Ik haal ze gratisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:46 schreef Thelonious het volgende:
Volgens mij staan ze van dit seizoen niet online.
En de eerste seizoenen staan betaald online.
Doe dit niet via het forum.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nu nog kunnen volgen? Anders wil ik weleens een poging wagen om er ondertiteling onder te zetten
(moet hij wel eerst op internet staan, zodat ik hem gratis kan downloaden, dus kan een paar dagen duren)
Niks moralistisch aan, static.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:10 schreef static het volgende:
Niet zo moralistisch, golfer.
Eensch,quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het eigenlijk de leukste van dit seizoen
echnie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het eigenlijk de leukste van dit seizoen
aan het einde van een zin zet je een ?, een !, een . , maar nooit een ,.quote:
Zeur niet mens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
aan het einde van een zin zet je een ?, een !, een . , maar nooit een ,.
Daar ben ik met jou eens, wel veel meer geld verdienen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:40 schreef Patch het volgende:
Dit seizoen zijn ze overal maar 2 daagjes...![]()
En toch veel meer geld verdienen waarschijnlijk...
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef Urquhart het volgende:
30.000 euro per aflevering, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Vond er ook niets aan en vond ze erg onbeschoft...niet grappig. Ik vond die in het ziekenhuis het leukstequote:Op woensdag 2 mei 2007 01:07 schreef golfer het volgende:
Ik vond deze aflevering juist iets minder leuk.
Heb liever dat ze volwassenen in de zeik nemen en niet gemaakt leuk doen ten koste van kinderen die er niets van snappen.
Nee hoor 15 mei is de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:27 schreef static het volgende:
Dinsdag de alllerlaatste aflevering zag ik net?
Hoe kan ze het anders gezien hebben, riddertjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dat moet nog uitgezonden worden ?![]()
bemoei je niet meequote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kan ze het anders gezien hebben, riddertje?
Hier stond net nog een bericht over dat ik een valse nicht wasquote:
Dat is een compilatie. 8 mei is de allerlaatste aflevering.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor 15 mei is de laatste aflevering.
Ik heb ergens een link geplaatst.
In plaats van dat je je zo als een graftak aanstelt, zou je ook die tips die je worden aangereikt ter harte kunnen nemen.quote:
Ja, lekker ordinairquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:45 schreef ioko het volgende:
Keek voor de eerste keer, maar best grappig, niveau is nogal laag, maar daardoor toch leuk
Moet je niet meer kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:17 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja, lekker ordinair. Ik schaam mij ook wel eens tegenover mijzelf dat ik naar dit soort programma's kijk, maar ik ben heel eerlijk wanneer ik zeg dat ik houd van af en toe erg ordinaire programma's.
He graftakje: waar is Paultje gebleven?quote:Op zondag 6 mei 2007 00:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet je niet meer kijken.
En ik ben geen graftak![]()
Nou irratant niet ... volgens my is zij best oke? die andere die steeds mannen riep die vond ik irriquote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilaaaaaaaarische aflevering. Geweldig gewoon
. Wat een stom irritant wijf trouwens, dat mens waarbij ze sliepen.
de 'dikke troelalala, troelalala'quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
dat debiel doen op het opblaasbed.![]()
wel erg zwak dat ze midden in de nacht zo wegwaren gegaan. Dat gast gezin was best oke ?!
Waar ik me wel aan stoorde was die andere vrouw. Goed gedaan mannen! .. Mannen dit, mannen dat. Griebel.
Het is zeker z;n type die wel kinderen heeft maar geen man?!
Een beetje zo'n kenau type inderdaad. Weinig humor en vooral erg afwijzend naar mannen. Volgens mij heeft zij de broek aan thuis en regelmatig een strapon.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilaaaaaaaarische aflevering. Geweldig gewoon
. Wat een stom irritant wijf trouwens, dat mens waarbij ze sliepen.
Ik kan zowel vanavond als zaterdag niet. Balenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die van vorige week was inderdaad geweldig. Echt super. Vanavond weer. Kan het niet zien. Dus maar even opnemen of zaterdag weer kijken.
En je hebt geen video?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kan zowel vanavond als zaterdag niet. Balen
Idem!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind deze aflevering het mooiste wat er is geweest van dit seizoen.![]()
Zaterdag.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:56 schreef Gelderland het volgende:
grr gemist, wordtie nog herhaald?
Met behulp van een vertaalmachine geloof ik dat ik je post een beetje snap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:59 schreef sushiwausi het volgende:
OOOWWW!!!
ik heb weer geweldig genoten van hun vanaaf !!
ze waren echt heerlijk bezig en joling was gewoon vet moe van al dat getier en gelach/schater om meener gordon............heerlijk vermaak,... ik zweer ut juh !!!
jmmr dat dit de laatste was man !!!
mijn hart weent.....
lol, did i wrote that ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |