Aardige kansen voor Federer om wat aan zijn zelfvertrouwen te doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:09 schreef suus21 het volgende:
in Hamburg staat ie er gewoon weer. Daar is het altijd koud plus regen en blijkbaar speelt ie dan altijd goed..
Ja, vind ik ook. Maar hij staat er eigenlijk altijd zo ongeïnpireerd bij als hij achter staat of staat te verliezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef suus21 het volgende:
fed stond er idd ongeinspireerd bij, maar zo was hij vroeger ook vaak toen hij stond te verliezen. Ik denk dat fed mentaal niet meer zo sterk is na die verliespartijen dit jaar..en zeker nadat ie toch weer niet van Nadal wist te winnen op gravel.
Dat denk ik ook niet. Maar het hangt denk ik ook wel af van Hamburg. Mocht hij daar weer goed spelen dan krijgt hij misschien weer wat zelfvertrouwen voor RG.quote:Ben benieuwd wie hem op RG gaat verslaan want ik denk niet dat ie gaat winnen.
Waarom denk je dat, omdat Nadal tegen die tijd zijn beste tijd heeft gehad?quote:Over 3 a 4 jaar wint ie RG.
Ja, precies. Jij en ik maken denk ik ook nog wel een kans.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Het enige voordeel voor Federer is, dat hij niet verslagen wordt door de tegenstander, maar door zichzelf. Als hij normaal speelt wint hij gewoon van iedreen. Maar als hij zo slecht speelt, kan zelfs Volandri van hem winnen.
Ja, precies, dat denk ik ook. Het is niet meer bij voorbaat een kansloze zaak. Dat was het misschien nooit mar in hun beleving zal dat vaak wel zo zijn denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Aardige kansen voor Federer om wat aan zijn zelfvertrouwen te doen.
Toch gaan er nu zoveel meer spelers anders een duel met Federer in. Wanneer een Volandri al kan winnen van Federer. Zal aardig stimuleren voor de rest.
Heeft Nadal dat aangegeven of vermoed je dat gewoon?quote:Nadal zal volgens mij niet spelen in Hamburg wanneer hij hier mocht winnen.
Ja, kan me niet herinneren vak te hebben gezien dat de thuisspelers het zo goed doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Die Italianen doen het echt goed, Starace wint de eerste set van Davydenko met 6-4.
Waren zelfs 6 breaks, het regent nu weer eens in Berlijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Schnyder - Hingis op Eurosport. 3-3. Waarvan 5 breaks.
ja dat geldt ook voor mijquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Het enige voordeel voor Federer is, dat hij niet verslagen wordt door de tegenstander, maar door zichzelf. Als hij normaal speelt wint hij gewoon van iedreen. Maar als hij zo slecht speelt, kan zelfs Volandri van hem winnen.
Omdat ze lomp is? Weet ik het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef suus21 het volgende:
Waarom beweert Boogert zoiets?
Ze noemde een rijtje grote namen die er al uitlagen, waardoor outsiders kansen zouden hebben dit toernooi.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef suus21 het volgende:
wat zei ze dan precies?
Schrok wakker toen ik Kristie hoorde, maar geen Agassi te bekennenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
Boogert beweert dat Agassi deze week in Rome speelde.
Maar als het goed is, wint hij weer at punten in Hamburg. Daar heeft hij natuurlijk niets te verdedigen, omdat hij daar vorig jaar niet speelde. (Nadal speelde toen ook niet, na die geweldige finale van Rome).quote:
Zou me erg tegenvallen als Nadal doping zou blijken te gebruiken. Ik heb veel respect voor hem. Ik ken niemand die zo'n positieve uitstraling op de baan heeft...ik heb hem nog nooit zijn hoofd zien laten hangen bijvoorbeeld en ik ken niemand die zich zo goed concentreert als hij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Mrdropshot het volgende:
Nadal opent weer als een beest. Zou me niet verbazen als dat zou samenhangen met gebruik van doping. Hij staat vanaf punt 1 te spelen zoals anderen tegen het eind van de 2e set
Ik vind Nadal stabieler dan Federer. Die zakt de laatste tijd vaak in. Ben enorm benieuwd hoe Federer het in Hamburg doet en helemaal naar hoe hij het op Roland Garros doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Mrdropshot het volgende:
WOW, Nadal staat super te spelen, zo goed heb ik roger lang niet zien spelen![]()
Zou op het naambordje "Fuentes" hebben gestaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
's-Morgens nog in het ziekenhuis met duizelingen en niet lekker voelen en 's-avonds tekeer gaan als een beest. Geef mij ook zo'n wondermiddeltje.
Wie, Nadal?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
's Morgens nog in het ziekenhuis met duizelingen en niet lekker voelen en 's avonds tekeer gaan als een beest. Geef mij ook zo'n wondermiddeltje.
bron graagquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
's Morgens nog in het ziekenhuis met duizelingen en niet lekker voelen en 's avonds tekeer gaan als een beest. Geef mij ook zo'n wondermiddeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |