Ik vond er al vanaf de eerste dag niets aan. Laat staan dat ik er ook maar ietwat door gefascineerd werd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:46 schreef avonne het volgende:
nu wel, ja.
Maar de eerste dagen (do/vrij/zat/zon) waren fascinerend.
Nu raakt het truukje uitgewerkt, dus... volgende week "dag, Jaap"
Palma is goddomme zelf met deze shit begonnen. Stom wijf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt het niet grappig en is bang dat Herma en Palma weglopen. Zorgelijke Eric murmelt instemmend mee.
Ze liep behoorlijk voor gek met haar gerag met dat pak en die slagroomspuit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Palma is goddomme zelf met deze shit begonnen. Stom wijf.
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapot te slaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liep behoorlijk voor gek met haar gerag met dat pak en die slagroomspuit.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
Ik snap niet dat ze van achter zo zouden hameren op Sylvia, dat ze mee moet doen aan die toestanden. Sylvia heeft echt een hekel aan ruzie momenten, door iets wat ze in het verleden mee heeft gemaakt. Ik heb er echt geen hekel aan, om te zien dat iemand dit te laag vind om er zich mee in te laten, laat die Sylvia maar lekker.
O natuurlijk. Of ze heeft net als Melissa opdracht Jaap te steunen, of ze is zelf zo idioot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapt te slaan.
Dat klopt en Jaap bestelde toen een nieuwe bestelling eieren ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapot te slaan.
laat ze dat dan lekker thuis doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
Ik snap niet dat ze van achter zo zouden hameren op Sylvia, dat ze mee moet doen aan die toestanden. Sylvia heeft echt een hekel aan ruzie momenten, door iets wat ze in het verleden mee heeft gemaakt. Ik heb er echt geen hekel aan, om te zien dat iemand dit te laag vind om er zich mee in te laten, laat die Sylvia maar lekker.
Het gaat hier wel om een televisieprogramma, Sylvia is gewoon te saai om in een programma als dit mee te doen. Ze hangt als een baby oeran oetang aan Huub en hoopt zo ver te komen. Een totale miscast.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
Ja laat haar lekker, maar niet op tv. Dit soort duffe figuren wil niemand zien. Op tv wil je sensatie a jaap en huub zien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef tutjehola het volgende:
slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
Jaap mag dus van de FEBO het ei niet opeten. Waarschijnlijk bang voor de Keuringsdienst van Waren. Heet tegenwoordig anders geloof ik, maar ik kan er zo snel niet opkomen.
Jammiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio giet de eieren uit z'n hoed in de pan .....
[afbeelding]
Daar ben ik het helemaal mee eens. We willen zo af en toe haar ware gezicht zien i.p.v. dat onge-engageerde gedoe.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
[..]
laat ze dat dan lekker thuis doen.
Tien geeft een vermogen uit aan voedsel, kleding, paarden en rijlessen voor Sylvia, dus wil madam dan astublieft ook effetjes een beetje TV-beelden maken?
Desnoods op haar eigen manier.
Maar niet door zwijgen, niksdoen en slaplullen.
Werken voor je geld!
Jaap wordt van alle kanten aangemoedigd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk gisteren. Zij begon met eieren op zijn kop kapot te slaan.
Sylvia is als bitch gecast.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:53 schreef Meganog het volgende:
Het gaat hier wel om een televisieprogramma,
Sylvia is gewoon te saai om in een programma als dit mee te doen.
Een totale miscast.
Och, Natasia spreekt haar afkeuring uit, Eric loopt paniekerig dingen te wassen en eieren te verstoppen. Sylvia is veel sterker, dat heeft even tijd nodig. Met Brian zou hij idd snel moeten beginnen, maar ik denk dat (zelfs) Jaap dat een beetje lullig vindt, omdat hij een pact met hem heeft / had en er door Brian is ingehouden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:46 schreef jacqjacq het volgende:
jaap blijft een beetje steken in zijn gedrag: gemene tekstjes schrijven en supergoor doen met zijn lijf, kleding en etenswaren. Ik vind er alweer helemaal niets aan. Jaap stop maar weer. Daarbij wordt natasia niet hysterisch en reageert sylvia wijselijk niet op zijn blog, dus missie wederom niet geslaagd.
Jaap zou beter zich kunnen richten op brian, die krijg je snel gek en dus uit de vila.
En toch blijven ze op talpa.tv dit soort dingen afzwakken. Zo heeft ie zich volgens de site de afgelopen 2 dagen heel netjes gewassen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
Jaap wordt van alle kanten aangemoedigd.![]()
Natasia vraagt of hij dat woord gegoogeld heeft en hij weet wat het betekent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Jaap heeft last van posttraumatische stress stoornis. Komt door Eric.
Ze hoopt natuurlijk dat hij het haar even uitlegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:03 schreef Clank het volgende:
[..]
Natasia vraagt of hij dat woord gegoogeld heeft en hij weet wat het betekent.
Ja met "lama schijten" kon je 10 jaar geleden al niet meer aankomen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:02 schreef FuTilE het volgende:
Jaap op de inmenging van Eric in zijn gesprek met Natasia: "Wacht, wacht... Hoor ik daar een vuilnsbak klepperen?"
Ik vond hem erg treffend, maar Eric komt op mij dan ook daadwerkelijk over als een klepperende vuilnisbakquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja met "lama schijten" kon je 10 jaar geleden al niet meer aankomen.
We zitten al boven de 290 met deze, kan best.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb de volgende te vroeg geopend![]()
[COS # 1242] Van eieren en gapende wonden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |