Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef lobotomie het volgende:
ik hoop dat ze doorgaan
geen idee of het is waar je op doelt, maar ze gebruiken meerdere malen per aflevering de thema-muziek van "Antz"...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef bubba050 het volgende:
Ik zoek een stukje muziek dat vaak gebruikt wordt in de afleveringen van joling en gordon over de vloer.
Misschien herkent iemand het. Het wordt vaak gebruikt in de teasers aan het begin van de avond, en het hoort het ook in het "achter de schermen" gedeelte op de dvd van Seizoen 2, telkens als een nieuwe aflevering wordt aangekondigt.
Het een klassiek stuk, instrumentaal met violen ofzo.
Herkent iemand deze muziek ?
![]()
![]()
![]()
Ja de eerste seizoen van op de zaterdagavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Tim86 het volgende:
eps worden opnieuw herhaald op het nieuwe RTL.....voor de 100e keer
over de muziek:
muziekje uit pirates of the caribbean gebruiken ze vaak toch..bedoel je?
Het stukje kun je beluisteren op de volgende link in de Promo van de aflevering "Ontspoord".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:47 schreef Tim86 het volgende:
eps worden opnieuw herhaald op het nieuwe RTL.....voor de 100e keer
over de muziek:
muziekje uit pirates of the caribbean gebruiken ze vaak toch..bedoel je?
hoezo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:22 schreef BVO het volgende:
De overnachtingen in seizoen 3 werden dus gefaked.
Dat wordt als Bassie en Adriaan zonder Adriaanquote:Zo gaat Gordon een 'Over de Vloer' variant zonder Joling doen,
hmm. ach televisie. Voorspelbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:31 schreef Urquhart het volgende:
Zei Gordon gisteren bij die afscheidsshow.
haha wat dacht jij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef BVO het volgende:
Maar dan was dus ook dat plekwisselmoment gewoon gefaked.
Simon 2 met Geer en Goor in de hoofdrollen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:49 schreef jmac het volgende:
[..]
haha wat dacht jij dan*maar was toch mooi moment*
Misschien kunnen ze dus ook wel goed acteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |