Nee, dat zijn jullie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
snuivert is weer een lachertje gebleken dit jaar
Het is niet direct dat we falliet gaan, zoals sommige het hier voor laten komen, er zijn alleeng een directe miljoenen meer beschikbaar voor versterkingen. De begroting kan het wel aan, met de reserves van dit jaar. Daarbij komt dat je verlies kan lijden terwijl er miljoenen meer cash binnen komen dan eruit gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad een nogal aparte stelling. Allereerst is het nog helemaal niet zeker dat jullie geen CL halen. Verder hebben ze het toch ook zelf gedaan idd. En ze hebben allemaal lange contracten getekend (weet niet hoe lang ze allemaal nog lopen) maar wat hadden ze dan gedacht, dat PSV altijd en eeuwig jaarlijks CL zou spelen?? Beetje een simpele gedachte natuurlijk. Ooit gaat het fout.
Kan iemand me ook uitleggen waarom er zo weinig geld zou zijn?? Zelfs al is er geen geld, en zijn er volgend jaar minder inkomsten uit de CL, voor je toppers moet je toch genoeg kunnen cashen om een aantal goede aankopen te doen??
Als ze echt amper wat kunnen kopen ben ik benieuwd naar de gevolgen; een aantal toppers weg, geen geld voor dure aankopen, ondertussen een goede scout vertrokken dus ook minder goedkope aankopen....
Dan zou het wel eens het einde kunnen zijn van het tijdperk PSV, het goede afgelopen decennium.
daar haalde we voor de winterstop rendement uit, Koeman heeft dat deel van eht spel nooit kunnen ontwikkelen terwijl hij wel steeds stelde dat daar een kwetsbaar punt van PSV lag........quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV speelde de wedstrijd gecontroleerd uit, niet op de aanval. Iets wat ik overigens nooit prettig vind, maar het is wel de manier waarop PSV begin dit seizoen veel rendement haalde.
En als die stopt, of naar Sydney FC (wat wel leuk is, ben bij wedstrijden daar geweest) dan gun ik hem dat van harte!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat Cocu ook niet meer te behouden is voor PSV eerlijk gezegd. Hij zal wel stoppen of ergens in het zonnetje zakken gaan vullen. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij zich opnieuw kan opladen voor een loodzwaar seizoen met de lampjes.
Uiteraard. Een gemis voor jullie club zou het echter zeker zijn, mijns inziens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En als die stopt, of naar Sydney FC (wat wel leuk is, ben bij wedstrijden daar geweest) dan gun ik hem dat van harte!!
Ja dat zeker!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar regelen dat hij voor de club behouden blijft in een andere functie
En waar ze met bier gooien als iemand er een doelpunt valtquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
van Marwijk als trainer met Cocu als assistant trainer/speler.
Maar ik denk dat Philip er de brui aan geeft na dit seizoen.
Nog even lekker een seizoentje flink wat centjes beuren in het immer zonnige Sydney....
Zelfs hij zou het al beter doen dan Koemanquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar regelen dat hij voor de club behouden blijft in een andere functie
zoveel valt daat geloof ik niet te verdienenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
van Marwijk als trainer met Cocu als assistant trainer/speler.
Maar ik denk dat Philip er de brui aan geeft na dit seizoen.
Nog even lekker een seizoentje flink wat centjes beuren in het immer zonnige Sydney....
is deze zin nou echt zo krom als het lijkt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En waar ze met bier gooien als iemand er een doelpunt valt
Hij is krom.. het woordje iemand hoort er niet is:quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is deze zin nou echt zo krom als het lijkt?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hij is krom.. het woordje iemand hoort er niet is:
Waar ze met bier gooien als iemand scoort.
of
Waar ze met bier gooien als er een doelpunt valt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:39 schreef Pritt het volgende:
Tot nu toe hebben jullie alleen pas de team-afbrekende kant van Ronald Koeman gezien. Dat is maar één van zijn zovele kwaliteiten. Wacht maar tot de zomer als hij mag blijven, dan komen zijn aankopen, dat is minstens nog verbluffender.
Hij schijnt dikke theo te willen omdat die beter is dan Seedorf .. zo heeft ie zich laten vertellenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:39 schreef Pritt het volgende:
Tot nu toe hebben jullie alleen pas de team-afbrekende kant van Ronald Koeman gezien. Dat is maar één van zijn zovele kwaliteiten. Wacht maar tot de zomer als hij mag blijven, dan komen zijn aankopen, dat is minstens nog verbluffender.
nog meer van Jan Timmer!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef Radegast het volgende:
Het is allemaal de schuld van Rob Westerhof.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef Radegast het volgende:
Het is allemaal de schuld van Rob Westerhof Tony Bruin Slot.![]()
Ik had het over het verhuren van het inmiddels welkbekende tweetal...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vennegoor houden was een beter idee, maar die was het daar zelf niet mee eens. Kennelijk houd jij van een dictatorschap. Nou PSV is een voetbalclub, die altijd beter moet worden.
met dank aan Jan Timmer, met wie Hiddink niet meer door een deur kon.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:58 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat ze het aanbod van Hiddink dom hebben afgeslagen. Die man heeft zo veel know how en zoveel contacten en crediet... als PSv zijnde moet je zo'n man om armen.maar nee ..
Het leek idd meer op een wedstrijdje wie de grootste had dan op een zakelijk verschil van mening ja...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dank aan Jan Timmer, met wie Hiddink niet meer door een deur kon.
Ik weet niet of Rutten wel zo haalbaar is. Twente zal hem kosten wat kost willen behouden voor de club. Misschien is hij wel net zo onhaalbaar als Van Marwijk, in wie ik trouwens ook geen ideale opvolger zie van Koeman.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het leek idd meer op een wedstrijdje wie de grootste had dan op een zakelijk verschil van mening ja...
Wat de toekomst betreft: als Koeman weg moet denk ik niet dat v Marwijk de ideale opvolger is, ik zie het liefts Rutten of Stevens komen. Stevens lijkt onhaalbaar, blijft er eentje over.
Hoezo zou van Marwijk onhaalbaar zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Rutten wel zo haalbaar is. Twente zal hem kosten wat kost willen behouden voor de club. Misschien is hij wel net zo onhaalbaar als Van Marwijk, in wie ik trouwens ook geen ideale opvolger zie van Koeman.
Net zo onhaalbaar als Stevens bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoezo zou van Marwijk onhaalbaar zijn?
Hij heeft notabene zelfs met Roda JC gesproken fcol
Als Rutten een doorlopend contract heeft wil Twente gewoon geld zien van PSV, dat moet dan maar, voor Dikke Koe is geloof ik ook een miljoentje of iets in die richting betaald.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Rutten wel zo haalbaar is. Twente zal hem kosten wat kost willen behouden voor de club. Misschien is hij wel net zo onhaalbaar als Van Marwijk, in wie ik trouwens ook geen ideale opvolger zie van Koeman.
Als je toch met geld gaat gooien is Stevens ook niet onhaalbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Rutten een doorlopend contract heeft wil Twente gewoon geld zien van PSV, dat moet dan maar, voor Dikke Koe is geloof ik ook een miljoentje of iets in die richting betaald.
Klopt, alleen heb je dan waarschijnlijk een veelvoud nodig van waar je Rutten voor kan halen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als je toch met geld gaat gooien is Stevens ook niet onhaalbaar.
Ik zie Twente de play-offs niet winnen. Ik denk dat Ajax ze wint, als ze geen kampioen worden, anders AZ. Al zou ik het wel leuk vinden als Twente ze wint.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef mcyodogg het volgende:
Rutten wordt natuurlijk sowieso onhaalbaar als Twente de playoffs wint.
PSV moest ook de titel veilig stellen met 11 punten voorsprong, en dat hebben we 1 wedstrijd voor het einde niet eens meer in eigen hand.quote:
op de aanstaand kampioen hadden we zelfs meer voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PSV moest ook de titel veilig stellen met 11 punten voorsprong, en dat hebben we 1 wedstrijd voor het einde niet eens meer in eigen hand.
En zelfs dan vertel je nog niet het gehele trieste verhaal. Dat is namelijk dat de concurenten nadat ze PSV op 3 punten genaderd waren PSV weer lieten uitlopen. Tot 8 punten weer als ik het goed heb. Op Ajax waren we geloof ik zelfs weer tot 10 punten uitgelopen, 10!!! In 13 wedstrijden heeft PSV het dus voor elkaar gekregen om 2 keer de concurenten 8 punten in te laten lopen. Dat is zo ongelooflijk slecht dat het eigenlijk onbestaanbaar is dat Koeman überhaupt nog in het zadel zit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de aanstaand kampioen hadden we zelfs meer voor
Ik kon wel huilen zaterdagquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zelfs dan vertel je nog niet het gehele trieste verhaal. Dat is namelijk dat de concurenten nadat ze PSV op 3 punten genaderd waren PSV weer lieten uitlopen. Tot 8 punten weer als ik het goed heb. Op Ajax waren we geloof ik zelfs weer tot 10 punten uitgelopen, 10!!! In 13 wedstrijden heeft PSV het dus voor elkaar gekregen om 2 keer de concurenten 8 punten in te laten lopen. Dat is zo ongelooflijk slecht dat het eigenlijk onbestaanbaar is dat Koeman überhaupt nog in het zadel zit.
Je zou als trainer eens zo het seizoen moeten beginnen, dan haal je die 13 wedstrijden niet eens waarschijnlijk....
Welke reserves? Ongeacht het behalen van de CL, was er sowieso maar 5 miljoen beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is niet direct dat we falliet gaan, zoals sommige het hier voor laten komen, er zijn alleeng een directe miljoenen meer beschikbaar voor versterkingen. De begroting kan het wel aan, met de reserves van dit jaar. Daarbij komt dat je verlies kan lijden terwijl er miljoenen meer cash binnen komen dan eruit gaan.
Maar als je spelers verkoopt hebben we inderdaad genoeg geld om te investeren. Maar stel je verkoop Farfan en Gomes, dan hou je misschien netto 15 a 20 miljoen over...... vind voor dat geld maar eens een beetje gelijkwaardige spelers.....
de winst die over sit seizoen gehaald gaat worden, o.a. dankzij ajax krijgen we flinke TV gelden, daarmee is de boel voor volgend jaar wel gedekt. Alleen leuk investeren zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke reserves? Ongeacht het behalen van de CL, was er sowieso maar 5 miljoen beschikbaar.
Waar haal je dat nou toch vandaan? Koeman zag het niet zitten in VoH en zocht een betere meevoetballende spits. Maarja, zoals wel vaker gooide Koeman zijn oude schoenen weg voordat hij nieuwe had. Koeman wilde 4-3-3 spelen. Dus waarom Koné, Farfán en Vennegoor nicht im frage was, mag jij uitleggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:27 schreef okee6 het volgende:
Het wordt met het topic negatiever, die titel is echt niet gewild
[..]
Vennegoor wilde niet op de bank blijven zitten. Stop eens met zulk droombeeld. Ook een opstelling met Koné, Farfán en Vennegoor was nicht im frage. Helaas.
az en ajax gelijk in blessuretijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
AZ gelijk en wij 2 doelpunten meer dan Ajax.... dromen
maargoed stel dat AZ gelijk speelt en we moeten het afleggen tegen ajax op doelsaldo dan is die 1-5 wel heel zuur!
Yup, het kan nog, de kans is klein, zeker als bij ons de pleuris uitbreekt, dan moet ik zelfs nog zien of er wel gewonnen wordt van Vitesse, maar het is nog niet gespeeld en we hebben nog een kansje. Al denk ik zelf dat zowel Ajax als AZ over hun tegenstanders heen gaan walsen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
AZ gelijk en wij 2 doelpunten meer dan Ajax.... dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |