Wat leuk voor jou waar jij stage loopt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond aflevering over het ziekenhuis waar ik stage loop. Ze zijn in het echt heeeeeel anders dan in dat programma. Maar ben wel benieuwd.
Hoe anders?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond aflevering over het ziekenhuis waar ik stage loop. Ze zijn in het echt heeeeeel anders dan in dat programma. Maar ben wel benieuwd.
gewoon lachen wanneer camera aanstaat anders gewoon rondlopen en doen alsof ze heeel speciaal zijn. Ik moest aan de kant van de regisseur omdat het anders jammer zou zijn dat ik in beeld kwamquote:
hetzelfde hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Stansfield het volgende:
Binnenkort de dvd's van de vorige seizoenen maar eens even kopen. Die heb ik nooit gezien.
Zaterdags is herhaling, dus vanavond een nieuwequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef static het volgende:
Is vanavond een herhaling of is dat op zaterdag?
quote:Joling & Gordon begeven zich met loeiende sirenes en vooral gierende banden naar Assen. De valse zusters worden daar losgelaten op de patiënten en het personeel van het Wilhelmina Ziekenhuis. Zo doen de diva's onder meer een darmonderzoek, assisteren ze op de kraamafdeling en schrikken ze zich dood in het mortuarium. Ondanks de beperkte medische kennis van Geer & Goor knapt iedereen in het hospitaal door hun persoonlijke en unieke verzorging flink op. Want lachen is gezond!.
Hoe weet je dat? ik heb niet echt goed opgeletquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Degene die het mortuarium binnen gebracht werd, was dus een pop
Whehehe serieusquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stond bij de aftiteling dat het een pop was.
Hehehehe, ja geinig dat dat nog bij de aftiteling stond.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Degene die het mortuarium binnen gebracht werd, was dus een pop
Verder was dit een redelijk serieuze aflevering. Kan natuurlijk ook niet anders in een ziekenhuis.
Toch heb ik op sommige momenten me weer helemaal blauw gelachen
Kwa woorgrapjes ben ik net Gordon, ik ben ook de enige die erop komt en op zo'n vreselijk droog moment zegt, maar als je gordon dan ziet gaan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stond bij de aftiteling dat het een pop was.
Verder vind ik die woordgrapjes nog steeds geniaal
Ja, dat geloof ik graag. Maar ach: het is een leuk programma, dus boeiendquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijf erbij dat ze als de camera uitstaat arrogante lui zijn die zichzelf fantastisch vinden.
Ik intereseer me ook niet echt op Geer en Goor in andere progamma's, vind ze daar vaak saai en die muziek hoef ik al helemaal niet te horen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijf erbij dat ze als de camera uitstaat arrogante lui zijn die zichzelf fantastisch vinden.
Dat van die pop was een grapje, de camera mannen wisten daar ook niks vanaf haha. Wel goed dat het gemeld is in de aftiteling , is niet echt reclame voor een ziekenhuis dat daar gewoon iemand ligt
Eensch,quote:Op woensdag 25 april 2007 08:52 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering, maar niet geweldig.
Je kan ook online kijken via tien.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:28 schreef Terpstra het volgende:
Ja maar precies op al die dagen ben ik er niet!
Nieuwsgroepenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef Terpstra het volgende:
Heeft iemand toevallig de afleveringen online staan (gezet)?
Zes afleveringen werden gemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:00 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb gisteravond wederom weer genoten van Geer en Goor. Weet iemand trouwens hoeveel afleveringen er in totaal gemaakt zijn, want dit was dus de derde. Hopelijk komt er ook weer een dvd uit
3 afleveringen inderdaad er zijn 6 afleveringen gemaakt en er zijn er al 3 uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:30 schreef biermeister het volgende:
18 mei al....meestal brengen ze die dvds uit als ze alles hebben uitgezonden....dus nog 2 a 3 afleveringen dan???
ik zou er niet op rekenen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:06 schreef biermeister het volgende:
6 afleveringen... dat is wel heel erg weinig voor een seizoenetje...nog minder dan een seizoen 1 of 2
maar misschien staat het zo in hun contract...en ik hoop dat ze nog een seizoen 4 maken!
Zag net een promo ... ze gaan naar het kinderdagverblijfquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:02 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben benieuwd waar ze dinsdag naar toe gaan.
hoezo niet?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Seizoen 4 komt er niet.
dat roepen ze wel vaker. Ze moeten niet miepen als ze 30k per aflevering krijgenquote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Die twee willen helaas niet meer
Zeggen ze !!!
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat roepen ze wel vaker. Ze moeten niet miepen als ze 30k per aflevering krijgen.
quote:Op zondag 29 april 2007 10:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zag net een promo ... ze gaan naar het kinderdagverblijf.
Als je ergens echt van kotst helpt 30k krijgen ook niet meer... Het valt te bezien of ze het deze keer echt menen. Van Gerard heb ik idd gelezen dat hij niet meer wil, Gordon weet ik niet.quote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat roepen ze wel vaker. Ze moeten niet miepen als ze 30k per aflevering krijgen.
dinsdag om 20:30 op Talpa.quote:Op maandag 30 april 2007 20:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Op welke dag komt dit programma?
quote:Op maandag 30 april 2007 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dinsdag om 20:30 op Talpa.
Hh op zaterdag om 19:00, tevens op Talpa (joh?).
Staphorstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Waar zijnze vanavond?
yupquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:47 schreef Adelante het volgende:
waarom wil je ondertiteling dan? ben je hardhorend?
Ik heb het een jaar niet gezien, misschien zijn jullie gewoon verzadigd.quote:
Heb je nu nog kunnen volgen? Anders wil ik weleens een poging wagen om er ondertiteling onder te zettenquote:
Ik haal ze gratisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Volgens mij staan ze van dit seizoen niet online.
En de eerste seizoenen staan betaald online.
Doe dit niet via het forum.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nu nog kunnen volgen? Anders wil ik weleens een poging wagen om er ondertiteling onder te zetten
(moet hij wel eerst op internet staan, zodat ik hem gratis kan downloaden, dus kan een paar dagen duren)
Niks moralistisch aan, static.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef static het volgende:
Niet zo moralistisch, golfer.
Eensch,quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het eigenlijk de leukste van dit seizoen
echnie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het eigenlijk de leukste van dit seizoen
aan het einde van een zin zet je een ?, een !, een . , maar nooit een ,.quote:
Zeur niet mens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
aan het einde van een zin zet je een ?, een !, een . , maar nooit een ,.
Daar ben ik met jou eens, wel veel meer geld verdienen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:40 schreef Patch het volgende:
Dit seizoen zijn ze overal maar 2 daagjes...![]()
En toch veel meer geld verdienen waarschijnlijk...
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
30.000 euro per aflevering, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Vond er ook niets aan en vond ze erg onbeschoft...niet grappig. Ik vond die in het ziekenhuis het leukstequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
Ik vond deze aflevering juist iets minder leuk.
Heb liever dat ze volwassenen in de zeik nemen en niet gemaakt leuk doen ten koste van kinderen die er niets van snappen.
Nee hoor 15 mei is de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:27 schreef static het volgende:
Dinsdag de alllerlaatste aflevering zag ik net?
Hoe kan ze het anders gezien hebben, riddertjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat moet nog uitgezonden worden ?![]()
bemoei je niet meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan ze het anders gezien hebben, riddertje?
Hier stond net nog een bericht over dat ik een valse nicht wasquote:
Dat is een compilatie. 8 mei is de allerlaatste aflevering.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor 15 mei is de laatste aflevering.
Ik heb ergens een link geplaatst.
In plaats van dat je je zo als een graftak aanstelt, zou je ook die tips die je worden aangereikt ter harte kunnen nemen.quote:
Ja, lekker ordinairquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:45 schreef ioko het volgende:
Keek voor de eerste keer, maar best grappig, niveau is nogal laag, maar daardoor toch leuk
Moet je niet meer kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja, lekker ordinair. Ik schaam mij ook wel eens tegenover mijzelf dat ik naar dit soort programma's kijk, maar ik ben heel eerlijk wanneer ik zeg dat ik houd van af en toe erg ordinaire programma's.
He graftakje: waar is Paultje gebleven?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet je niet meer kijken.
En ik ben geen graftak![]()
Nou irratant niet ... volgens my is zij best oke? die andere die steeds mannen riep die vond ik irriquote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilaaaaaaaarische aflevering. Geweldig gewoon
. Wat een stom irritant wijf trouwens, dat mens waarbij ze sliepen.
de 'dikke troelalala, troelalala'quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
dat debiel doen op het opblaasbed.![]()
wel erg zwak dat ze midden in de nacht zo wegwaren gegaan. Dat gast gezin was best oke ?!
Waar ik me wel aan stoorde was die andere vrouw. Goed gedaan mannen! .. Mannen dit, mannen dat. Griebel.
Het is zeker z;n type die wel kinderen heeft maar geen man?!
Een beetje zo'n kenau type inderdaad. Weinig humor en vooral erg afwijzend naar mannen. Volgens mij heeft zij de broek aan thuis en regelmatig een strapon.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilaaaaaaaarische aflevering. Geweldig gewoon
. Wat een stom irritant wijf trouwens, dat mens waarbij ze sliepen.
Ik kan zowel vanavond als zaterdag niet. Balenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die van vorige week was inderdaad geweldig. Echt super. Vanavond weer. Kan het niet zien. Dus maar even opnemen of zaterdag weer kijken.
En je hebt geen video?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kan zowel vanavond als zaterdag niet. Balen
Idem!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind deze aflevering het mooiste wat er is geweest van dit seizoen.![]()
Zaterdag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Gelderland het volgende:
grr gemist, wordtie nog herhaald?
Met behulp van een vertaalmachine geloof ik dat ik je post een beetje snap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef sushiwausi het volgende:
OOOWWW!!!
ik heb weer geweldig genoten van hun vanaaf !!
ze waren echt heerlijk bezig en joling was gewoon vet moe van al dat getier en gelach/schater om meener gordon............heerlijk vermaak,... ik zweer ut juh !!!
jmmr dat dit de laatste was man !!!
mijn hart weent.....
lol, did i wrote that ?!
Zo geweldig, 8 van de 10 keer moet Gordon niet lachen om de grap van Geer.quote:
Vond ik eerder triest en wanstaltelijk dan hilarisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef static het volgende:
Die boeren en scheten, mijn god.
Echt zo droog "Als het goed is hebben we 40 to 60% minder boeren en scheten gehoord in deze serie, en wie zouden wij zijn dat niet te compenseren"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef static het volgende:
Die boeren en scheten, mijn god.
Ik ook. Dat vond ik het echt het mindere gedeelte.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik eerder triest en wanstaltelijk dan hilarisch.
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik eerder triest en wanstaltelijk dan hilarisch.
Als Geer een boer laat duwt hij met zoveel kracht dat z'n stembanden ook meetrillen. Als je goed luistert hoor je wanneer de boer stopt en wanneer hij zelf doorbrult.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook.
Volgens mij waren het niet eens altijd echte boeren. Dat houd je toch niet voor mogelijk.
En toen Gerard Imca natspoot met champagne: "je bent nog nooit zo nat geweest, schat". Priceless. Volgens mij was ze toen wel een beetje geïrriteerd. Maar ja, wat wil je als je Geer en Goor bij je uitnodigt
.
lol..wie spelen ze? Als Shrek lekker boeren moet laten komt het wel goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Patch het volgende:
we kunnen nog van ze genieten in de Nederlandse versie van Shrek 3
Die is erg leuk de dvd van deel 1quote:Op zondag 20 mei 2007 18:37 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag deel 1 op dvd gehad van mijn vriendin. Die heb ik nog nooit gezien. Dat wordt weer lachen dus.
Gordon doet net als in deel 2 de stem van The Ugly Stepsister ( In Amerika gedaan door Larry King). Wat Gerard doet, geen idee...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol..wie spelen ze? Als Shrek lekker boeren moet laten komt het wel goed
normaal vermijd ik die NL nasynchronisatie als de pest maar ga nu toch maar even kijken dan hahaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Gordon doet net als in deel 2 de stem van The Ugly Stepsister ( In Amerika gedaan door Larry King). Wat Gerard doet, geen idee...
Nee hij zei ''nou schat, dan haal ik toch gewoon een nieuwe''quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die auto:
- "Pas nou op"
+ "Dan haal ik toch gewoon weer een nieuwe"![]()
die van mijn pa was 2 tonquote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef Marloes het volgende:
[..]
Nee hij zei ''nou schat, dan haal ik toch gewoon een nieuwe''
Wel echt verschrikkelijk, hij heeft gewoon een nieuwe mercedes s klasse van ongeveer anderhalve ton
Er zijn verschillende uitvoeringen he schat, ik gokte even gemiddeldquote:
De eerste keer toen ik die zag rolde ik al onder de tafel en nu wederom. Echt meest geweldige scene.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Die scene met de Huttekuttevreugde, jezus, ik kwam niet meer bij.![]()
![]()
Ligt het nou aan mij of staat die laatste aflevering (nooit meer over de vloer) er niet op?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag voor me verjaardag de DVD's van de eerste twee seizoenen gekregen.
Geweldig
Ik heb geen idee. Heb pas een paar afleveringen van die DVD's gezien. Maar ik zal er eens opletten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:17 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of staat die laatste aflevering (nooit meer over de vloer) er niet op?
Want dat laatste deel op de dvd zijn nooit vertoonde beelden..
Uiteraard. Dat topic is hier te vinden: Toppers: De weg naar de ArenA 2007.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:36 schreef Danaa het volgende:
En kijken jullie naar de voorbereiding op de Toppers..!?
Ik wel, en nogsteeds maken die 2 hilarische grappen.
Oo er is ook nog een topic van..!! Dankje..!quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat topic is hier te vinden: Toppers: De weg naar de ArenA 2007.
Vrijdag 8 juni naar de Toppers![]()
als je op youtube gaat kijken vind je ook nog materiaal wat niet ge-edit is en zie je echt dat ze dingen van te voren afspreken, of dat Gordon bv nog eens hetzelfde grapje moet maken voor de camera, dat haalt wel veel van de fun af, maar ik blijf om ze lachen hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Gelderland het volgende:
- Bepaalde 'omstanders' wordt soms gevraagd wat 'leuks' te zeggen, dat merk je gewoon. Bijvoorbeeld als Gordon in die supermarkt net doet of hij aan het slapen is, richten ze de camera op zo'n vrouw en die zegt dan tegen d'r kind: 'kijk eens, die man slaapt'... beetje nep komt dat over. en zo is dat nog een paar x in andere afleveringen!
Nee nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:52 schreef Danaa het volgende:
Komt het zaterdag?
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef lobotomie het volgende:
ik hoop dat ze doorgaan
geen idee of het is waar je op doelt, maar ze gebruiken meerdere malen per aflevering de thema-muziek van "Antz"...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef bubba050 het volgende:
Ik zoek een stukje muziek dat vaak gebruikt wordt in de afleveringen van joling en gordon over de vloer.
Misschien herkent iemand het. Het wordt vaak gebruikt in de teasers aan het begin van de avond, en het hoort het ook in het "achter de schermen" gedeelte op de dvd van Seizoen 2, telkens als een nieuwe aflevering wordt aangekondigt.
Het een klassiek stuk, instrumentaal met violen ofzo.
Herkent iemand deze muziek ?
![]()
![]()
![]()
Ja de eerste seizoen van op de zaterdagavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Tim86 het volgende:
eps worden opnieuw herhaald op het nieuwe RTL.....voor de 100e keer
over de muziek:
muziekje uit pirates of the caribbean gebruiken ze vaak toch..bedoel je?
Het stukje kun je beluisteren op de volgende link in de Promo van de aflevering "Ontspoord".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Tim86 het volgende:
eps worden opnieuw herhaald op het nieuwe RTL.....voor de 100e keer
over de muziek:
muziekje uit pirates of the caribbean gebruiken ze vaak toch..bedoel je?
hoezo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef BVO het volgende:
De overnachtingen in seizoen 3 werden dus gefaked.
Dat wordt als Bassie en Adriaan zonder Adriaanquote:Zo gaat Gordon een 'Over de Vloer' variant zonder Joling doen,
hmm. ach televisie. Voorspelbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:
Zei Gordon gisteren bij die afscheidsshow.
haha wat dacht jij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef BVO het volgende:
Maar dan was dus ook dat plekwisselmoment gewoon gefaked.
Simon 2 met Geer en Goor in de hoofdrollen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:49 schreef jmac het volgende:
[..]
haha wat dacht jij dan*maar was toch mooi moment*
Misschien kunnen ze dus ook wel goed acteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |