Maar als het goed is, wint hij weer at punten in Hamburg. Daar heeft hij natuurlijk niets te verdedigen, omdat hij daar vorig jaar niet speelde. (Nadal speelde toen ook niet, na die geweldige finale van Rome).quote:
Zou me erg tegenvallen als Nadal doping zou blijken te gebruiken. Ik heb veel respect voor hem. Ik ken niemand die zo'n positieve uitstraling op de baan heeft...ik heb hem nog nooit zijn hoofd zien laten hangen bijvoorbeeld en ik ken niemand die zich zo goed concentreert als hij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef Mrdropshot het volgende:
Nadal opent weer als een beest. Zou me niet verbazen als dat zou samenhangen met gebruik van doping. Hij staat vanaf punt 1 te spelen zoals anderen tegen het eind van de 2e set
Ik vind Nadal stabieler dan Federer. Die zakt de laatste tijd vaak in. Ben enorm benieuwd hoe Federer het in Hamburg doet en helemaal naar hoe hij het op Roland Garros doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:11 schreef Mrdropshot het volgende:
WOW, Nadal staat super te spelen, zo goed heb ik roger lang niet zien spelen![]()
Zou op het naambordje "Fuentes" hebben gestaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
's-Morgens nog in het ziekenhuis met duizelingen en niet lekker voelen en 's-avonds tekeer gaan als een beest. Geef mij ook zo'n wondermiddeltje.
Wie, Nadal?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
's Morgens nog in het ziekenhuis met duizelingen en niet lekker voelen en 's avonds tekeer gaan als een beest. Geef mij ook zo'n wondermiddeltje.
bron graagquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
's Morgens nog in het ziekenhuis met duizelingen en niet lekker voelen en 's avonds tekeer gaan als een beest. Geef mij ook zo'n wondermiddeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |