Er zijn mensen met nog een aantal onbeantwoorde emails en brieven en alles, vandaar dat ik nog even dit topic open.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:25 schreef DJKoster het volgende:
Hier verder!
In het weekend ff een mooi briefje in elkaar zetten
Nieuwsoverzicht:
[..]
Ondertussen hebben de volgende mensen in ieder geval de printer al gekregen:RemcoDelft Johnnn Sebasser djdano Bron Vernidal ursel Worldpimber SuperRogier JJdJ1984 Lutke CyberD StanS Axianda (weblog) Big-R (weblog) Apekoek nlboy Handschoen RacerDKB (weblog) DJKoster Admiraal_anaal erikkll The_Greater Blauwe_Pino Bullet-tooth fly-hnl Ludacriss HeaRt_woRm Rio
Inmiddels wil Wehkamp de printer weer terug, of er moet voor betaald worden.
De brief:
[Onterecht ontvangen gratis artikel
Geachte heer/ mevrouw,
Wij willen u graag op het volgende attenderen.
Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer.
Wij gaan er vanuit dat het hier om een misverstand gaat. Wij stellen u het volgende voor:
• U kunt de artikelen aan ons terug sturen. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze Klanten Service 038 4 264 777
Of
• Wij brengen de kosten van de printer ad 69,99 euro over 14 dagen in rekening.
Wij gaan er vanuit dat wij u hiermee voldoende hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Wehkamp bv
Afdeling klantenservice]
Daar hebben de volgende mensen op gereageerd:Pluisje (brief) - printer gaat terug Vernidal (brief) - ? Johnnn (brief) - stuurt brief terug Bullet-tooth (brief) - printer terug Doorgestoken kaart (brief) - noooit een printer ontvangen Blauwe_Pino (brief) - Ludacriss (brief?) - printer terug Space-chinees (brief) - printer terug erikkll (brief?) - stuurt brief terug ursel (wacht op brief) - gaat brief terug sturen JJdJ1984 (brief?) - probeert 50% Sebasser (brief) - ? RacerDKB (brief) - ? DJKoster (brief) - gaat brief terug sturen
Vorige topics:
Gratis printer bij de Wehkamp,
Gratis printer bij de Wehkamp, de spanning stijgt, deel 2
Gratis printer bij wehkamp deeltje 3!!!
Gratis printer bij wehkamp deeltje 4!!!
Gratis printer bij wehkamp deeltje 5!!!
Gratis printer bij wehkamp deeltje 6
En dat terwijl ik al een automatische ontvangsbevestiging had gekregen. Iemand anders ook zo'n karige reactie ontvangen?quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...quote:Geachte klant,
Wij hebben u de kans gegeven het artikel binnen twee weken te retouneren dit heeft u niet gedaan. Wij hebben ook doorgegeven wat de gevolgen hiervan zullen zijn.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Afdeling Klantenbeheer.
Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...quote:Geachte klant,
Het is jammer dat u niet heeft gekozen uit de twee mogelijkheden. Wij zien ons nu genoodzaakt om de incassoprocedure te volgen voor het bedrag a 69,99 euro. U heeft deze gratis printer besteld op een manier waarvan u wist dat dit nooit de bedoeling kan zijn. Wij noemen dit misbruik van ons systeem, ook al zijn wij ons bewust van deze technische fout op onze site.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
Ik heb de notebooktas al bijna 1 maand liggen..en nog niks gehoord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef Johnnn het volgende:
[..]
En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...
Ik stuurde ze dus 1 brief en 2 e-mails, allen met goede argumenten en dan krijg ik een dergelijk antwoord... Haijje Wehkamp, mijn geld krijg je niet!
Owja, kreeg wel antwoord op m'n eerste mail, waar ik de brief nogmaals bijgevoegd had.
[..]
Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...
![]()
Toch nog reactie. Denk dat ik maar terugstuur. Heb al een mooi laserprintertje en die scanner is toch niet van topkwaliteit.quote:Geachte klant,
Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer. Wij hebben in uw geval per abuis geen brief verzonden dit had wel gemoeten. We stellen u alsnog in de gelegenheid om de printer binnen 14 dagen te retouneren of u kunt de helft van het bedrag overmaken zodat u de printer kunt behouden, de bezorgkosten boeken wij alsnog hierbij op.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
beter voor onsquote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zitquote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
Slim. Heel slim.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
Ben je nou echt dom?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |