quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
Je maakt je gave verhaal wel een beetje onrealistisch met de mededeling dat je langs gaat....
Die kerel zit nu natuurlijk te broeden op het hele scenario.. Laat je niet gebruiken !quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
het viel wel mee hoor. Ik ging heel even langs bij een cafeetje waar ik al het personbeel ken, kan weinig gebeuren.
Anyway, ik heb 'r vooral willen uithoren over wat voor kerel het eigenlijk was, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Het is kennelijk een patser met een grote bek, die best agressief is, maar (volgens haar) pas echt iets zal doen als ie zat is. En dat kan nooit doordeweeks zijn want dan moet ie werken (tja, ik verzin het niet) . Dus volgens haar zou het dan het weekend moeten zijn. In ieder geval niet gaan stappen dit weekend.
Verder bleek dat ze sowieso al een tijdje ontevreden was en dat gedoe met mij de druppel was of zo. Maar ik vind haar nu al wat te aanhankelijk eigenlijk en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik baal wel enorm dat ze mn adres weet.
O ja: toen ze aankwam zei ze dat ze dacht dat ze achtervolgd was op weg naar dat cafeetje. Dus ik meteen al uit het raam starend wat biertjes heel snel achterover geslagen
.
Ik blijf het een kutsituatie vinden.
Hee, jij gaat bier drinkenquote:
Sterker nog, die kerel die leest het hele topic mee omdat Posdnous elke nieuwe ontwikkeling in dit topic post. Daarna gaat 'ie z'n plannen maken. Soort van inside information.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die kerel zit nu natuurlijk te broeden op het hele scenario.. Laat je niet gebruiken !
in dat geval: My nigg*rquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Sterker nog, die kerel die leest het hele topic mee omdat Posdnous elke nieuwe ontwikkeling in dit topic post. Daarna gaat 'ie z'n plannen maken. Soort van inside information.
we gaan alvast een stille tocht organiserenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef TC03 het volgende:
Ik las "Duitsland valt Polen binnen"
In dat geval had je eveneens weinig te vrezen.
zet die poll erweer inquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
//edit ik loop achter
Had net een mooie poll gemaakt
Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
in dat geval: My nigg*r
()
Maarre, Posdnous, wat ga je nou met de hele situatie doen? Ik bedoel, je hebt er je pleziertjes wel zo'n beetje maximaal uit gehaald totnutoe..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
Al ik hem was zou ik dronken met een aluminium knuppel voor je deur staan midden in de nacht.
ik heb een safe haven voor criminelen pos. je kan altijd hier even overnachten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Ik heb het vermoeden dat ik toch wel binnenkort een keertje met die vent geconfronteerd ga worden. Dat zit me niet zo lekker, al heb ik ook wel zoiets van: als het moet dan moet het maar.
Maar ik hoopte eigenlijk dat zij gewoon terug zou gaan naar die vent en dit allemaal zou eindigen maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik hoop niet dat ik haar met een halfdronken kop weer tegenkom want ze was echt weer te lekker. Maar helaas ook vrij labiel en raar. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet.
Dude, je hebt alle touwtjes in handen !!! Use the forcequote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Ik heb het vermoeden dat ik toch wel binnenkort een keertje met die vent geconfronteerd ga worden. Dat zit me niet zo lekker, al heb ik ook wel zoiets van: als het moet dan moet het maar.
Maar ik hoopte eigenlijk dat zij gewoon terug zou gaan naar die vent en dit allemaal zou eindigen maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik hoop niet dat ik haar met een halfdronken kop weer tegenkom want ze was echt weer te lekker. Maar helaas ook vrij labiel en raar. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aanmoet.
alleen op zijn kontje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:12 schreef SCH het volgende:
Je bent hier ook welkom Posdnous, mijn man slaat je niet
waarom staat er geen optie met een boksbeugel in eik?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naar aanleiding van dat de beste man in weekend zou opereren heb ik een andere poll gemaakt
Poll: Overleeft Posdnous dit weekend?Ja, die andere man bluft Ja, maar wel met blauwe ogen Ja, en hij batst weer met dat wijf Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nu is het jouw beurt hem bang te maken...Ga erheen gooi een steen door de ruiten met daaraanvast natuurlijk een pakkende tekst...quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Dat valt onder blauwe ogen en/of doodquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom staat er geen optie met een boksbeugel in eik?
iets in de trant van:quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nu is het jouw beurt hem bang te maken...Ga erheen gooi een steen door de ruiten met daaraanvast natuurlijk een pakkende tekst...![]()
het glas was al leeg in het cafe dacht ik zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.open.ou.nl//pmc/hobby/ITjing/
of we vragen het de itjing!
![]()
Of iets van:quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iets in de trant van:
maak me aub niet dood!
of pepijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Poll: Wat denk jij dat de naam is van die andere manDanny Johnny Jason Dennis Maikel Een andere naam
Tussenstand:
[afbeelding]
Mensen zie hier, de vrouwquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Verder bleek dat ze sowieso al een tijdje ontevreden was en dat gedoe met mij de druppel was of zo.
Pleur es op uit mijn topic met die zooi.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Poll: Wat denk jij dat de naam is van die andere manDanny Johnny Jason Dennis Maikel Een andere naam
Tussenstand:
[afbeelding]
Nu is de hele trouwerij afgeblazen, vanwege TS, niet dat de relatie gewoon kut was natuurlijk, neeee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef denka het volgende:
[..]
Mensen zie hier, de vrouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@TS
Succes en hopelijk loopt alles met een sisser af..
Juist als je wat gedronken hebt die vent gewoon opzoeken...Degene die onverwachts iets te verwerken krijgt is altijd degene die schrikt...ALLLEEEEEE DERHEN!!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:30 schreef Posdnous het volgende:
En nog bedankt voor alle steun. Ik zit te overwegen dat dat preemptive-strike idee van een paar pagina's terug toch niet zo'n heel slecht idee is.
Maar dat kunnen ook de biertjes zijn die naar mn hoofd zijn gestegen..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef Posdnous het volgende:
* Posdnous playing Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |