abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48678738
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:35 schreef zjroentje het volgende:
Hopen dat AZ gaat choken.

Maar ik zie niet in wie bij jullie de doelpunten moet gaan maken.
Ik denk dat Zeefuik in de basis staat.
pi_48679100
Kampioenen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_48679375
Gewoon Farval, Gomes en Salcido verkopen nu ze nog wat waard zijn en Koeman nieuwe spelers laten kopen van het geld dat je met die transfers verdient.
.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 24 april 2007 @ 19:54:14 #104
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48679401
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48679773
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kan je dat jong niet aandoen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48679848
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Panick het volgende:
Gewoon Farval, Gomes en Salcido verkopen nu ze nog wat waard zijn en Koeman nieuwe spelers laten kopen van het geld dat je met die transfers verdient.
.
Koeman hoeft geen nieuwe spelers te kopen want die is dan al weg. Ze hopen alleen dat hij zelf zijn conclusies trekt omdat ze hem anders moeten afkopen, mocht dat niet gebeuren dan raapt PSV ergens wel een paar centen vandaan. Dat Koeman volgend jaar geen trainer meer van PSV is staat voor mij vast.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48680067
Morgen is Harry van Raaij te gast bij DWDD (De Wereld Draait Door)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 april 2007 @ 20:13:04 #108
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48680141
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:10 schreef pascalheister het volgende:
Morgen is Harry van Raaij te gast bij DWDD (De Wereld Draait Door)
wilde het net zeggen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_48680402
Ik zou Harry van Raaij weer wel eens bij een voetbalprogramma willen horen, zijn visie over het wel en wee van PSV momenteel.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 april 2007 @ 20:25:05 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48680608
quote:
24/4/2007 - Onrust over transfer van Edison Mendez
(Gepost door RvN)

BRON: El Commercio

Het tot standkomen van de huur van Edison Mendez leek destijds wel een soap, de definitieve transfer lijkt dezelfde kant op te gaan. Al dagen wordt er in media in Ecuador gesproken over problemen rond de transfer. Die lijken zich toe te spinnen op problemen tussen de zaakwaarnemers en de voormalige club van Mendez, LDU. Die club zegt een deel van het geld nog niet ontvangen te hebben van de zaakwaarnemers. Die zouden al wel betaald zijn door PSV.
PSV Netwerk
LDU eist nu dat PSV en de zaakwaarnemers de officiële contracten tonen aan de club. Indien dat niet gebeurt dreigt de club Mendez aan het einde van de huurperiode, komende zomer, op te eisen bij de FIFA.
PSV Netwerk
PSV zou volgens de berichten een bedrag van 3 miljoen dollar hebben betaald voor de middenvelder.
omg, lees ik dat nou goed, hebben wij betaald aan de zaakwaarnemer en die moest de club betalen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:33:26 #111
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48680910
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens met elkaar
Weet je wat het ook is...
Toen we een paar jaar geleden verloren van AC milaan... was dat zo onwijs zuur.. maar toch, het voelde anders.. de ploeg speelde goed, ik was trots op PSV

Maar dit gevoel van het verspelen van de schaal.... en dat op deze manier..
Kan niks anders toevoegen. Dit is gewoon een dikke dikke waarheid en de manier waarop Koeman deze ploeg neerzet is natuurlijk schandalig.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_48681623
quote:
Farval
Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_48681636
quote:

John de Jong natuurlijk wie anders
pi_48682665
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Net zou oud als je medefans die consequent Ajax met een kleine letter schrijven, ook aan het begin van een zin?
Wel erg grappig trouwens dat verhaal van Mendez . Voor hetzelfde geld is hij er met het geld vandoor .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:18:14 #115
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48682706
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef Panick het volgende:

[..]

Net zou oud als je medefans die consequent Ajax met een kleine letter schrijven, ook aan het begin van een zin?
Lekker hypocriet ben je dus wel
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48682754
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lekker hypocriet ben je dus wel
Dit is gericht aan een speler, niet een club.
PSV schrijf ik wel gewoon met caps hoor. .
Maar een beetje hypocrisie is niemand vreemd. .
pi_48684118
kom ik gisteren pas thuis krijg ik direct slecht nieuws van mijn pa te horen ivm PSV
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:57:49 #118
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_48684443
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:50 schreef ASSpirine het volgende:
kom ik gisteren pas thuis krijg ik direct slecht nieuws van mijn pa te horen ivm PSV
Tss. Lekker betrokken.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_48688356
quote:
Positie van Koeman wankelt
door Frans van den Nieuwenhof

EINDHOVEN - De positie van trainer Ronald Koeman bij PSV wankelt. Waar de clubleiding zich anderhalve week geleden nog onvoorwaardelijk achter de coach opstelde, worden na de wedstrijd van afgelopen zondag tegen FC Utrecht steeds meer barsten in het vertrouwen zichtbaar.

Voorzitter Frits Schuitema wilde gisteren niet bevestigen dat Koeman dit seizoen mag afmaken bij de club. „Ik ga daar wel vanuit, we kunnen nog steeds kampioen worden. Maar in voetbal is niets zeker, er kan van alles gebeuren. Je weet bijvoorbeeld niet hoe de wedstrijd tegen Vitesse zondag verloopt.”
Als PSV geen kampioen wordt, moet het via de play-offs een plek in de Champions League afdwingen. Lukt dat niet, dan loopt de club naar schatting minstens tien miljoen euro aan inkomsten mis. Begin maart had de club nog elf punten voorsprong in de competitie en leek er geen vuiltje aan de lucht. Sindsdien verloor de ploeg dure punten tegen Excelsior, Ajax, NAC, NEC en FC Utrecht. In de nationale bekerstrijd was PSV kansloos bij NAC (3-0) en in de Champions League was Liverpool veel te sterk (0-3, 0-1).

In de spelersgroep is onrust ontstaan. Niet alleen hebben de Zuidamerikaanse voetballers moeite met de afstandelijke aanpak van de coach, ook routiniers en jongelingen uitten deze week hun twijfels.
Schuitema: „We weten wat er leeft bij de spelers. Daar zijn we alert op.” Koeman wordt vooral een gebrekkige, starre manier van communiceren verweten. Daarnaast is er speltechnisch geen vooruitgang geboekt ten opzichte van vorig seizoen.

Enkele prominente spelers gaven maandag al aan dat er dit seizoen ‘veel veranderd is’ bij PSV. Waar voormalig coach Guus Hiddink, alsmede zijn assistenten Fred Rutten en René Eijkelkamp, een sterke band met de spelers hadden, daar is sinds de winterstop sprake van een groeiende afstand met het huidige trio Ronald Koeman, Jan Wouters en Tonny Bruins Slot.
Enkele weken geleden sprak Koeman tegenover enkele trouwe supporters op De Herdgang uit dat de Latijnse spelers van PSV er moeite mee hebben om hard te trainen. Veel spelers slagen er de laatste maanden niet in hun niveau van vorig seizoen te halen.
Daarnaast hebben de vele publiekelijke woordenwisselingen tussen de collega-trainers Louis van Gaal (AZ) en Henk ten Cate (Ajax) tot ergernis geleid binnen PSV. Toekomstig algemeen directeur Jan Reker liet - in naam van zijn huidige werkgever Coaches Betaald Voetbal - eerder deze week in Algemeen Dagblad weten dat hij die verbale ruzies ‘onbeschoft’ begint te vinden. „Het is geen prikkelen meer wat die drie doen. Het zijn gemene opmerkingen over en weer, waar wat achter steekt. Eerlijk gezegd denk ik dat ze een hekel aan elkaar hebben”, aldus Reker, die gistermiddag overleg voerde met Schuitema en technisch manager Stan Valckx.
Koeman afficheerde zichzelf altijd als een prestatietrainer en niet als een opbouwtrainer. PSV is inmiddels druk doende met de totstandkoming van een nieuw elftal. Gezien de problemen van de laatste maanden is de vraag gerezen of Koeman de man is, die PSV in een nieuwe periode leiding moet geven.
Het einde is in zicht .

Koeman houd de eer aan jezelf en verspeel niet weer een punt of elf

[ Bericht 1% gewijzigd door LudoSanders op 24-04-2007 23:27:14 ]
Ik typ straat.
pi_48688445
http://www.geenstijl.tv/2007/04/leedvermaak_om_psvshirt.html

Hahaha, zonde die gozer had al 500 PSV kampioensshirtjes laten drukken.
[14.gif]
pi_48689052
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg, lees ik dat nou goed, hebben wij betaald aan de zaakwaarnemer en die moest de club betalen?
Dit wordt interessant om te volgen...
  woensdag 25 april 2007 @ 07:41:40 #122
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48693381
We kunnen dezelfde titel bij onze topic plaatsen als bij het Feyenoord topic
Koemand rot op!
pi_48694579
quote:
25/4/2007 - Koeman verbaast zich over verhalen kritiek Zuid-Amerikaanse spelers

De afgelopen dagen kwamen er diverse berichten in de media dat de spelers met een Latijnse achtergrond moeite zouden hebben met de zakelijke manier van werken van Ronald Koeman. De PSV coach in het Algemeen Dagblad: ,,Ik heb zoiets op het internet gelezen. Ook daarvan zeg ik: Dat wil ik eerst intern bespreken. Het is wel zo dat dit soort geluiden me verbaast. Als je daar nooit direct iets van hoort, dan word je er wel door verrast.’’
PSV Netwerk
Hij wilde er niet op ingaan. ,,Ik wil dat eerst intern bespreken. Het is té belangrijk. We kunnen het seizoen nog altijd positief afsluiten als we ons via de play-offs plaatsen voor de Champions League.’’
PSV Netwerk
,,Zo zie je maar weer eens in wat voor wereld we leven. Als we het bij FC Utrecht vijf minuten langer hadden volgehouden, hadden we zondag kampioen kunnen worden. Dan word je toegejuicht.’’
Nee Koe, dan had je nog steeds een verschrikkelijke 2e seizoenshelft gedraaid en was al die onderhuidse onvrede bij de spelers er nog steeds, het was alleen uitstel van executie geweest...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 25 april 2007 @ 09:07:44 #124
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48694699
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 23:20 schreef Chen het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/04/leedvermaak_om_psvshirt.html

Hahaha, zonde die gozer had al 500 PSV kampioensshirtjes laten drukken.
ik ben absoluut geen GS fan, maar dit filmpje is gewoon
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 25 april 2007 @ 09:08:30 #125
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_48694714
quote:
Op woensdag 25 april 2007 07:41 schreef appelsientje het volgende:
We kunnen dezelfde titel bij onze topic plaatsen als bij het Feyenoord topic
Koemand rot op!
het is inderdaad stereo kut
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 25 april 2007 @ 09:11:15 #126
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48694775
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:08 schreef buzzer het volgende:

[..]

het is inderdaad stereo kut
Zal het dan toch aan de naam liggen ??
  woensdag 25 april 2007 @ 09:16:48 #127
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48694892
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:07 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik ben absoluut geen GS fan, maar dit filmpje is gewoon
"Wat ben jij een pannenkoek!"
pi_48695069
Die inteeltkneus in Alkmaar .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48696258
Oei
pi_48696330
quote:
Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef cultheld het volgende:
Die inteeltkneus in Alkmaar .
Die joker in Eindhoven dan met z'n pet .
pi_48696415
Misschien krijgt PSV wel geld voor Alex als ie naar Milan gaat en Gomes ook
  woensdag 25 april 2007 @ 10:12:23 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48696449
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef Chadi het volgende:
Misschien krijgt PSV wel geld voor Alex als ie naar Milan gaat en Gomes ook
Voor Alex krijgt PSV 1 euro
Als Gomes vertrekt moet er naar wat ik gehoord heb minimaal 15 miljoen euro betaald worden.
pi_48696547
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kan je toch weer de plastic bekertjes voor de thee van betalen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 25 april 2007 @ 10:18:13 #134
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48696635
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kan je toch weer de plastic bekertjes voor de thee van betalen.. [afbeelding]
heh
pi_48696721
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als Gomes vertrekt moet er naar wat ik gehoord heb minimaal 15 miljoen euro betaald worden.
Effe serieus ..hij heeft zijn opleiding bij PSV gehad..moet toch een vergoeding tegenover staan of zie ik het nou verkeerd???
  woensdag 25 april 2007 @ 10:37:05 #136
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_48697209
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

heh [afbeelding]
Godver, wat een kutsmiley.
Ta mère bien.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:00:17 #137
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48697977
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

Godver, wat een kutsmiley.
pi_48698422
Van ruimtegebrek op het stadhuisplein zal zondag waarschijnlijk geen sprake zijn .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 april 2007 @ 11:39:29 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48699172
Koeman
quote:
Onrust bij PSV
Door PETER VAN DUYL

Nu de titel bijna uit het zicht is verdwenen, komt de onrust bij PSV niet meer alleen van buitenaf. Patrick Kluivert...

Patrick Kluivert bekritiseerde zijn trainer Ronald Koeman. FOTO EPA
...beklaagde zich in De Telegraaf over de wissel die trainer Ronald Koeman zondag in Utrecht doorvoerde. De oefenmeester sloeg hem over en bracht junior Género Zeefuik in het veld voor Jefferson Farfán.

Kluivert noemde de wissel van zondag ‘dieptriest’ en ‘typeerde’ zijn eigen situatie als ‘gênant’. Ronald Koeman: ,,Daar ga ik verder niet op in, dat wil ik eerst met Patrick persoonlijk bespreken.
De teleurstelling is heel groot, bij iedereen. Blijkbaar wordt dan dit soort dingen gezegd. Ik vind dat je dit altijd intern moet bespreken. Daar wil ik me zelf dan in elk geval aan houden.’’

Een paar weken geleden zat u bij Studio Voetbal. Op de vraag ‘Is Patrick Kluivert een aanwinst gebleken?’, antwoordde u met: Laat ik maar een slokje water nemen. Heeft dat hier iets mee te maken?

,,In die uitzending heb ik dingen volgens mij op een respectvolle manier gezegd. Ik heb een reëel beeld van Patrick geschetst dat overeen komt met de manier waarop ik Patrick dit seizoen heb gebruikt.’’

Er is meer onvrede bij PSV. De spelers met een Latijnse achtergrond zouden moeite hebben met uw zakelijke manier van werken.

,,Ik heb zoiets op het internet gelezen. Ook daarvan zeg ik: Dat wil ik eerst intern bespreken. Het is wel zo dat dit soort geluiden me verbaast. Als je daar nooit direct iets van hoort, dan word je er wel door verrast.’’

Maar kunt u zich er iets bij voorstellen?

,,Dat kun je wel vragen, maar nogmaals: Ik wil dat eerst intern bespreken. Het is té belangrijk. We kunnen het seizoen nog altijd positief afsluiten als we ons via de play-offs plaatsen voor de Champions League.’’

Het wordt er op deze manier allemaal niet leuker op bij PSV.

,,Zo zie je maar weer eens in wat voor wereld we leven. Als we het bij FC Utrecht vijf minuten langer hadden volgehouden, hadden we zondag kampioen kunnen worden. Dan word je toegejuicht.’’

U heeft het al vaker betoogd: roem en sportieve ellende liggen dicht bij elkaar.

,,Ik ben met Barcelona drie keer kampioen geworden op de laatste speeldag. De mensen hebben het nu nóg over het dreamteam. Maar als de concurrenten hun wedstrijden gewoon hadden gewonnen, waren al die spelers van toen nu een stuk minder groot geweest.’’

U bent ooit opgestapt bij Ajax. Lijkt deze situatie daarop?

,,Nee, ik vind dat die situaties totaal niet te vergelijken zijn. Ik weet dat ik iemand ben tegen wie wordt aangeschopt. Daarvoor was ik als voetballer te groot. Ik ben blijkbaar iemand die extra in de gaten wordt gehouden, dat merk ik als trainer ook. Ik heb ermee leren leven. Ik heb zondag een slechte avond gehad, maar we moeten door. Ik wil er weer tegenaan.’’
bron: AD sportwereld

en hier zien we het einde van Koeman al naderen
quote:
25/4/2007 - Wankelt positie van Ronald Koeman?
(Gepost door RvN)

Het Eindhovens Dagblad meldt dat de positie van Ronald Koeman wankelt. Voorzitter Frits Schuitema wilde gisteren niet bevestigen dat Koeman dit seizoen mag afmaken bij de club. „Ik ga daar wel vanuit, we kunnen nog steeds kampioen worden. Maar in voetbal is niets zeker, er kan van alles gebeuren. Je weet bijvoorbeeld niet hoe de wedstrijd tegen Vitesse zondag verloopt.” De voorzitter liet weten op de hoogte te zijn wat er leeft binnen de spelersgroep.
PSV Netwerk
Volgens het Eindhovens Dagblad wordt Koeman een gebrekkige manier van communiceren verweten, is er geen vooruitgang geboekt dit seizoen, hebben spelers hun twijfels over Koeman, is er ergenis over de de vele steken onder water tussen de coaches van de topclubs en is er twijfel of Koeman volgend seizoen een nieuw elftal kan opbouwen.
ik gok dat van Marwijk al gepolst is en dat die aanstaande maandag voor de groep staat.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48699424
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
Koeman
[..]

bron: AD sportwereld

en hier zien we het einde van Koeman al naderen
[..]

ik gok dat van Marwijk al gepolst is en dat die aanstaande maandag voor de groep staat.
Maandag is wel wat vroeg, maar bij verder gebras en gestuntel tegen Vitesse wil ik niet uitsluiten dat Koeman de Play-offs niet meer meemaakt.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:52:07 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48699618
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:39 schreef rubbereend het volgende:
Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen maar ik zou het geen verkeerde optie vinden.
pi_48699906
Dat zou PSV-onwaardig zijn, ik kan het me ook niet voorstellen.
That's all folks!
pi_48700044
Gaat snel zeg. Had ik niet van PSV verwacht inderdaad. Maar wel de juiste keuze .
pi_48700076
quote:
Op woensdag 25 april 2007 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maandag is wel wat vroeg, maar bij verder gebras en gestuntel tegen Vitesse wil ik niet uitsluiten dat Koeman de Play-offs niet meer meemaakt.
quote:
Voorzitter Frits Schuitema wilde gisteren niet bevestigen dat Koeman dit seizoen mag afmaken bij de club. ?Ik ga daar wel vanuit, we kunnen nog steeds kampioen worden. Maar in voetbal is niets zeker, er kan van alles gebeuren. Je weet bijvoorbeeld niet hoe de wedstrijd tegen Vitesse zondag verloopt.?
Verliezen van Vitesse is het einde van Koeman maak ik hieruit op. Je zou bijna op een verlies gaan hopen .
Ik typ straat.
pi_48700411
Ik zou het wel jammer vinden als Koeman nu al weer weg moet. Het verval is net pas ingezet, dat moet niet stoppen nu.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_48700427
Ik vind het eigenlijk ook PSV-onwaardig om een trainer een paar weken voor het inde te ontslaan, maar als het zo is dat spelers als Farfan en Alex danm beter kunnen presteren...Belangrijkste blijft dat PSV die play-offs wint, of dat nou met Koeman of niet is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 25 april 2007 @ 12:21:09 #147
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48700593
quote:
.
Ik heb je door, kleine rat!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48701117
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook PSV-onwaardig om een trainer een paar weken voor het inde te ontslaan, maar als het zo is dat spelers als Farfan en Alex danm beter kunnen presteren...Belangrijkste blijft dat PSV die play-offs wint, of dat nou met Koeman of niet is.
Een vervroegd vertrek kan misschien nog wel voor wat impulsen zorgen... En misschien zijn spelers als Gomes en Farfan dan sneller geneigd te blijven en niet koste wat kost te willen vertrekken.

Laat hem maar snel vertrekken
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:40:06 #149
11102 knep
Mountainfreak
pi_48701305
quote:

Dat is precies hetgeen waarmee ik ook zit .
We hebben geen scorende spits .
  woensdag 25 april 2007 @ 12:44:03 #150
11102 knep
Mountainfreak
pi_48701459
Knoeiman

[ Bericht 4% gewijzigd door knep op 25-04-2007 12:49:55 ]
pi_48701517
Ochja, ik heb toch al erg weinig vertrouwen in volgend seizoen, met of zonder Koeman zie ik PSV niet echt kampioen worden
Heb nog nooit zo weinig vertrouwen in het toekomstige seizoen gehad om eerlijk te zijn....
Patat Friet
pi_48701539
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef Suijk het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Koeman nu al weer weg moet. Het verval is net pas ingezet, dat moet niet stoppen nu.
Toen we dat aan het begin van het seizoen zeiden werden we voor gek uitgemaakt
pi_48702499
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ochja, ik heb toch al erg weinig vertrouwen in volgend seizoen, met of zonder Koeman zie ik PSV niet echt kampioen worden
Heb nog nooit zo weinig vertrouwen in het toekomstige seizoen gehad om eerlijk te zijn....
Eerst maar eens kijken wat er komende zomer gebeurt. Maar de sterren staan niet bepaald gunstig.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:13:49 #154
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48702536
quote:
Persoonlijk vind ik het wel genoeg geweest voor dit jaar
pi_48702612
quote:
Maar Ajax heeft onder hem tenminste nog 2 titels gewonnen
pi_48702639
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het wel genoeg geweest voor dit jaar
Ik ook, maar als we de CL mislopen moet het echte verval pas beginnen. Wie weet wie er dan allemaal vertrekken. Nieuwe spelers aantrekken wordt dan ook zeer moeilijk als je bedenkt dat spelers van Twente dan al niet meer naar PSV willen....
  woensdag 25 april 2007 @ 13:26:49 #157
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48703005
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ook, maar als we de CL mislopen moet het echte verval pas beginnen. Wie weet wie er dan allemaal vertrekken. Nieuwe spelers aantrekken wordt dan ook zeer moeilijk als je bedenkt dat spelers van Twente dan al niet meer naar PSV willen....
Tja daar wil ik helemaal niet aan denken... brrrr
ach toch hebben we nog wel wat talent rondlopen... maar toch.
pi_48703518
quote:
Valckx verlengt contract met drie jaar
Dagblad De Limburger meldt dat Stan Valckx zijn contract bij PSV als technisch manager met drie jaar zal gaan verlengen. Volgens voorzitter Frits Schuitema betreft de formele afwikkeling van de onderhandelingen nog slechts een formaliteit.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:45:11 #159
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48703670
Die Schuitema maakt PSV kapot mijns inziens.
Ben benieuwd of Van Raaij er vanavond iets over zegt bij DWDD
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_48703687
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef dndiek het volgende:

[..]
Kwil Hiddink als TD
Patat Friet
pi_48703804
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Kwil Hiddink als TD
Daar heeft Guus toch helemaal geen tijd voor.

Ik verwacht ook niet al te veel uitspraken van Harry van Raaij hoor. Het is De Wereld Draait Door, geen sportprogramma.
pi_48704012
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Daar heeft Guus toch helemaal geen tijd voor.

Ik verwacht ook niet al te veel uitspraken van Harry van Raaij hoor. Het is De Wereld Draait Door, geen sportprogramma.
Volgens mij valt het nog wel enigzins te combineren met de functie als bondscoach hoor. En liever een halve hiddink dan een hele Valcx
Patat Friet
pi_48704656
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef jpg97 het volgende:
Die Schuitema maakt PSV kapot mijns inziens.
Ben benieuwd of Van Raaij er vanavond iets over zegt bij DWDD
Hij heeft een weinig gelukkig hand van mensen aanstellen mijns inziens. Ook zijn bezuinigingsdrang maakt meer kapot dan het oplost zo lijkt het. Het is heel leuk om in de winterstop geen geld uit te willen geven maar dat kan ons dus CL plaatsing gaan kosten, wat volgens Schuitema zelf minstens 10 miljoen euro mislopen betekent.

Ik bepleit hier geen geldsmijterij maar zoals met alle bedrijven moeten ook BVO's investeren, met alleen beknibbelen kom je er niet. Zoals altijd "gaet de cost voor de baet uyt". Nou kan je van een voormalig Philips-topman niet verwachten dat die daar kijk op hebben natuurlijk, daar is het halve bedrijf afbreken om een "mooi" financieel jaarverslag te laten zien niks raars ....
  woensdag 25 april 2007 @ 14:23:53 #164
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48705116
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft een weinig gelukkig hand van mensen aanstellen mijns inziens. Ook zijn bezuinigingsdrang maakt meer kapot dan het oplost zo lijkt het. Het is heel leuk om in de winterstop geen geld uit te willen geven maar dat kan ons dus CL plaatsing gaan kosten, wat volgens Schuitema zelf minstens 10 miljoen euro mislopen betekent.

Ik bepleit hier geen geldsmijterij maar zoals met alle bedrijven moeten ook BVO's investeren, met alleen beknibbelen kom je er niet. Zoals altijd "gaet de cost voor de baet uyt". Nou kan je van een voormalig Philips-topman niet verwachten dat die daar kijk op hebben natuurlijk, daar is het halve bedrijf afbreken om een "mooi" financieel jaarverslag te laten zien niks raars ....
Precies wat ik bedoel. Als hij in de winterstop zo'n 4-5 miljoen had geïnvesteerd dan had ie nu 10 miljoen premies voor CL veilig kunnen stellen.

Bovendien is ook het besluit van de technische staf om Beerens en Aisatti te verhuren niet slim geweest, en het niet invullen van John de Jong op het CL formulier is ook alweer zo'n misser.

Wat een gepruts daar in Eindhoven.

Schuitema, Valkcx, Koeman, Wouters, Bruin-slot.. allemaal opzouten.
PieAir
pi_48705330
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel. Als hij in de winterstop zo'n 4-5 miljoen had geïnvesteerd dan had ie nu 10 miljoen premies voor CL veilig kunnen stellen.

Bovendien is ook het besluit van de technische staf om Beerens en Aisatti te verhuren niet slim geweest, en het niet invullen van John de Jong op het CL formulier is ook alweer zo'n misser.

Wat een gepruts daar in Eindhoven.
Dat zijn idd niet al te beste acties geweest ja...

Zelfs het argument dat we nu "een Aissati voor de basis terug krijgen" (als dat al zo is) maakt het eventueel mislopen van de titel niet goed. Bovendien is het maar zeer de vraag of hij in Twente zoveel meer speeltijd had gekregen dan als hij in Eindhoven was gebleven. Als hij elke keer gespeeld had voor Afellay als die geblesseerd was en eventueel voor andere blessuregevallen ook was ingezet denk ik dat hij in Twente hóógstens 6 wedstrijden meer had gespeeld dan in Eindhoven.

Hangt van die 6 wedstrijden de ontwikkeling van zijn carriere af? Onwaarschijnlijk, heel onwaarschijnlijk.
pi_48705357
Zou dit een einde zijn van de vele vette jaren die we hebben gehad? Zou dit kunnen betekenen dat we voor de eerste de Champions league mislopen?
pi_48705458
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef ASSpirine het volgende:
Zou dit een einde zijn van de vele vette jaren die we hebben gehad? Zou dit kunnen betekenen dat we voor de eerste de Champions league mislopen?
Waar waren jullie in 1993 t/m 1997 dan?
  woensdag 25 april 2007 @ 14:38:31 #168
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48705656
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waar waren jullie in 1993 t/m 1997 dan?
Leuk die uitslagen in je ondertitel.
Maar toch kut als je aan het einde van de rit zonder prijs met alleen de Johan Fruitschaal staat
pi_48706197
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

Leuk die uitslagen in je ondertitel.
Maar toch kut als je aan het einde van de rit zonder prijs met alleen de Johan Fruitschaal staat [afbeelding]
Wij hebben tenminste nog iets. Jullie lege handen en een 1-5 aan de broek.

Troostprijzenboy .
  woensdag 25 april 2007 @ 15:08:56 #170
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48706381
Mooie prestaties dit jaar van Koeman trouwens:

- het meeste aantal thuisnederlagen in 1 seizoen sinds jaren
- meest aantal tegendoelpunten thuis sinds jaren
- eerste keer mislopen van CL sinds 10 jaar

Goed zo dikke teringmongool

KOEMAN ROT OP!
PieAir
pi_48706534
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef jpg97 het volgende:
- eerste keer mislopen van CL sinds 10 jaar
Zover is het nog niet....

Bidden en hopen maar dus...
  woensdag 25 april 2007 @ 15:15:47 #172
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48706543
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Troostprijzenboy .
1-5, 0-4 what is the difference
pi_48706897
Maar goed, zitten jullie dan te wachten op Bert Van Marwijk? Lijkt me nou ook niet de meest ideale situatie. Stel dat je de voorronde CL niet haalt, zal je ook niet meer de hoofdprijs voor Farfan en Gomes kunnen vragen wanneer je wel CL had gespeeld. Spelers zullen ook liever wegwillen, dwars liggen en je hebt pas eind Augustus echt duidelijk over wel of niet CL.
pi_48707098
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, zitten jullie dan te wachten op Bert Van Marwijk?
ik persoonlijk niet nee, Stevens of Rutten zijn de Nederlandse kandidaten die ik het liefst zie.
pi_48707140
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Troostprijzenboy .
Ach, PSV gaat sowieso boven Ajax eindigen. En de Johan Fruitschaal is niet eens 'iets'.
pi_48707182
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik persoonlijk niet nee, Stevens of Rutten zijn de Nederlandse kandidaten die ik het liefst zie.
En laten die 2 heren nou de afgelopen keer zeer slecht behandeld zijn door dit PSV. Tel daarbij op dat het net goed draait bij hun clubs.

Nee, die 2 komen niet terug.
pi_48707204
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelfs het argument dat we nu "een Aissati voor de basis terug krijgen" (als dat al zo is) maakt het eventueel mislopen van de titel niet goed. Bovendien is het maar zeer de vraag of hij in Twente zoveel meer speeltijd had gekregen dan als hij in Eindhoven was gebleven. Als hij elke keer gespeeld had voor Afellay als die geblesseerd was en eventueel voor andere blessuregevallen ook was ingezet denk ik dat hij in Twente hóógstens 6 wedstrijden meer had gespeeld dan in Eindhoven.

Hangt van die 6 wedstrijden de ontwikkeling van zijn carriere af? Onwaarschijnlijk, heel onwaarschijnlijk.
Mwaoh, daar ben ik t niet helemaal mee eens.
Ik denk wel degelijk dat Aissati met stappen vooruit is gegaan bij Twente. Hij heeft daar regelmatig kunnen spelen. In totaal misschien wel maar 6 wedstrijden meer dan ie bij PSV had kunnen spelen. Maar de regelmaat is minstens zo belangrijk. Bovendien heeft ie in t elftal van Twente een veel belangrijkere rol kunnen bekleden dan ie normaal bij PSV zou hebben.
Dus wat dat betreft ga ik er wel vanuit dat we volgend jaar stukken beter kunnen profiteren van Aissati.
pi_48707255
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je bedoelt die Stevens die ondankbaar is behandeld door PSV en nu succesvol gestart is bij HSV? Die Stevens? .

Of die Rutte die niet als topcoach gekwalificeerd werd door (voormalige) PSV-medewerkers? En nu succesvol bij Twente is? .
pi_48707336
ik als trouwe psv fan ben behoorlijk teleurgesteld.
Ik zou het ook zeer opprijs stellen als Ajax verliest AZ gelijk speelt en 'wij' winnen.
Helaas zal de realiteit anders uit pakken, maar de wonder zijn de wereld nog niet uit.
Ik blijf natuurlijk wel trouw aan PSV.
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Als we volgend jaar CL niet halen dan maar UEFA cup kampioen!!
pi_48707448
PSV zit nu in de underdogpositie. Ajax denkt dat ze de play-offs al gewonnen hebben. Plus eventueel een trainerswissel na de wedstrijd tegen Vitesse. Dit kan er misschien voor zorgen dat PSV de champions-league gaat halen.
pi_48707676
Wie de playoffs wint zal tre maken hebben wie mentaal en fysiek het sterkst zijn. Ik denk dat in deze fase van de competitie, kwaliteit niet meer de overheersende rol heeft. Vandaar dat ik ook helemaal niet uitsluit dat een team als Twente ver kan komen.
  woensdag 25 april 2007 @ 15:58:50 #182
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48708071
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:49 schreef mcyodogg het volgende:
Wie de playoffs wint zal tre maken hebben wie mentaal en fysiek het sterkst zijn. Ik denk dat in deze fase van de competitie, kwaliteit niet meer de overheersende rol heeft. Vandaar dat ik ook helemaal niet uitsluit dat een team als Twente ver kan komen.
Twente en AZ in de Champions League Daar gaat onze coëfficiënt die wij zo zorgvuldig hebben opgebouwd de afgelopen jaren
pi_48709049
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je bedoelt die Stevens die ondankbaar is behandeld door PSV en nu succesvol gestart is bij HSV? Die Stevens? .
Ja! Die Stevens bedoel ik!
quote:
Of die Rutte die niet als topcoach gekwalificeerd werd door (voormalige) PSV-medewerkers? En nu succesvol bij Twente is? .
Ja! Die Rutte bedoel ik!

Blije gup

Stevens is momenteel waarschijnlijk onhaalbaar, Rutte daarentegen is zeer haalbaar, alleen als Twente CL zou spelen en PSV niet lijkt het me echt moeilijk worden. Vertel mij maar eens hoeveel coaches jij kent die de kans lieten lopen om van een Nederlandse subtopper naar een nationale topclub te gaan.
pi_48709142
Rutten weet toch ook wel dat er straks een ander bestuur zit. Die wil vast nog wel terug komen. Ik weet alleen niet of Schuitema en anders Reker en consorten Rutten zien zitten...

Stevens weet ook vast wel dat Westerhof er niet meer zit, maar ik denk inderdaad dat hij wel goed zit bij HSV en nog niet aan vertrekken denkt.
  woensdag 25 april 2007 @ 17:08:04 #185
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48710160
Schuitema is zich daarvan bewust. “We weten wat er leeft bij de spelers. Daar zijn we alert op.” Ook het feit dat er speltechnisch geen vooruitgang geboekt is ten opzichte van vorig seizoen kan wel eens meespelen in een mogelijke beslissing. Zoals het Eindhovens Dagblad citeerde: “Gezien de problemen van de laatste maanden is de vraag gerezen of Koeman de man is, die PSV in een nieuwe periode leiding moet geven.”

doeg koeman
pi_48710288
Op basis waarvan is Koeman eigenlijk gehaald? Alleen omdat hij een grote speler is geweest? Hij heeft nog nooit langdurig goed gepresteerd als trainer. In z'n eerste jaar bij Ajax deed ie het goed op de fundamenten van Adriaanse, maar dat werd later snel minder en nu ging het ff goed (bijna weer een jaar) op de fundamenten van Hiddink. Om nog maar te zwijgen over zijn fantastische aankoopbeleid. En dit zeg ik niet alleen omdat we nu derde staan, ik riep 't al in augustus vorig jaar na de JC-schaal:
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 10:55 schreef Loohcs het volgende:

[..]

[KNIP]

En in Koeman (en dus in PSV) heb ik heel weinig vertrouwen dit seizoen moet ik zeggen. Koeman is een grote speler geweest, maar als trainer heeft hij nergens bovengemiddeld gepresteerd. Bovendien heeft hij de uitstraling van een lantaarnpaal (alleen iets dikker). Lamey was echt een drama gisteren (3e goal kan op zijn conto) en als Cocu op is dan hebben ze toch wel iets beters dan Addo op de bank zitten?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_48710518
quote:

[..]

Dat is speculatie. Je kent nu de resultaten nog niet. Bovendien weet je niet wat een actie in de 'juiste' richting zou hebben opgeleverd. Je redeneert voorts nu ook op basis van de kennis van dit moment. En ja, ik weet dat jij toen tegenstander was, maar misschien was Koeman dat ook en liet die zich ompraten... speculatie. Nu is de huishouding netjes, zijn er wel donkere wolken, maar is Aissati er sowieso beter uit gekomen en zit PSV alleen met Tardelli en Kluivert om te lozen.
quote:

Een jonge speler moet constantheid opbouwen, dat kan alleen als je altijd speelt. Bij PSV was er nooit een constante functie voor hem geweest. Het was zelfs een kwestie of hij eerste reserve zou zijn. Bovendien zou ie bij PSV als gevolg van de speelkalender zwaarder belast zijn en dat had de kans op tussentijds blessureleed weer groter gemaakt.
pi_48711588
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
Goede trainer die goede spelers kan halen van weinig geld
pi_48711654
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Goede trainer die goede spelers kan halen van weinig geld
Tsja, als er geld is en als er een goeie trainer is moet het lukken, maar ik denk niet dat dat gaat lukken

Hofland is trouwens te koop voor 1,4M Euro, omdat er iets is met zijn contract
pi_48711704
quote:

[..]

We vonden het allemaal rare actie's

En dan halen ze ook nog geen versterking.
pi_48711762
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef andre347 het volgende:

[..]

Tsja, als er geld is en als er een goeie trainer is moet het lukken, maar ik denk niet dat dat gaat lukken

Hofland is trouwens te koop voor 1,4M Euro, omdat er iets is met zijn contract
Met van Marwijk komt Hofland zo terug !

Van Bommel komt dan ook sneller terug want ze zijn familie.
En dan kan PSV misschien zelfs een poging wagen op Bouma.
Die is geen zekere factor bij Villa

En Ze moeten Van Nistelrooij alvast polsen voor het seizoen 2008-2009
pi_48712283
quote:
Op woensdag 25 april 2007 17:20 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dat is speculatie. Je kent nu de resultaten nog niet. Bovendien weet je niet wat een actie in de 'juiste' richting zou hebben opgeleverd. Je redeneert voorts nu ook op basis van de kennis van dit moment. En ja, ik weet dat jij toen tegenstander was, maar misschien was Koeman dat ook en liet die zich ompraten... speculatie. Nu is de huishouding netjes, zijn er wel donkere wolken, maar is Aissati er sowieso beter uit gekomen en zit PSV alleen met Tardelli en Kluivert om te lozen.
[..]
De huishouding is nu (nog) netjes ja, als we de CL mislopen niet meer.
quote:
Een jonge speler moet constantheid opbouwen, dat kan alleen als je altijd speelt. Bij PSV was er nooit een constante functie voor hem geweest. Het was zelfs een kwestie of hij eerste reserve zou zijn. Bovendien zou ie bij PSV als gevolg van de speelkalender zwaarder belast zijn en dat had de kans op tussentijds blessureleed weer groter gemaakt.
Dus aan de ene kant propageer je dat hij altijd speelt en aan de andere kant miep je over een zwaardere speelkalender .

Iby en Ismael hadden elkaar mooi af kunnen wisselen en scherp houden, een ideale mogelijkheid tot het rustig brengen van talent, helaas weggegooid.
pi_48712952
Wanneer was de laatste keer dat PSV in de uefa cup begon ipv CL?
pi_48713375
Contract van Valxc is verlengd tot 2010
  woensdag 25 april 2007 @ 18:53:07 #195
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48713437
Hoeveelste staat PSV nu?
A.F.C. Ajax
pi_48713499
quote:
Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef SoupNazi het volgende:
Hoeveelste staat PSV nu?
Nu 3e, volgende week 2e
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_48714580
Harry van Raaij zo op NL3 bij "De wereld draait door".
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 april 2007 @ 19:34:44 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48714961
zo, van Raaij geeft meteen maar de RvC de schuld, daar kan ik me wel een beetje in vinden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48714978
Ja, grappig. Hij blijft cool.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2007 @ 19:36:22 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48715023
ik ook wel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')