Naja, z'n nabestaanden dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef osho het volgende:
misschien kun je dit topic later nog in boekvorm uitbrengen, dan verdien je er nog wat aan
schreeuw jij je emailadres tijdens het neukenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar die griet heeft me een e-mail gestuurd (ik wist ook niet dat ik een e-mail adres had gegeven..) Ik kom er straks op terug.
Have fun. Ik zou met wat mensen afspreken in dat café, zodat ze een oogje in het zeil kunnen houden. Al zitten ze aan een ander tafeltje, mocht er wat zijn dan heb je iig backupquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef Posdnous het volgende:
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel een kutsituatie dus ik heb met haar straks in de stad afgesproken om even te babbelen. In een cafe waar ik de mensen wel ken.
Dus we zullen zien.
Als ik morgen nog 1 oog heb denk ik daar toch anders overquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:26 schreef Aoristus het volgende:
je hebt gewonnen
jeetje, ik vind het eigenlijk al niet zo slim om met haar af te spreken nu, maar goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef Posdnous het volgende:
De situatie is als volgt.
Ze heeft mij ge-emailed (kennelijk had ik m'n kaartje gegeven, wist ik ook niet) dat ze helemaal in zak en as en onzekerheid zit.
Ze is weg bij die kerel () en zit nu tijdelijk bij haar moeder. Die kerel is natuurlijk helemaal woest (ze waren nota bene verloofd..)en ze zegt dat hij mij nog steeds wil pakken, ze was er nog bij toen hij met zn vrienden aan het bellen was om iets te gaan doen
.
Afijn, ze vroeg ook of ik even wilde bellen wat ik zojuist dan maar gedaan heb, vond het allemaal wel lullig.
Ik heb meteen gezegd dat ik het een kutactie van haar vind om mij er zo bij te naaien, maar ze zegt dat hij er al achter was gekomen via anderen en ook wie ik was. Ze kon hem niet overtuigen dat ik van niks wist of het boet hem niet.
Dus da's lekker.
Maar het ergste is nu: ze is bij hem weggegaan omdat ze nu helemaal is gaan twijfelen over wat ze wil.
Dus ZIJ heeft hem nu verlaten in plaats van andersom. En het ergste is dat ze mij schijnbaar heel erg leuk vindt.
Ze heeft me (ondanks dat ik net aangegeven heb dat ik wel een beetje gestresst raak door die kerel) gevraagd of ze niet zolang bij mij kan blijven slapen.
Hoe verleidelijk dat ook is, lijkt me dat niet zo'n goed plan, sterker nog, ik ben een beetje bang dat ze me in de val willen laten lopen of zo. Ze vroeg ook of ik nu even bij haar wilde komen. Zal je zien dat er een lading idioten op me staat te wachten, nee dank je. (of ben ik nu te paranoid?)
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel een kutsituatie dus ik heb met haar straks in de stad afgesproken om even te babbelen. In een cafe waar ik de mensen wel ken.
Dus we zullen zien.
-edit- ik hoop trouwens niet dat zij of die vent of bekenden op FOK zitten, dat zou wel erg kut zijn.
Laat maar lekker gaan, dat zoekt ze wel met haar moeder uit en hij was het toch niet waard. In feite heb je 'm een dienst bewezen, maar dat moet ie nog snappen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ik morgen nog 1 oog heb denk ik daar toch anders over.
In dat geval heb je denk ik ook gewonnen..., hihih!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als ik morgen nog 1 oog heb denk ik daar toch anders over.
Weet ik, maar ik wil toch een beetje weten waar ik aan toe ben, hopelijk lukt dat zo. Ik hoef eigenlijk verder weinig met haar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:29 schreef milagro het volgende:
[..]
jeetje, ik vind het eigenlijk al niet zo slim om met haar af te spreken nu, maar goed
ik bedoel niet zozeer dat ze je daar gaan opwachten, zou maar stom zijn met al die ooggetuigen dan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil toch een beetje weten waar ik aan toe ben, hopelijk lukt dat zo. Ik hoef eigenlijk verder weinig met haar.
En ik weet zeker dat ik op die plek veilig ben, al is het natuurlijk een beetje tricky als je eenmaal de deur uit bent enzo, moet nog even bedenken hoe ik dat ga aanpakken.
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:40 schreef Posdnous het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar zo is het niet. Kan dat verder niet goed uitleggen . Ik voel me nog steeds nergens schuldig over en ik ga ook wel zorgen dat ik me morgen ook nergens schuldig over hoef te voelen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:38 schreef milagro het volgende:
[..]
ik bedoel niet zozeer dat ze je daar gaan opwachten, zou maar stom zijn met al die ooggetuigen dan...
ze betrekt je er nu echt bij, je kan nu niet meer spreken van een 1 malige ontmoeting, die toevallig op sex uitliep , ze maakt je nu echt deel van haar leven (lees : relatieproblemen) , zij het voor kort, ik vind het niet slim.
Verwacht wat foto's en videomateriaal op NOS straksquote:
haha ja voor het geval hij het de eerste x niet meendequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Dr.Punnani het volgende:
Tsss... wat een pauper...
Ik zou z'n verloofde nog een paar keer uitwonen in ieder geval voordat ie je overhoop blaft!![]()
Wat ik zo snel heb kunnen achterhalen dat laatste, was ook wel te verwachten want zij is ook wel zo'n typje (maar wel lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Sticky situation, Posdnous. Uit je OP lees ik dat je die hele vent niet kent. Weet je inmiddels wel zijn naam/adres/hyves-account? Weet je of hij een klein kereltje met grote mond is of een regelrechte sjap uit willemskwartier?
Hoezo oogkleppen. Als iemand zegt " ik heb een partner, maar dat is verder geen probleem'', moet je dan heiliger worden dan degene die vreemd gaat? "Ja, je zegt nu wel dat het geen probleem is, maar ik geloof je niet". Er zijn nou eenmaal stellen met een open relatie (ik zou dat zelf niets vinden overigens, maar ik ga niet voor anderen oordelen dat ze dat niet mogen).quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor, gewoon oogkleppen opdoen en neuken maar. De gelegenheid doet zich voor dus maak er gebruik van.
Maar kom dan niet huilen als je acties consequenties blijken te hebben.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dan zal ze ook wel zwanger zijn (ik wist niet dat ik haar kind gegeven had) ... je hebt nog pak'm beet 8 maanden de tijd om aan je dna te sleutelen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:23 schreef Posdnous het volgende:
De situatie is als volgt.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef Echo99 het volgende:
*popcorn pakt
over dat paranoide kloptquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat ik zo snel heb kunnen achterhalen dat laatste, was ook wel te verwachten want zij is ook wel zo'n typje (maar wel lekker) .
Ik vraag me af hoe ik tussen dit soort figuren verzeild heb kunnen raken, maar ja.
Zo effe hardlopen, douchen en dan ga ik er heen. Hopelijk tot later.
Stond de mafia voor je deur?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef jovink het volgende:
[..]
over dat paranoide kloptik heb ook zon situatie mee gemaakt met een russische ex verkering
dat was ook wat minder geslaagd, Je wordt er wel flink bang van, en dan besef je later. Ach t was t allemaal eigenlijk ook niet waard
ik scheet m wel dat weet ik welquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef TC03 het volgende:
Ik las "Duitsland valt Polen binnen"
In dat geval had je eveneens weinig te vrezen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
Je maakt je gave verhaal wel een beetje onrealistisch met de mededeling dat je langs gaat....
Die kerel zit nu natuurlijk te broeden op het hele scenario.. Laat je niet gebruiken !quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
het viel wel mee hoor. Ik ging heel even langs bij een cafeetje waar ik al het personbeel ken, kan weinig gebeuren.
Anyway, ik heb 'r vooral willen uithoren over wat voor kerel het eigenlijk was, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Het is kennelijk een patser met een grote bek, die best agressief is, maar (volgens haar) pas echt iets zal doen als ie zat is. En dat kan nooit doordeweeks zijn want dan moet ie werken (tja, ik verzin het niet) . Dus volgens haar zou het dan het weekend moeten zijn. In ieder geval niet gaan stappen dit weekend.
Verder bleek dat ze sowieso al een tijdje ontevreden was en dat gedoe met mij de druppel was of zo. Maar ik vind haar nu al wat te aanhankelijk eigenlijk en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik baal wel enorm dat ze mn adres weet.
O ja: toen ze aankwam zei ze dat ze dacht dat ze achtervolgd was op weg naar dat cafeetje. Dus ik meteen al uit het raam starend wat biertjes heel snel achterover geslagen
.
Ik blijf het een kutsituatie vinden.
Hee, jij gaat bier drinkenquote:
Sterker nog, die kerel die leest het hele topic mee omdat Posdnous elke nieuwe ontwikkeling in dit topic post. Daarna gaat 'ie z'n plannen maken. Soort van inside information.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die kerel zit nu natuurlijk te broeden op het hele scenario.. Laat je niet gebruiken !
in dat geval: My nigg*rquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Sterker nog, die kerel die leest het hele topic mee omdat Posdnous elke nieuwe ontwikkeling in dit topic post. Daarna gaat 'ie z'n plannen maken. Soort van inside information.
we gaan alvast een stille tocht organiserenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef TC03 het volgende:
Ik las "Duitsland valt Polen binnen"
In dat geval had je eveneens weinig te vrezen.
zet die poll erweer inquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
//edit ik loop achter
Had net een mooie poll gemaakt
Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
in dat geval: My nigg*r
()
Maarre, Posdnous, wat ga je nou met de hele situatie doen? Ik bedoel, je hebt er je pleziertjes wel zo'n beetje maximaal uit gehaald totnutoe..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
Al ik hem was zou ik dronken met een aluminium knuppel voor je deur staan midden in de nacht.
ik heb een safe haven voor criminelen pos. je kan altijd hier even overnachten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Ik heb het vermoeden dat ik toch wel binnenkort een keertje met die vent geconfronteerd ga worden. Dat zit me niet zo lekker, al heb ik ook wel zoiets van: als het moet dan moet het maar.
Maar ik hoopte eigenlijk dat zij gewoon terug zou gaan naar die vent en dit allemaal zou eindigen maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik hoop niet dat ik haar met een halfdronken kop weer tegenkom want ze was echt weer te lekker. Maar helaas ook vrij labiel en raar. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet.
Dude, je hebt alle touwtjes in handen !!! Use the forcequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Ik heb het vermoeden dat ik toch wel binnenkort een keertje met die vent geconfronteerd ga worden. Dat zit me niet zo lekker, al heb ik ook wel zoiets van: als het moet dan moet het maar.
Maar ik hoopte eigenlijk dat zij gewoon terug zou gaan naar die vent en dit allemaal zou eindigen maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik hoop niet dat ik haar met een halfdronken kop weer tegenkom want ze was echt weer te lekker. Maar helaas ook vrij labiel en raar. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet.
alleen op zijn kontje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Je bent hier ook welkom Posdnous, mijn man slaat je niet
waarom staat er geen optie met een boksbeugel in eik?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naar aanleiding van dat de beste man in weekend zou opereren heb ik een andere poll gemaakt
Poll: Overleeft Posdnous dit weekend?Ja, die andere man bluft Ja, maar wel met blauwe ogen Ja, en hij batst weer met dat wijf Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nu is het jouw beurt hem bang te maken...Ga erheen gooi een steen door de ruiten met daaraanvast natuurlijk een pakkende tekst...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Dat valt onder blauwe ogen en/of doodquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom staat er geen optie met een boksbeugel in eik?
iets in de trant van:quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nu is het jouw beurt hem bang te maken...Ga erheen gooi een steen door de ruiten met daaraanvast natuurlijk een pakkende tekst...![]()
het glas was al leeg in het cafe dacht ik zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.open.ou.nl//pmc/hobby/ITjing/
of we vragen het de itjing!
![]()
Of iets van:quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets in de trant van:
maak me aub niet dood!
of pepijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Poll: Wat denk jij dat de naam is van die andere manDanny Johnny Jason Dennis Maikel Een andere naam
Tussenstand:
[afbeelding]
Mensen zie hier, de vrouwquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Verder bleek dat ze sowieso al een tijdje ontevreden was en dat gedoe met mij de druppel was of zo.
Pleur es op uit mijn topic met die zooi.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Poll: Wat denk jij dat de naam is van die andere manDanny Johnny Jason Dennis Maikel Een andere naam
Tussenstand:
[afbeelding]
Nu is de hele trouwerij afgeblazen, vanwege TS, niet dat de relatie gewoon kut was natuurlijk, neeee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef denka het volgende:
[..]
Mensen zie hier, de vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@TS
Succes en hopelijk loopt alles met een sisser af..
Juist als je wat gedronken hebt die vent gewoon opzoeken...Degene die onverwachts iets te verwerken krijgt is altijd degene die schrikt...ALLLEEEEEE DERHEN!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef Posdnous het volgende:
En nog bedankt voor alle steun. Ik zit te overwegen dat dat preemptive-strike idee van een paar pagina's terug toch niet zo'n heel slecht idee is.
Maar dat kunnen ook de biertjes zijn die naar mn hoofd zijn gestegen..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous playing Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |