over dat paranoide kloptquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat ik zo snel heb kunnen achterhalen dat laatste, was ook wel te verwachten want zij is ook wel zo'n typje (maar wel lekker) .
Ik vraag me af hoe ik tussen dit soort figuren verzeild heb kunnen raken, maar ja.
Zo effe hardlopen, douchen en dan ga ik er heen. Hopelijk tot later.
Stond de mafia voor je deur?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:27 schreef jovink het volgende:
[..]
over dat paranoide kloptik heb ook zon situatie mee gemaakt met een russische ex verkering
dat was ook wat minder geslaagd, Je wordt er wel flink bang van, en dan besef je later. Ach t was t allemaal eigenlijk ook niet waard
ik scheet m wel dat weet ik welquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef TC03 het volgende:
Ik las "Duitsland valt Polen binnen"
In dat geval had je eveneens weinig te vrezen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef Fides het volgende:
Je maakt je gave verhaal wel een beetje onrealistisch met de mededeling dat je langs gaat....
Die kerel zit nu natuurlijk te broeden op het hele scenario.. Laat je niet gebruiken !quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:52 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
het viel wel mee hoor. Ik ging heel even langs bij een cafeetje waar ik al het personbeel ken, kan weinig gebeuren.
Anyway, ik heb 'r vooral willen uithoren over wat voor kerel het eigenlijk was, maar daar heb ik eigenlijk weinig aan. Het is kennelijk een patser met een grote bek, die best agressief is, maar (volgens haar) pas echt iets zal doen als ie zat is. En dat kan nooit doordeweeks zijn want dan moet ie werken (tja, ik verzin het niet) . Dus volgens haar zou het dan het weekend moeten zijn. In ieder geval niet gaan stappen dit weekend.
Verder bleek dat ze sowieso al een tijdje ontevreden was en dat gedoe met mij de druppel was of zo. Maar ik vind haar nu al wat te aanhankelijk eigenlijk en daar zit ik niet zo op te wachten.
Ik baal wel enorm dat ze mn adres weet.
O ja: toen ze aankwam zei ze dat ze dacht dat ze achtervolgd was op weg naar dat cafeetje. Dus ik meteen al uit het raam starend wat biertjes heel snel achterover geslagen
.
Ik blijf het een kutsituatie vinden.
Hee, jij gaat bier drinkenquote:
Sterker nog, die kerel die leest het hele topic mee omdat Posdnous elke nieuwe ontwikkeling in dit topic post. Daarna gaat 'ie z'n plannen maken. Soort van inside information.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die kerel zit nu natuurlijk te broeden op het hele scenario.. Laat je niet gebruiken !
in dat geval: My nigg*rquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Sterker nog, die kerel die leest het hele topic mee omdat Posdnous elke nieuwe ontwikkeling in dit topic post. Daarna gaat 'ie z'n plannen maken. Soort van inside information.
we gaan alvast een stille tocht organiserenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef TC03 het volgende:
Ik las "Duitsland valt Polen binnen"
In dat geval had je eveneens weinig te vrezen.
zet die poll erweer inquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
//edit ik loop achter
Had net een mooie poll gemaakt
Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
in dat geval: My nigg*r
()
Maarre, Posdnous, wat ga je nou met de hele situatie doen? Ik bedoel, je hebt er je pleziertjes wel zo'n beetje maximaal uit gehaald totnutoe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |