Lol!quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je alles in je hand mag houden behalve een mobiel. Daarom ben ik met een protest bezig door met een lekkere rookworst aan het oor auto te rijden. En ik ben benieuwd wat de politie zal vinden als ze me eens aanhouden, voorlopig hebben ze me nog niet gezien.
'' Of je worst lust.''quote:Op maandag 23 april 2007 19:29 schreef buzzer het volgende:
Tsja......
Wat zegt u agent, er zit namelijk een rookworst in mijn oor
Een vacuum verpakte rookworst stinkt ook nietquote:Op maandag 23 april 2007 19:37 schreef Sebasser het volgende:
Beter pak je een knuffelbeer ofzoot, die stinkt niet, en is ook zacht.
quote:Op maandag 23 april 2007 20:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vent met een meisjesnaam is sowieso al raar
Dat zou nog bruter zijn: Jezelf verkleden als The Joker, een rookworst aan het ene oor, een blik kalfsragout aan het andere en maar gas geven.quote:
Zeiden ze ook altijd van keutels.... totdat ik Mr. Hanky tegenkwam.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef BBoy_Symm het volgende:
jamaar een rookworst zegt geen dingen die je af kunnen leiden. sukkel.. leuke actie, maar niet goed doordacht.
Maar dat een telefoon dingen zegt die je afleiden heeft er niks mee te maken of je m aan je oor houdt of niet.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef BBoy_Symm het volgende:
jamaar een rookworst zegt geen dingen die je af kunnen leiden. sukkel.. leuke actie, maar niet goed doordacht.
Vervolgens word je achter het stuur vandaan getrokken omdat je niet voor reden vatbaar bent.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef BBoy_Symm het volgende:
Dat was treurig, dit is ronduit briljant.quote:
Ronduit briljant..quote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat was treurig, dit is ronduit briljant.
rightquote:Op maandag 23 april 2007 22:54 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat was treurig, dit is ronduit briljant.
Nu heb je ze te pakken!!11!1!!1!quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je alles in je hand mag houden behalve een mobiel. Daarom ben ik met een protest bezig door met een lekkere rookworst aan het oor auto te rijden. En ik ben benieuwd wat de politie zal vinden als ze me eens aanhouden, voorlopig hebben ze me nog niet gezien.
Dat die gast er niet tegenkon dat zijn aandacht weg ebte en daardoor rare fratsen uit ging halen, dat was pas triestquote:Op maandag 23 april 2007 23:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
right
De actie van OS was briljant. De media hype er omheen werd treurig.
Dit is al treurig
dat klopt maar de actie op zich was briljantquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat die gast er niet tegenkon dat zijn aandacht weg ebte en daardoor rare fratsen uit ging halen, dat was pas triest![]()
zo ben ik.quote:Op maandag 23 april 2007 20:09 schreef shmoopy het volgende:
Ik vind het wel een stunt eigenlijk.
Goed zo, fight the system!quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
Daarom ben ik met een protest bezig door met een lekkere rookworst aan het oor auto te rijden.
de geurquote:Op maandag 30 april 2007 12:44 schreef Remzz het volgende:
Wat denk je waarom je niet mag bellen, omdat je dan word afgeleid geeneens omdat je maar met 1 hand aan het stuur zit.
Ik denk dat je met een rookworst aan het oor nou niet zo snel word afgeleid
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?p=978834quote:Kapstokartikel = WVW artikel 5, dit artikel verbiedt het veroorzaken van een gevaarlijke verkeerssituatie; gedrag dat niet concreet verboden is ingevolge het RVV, kan toch op grond van het 'kapstokartikel' aangepakt worden
Ronald Goedemondtquote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Roltrapfee het volgende:
Dat zei een cabaretier (welke ook alweer?) ook ooit, die deed het alleen met een blik kalfsragout,
"Wat hebt u aan uw oor, meneer?"
"Een blik kalfsragout!Ja, telefoon mag niet meer he!"
Jammer dat je nog niet betrapt bent, trouwens! Lijkt me vermoeiend om de hele tijd die rookworst tegen je oor te houden.
Hema-worsten zijn unox-worsten...quote:Op maandag 23 april 2007 19:35 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee een Hema, die is nog lekkerder.
quote:Op maandag 23 april 2007 23:25 schreef Bartaz het volgende:
-"Meneer Spee, Zeg Kooosss, hoe zit dat nou??? waarom is het nou niet toegestaan om met een rookworst aan het oor achter het stuur te zitten?"
Als je aan je cd-speler zit te frunniken om een leuk muziekje uit te zoeken heb je ook maar 1 hand aan het stuur.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef CiQNiZ het volgende:
omdat jij met een rookworst aan je oor zit, heb jij dus een hand niet aan het stuur, een gevaarlijke situatie
Euh, ja, maar dan heb je niet ook nog wat in je hand. Als je snel naar het stuur moet grijpen dan kan dat. Als je een rookworst in je hand hebt euh... Wat dan...? Gooi je hem weg... Komt ie onder je pedalen... Euh.. Rem? Oeps.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je aan je cd-speler zit te frunniken om een leuk muziekje uit te zoeken heb je ook maar 1 hand aan het stuur.
Zit wat in, maar als je 1 seconde tekort komt dan heb je er niets aan dat je niets in je hand had.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:11 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Euh, ja, maar dan heb je niet ook nog wat in je hand. Als je snel naar het stuur moet grijpen dan kan dat. Als je een rookworst in je hand hebt euh... Wat dan...? Gooi je hem weg... Komt ie onder je pedalen... Euh.. Rem? Oeps.
Zoals ik al zei: het zal mij allemaal een worst wezen wat je aan je oor doet (...), maar wees er gewoon van bewust dat je de politie NIET met een mond vol tanden achter laat. Je zet jezelf alleen maar voor schut
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef HAL9000S het volgende:
Pak dan een kleine afstandsbediening, dat lijkt meer op een telefoon en er zitten nummerieke toetsen op. Dan houden ze je aan... "Ja mevrouw, U mag niet bellen achter het stuur he? Daar staat een dikke boete op!"
en dan zeg jij:
"maar meneer agent, zou u mij astublieft kunnen uitleggen hoe je kan telefoneren met een afstandsbediening want hoe dat mogelijk zou zijn, is mij een raadsel!!!"![]()
![]()
Kunnen ze je in ieder geval niet per ongeluk die worst in je kist leggen als je "slecht te vinden" bentquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zit wat in, maar als je 1 seconde tekort komt dan heb je er niets aan dat je niets in je hand had.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Kunnen ze je in ieder geval niet per ongeluk die worst in je kist leggen als je "slecht te vinden" bent(mocht het goed mis gaan dan)
Ja, das idd net als een steen onder je remquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:11 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Euh, ja, maar dan heb je niet ook nog wat in je hand. Als je snel naar het stuur moet grijpen dan kan dat. Als je een rookworst in je hand hebt euh... Wat dan...? Gooi je hem weg... Komt ie onder je pedalen... Euh.. Rem? Oeps.
Hoezo zielige actie? Ludiek protest tegen een onzinnige regel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
beetje zielige actie als je weet hoevaak er een ongeluk gebeurd als mensen aan het bellen zijn.
nee dat is het nou juist. het is geen onzinnige regel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoezo zielige actie? Ludiek protest tegen een onzinnige regel!
Het is wel een onzinnige regel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is het nou juist. het is geen onzinnige regel!
je. ben dan ook tegen bellen in het verkeer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het is wel een onzinnige regel.
Want het is niet het feit dat je een telefoon in je klauw hebt, maar de complexiteit van een gesprek die voor gevaar zorgt.
Dus of je nou handsfree belt of niet maakt geen kut uit
Maar TS is een manquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef HAL9000S het volgende:
Pak dan een kleine afstandsbediening, dat lijkt meer op een telefoon en er zitten nummerieke toetsen op. Dan houden ze je aan... "Ja mevrouw, U mag niet bellen achter het stuur he? Daar staat een dikke boete op!"
en dan zeg jij:
"maar meneer agent, zou u mij astublieft kunnen uitleggen hoe je kan telefoneren met een afstandsbediening want hoe dat mogelijk zou zijn, is mij een raadsel!!!"![]()
![]()
Ben benieuwd wat "men" zal zeggen als ik toevallig mijn PDA in de hand pak om iets te doen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
da's veur tukkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef MarkyB het volgende:
Rookworst zonder 'r' is ook worst
Nee hoor. Ookwost.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef MarkyB het volgende:
Rookworst zonder 'r' is ook worst
Vertel eens, vind je het vervelend?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Pietklaaso het volgende:
Wat heb jij met topic's kicken de laatste tijd
Precies! Het wordt tijd dat het verboden wordt om (kleine) kinderen mee te laten rijden in de auto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
alles wat significant afleid va het verkeer én de situatie waar je je dan bevindt, moet bestraft worden.
dronken is ook in een andere situatie. mensen maken gewoon nog teveel brokken met al dat gebel.
Ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef leolinedance het volgende:
Rij je nog steeds met die rookworst aan je oor, TS?
Daarom mag handsfree bellen wel? Want dat leidt niet af?quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef BBoy_Symm het volgende:
nou?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:14 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heet je trouwens Yvette en ben je een kerel, TS?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
Was het niet varkensragout?quote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Roltrapfee het volgende:
Dat zei een cabaretier (welke ook alweer?) ook ooit, die deed het alleen met een blik kalfsragout,
Patrick Kickenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Pietklaaso het volgende:
Wat heb jij met topic's kicken de laatste tijd
En als je dan de hambuger, de friet en de cola los bestelt, mag het dan wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Poit- het volgende:
Voor een appel eten of een blikje leegdrinken zal je ook niet zo snel een boete krijgen, maar als je een volledig mac menu zit weg te werken betwijfel ik het
Boeie, je mag ook handsfree bellen met een blikje in je hand.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Poit- het volgende:
Het gaat niet om het vasthouden van je telefoon/rookworst/penis heh, maar omdat je door het bellen zelf afgeleidt bent van het overige verkeer...
Voor een appel eten of een blikje leegdrinken zal je ook niet zo snel een boete krijgen, maar als je een volledig mac menu zit weg te werken betwijfel ik het
Ik keek laatst Blik op de Weg of een soortgelijk programma, maar de mannetjes die dat regelen vonden het te ver gaan om ook dat te verbieden, terwijl het eigenlijk even gevaarlijk is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Daarom mag handsfree bellen wel? Want dat leidt niet af?
Is dat een telefoon? Neu.quote:Op maandag 3 november 2008 01:25 schreef WrineX-Joske het volgende:
Wordt je ook aangehouden met een blikje cola achter het stuur (in je handen dan) of een sigaretje tussen je vingers?
Het gaat niet te ver, het is alleen onmogelijk te controleren en dus onmogelijk te handhaven. Verbod heeft dus geen nut.quote:Op zondag 2 november 2008 15:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik keek laatst Blik op de Weg of een soortgelijk programma, maar de mannetjes die dat regelen vonden het te ver gaan om ook dat te verbieden, terwijl het eigenlijk even gevaarlijk is.
*pling*quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het gaat niet te ver, het is alleen onmogelijk te controleren en dus onmogelijk te handhaven. Verbod heeft dus geen nut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |