Ja, en 43% van de punten op z'n 1e service gewonnen en 29% op z'n 2e.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef TheGeneral het volgende:
Fed 1e service percentage... 32 %
Als Federer slecht speelt, speelt hij echt slecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
hup, weer een break. 2-1 Volandri.
Of tegen Canas in Indian Wells en Miami en tegen Nadal in Monte Carlo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:37 schreef TheGeneral het volgende:
Het lijkt Federer in Cincinatti wel... Tegen Murray.
Ik vind het echt slecht hoor. Je zou toch zeggen dat hij toch wel beter zou moeten kunnne dan dit. Als hij slecht speelt, staat hij er altijd zo futloos bij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
Twee dubbele fouten in 1 game, dit heeft geen zin.
Ja, zou kunnen. Maar wat ik mis bij Federer is het vechten als hij achter stat. Het lijkt bijna wel of hij het opgeeft als hij de eerste set verliest ofzo.Nu hóéft hij natuurlijk ook niet veel te vechten, omdat hij bijna alles wint. Maar dit jaar is hij in elk geval een stuk minder dominant dan in 2005 en 2006.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:48 schreef Wopper1 het volgende:
Federer zijn shirt was werkelijk na 3 games al helemaal doorweekt. Zal me niks verbazen als die wat heeft.
je kunt nu eenmaal niet altijd zo goed zijn..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Maar wat ik mis bij Federer is het vechten als hij achter stat. Het lijkt bijna wel of hij het opgeeft als hij de eerste set verliest ofzo.Nu hóéft hij natuurlijk ook niet veel te vechten, omdat hij bijna alles wint. Maar dit jaar is hij in elk geval een stuk minder dominant dan in 2005 en 2006.
Nee, da's waar. En dat vind ik ook niet ert. Maar ik vind het wel erg als ik het idee heb dat hij er niet voor vecht. Kan natuurlijk zijn dat hij zich niet lekker voelt, maar als dat niet zo is, vind ik dit echt zwak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef suus21 het volgende:
[..]
je kunt nu eenmaal niet altijd zo goed zijn..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef suus21 het volgende:
wat maakt ie rare fouten, het lijkt mij wel...
oh nee, 275...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
En daar gaan weer 425 punten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |