Wat fijn dat jij toch overal iets van af weet.
Voor straf 2 weken niet douchen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een sanctie gekregen, wat het verschil is , is mij niet duidelijk. Zoals zoveel dingen bij Tien.
Lees even terug.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lig nu dus ff in een deuk, maar weet het dus nog niet.
Tja.. wie moeten we nu geloven, Fetish-Petra of de stagiars van Tien?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:49 schreef petraa het volgende:
Terwijl ik Jaap echt niet heb zien douche na het sporten.
Mooi! Lang haar kan hij voor zijn hoofd kammen, zijn we daar ook van verlost.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: ik wil mijn haar laten groeien, ik wil net al eerder,
weer lang krullend haar, dat vond ik toch beter dan kort.
Zo'n matje past wel beter bij z'n innerlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: ik wil mijn haar laten groeien, ik wil net al eerder,
weer lang krullend haar, dat vond ik toch beter dan kort.
Iedereen heeft een bepaalde rol/imago gekregen. Zo draagt Huub in het dagelijkse leven wel een oorbel, maar mag dit in de villa niet omdat Brian daar al de man de oorbellen is. Natasia droeg in het begin nog wel een spijkerbroek, maar dit past ws niet meer bij haar rol als 'diva' en wordt nu voorzien van mantelpakjes. Amanda's garderobe wordt zo sletterig mogelijk gehouden om haar rol nog maar eens te benadrukken... enz..quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom hoeft Nicolaas niet in een pak en mag hij gewoon in een t-shirtje? Zeg hem laatst ook in een spijkerbroek, dat was toch altijd streng verboden?
Ik begrijp waarom je zo moe bent...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nicolaas gaat als een beest te keer
Vergelijk jij mij nu met een gymtoestel ?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergelijk jij mij nu met een gymtoestel ?
Dus ze zitten weer eens te LIEGEN bijquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:54 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft niet gedouched. Dat heeft Herma net toegegeven.
Een sanctie is als ze je iets opleggen toch? Zoals Huub die niet meer mocht drinken. Een OW telt veel zwaarder en je hebt kans om bij je tweede OW de villa uitgezet te worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft een sanctie gekregen, wat het verschil is , is mij niet duidelijk. Zoals zoveel dingen bij Tien.
Om heel eerlijk te zijn: nee! Maar ik meen te begrijpen dat dat voor de hand had gelegen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vergelijk jij mij nu met een gymtoestel ?
Uhmm, wie de eerste steen gooit enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je gaat zelfs vreemd om aan je genot te komen![]()
![]()
Wie zonder zonde is enzoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Uhmm, wie de eerste steen gooit enzo![]()
Ik was even in de war gebracht door die twee spenen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent meer een schaker of dammer?
Zie mogelijkheid 4
Ik kan het me wel voorstellen, het is een tv-programma, dat ze opgejut worden om iets neer te zetten vind ik dan ook niet meer dan normaal. Het wordt anders wel heel erg saai om een jaar lang tegen dezelfde ingekakte koppen aan te kijken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja en Syl hebben het duidelijk over de toneelhaak voor Syl. Syl is bij de FEBO geweest, en Natasja vraagt aan Syl: Wanneer is je deadline? Syl weet het niet.
Natasja: De verhaallijn tussen Brian en Amanda weten we nu wel, dus gooien ze er maar een Melissa en Mitchell in.
Daarna geeft ze nog aan dat ze het een eng idee vindt dat ze er af kan vallenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:18 schreef Yollie het volgende:
haha zou mooi zijn als Fries echt naar Natasia luisterd, der af der af
Daarom komt de nieuwe verhaallijn, " Jaap's gone mental" , ook zo als geroepen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen, het is een tv-programma, dat ze opgejut worden om iets neer te zetten vind ik dan ook niet meer dan normaal. Het wordt anders wel heel erg saai om een jaar lang tegen dezelfde ingekakte koppen aan te kijken.
Maar ik vind Syl niet anders dan de rest want op die verhaallijnen ben ik nu ook wel uitgekeken. (het helpt wel afkicken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |