Ik haal ze gratisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Volgens mij staan ze van dit seizoen niet online.
En de eerste seizoenen staan betaald online.
Doe dit niet via het forum.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nu nog kunnen volgen? Anders wil ik weleens een poging wagen om er ondertiteling onder te zetten
(moet hij wel eerst op internet staan, zodat ik hem gratis kan downloaden, dus kan een paar dagen duren)
Niks moralistisch aan, static.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef static het volgende:
Niet zo moralistisch, golfer.
Eensch,quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het eigenlijk de leukste van dit seizoen
echnie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het eigenlijk de leukste van dit seizoen
aan het einde van een zin zet je een ?, een !, een . , maar nooit een ,.quote:
Zeur niet mens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
aan het einde van een zin zet je een ?, een !, een . , maar nooit een ,.
Daar ben ik met jou eens, wel veel meer geld verdienen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:40 schreef Patch het volgende:
Dit seizoen zijn ze overal maar 2 daagjes...![]()
En toch veel meer geld verdienen waarschijnlijk...
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
30.000 euro per aflevering, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Vond er ook niets aan en vond ze erg onbeschoft...niet grappig. Ik vond die in het ziekenhuis het leukstequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
Ik vond deze aflevering juist iets minder leuk.
Heb liever dat ze volwassenen in de zeik nemen en niet gemaakt leuk doen ten koste van kinderen die er niets van snappen.
Nee hoor 15 mei is de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:27 schreef static het volgende:
Dinsdag de alllerlaatste aflevering zag ik net?
Hoe kan ze het anders gezien hebben, riddertjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat moet nog uitgezonden worden ?![]()
bemoei je niet meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan ze het anders gezien hebben, riddertje?
Hier stond net nog een bericht over dat ik een valse nicht wasquote:
Dat is een compilatie. 8 mei is de allerlaatste aflevering.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor 15 mei is de laatste aflevering.
Ik heb ergens een link geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |