Vanaf vanavond op Talpa/Tien om 20:30.quote:De Toppers staan weer in de ArenA. Maar de weg naar zo'n megaconcert gaat niet over rozen. Vrolijke taferelen alom als Renéetje en Geer en Goor zich door de voorbereidingen worstelen.
Vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef static het volgende:
Nu dus.
Ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef Danaa het volgende:
Ik ga zaterdag..!!
Heb het gister gezien, en heb er nu helemaal zin in..!!!
Ga je er overnachten!?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in![]()
Lekker op vrijdagavond. Dag erna ben ik vrij dus daarna nog eventjes lekker Amsterdam in denk ik![]()
Ik weet nog niet. Denk het niet eigenlijk. Gewoon nog even de binnenstad in alleen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ga je er overnachten!?
Enne zaterdag is toch de herhaling van gister?!
Oo je gaat overdag nog even winkelen!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Denk het niet eigenlijk. Gewoon nog even de binnenstad in alleen.
En zaterdag is inderdaad de herhaling![]()
Niks overdag. Over dag moet ik gewoon werken. Misschien dat we na het concert nog ff richting Rembrandts ofzo gaan.quote:
oo en ik maar denken dat je het elke keer over winkelen had, maar jij hebt het gewoon over stappen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niks overdag. Over dag moet ik gewoon werken. Misschien dat we na het concert nog ff richting Rembrandts ofzo gaan.
Haha nee, dat winkelen is niets voor mij johquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
oo en ik maar denken dat je het elke keer over winkelen had, maar jij hebt het gewoon over stappen..
Waar kom je zelf vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |