Toen we dat aan het begin van het seizoen zeiden werden we voor gek uitgemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef Suijk het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Koeman nu al weer weg moet. Het verval is net pas ingezet, dat moet niet stoppen nu.
Eerst maar eens kijken wat er komende zomer gebeurt. Maar de sterren staan niet bepaald gunstig.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ochja, ik heb toch al erg weinig vertrouwen in volgend seizoen, met of zonder Koeman zie ik PSV niet echt kampioen worden![]()
Heb nog nooit zo weinig vertrouwen in het toekomstige seizoen gehad om eerlijk te zijn....
Persoonlijk vind ik het wel genoeg geweest voor dit jaarquote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef Suijk het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als Koeman nu al weer weg moet. Het verval is net pas ingezet, dat moet niet stoppen nu.
Maar Ajax heeft onder hem tenminste nog 2 titels gewonnenquote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef Suijk het volgende:
Ik ook, maar als we de CL mislopen moet het echte verval pas beginnen. Wie weet wie er dan allemaal vertrekken. Nieuwe spelers aantrekken wordt dan ook zeer moeilijk als je bedenkt dat spelers van Twente dan al niet meer naar PSV willen....quote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel genoeg geweest voor dit jaar
Tja daar wil ik helemaal niet aan denken... brrrrquote:Op woensdag 25 april 2007 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, maar als we de CL mislopen moet het echte verval pas beginnen. Wie weet wie er dan allemaal vertrekken. Nieuwe spelers aantrekken wordt dan ook zeer moeilijk als je bedenkt dat spelers van Twente dan al niet meer naar PSV willen....
quote:Valckx verlengt contract met drie jaar
Dagblad De Limburger meldt dat Stan Valckx zijn contract bij PSV als technisch manager met drie jaar zal gaan verlengen. Volgens voorzitter Frits Schuitema betreft de formele afwikkeling van de onderhandelingen nog slechts een formaliteit.
Daar heeft Guus toch helemaal geen tijd voor.quote:
Volgens mij valt het nog wel enigzins te combineren met de functie als bondscoach hoor. En liever een halve hiddink dan een hele Valcxquote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Daar heeft Guus toch helemaal geen tijd voor.
Ik verwacht ook niet al te veel uitspraken van Harry van Raaij hoor. Het is De Wereld Draait Door, geen sportprogramma.
Hij heeft een weinig gelukkig hand van mensen aanstellen mijns inziens. Ook zijn bezuinigingsdrang maakt meer kapot dan het oplost zo lijkt het. Het is heel leuk om in de winterstop geen geld uit te willen geven maar dat kan ons dus CL plaatsing gaan kosten, wat volgens Schuitema zelf minstens 10 miljoen euro mislopen betekent.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:45 schreef jpg97 het volgende:
Die Schuitema maakt PSV kapot mijns inziens.
Ben benieuwd of Van Raaij er vanavond iets over zegt bij DWDD
Precies wat ik bedoel. Als hij in de winterstop zo'n 4-5 miljoen had geïnvesteerd dan had ie nu 10 miljoen premies voor CL veilig kunnen stellen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft een weinig gelukkig hand van mensen aanstellen mijns inziens. Ook zijn bezuinigingsdrang maakt meer kapot dan het oplost zo lijkt het. Het is heel leuk om in de winterstop geen geld uit te willen geven maar dat kan ons dus CL plaatsing gaan kosten, wat volgens Schuitema zelf minstens 10 miljoen euro mislopen betekent.
Ik bepleit hier geen geldsmijterij maar zoals met alle bedrijven moeten ook BVO's investeren, met alleen beknibbelen kom je er niet. Zoals altijd "gaet de cost voor de baet uyt". Nou kan je van een voormalig Philips-topman niet verwachten dat die daar kijk op hebben natuurlijk, daar is het halve bedrijf afbreken om een "mooi" financieel jaarverslag te laten zien niks raars....
Dat zijn idd niet al te beste acties geweest ja...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Als hij in de winterstop zo'n 4-5 miljoen had geïnvesteerd dan had ie nu 10 miljoen premies voor CL veilig kunnen stellen.
Bovendien is ook het besluit van de technische staf om Beerens en Aisatti te verhuren niet slim geweest, en het niet invullen van John de Jong op het CL formulier is ook alweer zo'n misser.
Wat een gepruts daar in Eindhoven.
Waar waren jullie in 1993 t/m 1997 dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef ASSpirine het volgende:
Zou dit een einde zijn van de vele vette jaren die we hebben gehad? Zou dit kunnen betekenen dat we voor de eerste de Champions league mislopen?
Leuk die uitslagen in je ondertitel.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar waren jullie in 1993 t/m 1997 dan?
Wij hebben tenminste nog iets. Jullie lege handen en een 1-5 aan de broek.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk die uitslagen in je ondertitel.
Maar toch kut als je aan het einde van de rit zonder prijs met alleen de Johan Fruitschaal staat [afbeelding]
Zover is het nog niet....quote:Op woensdag 25 april 2007 15:08 schreef jpg97 het volgende:
- eerste keer mislopen van CL sinds 10 jaar
1-5, 0-4 what is the differencequote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog iets. Jullie lege handen en een 1-5 aan de broek.
Troostprijzenboy.
ik persoonlijk niet nee, Stevens of Rutten zijn de Nederlandse kandidaten die ik het liefst zie.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, zitten jullie dan te wachten op Bert Van Marwijk?
Ach, PSV gaat sowieso boven Ajax eindigen. En de Johan Fruitschaal is niet eens 'iets'.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog iets. Jullie lege handen en een 1-5 aan de broek.
Troostprijzenboy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |